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382 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
382
248 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
248
129 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
129
94 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
94
148 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
148
7,4/10
Sauberkeit
8,0/10
Personal & Service
6,6/10
Ausstattung
7,2/10
Zustand der Unterkunft
7,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Markus, Unterschneidheim
16. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Freundliches Personal … Gute Parkmöglichkeiten … sauberer Pool … BBQ Möglichkeit
Markus
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Xao RediResponse Specialist am 17. Mai 2024
Das Team unseres Red Roof Inn PLUS+ & Suites Naples Downtown-5th Ave S möchte sich bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie uns Ihr Feedback mitgeteilt haben, Markus. Mit großer Freude haben wir gelesen, dass wir unser Ziel erreicht haben, Ihnen einen großartigen Aufenthalt zu bieten. Ihre Meinung zu unserem sauberen Pool und den guten Parkmöglichkeiten sowie Ihre anderen herzlichen Gefühle haben unsere Mitarbeiter begeistert.Nochmals vielen Dank, dass Sie Ihr Kompliment mit uns geteilt haben. Wir haben es genossen, Sie unter unserem Dach zu haben, und wir können es kaum erwarten, Ihre Erfahrung mit uns in Zukunft an einem unserer Red Roof-Standorte zu wiederholen.Treu,XaoRed Roof ManagementRediResponse Specialist
8/10 – Gut
Nicolas
Mit der Familie gereist
24. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war zweckmässig, aber die Lage war sehr gut
Der Garten war sehr gepflegt, wir haben uns wohl gefühlt
Nicolas
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Dannielle Rediresponse Specialist am 25. Apr. 2024
Lieber Nicolas,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback zu Ihren Erfahrungen im RED ROOF PLUS+ & SUITES NAPLES DOWNTOWN-5TH AVE S mitzuteilen. Wir freuen uns sehr über Ihre Kommentare und freuen uns zu hören, dass Sie eine tolle Erfahrung bei uns hatten, insbesondere im Hinblick auf die gute Wartung Garten, komfortables Zimmer und gute Lage. Wir hoffen, Ihnen weiterhin tolle Erlebnisse bieten zu können. Positives Gästefeedback, wie Ihres, ist für alle unsere Mitarbeiter immer eine Ermutigung, da wir bestrebt sind, die Qualität unserer Dienstleistungen kontinuierlich zu verbessern.Nochmals vielen Dank für Ihre freundlichen Worte. Das Personal und ich würden Ihnen gerne auch in Zukunft einen weiteren angenehmen Aufenthalt ermöglichen.Sincerely,Dannielle Red Roof Management Rediresponse Specialist
8/10 – Gut
MIchael
29. Feb. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
MIchael
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nishaye RediResponse Specialist am 1. März 2024
Hello Michael, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn PLUS+ & Suites Naples Downtown-5th Ave S and I appreciate your 8/10 score following your stay. We aim to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your visit. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as our Red Roof team strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,NishayeRed Roof ManagementRediResponse Specialist
8/10 – Gut
Gianfranco
5. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mittelmässig
Im allgemeinen okay. Strenger Geruch vor dem Motel. Sonst okay. Gute Lage.
Gianfranco
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Carla RediResponse Specialist am 5. Feb. 2024
Lieber Gianfranco,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback zu Ihrer Erfahrung im Red Roof Inn PLUS+ & Suites Naples Downtown-5th Ave S mitzuteilen. Ich freue mich zu lesen, dass Sie mit unserer Lage zufrieden waren und Ihnen eine Bewertung von 8/10 gegeben haben. Allerdings schien Ihr Aufenthalt hinter Ihren Erwartungen zurückgeblieben zu sein, da der von Ihnen beschriebene Geruch außerhalb des Hotels nicht Ihren Vorstellungen entsprach. Bei Red Roof arbeiten wir kontinuierlich daran, unser Hotel zu verbessern, daher freue ich mich sehr über Ihr Feedback.Vielen Dank, dass Sie uns Ihre Bedenken mitgeteilt haben, und ich hoffe, Sie geben uns die Gelegenheit, Sie bei Red Roof besser zu betreuen, wenn Ihre Reisepläne das nächste Mal eine Unterkunft erfordern.Sincerely, CarlaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
4/10 – Schlecht
Karl-Heinz, Berlin
Mit der Familie gereist
9. Dez. 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Personal sehr freundlich. Zimmer sind völlig abgewohnt. Hier muss dringend renoviert werden. Die Betten sind sauber und OK. Der Pool ist wunderbar.
