Außenbereich

Bewertungen von Grand Hyatt Mumbai Hotel and Serviced Apartments

5 out of 5
Grand Hyatt Mumbai Hotel and Serviced Apartments
Bandra Kurla Complex vicinity, Off Western Express Highway, Vakola, Mumbai, Maharashtra

Bewertungen

8,8

Hervorragend

621 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
238 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
72 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
35 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
35 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Simon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
To big, but not far from airport
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Dietmar Kielnhofer am 25. Aug. 2023
Dear Simon,Thank you for taking the time out to share a review with us. We are glad that you have enjoyed your experience and the service and found it to be worthy of a five-star rating.Look forward to welcoming you back very soon.Warm Regards,Dietmar Kielnhofer General Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

8/10 – Gut

Gianpietro

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel with freindly and helpfull staff
Nice hotel not far from the airport. Staff always very friendly and helpful. Hotel has everything it needs and in good quality. Only sad thing is pricing in restaurants, those are too high.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von Grand Hyatt Mumbai am 29. Juni 2022
Dear Gianpietro, Greetings from Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences, Thank you for your generous review. We are glad you enjoyed your stay at the hotel. The associates at the hotel strive to deliver our guests with grand experiences and reviews such as yours is a testament to their hard work. We would once again like to thank you for the review and we do recommend that you visit our newly opened sister hotel, Hyatt Regency Dehradun. Warm Regards, Dietmar Kielnhofer General Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

10/10 – Hervorragend

Onnen Freiherr von

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good Business Hotel in still Great conditions. Staff are friendly and acting professional. Was not my first stay and will return when I have to come to Mumbai again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Grand Hyatt Mumbai am 5. Apr. 2022
Dear Onnen, Greetings from Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences, Thank you for your generous review. We are glad to note that you had a comfortable stay at the hotel and we look forward to welcoming you soon again to the Grand Hyatt Mumbai. Warm Regards, Dietmar Kielnhofer General Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences.

10/10 – Hervorragend

Simon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von Sonale Zagade am 9. März 2020
Dear Simon, Greetings of the day. Thank you for the kind rating, we look forward towards seeing soon again at the hotel. Best Regards, Sonale Zagade, Hotel Manager - Grand Hyatt Mumbai Hotel & Residences

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war wie erwartet alles super. Krass ist, dass wenn man aus dem Hotel geht und 50 m läuft man wieder im realen Indien mit seinen Gegensätzen angekommen ist.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Hotel Management am 20. Aug. 2019
Dear Guest Greetings from Grand Hyatt Mumbai. We are thrilled to receive your generous rating. We look forward to make #Grand memories with you

8/10 – Gut

Corinne, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Unterkunft nahe Flughafen m. tollem Frühstück
Schönes modernes Hotel an guter Lage, wenn man nah am Flughafen sein möchte. Vor dem Hotel kann man jederzeit ein Tuktuk nach Bandra oder ein Taxi weiter südlich nehmen und auch der Zug ist nah. Frühstück ist gigantisch! Im Restaurant haben wir jedoch nicht mehr gegessen da die Preise enorm hoch sind. Abzug in der Gesamtbewertung geben wir deshalb, da die Infrastruktur nur eingecheckt genutzt werden darf. Wir hatten das Hotel gebucht da wir einen späten Flug hatten und dachten wir könnten noch etwas am Pool entspannen. Dieser steht Gästen aber nur bis zum check out zur Verfügung. Wir durften dann kulanterweise eine Stunde an den Pool (hätten aber eigentlich noch mehr Zeit zum totschlagen gehabt). War trotzdem etwas schade, vor allem da am Pool nichts los war!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Hotel Management am 1. Apr. 2019
Dear Guest Warm Greetings of the day Thank you for your appreciation and we are glad you had a comfortable stay with us. The team appreciates your kind words. Look forward to welcome you to Grand Hyatt Mumbai for many more enriching experiences

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Hotel Management am 3. Apr. 2019
Dear Guest Warm Greetings of the day Thank you for your appreciation and we are glad you had a comfortable stay with us. The team appreciates your kind words. Look forward to welcome you to Grand Hyatt Mumbai for many more enriching experiences

