Lobby

Bewertungen von Grand Resort Hotel - Mt Laurel - Philadelphia

3.5 out of 5
Grand Resort Hotel - Mt Laurel - Philadelphia
915 Route 73, Mount Laurel, NJ

Bewertungen

8,0

Sehr gut

199 von insgesamt 413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
98 von insgesamt 413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
44 von insgesamt 413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
29 von insgesamt 413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
43 von insgesamt 413 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Joachim

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel
Schönes Hotel mit einem Pool der besser ist als in anderen Hotels. Trotzdem ist noch Luft nach oben. Die Zimmer sind groß, sauber und komfortabel. Der Kaffe zum selber kochen am Zimmer ist sehr gut. Die Mitarbeiter der Rezeption sind fast alle sehr freundlich, die Managerin ist überaus hilfsbereit. Vielen Dank, wir haben uns sehr wohl gefühlt. Das beste am Hotel war die Bar mit Kerry - wir hatten eine schöne Zeit dort und haben viel gelacht!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Filiz Gakci, Room Division Manager am 29. Juli 2023
Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel genossen haben. Es ist großartig zu hören, dass Sie unseren Pool besonders schätzen und ihn als besser im Vergleich zu anderen Hotels empfanden. Ihr Lob bezüglich der Zimmergröße, Sauberkeit und Komfort ist ebenfalls sehr erfreulich.Unser Team ist stets bemüht, den Gästen den bestmöglichen Service zu bieten, und wir werden Ihr Feedback bezüglich der Freundlichkeit der Rezeptionsmitarbeiter an das gesamte Team weitergeben. Es ist schön zu hören, dass unsere Managerin besonders hilfsbereit war.Es freut uns, dass Ihnen der Kaffee zum Selberkochen auf dem Zimmer geschmeckt hat. Wir möchten, dass unsere Gäste sich wie zu Hause fühlen und alle Annehmlichkeiten genießen können.Besonders erfreulich ist es für uns zu hören, dass Sie eine schöne Zeit in unserer Bar mit Kerry verbracht haben. Wir sind stolz auf unsere Mitarbeiter, die dazu beitragen, dass sich unsere Gäste wohl und unterhalten fühlen.Vielen Dank für Ihre Bewertung und dafür, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und Ihnen einen noch angenehmeren Aufenthalt bieten zu können.

4/10 – Schlecht

Shonte

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 20. Mai 2024
Hello Shonte,I apologize that your stay was less than exceptional. I hope that in the future you will give a chance to turn around your last experience.Thank you,

6/10 – Okay

Justin

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Place is aging and needs work, but not awful. Room was clean, staff friendly and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Management am 20. Mai 2024
Hello Justin,I apologize that your stay was less than exceptional. I hope that in the future you will give a chance to turn around your last experience.Thank you,

8/10 – Gut

Timothy

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Management am 20. Mai 2024
Hello Timothy,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to see you again in your future travels.

8/10 – Gut

Doug

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Older hotel thats been updated and refurded rooms. Don't get room near elevator , not loud but a steady vibe when its in use
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Management am 20. Mai 2024
Hello Doug,I apologize that your stay was less than exceptional. I hope that in the future you will give a chance to turn around your last experience. I will be sure to share your comments with our Team.Thank you,

6/10 – Okay

Andrea

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The sign is broken when you enter property. The grounds are not kept. Weeds, and looks run down. The bar was not opened Sunday evening and would have had to go in ballroom where an event was taking place to purchase anything. The internet for streaming was very slow in evening. I pulled the sofa bed out to use the sheet but could not due to the fact it was dirty and the mattress had horrible stains on it. Housekeeping did bring me an extra blanket and sheet as requested. Over all it was a place to lay my head and take a shower but needs to be upgraded and grounds could be more presentable.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Management am 20. Mai 2024
Hello Andrea,I apologize that your stay was less than exceptional. I hope that in the future you will give a chance to turn around your last experience. I will be sure to share your comments with our Team.Thank you,

10/10 – Hervorragend

Dennis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect place for events
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Management am 20. Mai 2024
Hello Dennis,Thank you for sharing your feedback. We appreciate your business and hope to see you again in future travels.Thank you,

10/10 – Hervorragend

Jeffrey, Fort Myers

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
the landscaping made the property look like it was an abandoned building. Otherwise it was great
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

TARIK

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good stay .
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 20. Mai 2024
Hello Tarik,Thank you for your feedback. Glad you enjoyed your stay, hope to see you again in future travels. Thank you,

8/10 – Gut

Mary Beth

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Outside was poorly maintained but inside was clean. Elevators were noisy even halfway down the hall. Guests were noisy as well, but this was out of hotels control. Overall, hotel met our needs and was a decent value.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 20. Mai 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience. I will be sure to share your feedback with our Team. Hope to see you again in future travels.Thank you

