Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von Trident, Nariman Point Mumbai

5 out of 5
Trident, Nariman Point Mumbai
Nariman Point, Mumbai, Maharashtra

Bewertungen

9,2

Wunderbar

703 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
199 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
52 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
26 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
21 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Madjid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Madjid

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Anoither excellent stay at the Trident Nariman Point. From check-in to check-out, view from the room, quality of the bed and amenities to Internetaccess and breakfast this hotel was and is top notch.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von Senior Vice President and General Manager am 28. Mai 2022
Dear Guest, Greetings from Trident Nariman Point! The entire team joins me in thanking you for staying with us and for sharing your experience at Trident Nariman Point. Thank you for sharing your experience and expressing your views so beautifully. Your generous compliments have been shared with the entire team, for making your stay a memorable one. My team and I look forward to your continued visits and take this opportunity to assure you of our best attention and services at all times. Warm regards, Ranvir Bhandari Senior Vice President and General Manager Trident, Nariman Point, Mumbai

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
5 Stern Hotel das seinen Namen verdient
Absolut fantastischer, unaufdringlicher Service in gutem 5 Stern Hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Senior Vice President and General Manager am 6. Jan. 2020
Dear Guest, Greetings from Trident, Nariman Point! Thank you for taking the time to share your experience about your stay at the hotel. I am pleased to note that you had a pleasant stay with us and the services and facilities offered exceeded your expectations. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. Let me take this opportunity to thank you for support and for kind words of appreciation. My team and I look forward to welcoming you back at the hotel. Regards, Sanju Soni Senior Vice President and General Manager Trident, Nariman Point, Mumbai

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019
Antwort von Vice President and General Manager am 9. Dez. 2019
Dear Guest, Greetings from Trident Nariman Point! Thank you for your kind reply and sharing your rating with us. We look forward to the privilege and pleasure of being able to welcome you back to Trident Nariman Point in the not too distant future. Regards, Sanju Soni Vice President and General Manager Trident, Nariman Point, Mumbai Mumbai 400 021, India

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Ich war schon einmal in diesem Hotel und habe mich daher wieder dafür entschieden. Gute Lage und generell freundliches und professionelles Ambiente. Allerdings hatte ich diesmal drei Beanstandungen, weil mir Beträge zweimal bzw. völlig unberechtigt verrechnet wurden. Darüber hinaus wurden mir ohne jeglichen Beleg, ohne Rechnung von meiner Kreditkarte knapp EUR 400.00
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Senior Vice President and General Manager am 2. Jan. 2020
Dear Guest, Greetings from Trident, Nariman Point! Thank you for taking the time to share your experience about your stay at the hotel. I sincerely apologise for the inconvenience caused to you. Your feedback is most valuable to us and I have personally taken up the same with my team. Let me assure you that greater care will be taken in future. It is feedback from esteemed guests like you that helps us to constantly introspect our systems and procedures and assists us in striving for a better product and service. My team and I look forward to your continued visits and take this opportunity to assure you of our best attention and service at all times. Regards, Sanju Soni Senior Vice President and General Manager Trident, Nariman Point, Mumbai Mumbai 400 021, India

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Business Trip nach Mumbai
Das Hotel hat überaus freundliches, hilfsbereites und professionelles Personal. Die Aussicht aufs Meer war toll und das Hotel ist sehr gut gelegen. Sehr leckeres und qualitativ hochstehendes Frühstück mit grosser Auswahl.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Vice President and General Manager am 20. Mai 2019
Dear Guest, Greetings from Trident Nariman Point! Thank you for sparing time and rating us on Expedia.com I am pleased to note that you had a pleasant stay with us and the services extended by my team exceeded your expectations. I am glad that you loved the location and enjoyed the breakfast. We thank you for your valuable feedback. My team and I look forward to your continued visits and take this opportunity to assure you of our best attention and services at all times. Regards, Sanju Soni Vice President and General Manager Trident, Nariman Point, Mumbai

10/10 – Hervorragend

roland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice stay
Nice hotel, well positioned and worth a visit. The restaurants have excellent quality and service but are higher in price than similar ones. They are worth while though!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Vice President and General Manager am 11. Mai 2019
Dear Guest, Greetings from Trident Nariman Point! Thank you for sparing time and rating us on Expedia.com I am pleased to note that you had a pleasant stay with us. We thank you for your valuable feedback. My team and I look forward to your continued visits and take this opportunity to assure you of our best attention and services at all times. Regards, Sanju Soni Vice President and General Manager Trident, Nariman Point, Mumbai

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Vice President and General Manager am 30. Apr. 2019
Dear Guest, Greetings from Trident Nariman Point! Thank you for sparing time and rating us on Expedia.com My team and I look forward to your continued visits and take this opportunity to assure you of our best attention and services at all times. Regards, Sanju Soni Vice President and General Manager Trident, Nariman Point, Mumbai