8/10 – Gut

Marc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt Business Hotel
Ein gutes Hotel mit allem Komfort, in der Nähe des Flughafens Mumbai. Empfehlenswert für Geschäftsreise.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Hotel Management am 11. März 2019
Dear Guest Warm Greetings of the day Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Lars

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Hotel Management am 28. Jan. 2019
Dear Guest Warm Greetings of the day Thank you for your appreciation and we are glad you had a comfortable stay with us. The team appreciates your kind words. Look forward to welcome you to Grand Hyatt Mumbai for many more enriching experiences

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel. Ruhige Lage und nahe Flughafen
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Hotel Management am 24. Dez. 2018
Dear Guest Warm Greetings of the day Thank you for your appreciation and we are glad you had a comfortable stay with us. Look forward to welcome you to Grand Hyatt Mumbai for many more enriching experiences.

10/10 – Hervorragend

Lars

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Hotel Management am 8. Nov. 2018
Dear Guest Warm Greetings of the day Thank you for your appreciation and we are glad you had a comfortable stay with us. Look forward to welcome you to Grand Hyatt Mumbai for many more enriching experiences.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Hotel Management am 29. Okt. 2018
Dear Guest Warm Greetings of the day Thank you for your appreciation and we are glad you had a comfortable stay with us. Look forward to welcome you and family to Grand Hyatt Mumbai for many more enriching experiences.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2018
Antwort von Hotel Management am 6. Juli 2018
Dear Guest Warm Greetings of the day Thank you for your appreciation and we are glad you had a comfortable stay with us.

8/10 – Gut

Volker

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage zum Flughafen
Antwort von Hotel Management am 17. Apr. 2018
Dear Guest We sincerely appreciate your feedback and glad to know you are hada comfortable stay with us.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel, toller Pool!
Besonders hat uns (Kids) der Pool gefallen. Essen war sehr gut. Auch das Personal ist sehr freundlich und extrem hilfsbereit. Einziges Manko, es gibt keinen Shop direkt im Hotel wo man Toilettenartikel, Sonnencreme etc. kaufen könnte. Dies wurde jedoch für mich in einem nahegelegenen Shop von einem Angestellten erledigt. Also eigentlich halb so schlimm!
Antwort von Hotel Management am 2. Apr. 2018
Thank you for staying with us . We sincerely appreciate your kind appreciation and recommendation

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Raphael, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hot Deal für Geschäftsreisende
späte Anreise ist kein Problem (LH Flüge von München landen kurz vor Mitternacht. Kurzer Weg zum Flughafen (nachts nur 15min - tagsüber duraus mal 60 min. Große Konferenzräume mit aufmerksamen Servicepersonal.

10/10 – Hervorragend

Marco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Alexandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Grand Hyatt Mumbai am 18. Juni 2016
Dear Guest, Thank you for your delightful rating. We look forward to #LivingGrand with you.

6/10 – Okay

Janine, Frankfurt

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Gut & praktisch für kurze Aufenthalte in Mumbai
Das Hyatt ist definitv kein 5-Sterne Hotel nach europäischem Standard. Die Austattung ist schon etwas älter und die Räume sind leider recht laut. D.h. Personen auf dem Flur sind sehr laut hörbar und aufgrund der Flughafennähe hört man auch die ein oder andere tieffliegende Maschine. Preis/Leistung war für unseren Aufenthalt aber ok. Auch ein späterer Check-out (in unserem Fall um 16.00) war problemlos möglich. Aufgrund der Flughafennähe bietet sich das Hotel vor allem für kurze Aufenthalte an. Es liegt ca. 1 Stunde nördlich von der Innenstadt. Wer Mumbai "erleben" möchte, sollte sich eher zentralere Hotels anschauen. Das Personal ist sehr freundlich, aber fast ein wenig übermotiviert. Wir wurden zweimal "aus dem Bett geklingelt" weil man uns weitere Service-Leistungen (z.B. Laundry) anbieten wollte.
Antwort von Grand Hyatt Mumbai am 20. Jan. 2016
Many thanks for the kind feedback and comments. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Mahesh S.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Grand Hayatt, Santacruz, Mumbai
Very nice hotel, very friendly and helpful staff. Nice and clean rooms. The food is awesome. We will definitely come back.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Grand Hyatt Mumbai am 31. Aug. 2015
Dear Guest Many thanks for sharing your feedback. We look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Gut

