Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Muskogee Inn And Suites

2 out of 5
Muskogee Inn And Suites
1651 N 32nd St, Muskogee, OK

Bewertungen

7,4

Gut

107 von insgesamt 297 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
74 von insgesamt 297 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
49 von insgesamt 297 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
30 von insgesamt 297 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
37 von insgesamt 297 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

7,2/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Steve

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Management am 26. Apr. 2024
Steve,Thank you for your Wonderful Score! Happy Spring!

10/10 – Hervorragend

Alicia

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Management am 16. Feb. 2024
Alicia,Thank you very much for your Perfect Score!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Management am 28. Jan. 2024
Thank you very much for your Perfect Score you have given us!

10/10 – Hervorragend

Emily

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Management am 26. März 2024
Emily,Thank you very much for your Perfect Score, Happy Spring!

10/10 – Hervorragend

Kathleen

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Management am 16. Dez. 2023
Kathleen,Thank you so very much for your Perfect Score, we hope you & your family have a Wonderful Holiday Season!

10/10 – Hervorragend

Kathleen

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Management am 16. Dez. 2023
Kathleen,We appreciate you very much for giving us a Perfect Score. Happy Holidays!

10/10 – Hervorragend

Tim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Management am 9. Nov. 2023
Tim,Thank you very much for your Perfect Score you have given us! Happy Fall!

6/10 – Okay

Priscilla

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Management am 26. Nov. 2023
Priscilla,Thank you very much for your Wonderful Score! Happy Holidays!

10/10 – Hervorragend

Krista

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Management am 23. Okt. 2023
Krista,Thank you so very much for your Perfect Score you have given us! Happy Fall!

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Management am 18. Okt. 2023
Mark,We appreciate you very much for giving us a Perfect Score! Happy Fall!

10/10 – Hervorragend

Ms. Heather J

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Management am 16. Okt. 2023
Ms. Heather J,Thank you so very much for your Perfect Score you have given us! Happy Fall!

6/10 – Okay

Jody

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Management am 5. Okt. 2023
Jody,Thank you for your Wonderful Score you have given us!

10/10 – Hervorragend

Jane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Management am 1. Sept. 2023
Jane,Thank you so very much for your Perfect Score you have given us,!

10/10 – Hervorragend

Bilal

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Management am 23. Aug. 2023
Bilal,Thank you so much for giving us a Perfect Score! Please come back to stay with us again soon!

2/10 – Ungenügend

randy

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Management am 3. Aug. 2023
Thank you for your feedback.

8/10 – Gut

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Management am 3. Aug. 2023
Jennifer,Many Thanks for the Wonderful Score you have given us!

10/10 – Hervorragend

Aundrea

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Management am 18. Juli 2023
Aundrea,We appreciate your Perfect Score you have given us! Many Thanks!

2/10 – Ungenügend

Marissa

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Management am 15. Juli 2023
Marissa,Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Gerardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Management am 15. Juli 2023
Gerardo,Thank you very much for your Perfect Score you have given us! Happy Summer!

2/10 – Ungenügend

robert

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Actually never completed our check in, the staff was so rude and pushy we cancelled our reservation before completing our check in and stayed across the street
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Management am 4. Sept. 2023
Thank you for your feedback. We have talked with our staff, maybe you have us confused with another hotel you have stayed at during Labor Day Weekend.

2/10 – Ungenügend

Jennifer

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Management am 1. Juli 2023
We are very confused with your survey.

10/10 – Hervorragend

Virginia

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Management am 29. Juni 2023
Virginia, Thank you so much for giving us a Perfect Score! Happy Summer!

2/10 – Ungenügend

Darlene

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Had to leave early for family emergency
We had paid for three nights to stay at the hotel and we have a call from my son that we needed to get back to Colorado for a family emergency. We had to check out on Saturday and we did it at 10:45 a.m. and when I talked to the front desk the lady told me that I need to call hotels.com I called them to try to get my refund back then I got a email today stating that the hotel is not going to refund my money. Which is completely not ok why is it thay they get to keep my money when i didnt then stay in there room. I will be fighting this threw n threw.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Management am 16. Juni 2023
Dear Guest,We are sorry that you did not book directly with us. All we do is honor the contract between both parties. Any cancellations have to be 24 hours in advance with the written agreement you made with the third party. We would like to help and assist in this matter, all we do is honor the contract between both parties, please contact the third party you made your booking with.

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Management am 16. Juni 2023
Thank you so much for the Perfect Score you have given us! Happy Summer!

