Außenbereich

Bewertungen von Courtyard by Marriott - Naples

3 out of 5
Courtyard by Marriott - Naples
3250 Tamiami Trail N, Naples, FL

Bewertungen

8,4

Sehr gut

251 von insgesamt 498 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
149 von insgesamt 498 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
62 von insgesamt 498 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
17 von insgesamt 498 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
19 von insgesamt 498 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Andreas

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Zentral gelegen
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018

6/10 – Okay

michael, Frankfurt

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Ok fort Short stay
In just 5 minutes by Car to the next Beach- room was not cleaned one Day. After telling the Reception they just appologise "Room Service is gone already for today. Slightly disapointing. In one of the rooms the Windows were dirty and Air Condition was very noisy.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2017

8/10 – Gut

Wladislaw

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel für ein paar Nächte......
Wir waren hier für eine Nacht, das Zimmer war sauber und groß , für das Geld absolut in Ordnung!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zimmer war von hotels.com fehlgebucht
Leider war kein Zimmer für uns vorhanden, weil hotels.com zum wiederholten Male Reservierungen verkauft hatte, obwohl das Hotel die Nichtverfügbarkeit von Zimmern immer wieder gemeldet hatte; der Rezeptionist zeigte uns einen dicken Stapel mit Fehlbuchungen durch hotels.com trotz ständiger Rückmeldung. Hotels.com hat uns dann über die Telefonhotline rasch und unkompliziert ein Ersatzhotel besorgt - das gleich- oder sogar etwas höherwertige Courtyard Marriott in direkter Nachbarschaft.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Claudia, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel für eine Uebernachtung
Sauberes Hotel. Zimmer ausreichend für eine Familie. Lage etwas ausserhalb.

8/10 – Gut

Maria, Erlangen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes 3*Hotel
Das ist ein einfaches, aber gutes und vor allem sauberes Hotel.

10/10 – Hervorragend

Gabriela

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice and clean! The staff was super friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 19. Mai 2024
Gabriela, thank you for your kind words! The team at Courtyard by Marriott Naples is delighted to hear you found the property nice and clean. We're looking forward to welcoming you back!

8/10 – Gut

Valendy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 1. Mai 2024
Valendy, it's gratifying to know you had a positive experience at the Courtyard by Marriott Naples. We appreciate your succinct feedback and hope to see you again in the future!

8/10 – Gut

Steven, Dublin

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Property is conveniently located and nice. The room was a little "well-worn" and had apparently had a poor repair of the floor tile. Exercise facility was nice. For that price I would have expected a complimentary breakfast...
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 24. Apr. 2024
Steven, thank you for sharing your impressions of your stay at Courtyard by Marriott Naples. We're glad to hear that you appreciated our prime location and our fitness amenities. Your feedback about the room conditions is valuable and we'll certainly pass this on to our maintenance team for attention. Regarding breakfast, our hotel offers different rates, some of which do include breakfast. We recommend reviewing the details during booking to find an option that best fits your needs. We look forward to welcoming you back in the future.

4/10 – Schlecht

Rose Ann

Mit dem Partner gereist
no restaurants didn’t clean the room every day unless requested
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 24. Apr. 2024
Rose Ann, your feedback regarding the limited dining options and the daily room cleaning process is appreciated. With regards to room service, this is typically on-request to ensure privacy and minimize disturbances. However, we understand your expectations and will explore ways to improve our current procedures. Thank you for choosing to stay with us and we hope you might consider us again in the future.

10/10 – Hervorragend

vincent

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Was it exellent service from front desk and other staff
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 23. Apr. 2024
Vincent, we're pleased to hear you found the service from our front desk team members and others at Courtyard by Marriott Naples to be excellent. We take pride in providing an exceptional level of service and we're delighted to know we exceeded expectations. We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 – Hervorragend

Daniel, Doral

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Veru good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 15. Apr. 2024
Daniel, it's great to hear that your stay at Courtyard by Marriott Naples was very good. We appreciate your feedback and look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Nick Jac

