Apartment, 1 Schlafzimmer | Wohnbereich | LCD-Fernseher

Bewertungen von Hotel Victoria Minsk

4 out of 5
Hotel Victoria Minsk
Prospect Pobediteley 59, Tsentralny District, Minsk

Bewertungen

7,8

Gut

28 von insgesamt 97 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
42 von insgesamt 97 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
17 von insgesamt 97 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 97 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 97 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

6,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Azza

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Christoph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von hotel administration am 21. Juli 2020
Dear Christoph! Thank you for your feedback. It is very important for us to maintain a decent level of service and a high hotel rating on the Internet. The main task for our team is to meet and exceed the expectations of our guests. We hope that your stay in our hotel left only positive impressions. We would be very happy to see you again as our Guest! Best regards, hotel administration

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von hotel administration am 20. Juni 2019
Dear Guest! Thank you for your feedback. It is very important for us to maintain a decent level of service and a high hotel rating on the Internet. The main task for our team is to meet and exceed the expectations of our guests. We hope that your stay in our hotel left only positive impressions. We would be very happy to see you again as our Guest! Best regards, hotel administration

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2019
Antwort von hotel administration am 27. Mai 2019
Dear Guest! Thank you for your feedback and score. We would be very happy to see you again as our valued Guest! If you have any comments concerning our service or suggestions, please send them to us: marketing@hotel-victoria.by and you can rest assured that your comments will be shared with the team in an effort to improve our service. Our team is always ready to improve the quality of service and we always appreciate the opinion of each Guest. We will be glad to see you again in our hotel. Best regards, hotel administration

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel. Gegenüber ein schöner Park.Innenstadt und Minsk Arena gut zu Fuß erreichbar. Es fahren auch Busse vor der Tür ab.
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2019
Antwort von Hotel Administration am 21. Feb. 2019
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre nette Bewertung! Wir freuen uns sehr darüber und natürlich auf ein baldiges Wiedersehen!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist in Ordnung. Leider ging mein Zimmer zur viel befahrenen Straße hinaus. Der Zimmerschlüssel war defekt und musste mehrfach ausgetauscht werden. Ein bestellter Weckruf kam mit halbstündiger Verspätung. Es gibt einen Kühlschrank auf dem Zimmer und einen Arbeitstisch mit genügend Steckdosen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018
Antwort von Victoria Hotels administration am 7. Juni 2018
Dear Guest! Many thanks for sharing your comments on your experience at Hotel Victoria. Thank you for your comments, these are taken very seriously and we have passed on your feedback to the relevant team. We hope to welcome you here again soon. With warmest wishes, hotel administration.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Feines Hotel
Das war meine erste Reise nach Weißrussland. Ich bin überrascht, alles sauber und die Menschen diszipliniert. Es war eine Freude dorthin zu reisen ich werde wieder kommen.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017
Antwort von Victoria Hotel am 8. Okt. 2017
Sehr geehrter Gast, Vielen Dank für Ihre Wuerdigung! Es its fuer uns sehr angenehm, weil wir uns immer bemuehen, fuer unsere Gaeste Beste zu sein. Wir freuen uns, Sie wieder in unserem Hotel zu sehen! Mit freundlichen Grüßen, Hoteverwaltung

6/10 – Okay

Tudor

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

6/10 – Okay

ILYA

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

2/10 – Ungenügend

Oleg

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
this is a scam and a nightmare. The number on the photo and in reality are different. the carpet is old and smelly, the bed is not big, there is industrial noise in the windows, there is no air conditioning. we stayed in the room for 3 hours and my wife said that we can’t sleep here, got into the car, drove another 300 kilometers and spent the night in a small town. Hotel Victoria is not 4 stars, but a maximum of 2 or 1
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

2/10 – Ungenügend

David

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had to check out after one day because staff was rude and unhelpful and waiting to receive 2 days of payment back to my account from expedia. On check out they said expdeia will email me and refund the other 2 days so far nothing
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Ernesta

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

8/10 – Gut

Akif Alper

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 – Gut

Maksim

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Рекомендую
Отличный Отель, удобное месторасположение, есть доступ в спа в соседнем корпусе и тренажёрный зал. Хороший завтрак
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