4/10 – Schlecht

Monte

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The rooms seem to be renovated and are comfortable, beds are ok . No bottled water in your room unless u ask for. If u want coffee in the mornings u have to pay for it from the Starbucks on site that may or may not be open. Took stairs to 9th floor to avoid elevator, I heard on arrival that someone got stuck and the phone wasn’t working. All in all it’s not terrible.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Shannon

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Booked the hotel because of the restaurant & bar. Very disappointed in the actual restaurant & bar. They had limited offerings and bartender didn’t know how to make anything. Room was ok but bathroom was poor. Barely had hot water for shower. You can tell the hotel is very old. Went to the “gym” and it looked like it hadn’t been cleaned in months.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

jill

Mit der Familie gereist
We were in the room next to the elevators and heard them constantly going up and down till about 2 am. Also the Starbucks worker in the hotel didn’t speak English very well so we couldn’t communicate too well.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Sean

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Front desk never answered phone. Bar and bartender are terrible.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Esmael

Awesome
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Richard

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Roger

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very nice and friendly. The room smell of old smoke, the walls were very thin and there were many stains on the walls of the bathroom.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Natasha Quiles

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Was okay. You can tell it used to be great and is now just average. The hallways kinda smelled dirty and of marajuana. The indoor waterpark is an eyesore as it is closed as well as the top golf attraction. The bed and bathroom were clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Amy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Kizziah

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Cameron

Got off a long plane ride and get to the hotel only to tell me it closed due to a gass leak dud even bother to call me
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Rhale

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They were closed for structural damage, but did not inform me.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Mike

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

joann

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Check for was 11am, howeve, around 9:00am, 3 police officers and 2 people from the fire department said I had to leave the hotel immediately due to many violations. They said they were closing the hotel down.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Ana

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hotel is shut down!!!!!! Showed up to the property on 4/15 and there’s a sign on the door that hotel is shut down due to unsafe conditions. Was never notified and had to drive around late at night to find another hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Jeremy

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Carolyn

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
The hotel was closed! There was no notification given prior to my arrival. No suggested hotels in the area were offered.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

pmstern@msn.com

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Jacqueline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great!!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The Grand Resort Hotel Team am 4. Apr. 2024
Thank you for the glowing review of your stay at The Grand Resort Hotel. We are thrilled to hear you enjoyed your experience with us. Your kind words about our services and staff are greatly appreciated and motivate us to continue providing top-notch hospitality.We look forward to welcoming you back soon. If there's anything you need in the meantime, please don't hesitate to reach out.

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very comfortable!
Antwort von The Grand Resort Hotel Team am 31. März 2024
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at the Grand Resort Hotel. We appreciate your input and are committed to continually improving our services.We hope to have the opportunity to better meet your expectations

10/10 – Hervorragend

Ernesto

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The Grand Resort Hotel Team am 31. März 2024
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at the Grand Resort Hotel. We appreciate your input and are committed to continually improving our services.We hope to have the opportunity to better meet your expectations

10/10 – Hervorragend

Nursuna, scarsdale

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The Grand Resort Hotel Team am 31. März 2024
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at the Grand Resort Hotel. We appreciate your input and are committed to continually improving our services.We hope to have the opportunity to better meet your expectations

6/10 – Okay

Omayra

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The surrounding area is great, plenty of dining choices around the hotel. Unfortunately, my stay was not very pleasant. No one came in to clean the room after we stepped out during the day and came back in the evening. I usually put all the trash by the door and fold the towels in a corner for housekeeping to take. When I came back, everything was still where I left it and I had no clean towels. I called down to the front desk and was told that there was nothing they could do about it because Everyone had gone home but that she would check. I never received a call back so I assumed we were not going to get any clean towels.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von The Grand Resort Hotel Team am 30. März 2024
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at the Grand Resort Hotel. We appreciate your input and are committed to continually improving our services, we hope to have the opportunity to better meet your expectations

10/10 – Hervorragend

Rosa

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Safe and close by
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Grand Resort Hotel Team am 27. März 2024
Thank you for the glowing review of your stay at The Grand Resort Hotel. We are thrilled to hear you enjoyed your experience with us. Your kind words about our services and staff are greatly appreciated and motivate us to continue providing top-notch hospitality.We look forward to welcoming you back soon. If there's anything you need in the meantime, please don't hesitate to reach out.

