Terrasse/Patio

Bewertungen von Hotel Zero 1

3.5 out of 5
Hotel Zero 1
01 Rene-Levesque Blvd. Est, Montreal, QC

Bewertungen

8,4

Sehr gut

1009 von insgesamt 2148 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
706 von insgesamt 2148 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
248 von insgesamt 2148 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
102 von insgesamt 2148 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
83 von insgesamt 2148 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Jean Claude

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Sehr zentral Preis Leistungs Verhältnis perfekt Freundliches Personal.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Diego Receptionist am 14. Dez. 2023
Dear Jean Claude,We sincerely thank you for your feedback and are delighted to know that your stay with us was pleasant. We hope to have the opportunity to welcome you again very soon.Sincerely,Diego

8/10 – Gut

Roman

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Diego, Receptionist am 6. Okt. 2023
Merci pour votre bonne note!Nous sommes ravies de savoir que vous avez eu une bonne expérience avec nous!Si vous avez d'autres questions, n'hésitez pas à nous le demander.Passez une bonne soirer,Cordialement,DiegoReception Front Desk ZERO1

10/10 – Hervorragend

Silvia

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Marie, Receptionist am 30. Aug. 2023
Dear Silvia,We sincerely thank you for your feedback and are delighted to know that your stay with us was pleasant. We hope to have the opportunity to welcome you again very soon.Sincerely,Marie

8/10 – Gut

Christoph

Gut: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Clément Supervisor am 5. Juli 2022
Hi Christoph, We are pleased to see you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon ! All the best

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Das Hotel hat eine gute Lage, direkt bei China Town und nicht weit weg von der Altstadt. Die Zimmer sind ok. Aber das Mobiliar ist bereits sehr gebraucht. Wir haben eine Nacht dort verbracht ohne auspacken zu müssen, dafür war es in Ordnung. Das Frühstück ist etwas Bescheiden
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Sophie Ponte, Room Div Manager am 12. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for your review. And thank you for your recommendation. We will take this into review and make the necessary arrangements. Best,

6/10 – Okay

Denise

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lieber kein 2. Mal
Auf den ersten Blick sieht es ganz passabel aus, die Sauberkeit lässt jedoch sehr zu wünschen übrig. Ausserdem ist das Zimmer in keinem guten Zustand. Lose Steckdosen, abgerissene Möbelkanten, Kühlschrank leer etc. Wir hatten das Zimmer direkt neben dem Aufzug, es war sehr ringhörig. Ausserdem war es sehr kühl im Zimmer, man konnte nichts dagegenmachen...
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Sophie Ponte, room div manager am 8. Okt. 2019
Thank you for taking the time to post your comment regarding your stay with us. First, please accept our apologies for the state of your room and rest assure corrective measures have been taken with the appropriate departments. We sincerely hope you will give us another opportunity to provide you with the usual high service that the Hotel ZERO1 is known for. Please feel free to contact me directly for your next stay in Montreal.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Viel zu kalte, nicht abstellbare Klimaanlage. Wir hatten erst ein sehr lautes Zimmer direkt am Lift, durften aber wechseln. Zentrale Lage
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Sophie Ponte, Room Div Manager am 2. Okt. 2019
Vielen Dank für Ihre Bewertung Wir bedauern, dass Ihre letzte Erfahrung im Hotel Zero 1 nicht den Erwartungen entsprach. Wir entschuldigen uns für unsere Nachlässigkeit und stellen sicher, dass wir uns mit unseren Teams in Verbindung setzen, um Abhilfe zu schaffen und kontinuierlich den besten Service zu bieten.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Sophie Ponte, Room Div Manager am 20. Aug. 2019
Dear guest, Thank you for the amazing review! Can't wait to have you stay with us again soon.

10/10 – Hervorragend

Kevin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was nice, rooms were clean, staff were very friendly. Located 10 minutes from Old Montreal and the Port, which was very convenient. I would stay here again, received good value for the dollar. A couple of things that could use some attention though; we had a room with 2 queen beds, the beds were very comfortable, but we were unable to charge our phones as there were no outlets available (they were behind the bed). I suggest a taller night table between the beds with built in power so you can charge your devices. The other thing was the water pressure, it was very low making for a long shower. Thanks,
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Line

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Chambre au 11ieme, très correct, propre, espace suffisant
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Angela

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Dominique

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Merveilleux endroit, près de tout, pas besoin de véhicule
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Stefan

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Nicholas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Centrally located, good breakfast, quiet
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Suneeta

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The location of the property is excellent! The breakfast which was complimentary wasn’t good at all. Limited options and not fresh at all. The hotel should tell you about the Terrace and what’s around the area. We asked questions about the metro and the tickets and weren’t provided the correct information. Overall the place was exactly what we needed, the location is amazing!! Thank you ;)
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

nadine

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Andrew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel staff were wonderful, the attached restaurant/bar is very nice, and the area is a perfect central location.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Lori

