Lobby

Bewertungen von Springdale Inn & Suites Mobile-South Alabama University Area

2.5 out of 5

Bewertungen

8,0

Sehr gut

473 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
265 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
121 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
62 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
79 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Alexander

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Rony am 3. Okt. 2023
Thankyou

6/10 – Okay

Shirley, Atlanta

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hotel under renovations. Few guests. Workers were all on the hallways and elevators.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ritesh am 10. Mai 2024
Sorry For your Inconvenience we will try to improve our things

4/10 – Schlecht

John

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was overpriced and not very well kept.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Rony am 3. Mai 2024
Thank you for your response. We will improve our things

10/10 – Hervorragend

Kelly

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy late check-in
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Ritesh am 2. Mai 2024
Thank you

4/10 – Schlecht

David

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It seems their claims of “renovations” are going on, have been going for better than a year! I’ve stay there ; times now in the last year, this was the worst! Hallways were dirty, room carpet was dirty, light burned out in the bathroom, microwave was unstable.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Rony am 15. Apr. 2024
Sorry for the inconvenience and we will look in to your review and we will try our level best to improve those things

4/10 – Schlecht

Zach, Bend

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Expedia screwed up a bunch of stuff on their end, and the hotel was doing demolition right above my head for my stay, among a few other things. Nice people at the counter though but bad stay
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Rony am 15. Apr. 2024
Sorry for the inconvenience and we will look in to your review and we will try our level best to improve those things

10/10 – Hervorragend

LAURA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I will stay here again
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ritesh am 31. März 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Okay

Edgar

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Unforrunately, the online pictures of the hotel do not represent its current state. The elevator had spit on the wall. The room was depressing and not. Welcoming at all. Breakfast, had ran out of coffee and no one was available. I DO NOT RECOMMEND IT.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Rony am 15. März 2024
We are really sorry for the inconvenience. we will look in to your review and we will try to improve the things

6/10 – Okay

Denna

Geschäftlich gereist
Shower Water was hot, AC was cold, breakfast was good. Walls are thin. Overall perfectly good for a quick stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Rony am 11. März 2024
Thankyou

4/10 – Schlecht

Ronelle

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Hotel needs upkeeping. It was recently sold and is nothing like the predecessor
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Rony am 10. März 2024
We are really sorry for the inconvenience

10/10 – Hervorragend

David

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent customer service.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ritesh am 5. März 2024
Thank You

10/10 – Hervorragend

Jeanette, Spartanburg

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean, beds were nice and breakfast was great will definitely stay again
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rony am 3. März 2024
Thankyou

10/10 – Hervorragend

Melody

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Definitely will stay again
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von RONY am 18. März 2024
THANKYOU

8/10 – Gut

Maarit

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rony am 21. März 2024
Thankyou

10/10 – Hervorragend

Jeanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice overnight stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rony am 25. Feb. 2024
Thankyou

10/10 – Hervorragend

Kristie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Rony am 24. Feb. 2024
Thankyou

8/10 – Gut

Xin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very quiet area
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rony am 22. Feb. 2024
Thankyou

8/10 – Gut

Takanori

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Hotel facilities are good, but th circumstance and the not so good and look dangerous.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rony am 21. Feb. 2024
Thankyou

2/10 – Ungenügend

Darinel

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rony am 21. Feb. 2024
Thanyou

10/10 – Hervorragend

Gabriela

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was friendly. Shopping center and eating options are from walking distance. Downtown Mobile was like a 15min drive. The hotel itself was clean and well kept up with.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rony am 21. Feb. 2024
Thankyou

10/10 – Hervorragend

Darla

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The only problem I found was,the water didn't get hot,it was luke warm. Other than that,everything else was great. Will be staying again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rony am 14. Feb. 2024
We are really sorry for the inconvenience and one of our water heater broke down due to that reason the water was not hot. But we will do our level best to make things right. thankyou

4/10 – Schlecht

connie

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The shower was cold and the bed I had to clean off
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rony am 12. Feb. 2024
We are really sorry for the inconvenience and we will look in to your review and we will try our level best to make things right.

10/10 – Hervorragend

Donna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Rony am 12. Feb. 2024
Thankyou

6/10 – Okay

Anna

Mit einer Gruppe gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rony am 12. Feb. 2024
Thankyou

8/10 – Gut

Nina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place to stay for a night for Mardi Gras Ball. Room is clean and quiet. Although the one we stayed in could use some work on the walls of the bathroom.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rony am 9. Feb. 2024
Thankyou so much for the feedback

2/10 – Ungenügend

jonathan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Rony am 10. Feb. 2024
Thankyou

4/10 – Schlecht

teresa, DuQuoin

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
N/A
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Rony am 8. Feb. 2024
Thankyou

6/10 – Okay

Jackie

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No wash cloths in the bathroom. Tile was broken and paint was peeling in bathroom. Stain on pillowcases. I would not stay there again
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rony am 7. Feb. 2024
We are really sorry for the inconvenience. And we will look in to your review and we will do our level best to improve them