10/10 – Hervorragend

John

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Newly renovated. Great TV's. Comfortable bedding and nice toiletries.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von The Grand Resort Hotel Team am 15. März 2024
Thank you for the glowing review of your stay at The Grand Resort Hotel. We are thrilled to hear you enjoyed your experience with us. Your kind words about our services and staff are greatly appreciated and motivate us to continue providing top-notch hospitality.We look forward to welcoming you back soon. If there's anything you need in the meantime, please don't hesitate to reach out.

10/10 – Hervorragend

Monica

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is located on the highway. There is a bar and topgolf located inside the hotel. Was a bit disappointed by the cleanliness of the room. Only there for 2 days on a work related trip. It got the job done.
Antwort von The Grand Resort Hotel Team am 10. März 2024
Thank you for your gleaming review of the Grand Resort Hotel! are happy we met your expectations, and we are eager to see you again!

10/10 – Hervorragend

Shpetim

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The Grand Resort Hotel Team am 27. März 2024
Thank you for the glowing review of your stay at The Grand Resort Hotel. We are thrilled to hear you enjoyed your experience with us. Your kind words about our services and staff are greatly appreciated and motivate us to continue providing top-notch hospitality.We look forward to welcoming you back soon. If there's anything you need in the meantime, please don't hesitate to reach out.

8/10 – Gut

Deborah

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The Grand Resort Hotel Team am 6. März 2024
Thank you for your gleaming review! We are glad to have exceeded your expectations, and we hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Janice

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
We found the room a bit run down but very clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Grand Resort team am 29. Feb. 2024
Thank you for your glowing review of Grand Resort Hotel! We appreciate your kind words and hope to welcome you back soon for another wonderful stay.

4/10 – Schlecht

Richard

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
the bathroom fan did not work.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Grand Resort team am 29. Feb. 2024
Thank you for sharing your thoughts about your recent stay at Grand Resort Hotel. We value your feedback, and I assure you we are taking your comments seriously to improve our services. We hope for another opportunity to provide you with a better experience in the future.

10/10 – Hervorragend

Diamond

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Grand Resort team am 29. Feb. 2024
Thank you for your glowing review of Grand Resort Hotel! We appreciate your kind words and hope to welcome you back soon for another wonderful stay.

2/10 – Ungenügend

Marlee

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Grand Resort team am 29. Feb. 2024
Thank you for sharing your thoughts about your recent stay at Grand Resort Hotel. We value your feedback, and I assure you we are taking your comments seriously to improve our services. We hope for another opportunity to provide you with a better experience in the future.

8/10 – Gut

Noriko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Grand Resort team am 29. Feb. 2024
Thank you for your glowing review of Grand Resort Hotel! We appreciate your kind words and hope to welcome you back soon for another wonderful stay.

10/10 – Hervorragend

Shpetim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Grand Resort team am 29. Feb. 2024
Thank you for your glowing review of Grand Resort Hotel! We appreciate your kind words and hope to welcome you back soon for another wonderful stay.

4/10 – Schlecht

Wendell

Verbesserungswürdig: Ausstattung
If you are traveling for pleasure there’s no social scenery. The bar was empty and I wasn’t able to watch the NBA All Star event. The bar had four tv but it was connected via apps. The breakfast didn’t have enough portion. Just eggs and sausage turkey. Fruit and bread. If you just want to lay your head out relax then cook.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Grand Resort team am 29. Feb. 2024
Thank you for sharing your thoughts about your recent stay at Grand Resort Hotel. We value your feedback, and I assure you we are taking your comments seriously to improve our services. We hope for another opportunity to provide you with a better experience in the future.

10/10 – Hervorragend

Margarita liliam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo esta excelnte suoer recomendado
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Grand Resort team am 29. Feb. 2024
Thank you for your glowing review of Grand Resort Hotel! We appreciate your kind words and hope to welcome you back soon for another wonderful stay.

10/10 – Hervorragend

Brittany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My stay was great a relaxing staff was very helpful. Nice clean!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Grand Resort team am 29. Feb. 2024
Thank you for your glowing review of Grand Resort Hotel! We appreciate your kind words and hope to welcome you back soon for another wonderful stay.

8/10 – Gut

Maritza

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Grand Resort team am 29. Feb. 2024
Thank you for your glowing review of Grand Resort Hotel! We appreciate your kind words and hope to welcome you back soon for another wonderful stay.

10/10 – Hervorragend

Don

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice rooms. Easy to get to
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Grand Resort team am 29. Feb. 2024
Thank you for your glowing review of Grand Resort Hotel! We appreciate your kind words and hope to welcome you back soon for another wonderful stay.

8/10 – Gut

John C

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Grand Resort team am 29. Feb. 2024
Thank you for your glowing review of Grand Resort Hotel! We appreciate your kind words and hope to welcome you back soon for another wonderful stay.