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location for access to public transportation and to walkable streets and public venues
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Adlani

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Quartier dangereux avec des crakheads en bas de l'hôtel toute la journee et la nuits qui harcèlent constament pour une piece ou qui vous suivent , établissement a fuir avec un campement et une sale de shoot dans la rue avec une centaine de personne jour et nuits des cri a fuir
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Émile am 22. Mai 2024
Cher Adlani,Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous. Nous sommes vraiment désolés d'apprendre que votre séjour chez nous n'a pas été à la hauteur de vos attentes et nous comprenons votre déception.Nous tenons à vous présenter nos excuses pour tout désagrément que vous avez pu rencontrer pendant votre séjour. Nous prenons tous les commentaires de nos clients très au sérieux et nous utiliserons vos commentaires pour améliorer nos services et nos prestations.Nous aimerions avoir l'opportunité de discuter avec vous plus en détail de votre expérience et de trouver une solution pour vous satisfaire pleinement. Si vous êtes d'accord, nous vous invitons à nous contacter directement afin que nous puissions discuter de votre situation.Encore une fois, nous sommes désolés que votre expérience n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau, Afin de vous démontrer les qualités de notre établissement.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Daniel Medeiros

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
It was an amazing stay!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Émile am 22. Mai 2024
Dear Daniel,We sincerely thank you for your feedback and are delighted to know that your stay with us was pleasant. We hope to have the opportunity to welcome you again very soon.Sincerely,

8/10 – Gut

Anwar

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Émile am 22. Mai 2024
Cher Paul,Nous vous remercions sincèrement pour votre commentaire et sommes ravis de savoir que votre séjour parmi nous à été agréable. Nous espérons avoir l’opportunité de vous accueillir de nouveau très prochainement.Cordialement,

8/10 – Gut

Ryan

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff here were very kind and helpful! The room was clean nice. Loved the huge mirrors everywhere. I think the property and rooms could be updated a little bit but it was a pleasant stay and well worth it. They also allow pets and my dog had a great stay as well! Would definitely stay here again, great location too.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Front Desk Team am 13. Mai 2024
Dear Ryan,We sincerely thank you for your feedback and are delighted to know that your stay with us was pleasant. We hope to have the opportunity to welcome you again very soon.Sincerely,Jean-Jacques

6/10 – Okay

Melissa sue

Gut: Zustand der Unterkunft
Its cute at night with all the city lights, bathroom leaves something to be desired, dust under couches in the room very visible... especially in daylight.. the fidge was sticky, so pretty tough to open and close.. didnt love that theres 1 elevator for 12 floors and the room im in is just beside the elevator which is extremely noisy
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Front Desk Team am 12. Mai 2024
Dear Melissa,Thank you so much for your positive review of our hotel. We are delighted that you enjoyed your stay with us despite the small glitch. We sincerely apologize for this inconvenience.Your satisfaction is our top priority and we are pleased that we have fulfilled our mission. We hope to have the opportunity to welcome you again soon and to offer you an even more enjoyable experience. Again, thank you very much for your support and confidence.Sincerely,Jean-Jacques

10/10 – Hervorragend

Nadine

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Walkable distance from quartier des spectacles and Old Montreal
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Émile am 11. Mai 2024
Dear Nadine,We sincerely thank you for your feedback and are delighted to know that your stay with us was pleasant. We hope to have the opportunity to welcome you again very soon.Sincerely,Émile

10/10 – Hervorragend

Kendra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Updated and close to Chinatown gates.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Émile am 10. Mai 2024
Dear Kendra,We sincerely thank you for your feedback and are delighted to know that your stay with us was pleasant. We hope to have the opportunity to welcome you again very soon.Sincerely,Émile

10/10 – Hervorragend

Jerome

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Merci
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Émile am 10. Mai 2024
Cher Jerome,Nous vous remercions sincèrement pour votre commentaire et sommes ravis de savoir que votre séjour parmi nous à été agréable. Nous espérons avoir l’opportunité de vous accueillir de nouveau très prochainement.Cordialement,Émile

8/10 – Gut

Nour

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
Hotel is in close proximity to everything
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jean-Jacques am 8. Mai 2024
Dear Nour,We sincerely thank you for your feedback and are delighted to know that your stay with us was pleasant. We hope to have the opportunity to welcome you again very soon.Sincerely,Jean-Jacques

10/10 – Hervorragend

sage

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Émile am 10. Mai 2024
Dear Sage,We sincerely thank you for your feedback and are delighted to know that your stay with us was pleasant. We hope to have the opportunity to welcome you again very soon.Sincerely,Émile