Karl-Heinz
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Carla RediResponse Specialist am 10. Dez. 2023
Lieber Karl-Heinz,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback zu Ihren Erfahrungen im Red Roof Inn PLUS+ & Suites Naples Downtown-5th Ave S mitzuteilen. Ich freue mich zu lesen, dass Sie mit der Freundlichkeit unseres Personals, der Sauberkeit des Bettes und der Sauberkeit des Bettes zufrieden waren der Pool. Aufgrund der von Ihnen beschriebenen Situation hinsichtlich der Instandhaltung der Immobilie schien Ihr Aufenthalt jedoch hinter Ihren Erwartungen zurückgeblieben zu sein. Bei Red Roof arbeiten wir kontinuierlich daran, unser Hotel zu verbessern, daher freue ich mich sehr über Ihr Feedback.Vielen Dank, dass Sie uns Ihre Bedenken mitgeteilt haben, und ich hoffe, dass Sie uns die Gelegenheit geben, Sie bei Red Roof besser zu betreuen, wenn Ihre Reisepläne das nächste Mal eine Unterkunft erfordern.Sincerely,CarlaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
6/10 – Okay
Tina
Mit dem Partner gereist
12. Nov. 2023
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Freundliches Personal. Schöner Pool. Kostenlose Parkplätze vor Ort. Zimmer sind allerdings auf den Bildern besser dargestellt als sie in echt sind. Teilweise runtergekommen. Aber für die Durchreise eine Nacht okay.
Tina
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Gabrielle RediResponse Specialist am 14. Nov. 2023
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung abzugeben, Tina. Das Personal und ich im Red Roof Inn PLUS+ & Suites Naples Downtown-5th Ave S freuen uns über Ihre 3/5-Bewertung nach Ihrem Aufenthalt. Ich freue mich, dass Ihnen unser freundliches Personal, der schöne Pool und die kostenlosen Parkplätze vor Ort gefallen haben. Allerdings haben Sie angegeben, dass die Zimmer teilweise heruntergekommen seien, was traurig zu lesen war. Unser Red Roof-Team ist bestrebt, unsere Gäste zufrieden zu stellen. Daher werden Ihre Kommentare berücksichtigt, da sie uns dabei helfen, unser Gästeerlebnis zu verbessern. Bitte seien Sie sich darüber im Klaren, dass wir Sie als unseren Gast wertschätzen und uns über Ihr Feedback freuen.Nochmals vielen Dank, dass Sie Ihre Erfahrungen geteilt haben. Wir hoffen, dass Sie uns die Möglichkeit geben, Ihnen bei Ihrem nächsten Besuch in der Region einen besseren Aufenthalt zu ermöglichen.Aufrichtig,Gabrielle Red Roof Management RediResponse Specialist
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
7. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Erneuertes Hotel und sehr sauber
Das Hotel wurde mit Erfolg saniert! Das Zimmer ist sehr Einladend, wie auch das Bad, dass natürlich unmöglich grösser wurde!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Olivia RediResponse Specialist am 9. Nov. 2023
Thank you, our dear Valued Guest, for telling us about your stay at the Red Roof Inn PLUS+ & Suites Naples Downtown-5th Ave S. I am glad that you were pleased with our newly renovated hotel and all the other kind remarks highlighted. Positive guest feedback, like yours, is always an encouragement to all of our staff at Red Roof, as we strive to continuously improve the quality of our services.Once more, thank you for posting your review. We look forward to having you visit with us again at any one of our Red Roof locations in the future.Sincerely,OliviaRed Roof Management RediResponse Specialist
4/10 – Schlecht
Andre
Mit dem Partner gereist
14. Okt. 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Die Sauberkeit der Zimmer lässt leider sehr zu Wünschen übrig, Reinigung 1x wöchentlich ist eher oberflächlich…
Werden definitiv dieses Hotel nicht wieder buchen!
