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55 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
55
33 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
33
23 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
23
8 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
8
16 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
16
8,2/10
Sauberkeit
8,6/10
Personal & Service
6,6/10
Ausstattung
8,0/10
Zustand der Unterkunft
8,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Linda
Mit einer Gruppe gereist
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the services
Linda
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Linda,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Larry
8. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Matches needs to be secured to frame slides out from under you
Larry
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 18. Apr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Jonathan
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist
1. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
The owner was super friendly and helpful. The rooms was fairly nice for what it was But, even though we got a non smoking room there was cigarette burns in the mattress, blankets and, towels.
Jonathan
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hi Jonathan,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
sarah
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
17. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Rooms smelled awful. Bugs all over the floor (dead and alive). The bathroom appeared somewhat new and relatively clean. Someone had a dog in the room below us that barked all night long. We had 3 families traveling together and when we asked to cancel the 2nd night of our stay due to conditions we were told that "the manager does not like to give refunds".
sarah
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2024
Hi Traveler,We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
David
Mit der Familie gereist
9. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Went there for a quick visit. Hotel was conveniently located, clean, quiet, WiFi and parking. No problem.
David
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Feb. 2024
Hi David,Ten stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Jasimine
2. Feb. 2024
Everything was great ! Will be booking again
Jasimine
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 14. Feb. 2024
Hi Jasimine,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Jasimine
2. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit
Everything was great ! Will be booking again
Jasimine
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 14. Feb. 2024
Hi Jasimine,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Jasimine
2. Feb. 2024
Gut: Ausstattung
Everything was great ! Will be booking again
Jasimine
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 14. Feb. 2024
Hi Jasimine,Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
claudia
2. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
claudia
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Feb. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
4/10 – Schlecht
Amanda
27. Jan. 2024
Amanda
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Thaiwan
30. Dez. 2023
Thaiwan
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
6/10 – Okay
Sheneka
Mit dem Partner gereist
24. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Sheneka
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
2/10 – Ungenügend
Jonathan
10. Dez. 2023
Jonathan
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Robert
Geschäftlich gereist
7. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Robert
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
2/10 – Ungenügend
JEFFREY
7. Dez. 2023
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One of the worst accommodations I've ever had in my life! The people that worked that I encountered here are the rudest and most competitive people that I've ever encountered! Do yourself a favor and if you're in this area look for another hotel to stay at!
JEFFREY
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Nancy Y. am 21. Dez. 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6
8/10 – Gut
Terri
Geschäftlich gereist
18. Nov. 2023
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Room was great except no hair dryer and very thin towels. Lots of stray cats out by staircase. Overall was a nice stay.
Terri
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 28. Nov. 2023
Hi TerriThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
6/10 – Okay
Renate
Mit dem Partner gereist
13. Nov. 2023
room was clean, it is the right place to stay if you only need a bed to sleep and shower
Renate
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 21. Nov. 2023
Hi Renate,Thank you for positively rating your stay!!Lilith#Team6
6/10 – Okay
Valerie
11. Nov. 2023
No iron or ironing board . No closet. Friendly staff and clean.
Valerie
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 21. Nov. 2023
Hi Valerie,Thank you for recognizing the friendly service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
william
29. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
william
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
8/10 – Gut
JOSEPH
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
22. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Enjoyed the stay. I wish the towels & wash rags were thicker and bigger. Otherwise, always good for a day or 2 stay. I will be return.
JOSEPH
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 1. Nov. 2023
Hi Joseph, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. We also appreciate your feedback regarding ways we can provide an even more comfortable stay for our guests. We hope to see you soon.Safe TravelsLilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Michael
Geschäftlich gereist
13. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Found the best place to stay in Moultrie.
Clean and cable is all I need when I travel and this was perfect. I'll stay here each time I come back in town.
Michael
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 27. Okt. 2023
Hi Michael, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
8/10 – Gut
ROBERT
13. Okt. 2023
Great place for the price. Staff was very nice and the room and property are well cared for.
ROBERT
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 27. Okt. 2023
Hi Traveler, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Samuel, Cumming
7. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent clean hotel
Samuel
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 19. Sept. 2023
Hi Samuel,We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Lilith#Team6
8/10 – Gut
Gregory
4. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gregory
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
10/10 – Hervorragend
Katherine
4. Sept. 2023
Gut: Personal & Service
Katherine
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
6/10 – Okay
Rosemarie
Mit der Familie gereist
3. Sept. 2023
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Rosemarie
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
8/10 – Gut
Sylvia
2. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sylvia
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
6/10 – Okay
JOSEPH
Mit der Familie gereist
9. Juli 2023
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
It was clean but found several hair on wash rags that was provided. Several calls went unanswered, walked to front desk, no one available, waited 5min before someone arrived and assisted.