10/10 – Hervorragend

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wundervoll
Super Aufenthalt! Wir waren zwei Nächte im Trident, eine Nacht davon haben wir spontan verlängert weil es uns so gut gefallen hat. Das Frühstück war sehr gut, es gab eine große Auswahl am Buffet und zusätzlich eine Karte mit Gerichten, die man sich an den Tisch bringen lassen konnte. Das Hotel Personal war jederzeit hilfsbereit und äußerst professionell und höflich. Besonders der Sous Chef Stefan Chin und sein Team haben sich sehr viel Mühe gegeben. Das Abendessen war super lecker! Zum Geburtstag gab es sogar eine Aufmerksamkeit aus der Küche, die mit einem Geburtstagslied an den Tisch gebracht wurde. Wir kommen auf jeden Fall wieder!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Vice President and General Manager am 29. Apr. 2019
Dear Guest, Greetings from Trident Nariman Point! Thank you for your valuable feedback on Hotels.com I am pleased to note that you had a pleasant stay and comfortable in the room. Your generous compliments have been shared with Stefan and the team for making your stay a memorable one. My team and I look forward to your continued visits and take this opportunity to assure you of our best attention and services at all times. Regards, Sanju Soni Vice President and General Manager Trident, Nariman Point, Mumbai

8/10 – Gut

Mario

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles hotel mit Aussicht
Dieses Hotel hat einen fantastischen Service. Durch seine Lage direkt am Meer, hat man eine unglaubliche Sicht. Beim nächsten Mal, möchte ich mir Zeit für einen schönen Morgen Spaziergang zum Gateway lassen ... Internet ist sehr schwerfällig, wenn man nicht extra bezahlt. Die Fahrschule benötigen ewig .
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Vice president and General Manager am 19. Apr. 2019
Dear Guest, Greetings from Trident Nariman Point! I thank you for taking the time off to provide us invaluable feedback regarding your stay at the Trident, Nariman Point on Hotels.com I am pleased to note that you had a pleasant stay with us and the services extended by my team exceeded your expectations. I am glad to note that you enjoyed the breathtaking view of the Queen’s necklace. Your feedback about the internet service has been noted and I have shared the same with my team. My team and I look forward to your continued visits and take this opportunity to assure you of our best attention and service at all times. Warm regards, Sanju Soni Vice president and General Manager Trident, Nariman Point

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein fantastisches Hotel in dem alles stimmt! Freundliches,aufmerksames Personal,Perfekte Zimmer bis ins Detail,zuvorkommend,hilfsbereit,für mich die perfekte Unterkunft in Mumbai
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Vice President and General Manager am 30. Apr. 2019
Dear Guest, Greetings from Trident Nariman Point! I thank you for taking the time off to provide us invaluable feedback on Expedia.com regarding your stay at the Trident, Nariman Point. It is indeed heartening to know that the team at Trident has exceeded your expectations. We are really grateful for such a wonderful feedback. Comments such as these always encourage us in enhancing our efforts to provide the best in hospitality and service. We look forward to your future visits, I take this opportunity to assure you of our best attention and services at all times. Please do not hesitate to write to me for any assistance with reservations or for anything else I can do for you in Mumbai. Regard’s Sanju Soni Vice President and General Manager Trident, Nariman Point

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Vice President and General Manager am 21. Feb. 2019
Dear Guest, Greetings from Trident Nariman Point! Thank you for sparing time and rating us on Expedia.com My team and I look forward to your continued visits and take this opportunity to assure you of our best attention and service at all times. Warm regards, Sanju Soni Vice President and General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2018
Antwort von Vice President and General Manager am 7. Dez. 2018
Dear Guest, Greetings from Trident Nariman Point! Thank you for sparing time and rating us on Expedia.com My team and I look forward to your continued visits and take this opportunity to assure you of our best attention and services at all times. Regards, Sanju Soni Vice President and General Manager Trident, Nariman Point, Mumbai

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Vice President and General Manager am 7. Dez. 2018
Dear Guest, Greetings from Trident Nariman Point! Thank you for sparing time and rating us on Expedia.com My team and I look forward to your continued visits and take this opportunity to assure you of our best attention and services at all times. Regards, Sanju Soni Vice President and General Manager Trident, Nariman Point, Mumbai