10/10 – Hervorragend

Esther

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
C'est un très bel hôtel! Mon conjoint et moi sommes très satisfaits et n'avons rien à redire 👍
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jean-Jacques am 8. Mai 2024
Chère Esther,Nous vous remercions sincèrement pour votre commentaire et sommes ravis de savoir que votre séjour parmi nous à été agréable. Nous espérons avoir l’opportunité de vous accueillir de nouveau très prochainement.Cordialement,Jean-Jacques

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Radji

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great experience
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Pénélope, réception am 5. Mai 2024
Dear Radji,We sincerely thank you for your feedback and are delighted to know that your stay with us was pleasant. We hope to have the opportunity to welcome you again very soon.Sincerely,Pénélope, front desk

10/10 – Hervorragend

Karalyn, Plattsburgh

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The front desk staff spoke both French and English which was really nice. The hotel was easy to locate and everything was clean/fresh/ the lobby smelled amazing. We had no complaints during this stay and we would definitely go back.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Pénélope, réception am 5. Mai 2024
Dear Karalyn,We sincerely thank you for your feedback and are delighted to know that your stay with us was pleasant. We hope to have the opportunity to welcome you again very soon.Sincerely,Pénélope, front desk

10/10 – Hervorragend

Josianne

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I really like the room ive booked. It was amazing woth an amazing view. The only let down was the bathroom. The person who cleaned the bathroom i can tell he/she was rushing. The inside of the bowel was not cleaned and there was some hair. I myself working at an hotel company i could tell right away they just bypass the bathroom quickly. Either than that. Nothing else to say. The front desk service was also amazing! I will go back withiut hesitation. Just wished the rooftops terrasse was open since it was a beautiful day.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Pénélope, réception am 5. Mai 2024
Dear Josianne,Thank you so much for your positive review of our hotel. We are delighted that you enjoyed your stay with us despite the small glitch. We sincerely apologize for this inconvenience.Your satisfaction is our top priority and we are pleased that we have fulfilled our mission. We hope to have the opportunity to welcome you again soon and to offer you an even more enjoyable experience. Again, thank you very much for your support and confidence.Sincerely,Pénélope, front desk

10/10 – Hervorragend

Chloée-Mitsou

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bel hôtel. Ce n'était pas ma première fois et je n'hésiterai pas à y retourner!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Pénélope, réception am 30. Apr. 2024
Chère Chloée-Mitsou,Nous vous remercions sincèrement pour votre commentaire et sommes ravis de savoir que votre séjour parmi nous à été agréable. Nous espérons avoir l’opportunité de vous accueillir de nouveau très prochainement.Cordialement,Pénélope

6/10 – Okay

Marie

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Pas de parking. Déjeuner non offert.Manque de cuillère à café. Bâtiment ancien avec plomberie apparente. Beaucoup de bruit dans le couloir et des gens qui viennent frapper à votre porte la nuit.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Pénélope, réception am 30. Apr. 2024
Chère Marie,Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous. Nous sommes vraiment désolés d'apprendre que votre séjour chez nous n'a pas été à la hauteur de vos attentes et nous comprenons votre déception.Nous tenons à vous présenter nos excuses pour tout désagrément que vous avez pu rencontrer pendant votre séjour. Nous prenons tous les commentaires de nos clients très au sérieux et nous utiliserons vos commentaires pour améliorer nos services et nos prestations.Nous aimerions avoir l'opportunité de discuter avec vous plus en détail de votre expérience et de trouver une solution pour vous satisfaire pleinement. Si vous êtes d'accord, nous vous invitons à nous contacter directement afin que nous puissions discuter de votre situation.Encore une fois, nous sommes désolés que votre expérience n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau, Afin de vous démontrer les qualités de notre établissement.Cordialement,Pénélope

8/10 – Gut

Alexandra

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Pénélope, réception am 30. Apr. 2024
Chère Alexandra,Nous vous remercions sincèrement pour votre commentaire et sommes ravis de savoir que votre séjour parmi nous à été agréable. Nous espérons avoir l’opportunité de vous accueillir de nouveau très prochainement.Cordialement,Pénélope

8/10 – Gut

Guillaume

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Pénélope, réception am 30. Apr. 2024
Cher Guillaume,Nous vous remercions sincèrement pour votre commentaire et sommes ravis de savoir que votre séjour parmi nous à été agréable. Nous espérons avoir l’opportunité de vous accueillir de nouveau très prochainement.Cordialement,Pénélope réception

8/10 – Gut

Shawn

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location for first time visit to Montreal...easy 747 access to/from airport. Clean and comfortable rooms with pleasant staff interactions.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Pénélope, réception am 27. Apr. 2024
Dear Shawn,We sincerely thank you for your feedback and are delighted to know that your stay with us was pleasant. We hope to have the opportunity to welcome you again very soon.Sincerely,Pénélope