Hatten gehofft, dass nach den Schäden aus 2022, alle Zimmer überarbeitet & erneuert werden, das ist aber nicht der Fall.
Andre
Aufenthalt von 16 Nächten im September 2023
Antwort von LaTunde Murrant. Rewards Specialist am 17. Okt. 2023
Lieber Andre,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback zu Ihren Erfahrungen im RED ROOF PLUS+ & SUITES NAPLES DOWNTOWN-5TH AVE S mitzuteilen. Red Roof freut sich sehr über Ihre Kommentare und bedauert sehr, dass Sie mit Ihrer Erfahrung unzufrieden waren. Sie haben angegeben, dass Sie mit der Reinigung der Unterkunft unzufrieden waren. Letztendlich ist es unser Ziel, dass alle unsere Gäste einen positiven, sauberen und komfortablen Aufenthalt haben. Daher ist es entmutigend zu hören, dass dies nicht der Eindruck war, den Sie bei uns hinterlassen haben. Wir werden Ihre Kommentare berücksichtigen, um Änderungen vorzunehmen, um unser Kundenerlebnis zu verbessern. Wir hoffen, dass Sie sich erneut für einen Aufenthalt bei uns entscheiden, damit wir die Möglichkeit haben, Ihnen ein noch besseres Erlebnis zu bieten.Aufrichtig,LaTundeRotes DachmanagementRediResponse-Spezialist
2/10 – Ungenügend
Alishia
Mit dem Partner gereist
4. Okt. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Unterkunft ist absolut nicht zu empfehlen. Unser Zimmer war sehr schmutzig und feucht (sämtliche Kleidung wurde feucht und ist auch nicht mehr getrocknet) und jeden Tag ist mind. 1x der Strom ausgefallen. Die guten Bewertungen sind leider nicht nachvollziehbar und auch das Preis-Leistungsverhältnis ist keine Entschuldigung für so eine Unterkunft!!
Alishia
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Chevanese RediResponse Specialist am 5. Okt. 2023
Liebe Alishia,Vielen Dank für das Feedback zu Ihrem Aufenthalt im Red Roof PLUS+ & Suites Naples Downtown-5th Ave S. Mit Bedauern habe ich gelesen, dass die Unterkunft aufgrund der Unsauberkeit und Feuchtigkeit im Zimmer hinter Ihren Erwartungen zurückblieb. Bei Red Roof legen wir Wert auf Ihr Geschäft und möchten Ihnen versichern, dass dies nicht unseren üblichen Standards entspricht. Wir bedauern Ihre Erfahrung sehr.Vielen Dank, dass Sie uns Ihre Bedenken mitgeteilt haben, und ich wünsche Ihnen alles Gute für Ihre zukünftigen Reisen.Sincerely,ChevaneseRed Roof ManagementRediResponse Specialist
10/10 – Hervorragend
Anika
30. Sept. 2023
Anika
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Carla Red Roof Management am 2. Okt. 2023
Hello Anika, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn PLUS+ & Suites Naples Downtown-5th Ave S and I appreciate your 10/10 score following your stay. At Red Roof, we aim to deliver a great experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,CarlaRed Roof Management RediResponse Specialist
10/10 – Hervorragend
Robine
Mit dem Partner gereist
23. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Etwas in die Jahre gekommenes Motel. Zimmer sind sauber und genügend gross. Die Klimaanlage stinkt, auch das Ausschalten dieser hat nicht viel gebracht. Pool ist super gross und sauber. Schöne Gartenanlage. Die Waschmaschinen und Tumbler schienen neu zu sein.