Natalie, Germany

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Everything fine except the communication- no one informed me about my visitors, the drivers were waiting for hours to reach me... And I had the most expensive Cuba Libre of my life, about 22€! The waiter told me it is about 8€... But the rest was ok. It is an 4 star hotel for European level.
Antwort von Grand Hyatt Mumbai am 15. Juli 2015
Dear Valued Reviewer Warm Greetings from Grand Hyatt Mumbai! Thank you for your kind feedback and for choosing to stay with us. We are pleased to know that you had a comfortable stay with us. Your feedback with regards to the service improvement has been duly noted, and the same shall be communicated across to the concerned department. We once again thank you for your feedback and sincerely look forward to your next stay with us at Grand Hyatt Mumbai.

8/10 – Gut

Lennart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Grand Hyatt Mumbai am 29. Aug. 2015
Dear Valued Reviewer Warm Greetings from Grand Hyatt Mumbai! Thank you for your time to review us. We highly appreciate your feedback. We look forward to your next stay with us at Grand Hyatt Mumbai.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Business Hotel
Super Business Hotel in unmittelbarer Naehe zum internationalen Flughafen
Antwort von Grand Hyatt Mumbai am 29. Aug. 2015
Dear Valued Reviewer Warm Greetings from Grand Hyatt Mumbai! Thank you for your time to review us. We highly appreciate your feedback. We look forward to your next stay with us at Grand Hyatt Mumbai.

10/10 – Hervorragend

Tandin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice property and clean comparing with others hotels in India.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Dietmar am 28. Mai 2024
Dear Guest,Thank you for your kind review. We are glad you had a great experience at our hotel. We look forward to your next visit soon.Warm Regards,Dietmar KielnhoferGeneral Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

2/10 – Ungenügend

Gopika

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Dietmar am 21. Mai 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We regret to learn that your stay was not up to your expectations and we would sincerely like to apologise for any inconvenience caused. Rest assured we will convey this to our team for better flow of services in future.We truly hope to have the chance to welcome you back again in order to ensure that your expectations will be exceeded.Warm Regards,Dietmar KielnhoferGeneral Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

6/10 – Okay

Nikhilesh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Dietmar am 13. Mai 2024
Dear Guest,Thank you for your kind review. We are glad you had a great experience at our hotel. We look forward to your next visit soon.Warm Regards,Dietmar KielnhoferGeneral Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

10/10 – Hervorragend

Small

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Such a lovely place to stay and feel like own place.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Dietmar am 7. Mai 2024
Dear Guest, Thank you very much for taking out the time to post your lovely review.At Grand Hyatt Mumbai, we strive to ensure and deliver the best of services and create an experience for all our guests. It is wonderful to learn we were able to make your overall stay special at Grand Hyatt Mumbai. We are grateful for this compliment.Looking forward to welcoming you back very soon.Warm Regards,Dietmar Kielnhofer General Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

10/10 – Hervorragend

Nureen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was a nice place. Staff was super helpful
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Dietmar Kielnhofer am 28. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for your kind review. We are glad you had a great experience at our hotel. We look forward to your next visit soon.Warm Regards,Dietmar KielnhoferGeneral Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

6/10 – Okay

Rahul

Did not like it
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Dietmar Kielnhofer am 28. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We regret to learn that your stay was not up to your expectations and we would sincerely like to apologise for any inconvenience caused. Rest assured we will convey this to our team for better flow of services in future.We truly hope to have the chance to welcome you back again in order to ensure that your expectations will be exceeded.Warm Regards,Dietmar KielnhoferGeneral Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