8/10 – Gut

Maria

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Management am 4. Juli 2023
Maria,Thank you for your Wonderful Score!

10/10 – Hervorragend

Cherlyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Management am 12. Juni 2023
Thank you very much for your Perfect Score!

10/10 – Hervorragend

Sarah

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Management am 7. Juni 2023
Sarah,We appreciate your Perfect Score! We hope you have a Wonderful Summer!

10/10 – Hervorragend

kaylynn

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Management am 3. Juni 2023
Kaylynn,Thank you very much for your Perfect Score you have given us! Happy Summer!

8/10 – Gut

Samantha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Management am 28. Mai 2023
Samantha,Thank you for giving us a Wonderful Score!

10/10 – Hervorragend

Kevin

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Management am 22. Mai 2023
Kevin,Thank you very much for your Perfect Score! We hope you come back to see us again soon!

10/10 – Hervorragend

Sin, Ka Wai

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Management am 29. Apr. 2023
We appreciate your Perfect Score you have given us! Happy Spring!

10/10 – Hervorragend

Paul

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Management am 8. Apr. 2023
Paul,We appreciate your Perfect Score you have given us! We hope you come back to stay with us again soon! Happy Spring!

10/10 – Hervorragend

Janice L

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Management am 8. Apr. 2023
Janice,Many Thanks for your Perfect Score you have given us! Happy Spring!

10/10 – Hervorragend

Abigail

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Management am 2. Apr. 2023
Abigail,Thank you so much for your Perfect Score! Happy Spring!

8/10 – Gut

Jane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Management am 17. März 2023
Jane,Thank you so much for your Wonderful Score you have given us!

8/10 – Gut

Devon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Management am 27. Feb. 2023
Devon,We appreciate you staying with us, and we hope you come back to stay with us again!

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Management am 27. März 2023
Thomas,Many Thanks for your Perfect Score!

8/10 – Gut

Steven

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Management am 27. März 2023
Steven,Thank you for your Wonderful Score you have given us!

8/10 – Gut

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Management am 12. Jan. 2023
Robert,Thank you very much for the Wonderful Score you have given us!

10/10 – Hervorragend

Devon

Antwort von Management am 27. März 2023
Devon,We appreciate your Perfect Score you have given us!

8/10 – Gut

Richard

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Management am 4. Dez. 2022
Richard,Thank you for your feedback, and your Wonderful Score you have given us! We hope you come back again to stay with us. Happy Holidays!

10/10 – Hervorragend

Gwendolyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Management am 1. Dez. 2022
Gwendolyn,We appreciate your Perfect Score of 10 out of 10! Our staff are Greatly Thankful for you noticing All Their Hard Work! Happy Holidays!

10/10 – Hervorragend

Georgia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Management am 16. Nov. 2022
Georgia,Thank You Very Much for the Perfect Score of 10 out of 10! We hope you come back to stay with us again soon!Happy Holidays!

10/10 – Hervorragend

Nathan

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

4/10 – Schlecht

Ruth, Farmington

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not a pleasant greeting, difficult to understand. Had to call for wifi later, not given at brief checkin. Lights way too bright, like sleeping under Vegas lights. Way too much noisy traffic at all times. Worst visit on our extended journey.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Management am 29. Sept. 2022
Ruth,Thank you for sharing your most recent visit with us. We appreciate your feedback, and will be sharing your comments with our staff.

10/10 – Hervorragend

Sharon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Management am 15. Sept. 2022
Dear Sharon, We appreciated your perfect score of 10 of out 10!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overall great stay
At the time of my stay they were remodeling therefore it was loud throughout the whole night up until 1 AM and then it restarted again at about 5 AM I’m sure they’ll be finishing soon but it is very beautiful inside very beautifully remodeled I would recommend it and I would stay there again myself. Hopefully by then they should be finished. The breakfast was really the only negative thing basically all sugary really nothing that healthy.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Management am 26. Aug. 2022
We appreciate your feedback. Our construction team were here from 9am to 5pm for 4 days. Thank you for your compliments on our new remodeled rooms!

10/10 – Hervorragend

Yumi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Management am 9. Aug. 2022
Yumi, Many Thanks for the Perfect Score of 10 out of 10!

6/10 – Okay

Barbara

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Management am 25. Juli 2022
Barbara, We appreciate your survey, and we hope you come to stay with us again soon!

10/10 – Hervorragend

Teresa

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Management am 23. Juli 2022
Teresa, Thank you very much for the Perfect Score of 10 out of 10!