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 27. Apr. 2024
Nick Jac, thank you for taking the time to rate your stay at Courtyard by Marriott Naples. We're thrilled to learn that your experience was satisfactory. The team hopes to have the opportunity to impress you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Victoria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The beds/pillows were very comfortable. I liked the mounted shampoo/conditioner and bath soap. I liked he availability of a printer for printing my boarding pass. I thought it would be nice if the lounge opened at 4 p.m. instead of 5 p.m. I thought the price was high...$359 per night. I wished I could book directly in the future and get a lower price.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Customer Service am 8. Apr. 2024
Victoria, we're thrilled to know that you found the beds and pillows at Courtyard by Marriott Naples to be comfortable, and that you appreciated our convenient amenities such as the wall-mounted hygiene products and the available printer for your boarding pass. We understand your suggestion about the lounge's opening hours, and will take it into consideration. Regarding the rates, they vary according to many factors and we strive to provide the best value for the comfort and services we offer. Feel free to explore booking directly through our website or customer service team for the best available rates. We look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

Steve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Customer Service am 8. Jan. 2024
Steve, thank you for the top score! Courtyard by Marriott Naples is delighted to know your stay met your expectations. We eagerly await your next visit.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Never went. Hotel sent out email,at last minute.NO elevator service. Im 69 with heart condition. Cancelled my Christmas trip. They suck.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Customer Service am 1. Jan. 2024
We sincerely regret to hear about your experience. The unexpected and unpredictable nature of a maintenance issue like the one with the lift is unfortunate indeed. We understand how critical a seamless stay is to our guests, especially those with health concerns. It's disheartening to know that this led to the cancellation of your holiday plans. While we could not foresee this issue, we hope for your understanding and another opportunity to deliver a smoother experience in the future.

2/10 – Ungenügend

Scott, Vero Beach

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Customer Service am 16. Jan. 2024
Scott, we're truly sorry to see that your stay didn't meet expectations. We recognize we have areas to improve and your feedback is valuable. We hope to have another opportunity in the future to provide a better experience.

10/10 – Hervorragend

Martha

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Customer Service am 5. Dez. 2023
Martha, thank you for your high rating of Courtyard by Marriott Naples. It's excellent to know you enjoyed your stay. Our endeavors to provide superior experiences would be nothing without guests like you. We look forward to welcoming you back in the future!

4/10 – Schlecht

Pasi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Construction going on outside of the building and we woke up 8:30 AM yelling and drilling on Sunday morning right front of our window and room didn’t even have blackouts curtains. I can see guys working out side. Can’t recommend hotel for anyone till they finish all the work.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Georgette am 22. Okt. 2023
I do understand your frustration due to the ongoing renovations in our hotel. We are working to toward making our hotel newer and updated so our guests will have a better stay experience. I think you may have missed seeing the blackout curtains in your room. They are pushed back behind the regular curtains, I understand how they were missed. I hope you might stay again after our renovations are complete or you are in the Naples area.

2/10 – Ungenügend

Teri richards

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I booked 2 nights in Naples Marriott. I arrived to find the hotel is being completely redone. There were workmen everywhere the halls were being redone. I’m had little choice in the room I wanted. There was no safe box. There was no unpaid breakfast as most marriotts have. Terrible stay
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

4/10 – Schlecht

Giselle

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the hotel was under renovation and the site did not inform this before I made the reservation. the air conditioning made noise all night I could not sleep.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Donald

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Mireya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice Place
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Karen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Breakfast was awful. Bacon undercooked. Potatoes overcooked. Toast burnt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Lisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

ivelisse

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Conveniently located, friendly staff, clean comfy rooms and quiet grounds makes this hotel a great value.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

Violeta, MIAMI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The only thing we didn’t like was the pool area other than that it was good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

dayana

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Giuseppe

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Erich

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Ruben

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I really liked 👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Patricia

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Ginger

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I enjoyed our stay very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

6/10 – Okay

Beth

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

6/10 – Okay

Jeff

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Needs to be updated. Carpet needs to be replaced.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Dean

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like that they had a room available when tgere was nothing in Ft. Meyers. Nice place and not gouging.

6/10 – Okay

Igor

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Patricia

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

Sally

8/10 – Gut

frederick

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
did not get room service 2nd day and had to go to desk to get clean towels

8/10 – Gut

Maureen

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay
Staff very caring and professional. Room Was clean and very comfortable. I’m n site food and drink available. Over all 4 plus
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Robert

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

2/10 – Ungenügend

William

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Suzanne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Walkable to a number of restaurants - clean property with nice staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I did not have a single complaint. The clerks at the front desk were very helpful and cordial.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Scott

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Nathaniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Liked the location and quiet. Clean and fresh feel
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022