Robine
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
4/10 – Schlecht
Janine
20. Aug. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Janine
Antwort von Toni-Ann RediResponse Specialist am 22. Aug. 2023
Hello Janine, I sincerely apologize that your stay didn’t meet your expectations. I was disheartened to see it resulted in a 2/5 score. We would love for you to consider adding comments to your survey in the future, to let us know where we let you down. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. I do hope that you will return to our hotel, or any of our other brand locations in the future. Very truly yours, Toni-Ann Red Roof Management RediResponse Specialist
6/10 – Okay
Horst
10. Apr. 2023
Gut: Personal & Service
Leider etwas in die Jahre gekommen. Das erste Zimmer hatte eine defekte Dusche. Darauf hin mussten wir das Zimmer wechseln
Horst
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Chevanese RediResponse Specialist am 11. Apr. 2023
Liebe Horst,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns über Ihre Erfahrungen im Red Roof Inn PLUS & Suites Naples Downtown - 5th Ave S zu berichten. Es tut mir leid, dass Ihre Erfahrung nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Sie haben angegeben, dass das Hotel etwas in die Jahre gekommen ist und Ihr erstes Zimmer eine kaputte Dusche hatte. Bitte akzeptieren Sie unsere aufrichtige Entschuldigung.Bitte wissen Sie, dass wir Sie als unseren Gast schätzen und Ihr Geschäft schätzen. Vielen Dank, dass Sie Ihre Bedenken geteilt haben, und ich hoffe, Sie geben uns die Gelegenheit, Sie bei Red Roof besser zu bedienen, wenn Ihre Reisepläne das nächste Mal eine Unterkunft erfordern.Very truly yours, Chevanese RediResponse Specialist
10/10 – Hervorragend
Walter
17. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Walter
Aufenthalt von 21 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Chirell(RediResponse Specialist) am 18. Nov. 2022
Thanks for sharing this perfect rating, Walter. Our goal is to provide a clean and comfortable stay for all our guests and we're proud to have achieved that with your visit prompting your 10/10 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.We appreciate your business and hope that you will give us the opportunity to provide you with another great experience the next time you're in the area.Sincerely,
4/10 – Schlecht
Andre Michael
Mit dem Partner gereist
15. Mai 2022
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
kurzer Weg zum Strand
- Laut, Dreckiges Zimmer, abgewohnt
- Personal ist zum Teil überfordert
- Jeden Tag Müllbergen (Einweggeschirr mit Essensresten) vor der Treppe im EG
und die Tiere verteilen alles!!!
- Gäste rauchen und trinken Alkohol im/am Pool
Usw. Usw.
Andre Michael
Aufenthalt von 15 Nächten im April 2022
Antwort von Red Roof Naples am 6. Juli 2022
We apologize that you did not have a great experience we will take your comments under advisment to improve our guests experience
2/10 – Ungenügend
Markus
Mit der Familie gereist
15. Apr. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr gedämpfter Empfang, ein nach Erbrochenem stinkendes Wohnzimmer. Nie wieder!
Markus
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
8/10 – Gut
Thomas
29. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super günstiges Hotel
Super günstiges Hotel.
Thomas
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
8/10 – Gut
Benedikt
16. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Benedikt
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
10/10 – Hervorragend
Paul, München
Mit dem Partner gereist
22. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren vier Tage im Red Roof, zu fuß ist man in cal 10 min. in der Innenstadt. Sonst braucht man klar ein Auto.
Paul
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
10/10 – Hervorragend
Krista
27. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Very accommodating when our refrigerator was leaking. They offered us a new room without us asking. Very affordable & in a great location.