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
If you need handicap accessibility
We had a nice stay. They are in the process of changing flags from Holiday Inn to Comfort Inn when we stayed so there were repairs and upkeep being made. The biggest issue we had was that our wheel chair accessible room had a really low toilet that made it really hard to get on and off and there was a bathtub and not a shower. It appears that the room was just a larger room that made it easier to get around in wheelchair but no other accessibility features other than a lighted door bell. Otherwise, the room was nice, clean, had a microwave and refrigerator and comfortable beds.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Rony am 7. Feb. 2024
Thankyou for your feedback and we are really sorry for the inconvenience and we will look in to your feedback and we will try our level best to make things right

6/10 – Okay

Jennifer

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Rooms vary greatly from photos and the rooms had a musty smell. Pull out couch was stained and in poor condition. Breakfast options were very limited as they had a cereal bar but no milk, one yogurt option, undercooked omelettes.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rony am 6. Feb. 2024
We are really sorry for the inconvenience. and we will look in to your review and make sure we will do our level best to improve those things.

10/10 – Hervorragend

Pamela

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von rony am 21. März 2024
thankyou

2/10 – Ungenügend

Susan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rony am 4. Feb. 2024
Thankyou

10/10 – Hervorragend

Judith

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stay was fine, Bed Comfortable. Breakfast offerings were adequate. No issues for the two nights,
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Rony am 28. Jan. 2024
Thankyou

6/10 – Okay

Tanya

Mit der Familie gereist
Visit was fine; decor dated; breakfast was ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Rony am 26. Jan. 2024
Thankyou

10/10 – Hervorragend

Calvin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Just common
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Rony am 24. Jan. 2024
Thankyou

10/10 – Hervorragend

Antoine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel! close to everything and i must admit that breakfast was delicious
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Rony am 24. Jan. 2024
Thankyou

10/10 – Hervorragend

Floyd

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Rony am 24. Jan. 2024
Thankyou

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No thank you
Check-in was awkward. There was a $100 deposit, which is not unusual but it was handwritten and not mentioned in the original booking. Customer service was lacking when confronted. We checked in and then 2 days later there was a second $100 deposit. When I asked the front desk they said it wasn’t them, despite my bank statement saying otherwise. The first room we were sent to was HIGHLY chemical-smelling. I mean, sure, I guess that could mean it was cleaned, right? Went to the front desk to let them know there wasn’t bedding for the pull out couch and the employee responded in a snarky tone that we didn’t ask for them (despite reserving a room for 4 guests). But then we opened up the pull out couch and it was covered in pink stains. We asked to be moved and the second room also has the chemical smell but not as bad, thankfully. The breakfast was a standard continental breakfast - but the eggs were delicious! I could eat them regularly! The seating needs to be reupholstered. They were nice and trying to keep up with having stuff refilled but the one awkward moment was when they were kicking people out of breakfast and I didn’t think anything of it because it was after 9:30am, when breakfast was over, until I realized it was the weekend and the sign on the wall specifically stated 10am. There were huge storage units in the parking lot (assuming for the switch from one hotel brand to another), watch out for the steep driveway when exiting the parking lot you’ll bottom out!
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Rony am 19. Jan. 2024
We are really sorry for the inconvenience. and we just want to let you know that we are renovating this property in next month. so next time you come here it will be a whole new place. we hope you will enjoy your stay with us next time

2/10 – Ungenügend

LINDA

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
There were children or someone running upstairs above our room. The noise was severe--we complained every night. There were some guests that requested a move within the hotel. Breakfast was served but was very sparse.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Rony am 19. Jan. 2024
We are are really sorry for the inconvenience. and we will look into your reviews and we will try to make things better . Next time you come here we will make sure you will have a better stay

8/10 – Gut

Monty

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
safe,well lit!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Rony am 19. Jan. 2024
Thankyou

6/10 – Okay

Jamie

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Rony am 19. Jan. 2024
Thankyou

2/10 – Ungenügend

Frances

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Rony am 19. Jan. 2024
Thankyou

8/10 – Gut

AMY

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Rony am 19. Jan. 2024
Thankyou

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great value for the money!
Very nice and spacious room for the money. Staff was very kind, and the continental breakfast was excellent!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Rony am 19. Jan. 2024
Thankyou

10/10 – Hervorragend

Darian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Rony am 19. Jan. 2024
Thankyou

6/10 – Okay

Marilyn

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel is changing over from a Comfort inn to Springdale suites. Needs work and updating. Did not like that they charged $100 safety deposit on my card in addition to the hotel payment. It was credited after checkout, but need to wait 4-7 days. Poor service at front desk. Would not stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Rony am 19. Jan. 2024
We re really sorry for the inconvenience. Usually the deposit we will refund right way but it will take 4 to 5 business days to process it. And next time we will make sure you will get good service from us

10/10 – Hervorragend

Jun

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Rony am 19. Jan. 2024
Thankyou

10/10 – Hervorragend

Jianping, Gainesville

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like the spacious room and the bed is very comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Rony am 1. Jan. 2024
Thankyou

8/10 – Gut

Jeff

Mit dem Partner gereist
It was nice
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Rony am 1. Feb. 2024
Thankyou

10/10 – Hervorragend

Miguel, Reynosa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Front desl excellent service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Rony am 28. Dez. 2023
thankyou