6/10 – Okay

TV Raghunath

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ok
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Dietmar Kielnhofer am 28. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We regret to learn that your stay was not up to your expectations and we would sincerely like to apologise for any inconvenience caused. Rest assured we will convey this to our team for better flow of services in future.We truly hope to have the chance to welcome you back again in order to ensure that your expectations will be exceeded.Warm Regards,Dietmar KielnhoferGeneral Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

10/10 – Hervorragend

Shalvi

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, hospitable. Huge rooms. Very good staff. Very close to BKC.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Dietmar Kielnhofer am 28. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for your kind review. We are glad you had a great experience at our hotel. We look forward to your next visit soon.Warm Regards,Dietmar KielnhoferGeneral Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

10/10 – Hervorragend

Sandeep

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
What a fab stay I had with my team at The Grand Hyatt Hotel and Serviced Apartments. It was the best service I would have experienced - my sincere gratitude to the staff of The Grand Hyatt Hotel and Serviced Apartments. Loved the upgrades. Best wishes Sandeep
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Dietmar Kielnhofer am 28. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for your kind review. We are glad you had a great experience at our hotel. We look forward to your next visit soon.Warm Regards,Dietmar KielnhoferGeneral Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

10/10 – Hervorragend

kishor

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Dietmar Kielnhofer am 28. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for your kind review. We are glad you had a great experience at our hotel. We look forward to your next visit soon.Warm Regards,Dietmar KielnhoferGeneral Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

10/10 – Hervorragend

HARI RAMA KOTI REDDY

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Dietmar Kielnhofer am 28. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for your kind review. We are glad you had a great experience at our hotel. We look forward to your next visit soon.Warm Regards,Dietmar KielnhoferGeneral Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

6/10 – Okay

Gajendran

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Dietmar Kielnhofer am 28. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for your kind review. We are glad you had a great experience at our hotel. We look forward to your next visit soon.Warm Regards,Dietmar KielnhoferGeneral Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

8/10 – Gut

Harjinder, Port Coquitlam

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The breakfast buffet was amazing. Rooms were clean. Receptacles were out dated. USB connections were broken.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Dietmar Kielnhofer am 28. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for your kind review. We are glad you had a great experience at our hotel. We look forward to your next visit soon.Warm Regards,Dietmar KielnhoferGeneral Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

8/10 – Gut

Mr Pritam

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location to get around but service and staff attention has started to lack a bit as have stayed in this Hotel many times
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Dietmar Kielnhofer am 28. Apr. 2024
Dear Guest,Greetings of the dayWe love hearing that your stay at Grand Hyatt Mumbai was enjoyable! Thank you for taking the time to share your experience.Best RegardsDietmar KielnhoferGeneral Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

6/10 – Okay

Stephen

Gut: Personal & Service
Staff at this hotel are fantastic the food is very good but the first floor pool area was dirty they need to clean the area and pool everyday as other hotels.the club lounge is good but the rooms don’t have that fresh feel after being cleaned which you get at other 5star hotels.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Dietmar Kielnhofer am 28. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We regret to learn that your stay was not up to your expectations and we would sincerely like to apologise for any inconvenience caused. Rest assured we will convey this to our team for better flow of services in future.We truly hope to have the chance to welcome you back again in order to ensure that your expectations will be exceeded.Warm Regards,Dietmar KielnhoferGeneral Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

10/10 – Hervorragend

Milliessa, New York

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff and wonderful clean hotel.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Dietmar Kielnhofer am 28. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for your kind review. We are glad you had a great experience at our hotel. We look forward to your next visit soon.Warm Regards,Dietmar KielnhoferGeneral Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

6/10 – Okay

Vivek

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Dietmar Kielnhofer am 28. Apr. 2024
Dear Guest,We regret to learn that your stay was not up to your expectations and we would sincerely like to apologise for any inconvenience caused. Rest assured we will convey this to our team for better flow of services in future.We truly hope to have the chance to welcome you back again in order to ensure that your expectations will be exceeded.Warm Regards,Dietmar KielnhoferGeneral Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