Krista
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Recordo, Rediresponse Specialist am 28. Mai 2024
Dear Krista,Thank you for taking the time to complete our guest survey. Red Roof appreciate your 5/5 score and comments regarding your recent stay at the Red Roof Inn PLUS+ & Suites Naples Downtown-5th Ave S. It's wonderful to hear that our staff were able to provide you with a better room after the leak you encountered. Nevertheless, I'm happy you found our location to be clean and affordable. Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,RecordoRed Roof ManagementRediresponse Specialist
8/10 – Gut
Yaquelin
Mit der Familie gereist
27. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
La piscina es insuficiente para los días festivos que agrupa a tantas personas
Yaquelin
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von recordo, Especialista en redirección am 28. Mai 2024
Hola Yaquelín,Gracias por tomarse el tiempo para completar nuestra encuesta para huéspedes. Red Roof agradece su puntuación de 4/5 y sus comentarios sobre su reciente estadía en el Red Roof Inn PLUS+ & Suites Naples Downtown-5th Ave S. Sus comentarios son importantes para Red Roof y tomaremos en consideración sus comentarios sobre nuestra piscina para cambios para mejorar la experiencia de nuestros clientes.Gracias de nuevo por compartir tu experiencia. Esperamos verle en sus futuros viajes.Atentamente,recordoGestión del techo rojoEspecialista en redirección
8/10 – Gut
Zilda
27. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like the property
Zilda
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Recordo, Rediresponse Specialist am 28. Mai 2024
Hello Zilda,Thank you for taking the time to complete our guest survey. We appreciate your 4/5 score and comments regarding your recent stay at the Red Roof Inn PLUS+ & Suites Naples Downtown-5th Ave S. Red Roof aim to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. Red Roof always enjoy hearing about the positive experiences our guests have at our hotels.Thank you again for your review. It would be our pleasure for you to repeat your experience with us in the future.Sincerely,RecordoRed Roof ManagementRediresponse Specialist
10/10 – Hervorragend
Rebeca
26. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rebeca
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Samantha RediResponse Specialist am 27. Mai 2024
Thank you for your perfect rating, Rebeca. The staff at the RED ROOF PLUS+ & SUITES NAPLES DOWNTOWN-5TH AVE S and I were over the moon when we saw your 5/5 score following your stay. We at Red Roof, aim to deliver enjoyable experiences for all our guests and we’re proud to have achieved that with your visit. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. Thanks again and we look forward to your next stay at Red Roof. Sincerely,SamanthaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
10/10 – Hervorragend
Rebeca
26. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rebeca
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
6/10 – Okay
Michael
21. Mai 2024
Ft
Michael
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kerry-Lee RediResponse Specialist am 23. Mai 2024
Dear Michael,We at the RED ROOF PLUS+ & SUITES NAPLES DOWNTOWN-5TH AVE S appreciates your scoring of 3/5 in regard to your recent stay with us. In the future we would love for you to please consider adding comments to your survey about your stay to let us know what we are doing wrong and where we can improve to enhance our guest experiences. At Red Roof, your feedback is critical as we aim to provide clean, comfortable, affordable stays for all our guests.Thank you again for your scoring. We hope to see you again soon.Sincerely,Kerry-LeeRed Roof ManagementRediResponse Specialist
8/10 – Gut
Lissette
21. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lissette
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Chirell RediResponse Specialist am 23. Mai 2024
Dear Lissette,Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn PLUS+ & Suites Naples Downtown-5th Ave S and I appreciate your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit Red Roof again on your next trip!Sincerely,ChirellRed Roof ManagementRediResponse Specialist
6/10 – Okay
Marta
Mit der Familie gereist
16. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The sheets and pillowcases were not freshly washed. The smell she had was already unpleasant from having used them before.
Marta
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Xao RediResponse Specialist am 17. Mai 2024
Thank you for sharing your feedback with us, Marta. The team at the Red Roof Inn PLUS+ & Suites Naples Downtown-5th Ave S appreciated your 3/5 score. However, you made mention of the unpleasant smell of the sheets and pillowcases. As such, your sentiments may be kept into consideration going forward.Guest feedback, like yours, aids in the growth of Red Roof, so we would like to extend our thanks for your feedback. It would be our pleasure to provide you with improved stays going forward.Regards,XaoRed Roof ManagementRediResponse Specialist
10/10 – Hervorragend
Adrian
Mit einer Gruppe gereist
14. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a great time! Too bad it was only for o e night. Very convenient. You have an IHOP and an Olive Garden right next door. And the 5th Avenue is 3 minutes away.
Adrian
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kamaria RediResponse Specialist am 15. Mai 2024
Dear Adrian,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the RED ROOF PLUS+ & SUITES NAPLES DOWNTOWN-5TH AVE S. We sincerely appreciate your comments and are happy to hear you had a great experience with us, especially regarding our location to be convenient prompting your 5/5 score. Positive guest feedback, like yours, is always an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you again for posting your review. I do hope that you will return to our hotel, or any of our other brand locations, in the future. Sincerely,Kamaria Red Roof Management RediResponse Specialist
6/10 – Okay
Raul, Yonkers
13. Mai 2024
Ok local hotel for a quick getaway
Raul
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Oshane RediResponse Specialist am 14. Mai 2024
Dear Raul, Thank you for taking the time to complete our guest survey. We appreciate your comments regarding your recent stay at the RED ROOF PLUS+ & SUITES NAPLES DOWNTOWN-5TH AVE S. Feedback from our guests is always welcome at Red Roof as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for posting your review. I do hope that you will return to our hotel, or any of our other brand locations, in the future. Sincerely,Oshane Red Roof ManagementRediResponse Specialist
8/10 – Gut
Dagmar E.