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Auch wenn die indischen Standarts sicherlich nicht mit den deutschen vergleichbar sind, ist das Hotel für das was es bietet viel zu teuer. Alles ist schon etwas in die Jahre gekommen und unser Zimmer roch sehr muffig. Kenne ich für den Preis halt einfach besser. An den Hotelmitarbeitern und dem Service gibt es allerdings gar nichts auszusetzen. Mit freundlichen Grüßen
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
2 Nächte in Mumbai vor dem Nachhauseflug
Wir haben die 2 Tage im Trident sehr genossen. Der Concierge hat uns eine Tagescitytour durch Mumbai sowie einen Einblick in die Slums von Mumbai organisiert. Der Fahrer hat uns zu den Sehenswürdigkeiten Erklärungen abgeben. Die Slumtour war mit einem Guide der uns einen Einblick in die Arbeitswelt der Slumbewohner gab. Es war interessant zu sehen was alles hergestellt, gesammelt für die Wiederverwertung und den Verkauf, wurde. Vor dem Abflug genossen wir die Poolarea. Alles in diesem Hotel war sehr gepflegt und das Personal sehr freundlich. Vor dem Hotel befand sich ein langer Spazierweg dem Meer entlang.
Antwort von Vice President and General Manager am 15. März 2018
Dear Guest, Greetings from Trident Nariman Point! It was a pleasure having you stay at Trident Nariman Point and thank you for sharing your feedback through Hotels.com We are delighted to note that you had a wonderful experience and that our service and facilities exceeded your expectations. We thank you for your valuable feedback. We value your patronage and look forward to your continued visits and assure you of our best service and attention at all times. Regards, Sanju Soni Vice President and General Manager Trident, Nariman Point

8/10 – Gut

Mark, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut gelegenes, modernes Hotel
Wir konnten zu Fuss einige Sehenswürdigkeiten erkunden und erlebten den indischen Way of Life.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Steffen S.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Einfach nur zu empfehlen!
Für unseren Mumbai-Kurztrip war das Hotel mehr als perfekt. Es ist sehr gut gelegen und wartet mit allem Komfort auf. Man kann den Stadtkern ohne Probleme zu Fuß erkunden. Besonders beliebt ist das Hotel bei Geschäftsreisenden aus aller Welt. Obwohl wir ein Zimmer nach hinten hatten (kein Seaview), hatten wir trotzdem eine mehr als spannende Aussicht. Das Frühstück lässt keine Wünsche offen, es gibt ein kontinentales Buffet und dazu jede Menge warmer Speisen. Das Personal ist mehr als zuvorkommend und stets hilfsbereit. Im ersten Stock gibt es einen Pool mit zusätzlichen Duschen, Sauna, Handtüchern - sozusagen ein kleiner Wellnessbereich zur freien Verfügung. Einziges Manko: Das Essen in den hauseigenen Restaurants ist relativ kostspielig.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Westlicher Hotel-Standard in Zentrumsnähe
Hotel ist gut gelegen für Shopping und Sightseeing. Wenn man die überaus hilfreichen Concierges am Eingang zackig-militärisch grüsst, machen die alles für ihre Kunden (wie z.B. die Taxifahrer dahin gehend instruieren, ihre Gäste nicht übers Ohr zu hauen usw. usf.). Zimmer sind okay, Liftnähe solle gemieden werden. Bar gar oben gibt es in der Form auch nicht mehr. Internet kostet extra, auch in der Lobby. Bis 22 Uhr nette Piano-Live-Musik in der Lobby.

10/10 – Hervorragend

Carlo

Gut: Ausstattung
I was most pleased with the quality of the hotels housekeeping service. Ketaki and Surrey were courteous, prompt, considerate, and very friendly. Guests are most fortunate to have them as their room service.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Prateek

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic staycation! Outstanding ocean view and delicious food. Hospitality par excellence
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Smit

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent and amazing guest service I have ever experienced!! Special thanks to Nikita. She has done the great job!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Reghunath, Rochester Hills

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service and dining
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

vandana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Rajesh

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel with excellent service from all staff and very friendly and accommodating
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Caroline

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Just perfect. Would return.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Vladimir, Oakland Park

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
afdsasfd
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Pravin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent place for quiet stay facing the SEA FRONT.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Claire

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent staff & location. Definitely recommend
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Manish

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All great, except the room cards kept needing re-authorizing or recharging frequently. Excellent, overall. Highly recommended.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Kamaljit

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Welcoming staff, was upgraded to oceanview and given complimentary access to the elite lounge. Very happy with the service.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jill

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a harbor view room which faced the sunset. There is a wide promenade by the harbor and you may walk or run or just sit and enjoy. Complimentary yoga is offered by the pool at 7am and I enjoyed started my day off with it. The breakfast was complimentary with our room and had all types of offerings, continental and Indian. The staff and servers are abundant and so helpful. Really suggest you try this hotel out!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Anand

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Akash

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome stay at Trident. Relived old memories and built new ones with fam and friends.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Sara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful property. Great staff
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Mohit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

shafiqali, sanford

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Prabhakar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is the best place to stay to enjoy South Mumbai. It is sea facing hotel located on Nariman Point. You are on Marine drive as soon as you get out of the hotel.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff were attentive and amazing!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Savita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and extremely personalised service .
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Aseem

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Savita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful location and sea facing room were the highlights as were the kindness of the staff and their attention to detail. The ambience of the hotel is so calming - it really is a sanctuary after the busy Mumbai street.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

AMOL, Brooklyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient location to get things I needed to get done.

10/10 – Hervorragend

Aseem

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Place to stay
Trident Nariman Point is a great place to stay in South Mumbai. Convenient location if you have work/pleasure to do in central/south Mumbai.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Umesh

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very beautiful place to stay
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024