10/10 – Hervorragend

Kiran

Gut: Sauberkeit
Very good service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dietmar Kielnhofer am 28. Apr. 2024
Dear Guest,Greetings of the dayWe love hearing that your stay at Grand Hyatt Mumbai was enjoyable! Thank you for taking the time to share your experience.Best RegardsDietmar KielnhoferGeneral Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
WORST AFTER SALES
I booked 2 rooms with breakfast for my boss and my colleague in this hotel. Upon check in they were advised that they need dont have breakfast on the reservation and they need to pay. My boss paid for 2 breakfasts. I have been sending email and calling the hotel for almost 2 weeks, but they have been transferring my call from one person to another person. No response to the email. I spoke with one of the receptio and mentioned the charges were reversed but i did ot get any email confirmation.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dietmar Kielnhofer am 28. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We regret to learn that your stay was not up to your expectations and we would sincerely like to apologise for any inconvenience caused. Please send us an email at drishty.gandhi@hyatt.com and our colleague will get in touch with you.We truly hope to have the chance to welcome you back again in order to ensure that your expectations will be exceeded.Warm Regards,Dietmar KielnhoferGeneral Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

6/10 – Okay

TAEKO

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Dietmar Kielnhofer am 28. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for your kind review. We are glad you had a great experience at our hotel. We look forward to your next visit soon.Warm Regards,Dietmar KielnhoferGeneral Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent everything
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dietmar Kielnhofer am 28. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for your kind review. We are glad you had a great experience at our hotel. We look forward to your next visit soon.Warm Regards,Dietmar KielnhoferGeneral Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

10/10 – Hervorragend

Justin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, Great Food ans good rooms
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Dietmar Kielnhofer am 28. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for your kind review. We are glad you had a great experience at our hotel. We look forward to your next visit soon.Warm Regards,Dietmar KielnhoferGeneral Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

8/10 – Gut

Chetan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ok. Breakfast requesting any drinks too mutiple attempts. WiFi is super poor speed. Alot of mosiquos in area. Otherwise good
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Dietmar Kielnhofer am 14. Feb. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time out to share this review with us.We regret to learn that your experience with Grand Hyatt Mumbai did not meet with your expectations. We are more concerned to read about the inconveniences you faced in regards to our services.We value every feedback that we receive from our guests and look at it as an opportunity to improve our hospitality and services and as such take them very seriously. We have made a note of your feedback and certainly will share the same with our Team to ensure a better hospitality experience as it holds a high value to us.On behalf of the entire team, we wish you well and look forward to host you back in our hotel with all good intentions of turning around your experience with us.Warm Regards,Dietmar Kielnhofer General Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

2/10 – Ungenügend

Aslam

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Dietmar Kielnhofer am 14. Feb. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We regret to learn that your stay was not up to your expectations and we would sincerely like to apologise for any inconvenience caused. Rest assured we will convey this to our team for better flow of services in future.We truly hope to have the chance to welcome you back again in order to ensure that your expectations will be exceeded.Warm Regards,Dietmar Kielnhofer General Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences

2/10 – Ungenügend

Aslam

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wost stsy at this hotel in years. Garbage smell of rotting food in the hallway, totally run down rooms. Beds you can feel the springs. Bed sheets and duvet are totally used over the years and not replaced. Rooms are run down, furniture so old very uncomfortable to use. Airport pickup was confirmed and no.one was there to pick up. Disgusting and will never ever stay here
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Dietmar Kielnhofer am 14. Feb. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time out to share this review with us.We regret to learn that your experience with Grand Hyatt Mumbai did not meet with your expectations. We are more concerned to read about the inconveniences you faced in regards to our services.We value every feedback that we receive from our guests and look at it as an opportunity to improve our hospitality and services and as such take them very seriously. We have made a note of your feedback and certainly will share the same with our Team to ensure a better hospitality experience as it holds a high value to us.On behalf of the entire team, we wish you well and look forward to host you back in our hotel with all good intentions of turning around your experience with us.Warm Regards,Dietmar Kielnhofer General Manager, Grand Hyatt Mumbai Hotel and Residences