Geschäftlich gereist
13. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
10 minute walk to 5th Avenue. easy access. clean rooms.
Dagmar E.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Glorimir
12. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Glorimir
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kamaria RediResponse Specialist am 14. Mai 2024
Hello Glorimir, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ & SUITES NAPLES DOWNTOWN-5TH AVE S and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay, should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Kamaria Red Roof Management RediResponse Specialist
10/10 – Hervorragend
Yolanda
Mit einer Gruppe gereist
12. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's at a convenient location
Yolanda
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kamaria RediResponse Specialist am 13. Mai 2024
Dear Yolanda,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the RED ROOF PLUS+ & SUITES NAPLES DOWNTOWN-5TH AVE S. We sincerely appreciate your comments and are happy to hear you had a great experience with us, especially regarding our location to be convenient. Positive guest feedback, like yours, is always an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you again for posting your review. I do hope that you will return to our hotel, or any of our other brand locations, in the future. Sincerely,Kamaria Red Roof Management RediResponse Specialist
6/10 – Okay
Maria
Mit der Familie gereist
2. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I liked the price, but unit was dirty, kitchen with very limited supplies, area was good.
Maria
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Samantha RediResponse Specialist am 3. Mai 2024
Dear Maria,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF PLUS+ & SUITES NAPLES DOWNTOWN-5TH AVE S. I am happy you were pleased with the price that you paid, and you found the area in which we reside to be good. However, you mentioned the unit was unclean and the kitchen had limited supplies, resulting in your experience being hindered. Our Red Roof team is committed to satisfying our guests, so we are very thankful for your feedback as it will help us to improve the quality of our services. Thank you again for sharing your feedback and we look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,Samantha Red Roof ManagementRediResponse Specialist
10/10 – Hervorragend
Yaquelin
Mit der Familie gereist
1. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente lugar y trato
Yaquelin
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Adraine Rediresponse Specialist am 2. Mai 2024
Querida Yaquelín,Gracias por tomarse el tiempo para compartir sus comentarios sobre su experiencia en RED ROOF PLUS+ & SUITES NAPLES DOWNTOWN-5TH AVE S. Apreciamos sinceramente sus comentarios y nos alegra saber que tuvo una excelente experiencia con nosotros. Me alegra leer que nuestra ubicación le pareció un lugar excelente y me encanta que haya quedado satisfecho con el trato. Los comentarios positivos de los huéspedes, como el suyo, siempre son un estímulo para todo nuestro personal de Red Roof mientras nos esforzamos por mejorar continuamente la calidad de nuestros servicios. Sus amables palabras inspiran a nuestro equipo a continuar brindando un servicio de primer nivel.Realmente apreciamos sus comentarios y esperamos brindarle un servicio excepcional en el futuro.Sincerely,AdraineRed Roof Management Rediresponse Specialist
2/10 – Ungenügend
monica
30. Apr. 2024
monica
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kerry-Lee RediResponse Specialist am 24. Mai 2024
Hello Monica, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ & SUITES NAPLES DOWNTOWN-5TH AVE S and I are saddened by your low score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. At Red Roof, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip! Sincerely, Kerry-Lee Red Roof Management RediResponse Specialist
4/10 – Schlecht
Luisa
30. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Luisa
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Adraine Rediresponse Specialist am 2. Mai 2024
Hello Luisa, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ & SUITES NAPLES DOWNTOWN-5TH AVE S and I appreciate your 2/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,AdraineRed Roof Management Rediresponse Specialist
10/10 – Hervorragend
Pa See
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Pa See
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Carla RediResponse Specialist am 1. Mai 2024
Dear Pa,Thanks for sharing this perfect rating. Our goal at the Red Roof Inn PLUS+ & Suites Naples Downtown-5th Ave S is to provide a clean and comfortable stay for all our guests and we’re proud to have achieved that with your visit, prompting your 5/5. In the future, please consider adding more comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. At Red Roof, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. We appreciate your business and we hope that you will give us the opportunity to provide you with another great experience the next time you’re in the area. Sincerely,CarlaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
4/10 – Schlecht
Alina
Mit der Familie gereist
29. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Need to update the whole hotel cleaning not good.
