Außendetails

Bewertungen von WoodSpring Suites Naples

2.5 out of 5
WoodSpring Suites Naples
3786 Whitelake Boulevard, Naples, FL

Bewertungen

6,8
234 von insgesamt 732 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
172 von insgesamt 732 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
106 von insgesamt 732 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
85 von insgesamt 732 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
135 von insgesamt 732 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,4/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

6,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Manager am 17. Okt. 2022
Thank you for your feedback.

6/10 – Okay

Miriam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von S. Lumert am 9. März 2020
Thank you so much for staying with us and for allowing us the opportunity to serve you. We look forward to seeing you very soon!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von S. Lumert am 23. Feb. 2020
Thank you so much for your business and for allowing us the opportunity to serve you. We look forward to seeing you very soon!

8/10 – Gut

Ingmar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für den Standard zu teuer
Das Hotel war ein wenig Teuer für das was man bekommt. Aber wie ich erfahren habe ist diese Gegend im allgemienen so Teuer.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von S. Lumert am 11. Feb. 2020
Thank you so much for your business and for allowing us the opportunity to serve you. We look forward to seeing you very soon!

10/10 – Hervorragend

Ricardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Donna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It’s a good place for a short stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Rene

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ok place
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Manager am 24. Mai 2024
Thank you.

2/10 – Ungenügend

Catheryn

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room had a bad smell, check in was horrible. I had to wait 20 minutes for someone to come to the front. Horrible service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Manager am 24. Mai 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

Jose-Luis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Manager am 24. Mai 2024
Thank you.

10/10 – Hervorragend

BERNARDO, Deltona

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Manager am 17. Mai 2024
Thank you.

10/10 – Hervorragend

Jeanne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All the staff was absolutely wonderful!!! We will definitely stay there again.
Aufenthalt von 11 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 17. Mai 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Carmen

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice area and quiet
Aufenthalt von 14 Nächten im April 2024
Antwort von Manager am 17. Mai 2024
Thank you.

8/10 – Gut

john

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Manager am 17. Mai 2024
Thank you.

6/10 – Okay

Jimmy

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Room was clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Manager am 17. Mai 2024
Thank you.

10/10 – Hervorragend

Vladimir

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 10. Mai 2024
Thank you.

4/10 – Schlecht

Karen

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
This is a 1 star hotel. Staff were friendly. The hotel had a bad odor, shady clients and no coffee as advertised was available the days I stayed. I didn't feel safe. I saw shady people hanging outside by the back doors and in parking lot. I felt flees jumping on me in the bed. The furniture had scratches, tears and puncture marks, the microwave didn't work, I had to go down to the front desk to ask for batteries for the tv remote and an iron , they couldn't supply me with an ironing board. No hair dryer, no soaps, no anything really. The only positive was one very nice lady working in the front desk.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Manager am 10. Mai 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

2/10 – Ungenügend

Marco

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We walked into our room to find the room infested with roaches....walked right out and found another hotel. The gentlemen at the front desk said he would refund our money and now they refuse to give us a refund. Expedia will not take responsibility either and refund our money. Expedia service is to provide hotels that are clean and satanized to have a comfortable stay. That was not the case here and neither want to be held accountable. Last time I use either service.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 3. Mai 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

Gerardo

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 3. Mai 2024
Thank you.

4/10 – Schlecht

Daniel, Naples

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very strange odor in room, roll-in shower available but no ADA door entrance
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2024
Antwort von Manager am 3. Mai 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

6/10 – Okay

Jim

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 3. Mai 2024
Thank you.

8/10 – Gut

Loubinx

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 25. Apr. 2024
Thank you.

10/10 – Hervorragend

Juan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice and quiet
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 25. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Jimmy

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 10. Mai 2024
Thank you.

6/10 – Okay

Elmer

Verbesserungswürdig: Ausstattung
Nothing special, if anything he was missing a few basic things. No shampoo in the shower, no tissue box next to the beds and no closet; had an open space to hang your clothes from. Weird. Had to ask to be moved to a different room due to a strong smell of chemicals (cleaning stuff probably) and the AC was very loud. All in all a very basic experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 15. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

Mildred

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean, friendly staff, and reasonable price
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 12. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Sandra

Gut: Zustand der Unterkunft
The property is extremely clean; it exceeds my expectations. The laundry room is clean and has up to date washers and dryer and it’s not expensive to wash. The Front Desk clerk was very nice. I should have stayed here sooner.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 12. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Paul

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
price and availability good.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 8. Apr. 2024
Thank You

10/10 – Hervorragend

Aleksandr

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel with mini kitchen. Very clean and smells good. Very affordable in this area.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 8. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

2/10 – Ungenügend

Zachary

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room covered in roaches! Front desk staff were nonchalant about it and never apologized! Avoid this place at all costs! You are better off sleeping in your car !!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 1. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

Scott

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Price
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 1. Apr. 2024
Thank you.

6/10 – Okay

Jean-Bernard

Geschäftlich gereist
It’s a long staying place! And the staffs are not friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 1. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

8/10 – Gut

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 1. Apr. 2024
Thank you.

4/10 – Schlecht

Donald

Aufenthalt von 10 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 8. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.

10/10 – Hervorragend

Ken

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super clean place throughout! Very conveniently located
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 14. März 2024
Thank you for staying with us.

2/10 – Ungenügend

Carlos

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nasty burn marks smelly cockroaches
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 11. März 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

6/10 – Okay

GARY

Geschäftlich gereist
Convenient location, friendly staff and clean property.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 11. März 2024
Thank you.

4/10 – Schlecht

Nicole

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
It had roaches in the bathroom and smelled like cigarettes
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 8. März 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

2/10 – Ungenügend

Debbie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Run down
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Manager am 4. März 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

2/10 – Ungenügend

Roberto

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Roaches in the room n they charge to get new towels n shampoo
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Manager am 1. März 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

Lisa A.

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Manager am 25. März 2024
Thank you.

2/10 – Ungenügend

Maria

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Manager am 1. März 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.

6/10 – Okay

Rosemary

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Manager am 1. März 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.

8/10 – Gut

david

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super convenient for our stay at a sports event .... The staff was courteous and beds were very comfortable. Nice to have a full size frig, stove and microwave though we only stayed one day . Down size was no coffee available only tea and the snack machine wasn't working. No ice maker on property which was fine because there was a gas station close by
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Manager am 26. Feb. 2024
Thank you. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

Angela

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Manager am 26. Feb. 2024
Thank you.

8/10 – Gut

Tom

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Manager am 26. Feb. 2024
Thank you.

2/10 – Ungenügend

Edward

Mit einer Gruppe gereist
Horrible!!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Manager am 23. Feb. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

8/10 – Gut

BERNARD, TWINSBURG

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Manager am 23. Feb. 2024
Thank you.

6/10 – Okay

Giovanni

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Average hotel for an average price
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Manager am 23. Feb. 2024
Thank you.

8/10 – Gut

randy

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
Tenia cucaracharas
Antwort von Manager am 23. Feb. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

Joel

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Manager am 23. Feb. 2024
Thank you.