Other than the mishap, I will stay anytime, I come for an overnight stay.
JOSEPH
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Brand Experience Team am 19. Juli 2023
Hi Joseph,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
10/10 – Hervorragend
Ngoc, Peachtree Corner
3. Juli 2023
Ngoc
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
10/10 – Hervorragend
Terri
Mit dem Partner gereist
27. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very basic, but very clean.
Terri
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Brand Experience Team am 7. Juni 2023
Hi Terri,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Lilith#Team6
6/10 – Okay
jose a.
25. Mai 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
jose a.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
10/10 – Hervorragend
Debbie
Mit der Familie gereist
8. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Clean environment - Front office clerk was friendly and very informative. Will be back! Room was clean and smelled good.
Debbie
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Brand Experience Team am 16. Mai 2023
Hi Debbie,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Linda
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
28. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is clean
The employees are very courteous
The bed was wonderful
Bring extra pillows
Only thing: no elevator so if you need handicap be sure to make that known on reserving because only 2 levels and level one fills quickly.
Linda
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Brand Experience Team am 10. Mai 2023
Hi Linda,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Sallie
1. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Sallie
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
15. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
8/10 – Gut
Julie
11. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Julie
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
10/10 – Hervorragend
Bart
Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist
25. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean, comfortable, good location
Bart
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Brand Experience Team am 30. Jan. 2023
Hi Bart,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6
4/10 – Schlecht
Brian
26. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Need new mattress and more pillows.
My stay was for one night. Was there to see my granddaughters for Christmas Eve.
In general the stay was alright. The room and everything in it was clean. Which was a little surprising to me for being a Motel 6. The big problem was the bed was WAY TOO SOFT AMD LUMPY. They need to replace the mattresses badly. Also there was only two pillows for a queen bed. They were extra soft and flat. I called the front desk for more, they could only come up with one more. Next time they need to buy the extra firm from Walmart for $10 instead of the regular for $5. Also buy enough for four pillows for each bed.
Checked in at 3:30 pm and was ready to check out and head home by 7:00 pm. So if you book this make sure you bring extra pillows or go down the street to Walmart and get some. I couldn’t go cause they were close for Christmas by the time I found out.
Brian
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Brand Experience Team am 30. Jan. 2023
Hi Brian,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. On behalf of Motel 6, we would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Lilith #Team6
6/10 – Okay
David
22. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sound proofing
Road noise and noise from the guest next to us was loud, but everything else was good.
David
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Brand Experience Team am 30. Jan. 2023
Hi David,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6
6/10 – Okay
Edward
Mit der Familie gereist
16. Dez. 2022
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
No iron vending wasnt to great
Edward
Antwort von Brand Experience Team am 30. Jan. 2023
Hi Edward, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
10/10 – Hervorragend
Aaron
Mit dem Partner gereist
16. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked the newly renovated rooms and staff was solid. The walls are quite thin so lots of outside noise. Only complaint really.
Aaron
Antwort von Brand Experience Team am 30. Jan. 2023
Hi Aaron, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Matthew
27. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pretty nice stay, typical motel six conditions, but staff was incredibly nice and helpful!
Matthew
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Brand Experience Team am 30. Jan. 2023
Hi Matthew,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
30. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Brand Experience Team am 15. Nov. 2022
Hi Traveler,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Latosha
25. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Latosha
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Brand Experience Team am 15. Nov. 2022
Hi Latosha,Thank you for the perfect rating!!Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Vicente
Mit der Familie gereist
30. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vicente
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Brand Experience Team am 15. Nov. 2022
Hi Vicente,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Bonnie
30. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Yes
Bonnie
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Brand Experience Team am 15. Nov. 2022
Hi Bonnie, Thank you for sharing your review. Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Kimberly, Cataula
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
21. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were very pleasantly surprised with the condition of this hotel and friendly staff. For the price it was a great stay! Plus pet friendly!
Kimberly
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Brand Experience Team am 7. Sept. 2022
Hi Kimberly,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Sara
16. Juli 2022
Sara
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
8/10 – Gut
Kathleen
Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
7. Juli 2022
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Pet friendly but limited walking area for pets
Kathleen
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von Brand Experience Team am 18. Juli 2022
Hi Kathleen,
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs.
Maz K.
#Team6
10/10 – Hervorragend
Monica
Mit einer Gruppe gereist
27. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was my 30th year class reunion. The rooms were very clean and neat. The staff and housekeeping was great. I did find anything unacceptable at this site. I would stay here again.
Monica
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Brand Experience Team am 18. Juli 2022
Hi Monica,
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!
Maz K.
#Team6