Alina
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Adraine Rediresponse Specialist am 29. Apr. 2024
Dear Alina, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the RED ROOF PLUS+ & SUITES NAPLES DOWNTOWN-5TH AVE S. We sincerely appreciate your comments and we're very sorry you were unhappy with your experience. You indicated that you were unsatisfied with the lack of cleanliness of our hotel as well as the maintenance needed. We are sorry for the inconvenience caused. Your feedback is important to Red Roof, and we’ll take your comments into consideration to make changes to improve our customer experience.Your comments are crucial in helping us provide a better experience for our guests, and we hope to welcome you back for a more seamless stay.Sincerely,AdraineRed Roof Management Rediresponse Specialist
6/10 – Okay
Ana Laura
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ana Laura
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Adraine Rediresponse Specialist am 30. Apr. 2024
Hello Ana, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ & SUITES NAPLES DOWNTOWN-5TH AVE S and I appreciate your 3/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,AdraineRed Roof Management Rediresponse Specialist
10/10 – Hervorragend
Anna
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Anna
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Adraine Rediresponse Specialist am 30. Apr. 2024
Hello Anna, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ & SUITES NAPLES DOWNTOWN-5TH AVE S and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,AdraineRed Roof Management Rediresponse Specialist
6/10 – Okay
Ivan, Cutler bay
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ivan
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Adraine Rediresponse Specialist am 30. Apr. 2024
Hello Ivan, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ & SUITES NAPLES DOWNTOWN-5TH AVE S and I appreciate your 3/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,AdraineRed Roof Management Rediresponse Specialist
10/10 – Hervorragend
Linda
Mit dem Partner gereist
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a nice location for me and my husband. We were in town for the US Open Pickleball tournament. It was close to the event and also close to downtown Naples.
Linda
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Adraine Rediresponse Specialist am 28. Apr. 2024
Hello Linda, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ & SUITES NAPLES DOWNTOWN-5TH AVE S and I appreciate your 5/5 score following your stay. I am happy to read that you found the location to be nice for you and your husband. I love that it was close to the Pickleball event and downtown Naples. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. Your kind words inspire our team to continue delivering top-notch service.The staff and I would like to thank you again for posting your review. We look forward to welcoming you back in the future!Sincerely,AdraineRed Roof Management Rediresponse Specialist
8/10 – Gut
Marlon
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Place ain’t bad. Definitely get the suite though as they face the oool and have a screened in porch
Marlon
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Adraine Rediresponse Specialist am 29. Apr. 2024
Dear Marlon, Thank you for taking the time to complete our guest survey. We appreciate your comments regarding your recent stay at the RED ROOF PLUS+ & SUITES NAPLES DOWNTOWN-5TH AVE S. It is great that there was nothing bad about staying at our hotel. Feedback from our guests is always welcome at Red Roof as we strive to continuously improve the quality of our services. Your comments are truly appreciated, and we look forward to providing you with improved service in the future.Sincerely,AdraineRed Roof ManagementRediresponse Specialist
2/10 – Ungenügend
Kathy
Mit der Familie gereist
28. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
On the photos it shows there is breakfast and there not. The bathrooms are small. The AC did not really work. And there is no washer and dryer
Kathy
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Adraine Rediresponse Specialist am 28. Apr. 2024
Dear Kathy, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the RED ROOF PLUS+ & SUITES NAPLES DOWNTOWN-5TH AVE S. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please accept our sincerest apologies for the air conditioner that was not working and the other concerns you described. Please know that this property doesn't offer breakfast as an amenity, and we love if you could share where that information was found. I will communicate this with the management team, so they are able to investigate and address your concerns. Once again, we apologize for the inconvenience caused. At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. Thank you for sharing your concerns and we wish you the very best in your future travels. Very truly yours,AdraineRed Roof Management Rediresponse Specialist
4/10 – Schlecht
Yulema
Mit der Familie gereist
21. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel needs renovation. The beds are hard as a rock. The tubs are old and rusted. The jacuzzi is green and dirty. Never clean pool towels available. The pool restrooms are locked. I asked one the staff to please open them and no one responded. The carpets inside the rooms are stained. The bed sheets are stained.