10/10 – Hervorragend

David, Nepean

Mit einer Gruppe gereist
Nice boutique style hotel conveniently located in downtown Montreal.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Pénélope, réception am 27. Apr. 2024
Dear David,We sincerely thank you for your feedback and are delighted to know that your stay with us was pleasant. We hope to have the opportunity to welcome you again very soon.Sincerely,Pénélope

10/10 – Hervorragend

Emelie

Mit der Familie gereist
It’s my first time to drive in Montreal. I love that’s the hotel is in Main Street but I don’t like the fact that the hotel don’t have parking lot. They should specify in their website that they do valet parking. Overall it’s great experience and I’ll book a room again
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Pénélope, réception am 5. Mai 2024
Dear Emelie,Thank you so much for your positive review of our hotel. We are delighted that you enjoyed your stay with us despite the small glitch. We sincerely apologize for this inconvenience.Your satisfaction is our top priority and we are pleased that we have fulfilled our mission. We hope to have the opportunity to welcome you again soon and to offer you an even more enjoyable experience. Again, thank you very much for your support and confidence.Sincerely,Pénélope, front desk

10/10 – Hervorragend

Ann

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Pénélope, réception am 27. Apr. 2024
Dear Ann,We sincerely thank you for your feedback and are delighted to know that your stay with us was pleasant. We hope to have the opportunity to welcome you again very soon.Sincerely,Pénélope

10/10 – Hervorragend

Jenell

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Louise

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
C est un secteur assez bruyant mais bel hotel. Un peu impersonnel mais bonne qualité prix pour moi ce soir.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von RB am 25. Apr. 2024
Dear Louise,We sincerely thank you for your feedback and are delighted to know that your stay with us was pleasant. We hope to have the opportunity to welcome you again very soon.Sincerely,Rémi

10/10 – Hervorragend

Oumar El Moctar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Bilingue
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von RB am 23. Apr. 2024
Cher Oumar El Moctar,Nous vous remercions sincèrement pour votre commentaire et sommes ravis de savoir que votre séjour parmi nous à été agréable. Nous espérons avoir l’opportunité de vous accueillir de nouveau très prochainement.Cordialement,Rémi

10/10 – Hervorragend

Hamid

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von RB am 23. Apr. 2024
Cher Hamid,Nous vous remercions sincèrement pour votre commentaire et sommes ravis de savoir que votre séjour parmi nous à été agréable. Nous espérons avoir l’opportunité de vous accueillir de nouveau très prochainement.Cordialement,Rémi

6/10 – Okay

Isabel

breakfast wasn’t great, no juice. we called for utensils and there was none at the property. but overall, for a last minute booking it was not too bad.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von RB am 23. Apr. 2024
Dear Isabel,Thank you so much for your positive review of our hotel. We are delighted that you enjoyed your stay with us despite the small glitch. We sincerely apologize for this inconvenience.Your satisfaction is our top priority and we are pleased that we have fulfilled our mission. We hope to have the opportunity to welcome you again soon and to offer you an even more enjoyable experience. Again, thank you very much for your support and confidence.Sincerely,Rémi

2/10 – Ungenügend

Geovanna

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's just all horrible, I was disappointed. Precarious service, the worst breakfast of my life! Room without any light
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von RB am 23. Apr. 2024
Dear Geovanna,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are very sorry to learn that your stay with us did not live up to your expectations and we understand your disappointment.We apologize for any inconvenience you may have encountered during your stay. We take all customer feedback very seriously and will use your feedback to improve our services.We would like to have the opportunity to discuss with you in more detail your experience and find a solution to satisfy you fully. If you agree, we invite you to contact us directly so that we can discuss your situation.Again, we are sorry that your experience did not live up to your expectations. We hope to have the opportunity to welcome you again, In order to show you the qualities of our establishment.Sincerely,Rémi

8/10 – Gut

Steve, Saint-lambert

Mit dem Partner gereist
Très bien. Propre et chambre confortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Pénélope, réception am 20. Apr. 2024
Cher Steve,Nous vous remercions sincèrement pour votre commentaire et sommes ravis de savoir que votre séjour parmi nous à été agréable. Nous espérons avoir l’opportunité de vous accueillir de nouveau très prochainement.Cordialement,Pénélope,Réception

6/10 – Okay

Shivaniben

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Pénélope, réception am 21. Apr. 2024
Dear Shivaniben,Thank you so much for your positive review of our hotel. We are delighted that you enjoyed your stay with us despite the small glitch. We sincerely apologize for this inconvenience.Your satisfaction is our top priority and we are pleased that we have fulfilled our mission. We hope to have the opportunity to welcome you again soon and to offer you an even more enjoyable experience. Again, thank you very much for your support and confidence.Sincerely,Pénélope,Front desk