Yulema
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Dannielle Rediresponse Specialist am 23. Apr. 2024
Dear Yulema,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the RED ROOF PLUS+ & SUITES NAPLES DOWNTOWN-5TH AVE S. We sincerely appreciate your comments and we're very sorry you were unhappy with your experience. You indicated that you were unsatisfied with the the upkeep of the property, uncomfortable bed, unclean jacuzzi and the other issues mentioned. We take all customer feedback seriously and are deeply disappointed to hear that you had a negative experience. Your feedback is important to Red Roof and we’ll take your comments into consideration to make changes to improve our customer experience.Thank you again for posting your review. We do hope you will choose to stay with us again at Red Roof so we can have the opportunity to provide you with a better experience.Sincerely,Dannielle Red Roof Management Rediresponse Specialist
6/10 – Okay
Edie
19. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I liked being close to Olive Garden! I didn’t know this property did not have a lobby and inside rooms. Exterior noise was noticeable. Bathroom sink did not drain. Ugh! I wouldn’t stay there again!
Edie
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nishaye RediResponse Specialist am 20. Apr. 2024
Dear Edie, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Red Roof Inn PLUS+ & Suites Naples Downtown-5th Ave S. We are happy to see that you loved the convenience of the location, prompting your 3/5 rating. However, as it relates to the possible noise disturbance and the amenities. Please accept our sincerest apologies for the impact this had on your stay with us. It is important to know that we value your feedback and your comments will be shared with our Red Roof management in an effort to have these issues addressed and resolved to prevent the same occurrence in the future.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip! We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,NishayeRed Roof ManagementRediResponse Specialist
10/10 – Hervorragend
Mileidys
Mit der Familie gereist
15. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Limpio y tranquilo
Mileidys
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von onielEspecialista en redirección am 17. Apr. 2024
Gracias Mileidys, por tomarse el tiempo para escribir una reseña de su estadía en el Red Roof Inn PLUS+ & Suites Naples Downtown-5th Ave S. Nuestro objetivo es brindar una estadía limpia y cómoda para todos nuestros huéspedes y estamos orgullosos de Lo hemos logrado con su visita, siendo un placer leer que le gustó la serenidad de nuestra propiedad.Una vez más, gracias por publicar tu reseña. Esperamos que nos visite nuevamente en el futuro.Atentamente,onielGestión de techo rojoEspecialista en redirección
2/10 – Ungenügend
Pamela
10. Apr. 2024
Pamela
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nishaye RediResponse Specialist am 4. Mai 2024
Hello Pamela, Thank you for taking a moment to complete our survey from your recent stay at the Red Roof Inn PLUS+ & Suites Naples Downtown-5th Ave S. We are sorry you had a less than satisfactory experience, prompting your 1/5 rating. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as our Red Roof team strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. We hope that you will give us the opportunity to provide you with a better experience the next time you're in the area.Very truly yours,NishayeRed Roof ManagementRediResponse Specialist
8/10 – Gut
Tanisha Martinez
9. Apr. 2024
Tanisha Martinez
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nishaye RediResponse Specialist am 4. Mai 2024
Hello Tanisha, The staff at the Red Roof Inn PLUS+ & Suites Naples Downtown-5th Ave S and I would like to thank you for taking a moment to complete our survey from your recent stay. We are extremely happy to see that you had a wonderful experience, which resulted in your 4/5 score. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as our Red Roof team strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Once more, thank you for posting your review. We look forward to having you visit with us again in the future.Sincerely,NishayeRed Roof ManagementRediResponse Specialist
4/10 – Schlecht
Caridad
9. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
!
Caridad
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Adraine Rediresponse Specialist am 11. Apr. 2024
Hello Caridad, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ & SUITES NAPLES DOWNTOWN-5TH AVE S and I appreciate your 2/5 score following your stay. In the future, please consider adding more comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,AdraineRed Roof Management Rediresponse Specialist