8/10 – Gut

Mishal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von hotel administration am 9. Nov. 2021
Dear Mishal! Thank you for your feedback. It is very important for us to maintain a decent level of service and a high hotel rating on the Internet. The main task for our team is to meet and exceed the expectations of our guests. We hope that your stay in our hotel left only positive impressions. We would be very happy to see you again as our Guest! Best regards, hotel administration

8/10 – Gut

Hasan

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

ISAENKO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

8/10 – Gut

Mikhail

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von hotel administration am 4. Mai 2021
Уважаемый Mikhail! Искренне признательны Вам за наивысшую оценку отелю! Для нас очень важно поддерживать достойный уровень обслуживания и высокий рейтинг отеля в сети Интернет. Главная задача для нашей команды – оправдать и превзойти ожидания Гостей. Надеемся, что Ваше пребывание в нашем отеле оставило в памяти только положительные впечатления и яркие эмоции. Надеемся на новую, скорую встречу с Вами! С уважением, администрация отеля

8/10 – Gut

liliya

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021

10/10 – Hervorragend

liliya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
Antwort von администрация отеля am 21. Jan. 2021
Уважаемая liliya! Искренне признательны Вам за наивысшую оценку отелю! Для нас очень важно поддерживать достойный уровень обслуживания и высокий рейтинг отеля в сети Интернет. Главная задача для нашей команды – оправдать и превзойти ожидания Гостей. Надеемся, что Ваше пребывание в нашем отеле оставило в памяти только положительные впечатления и яркие эмоции. Надеемся на новую, скорую встречу с Вами! С уважением, администрация отеля

6/10 – Okay

timothy

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No Hot Water 4 days
No hot water for four days in the hotel eventually forced them to move us to main part of hotel. No warnings or information given to guests or offers of compensation. How a hotel doesn't have a 24 hour service agreement for its heating of hot water is absurd.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2020
Antwort von Hotel Administration am 8. Sept. 2020
Dear Timothy! Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the temporary lack of hot water in the room. We removed the cause of this trouble very prompt. We would be very happy to see you again as our Guest! Best regards, hotel administration

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No hot water in the shower
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von hotel administration am 29. Juli 2020
Dear Guest! Thank you for your feedbac. Please accept our sincere apologies for any inconvenience due to temporary problems with the hot water, this issue has already been resolved. We would be very happy to see you again as our Guest! Best regards, hotel administration

6/10 – Okay

Alan

Aufenthalt von 7 Nächten im April 2020
Antwort von Hotel Administration am 19. Juni 2020
Dear Alan! Thank you for your feedback. It is very important for us to maintain a decent level of service and a high hotel rating on the Internet. The main task for our team is to meet and exceed the expectations of our guests. We hope that your stay in our hotel left only positive impressions. We would be very happy to see you again as our Guest! Best regards, hotel administration

2/10 – Ungenügend

Serdar

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dissapointed hotel,very old furniture,small bed and not comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's great place. Simple but with all what you need is here. Staf are very good and helpful. I recommend it 100%.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von hotel administration am 7. März 2020
Dear Guest, Thank you so mush for your great score and warm words to our hotel and our team members. We are really happy that you have chosen Victoria Hotel for your visit to Belarus. Looking forward to seeing you on your next visit to Minsk. Best regards, hotel administration

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Hotel Administration am 17. Jan. 2020
Dear Guest, thank you so mush for your great score. We are really happy that you have chosen our hotel for your visit to Belarus. Looking forward to seeing you on your next visit to Minsk. Best regards, Hotel Administration

8/10 – Gut

Benedict

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
fine hotel, but not 4 star
the hotel is fine (clean, staff is friendly, food ok). That being said, it's not a 4 star in Western European standards, for that the food should be better and the rooms more modern.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Hotel Administration am 17. Jan. 2020
Dear Benedict, let me thank you for choosing Victoria Hotel, as well as for the time spent writing a review. We are very pleased that you enjoyed your stay at our hotel. Let me thank You for the fact that in your review you drew attention to the sides that need to be improved. Be sure that your feedback will not go unnoticed. Best regards, hotel administration

8/10 – Gut

Timofei

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Новый отель. Чисто. Неприятный запах в ванной.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von администрация отеля am 5. März 2020
Уважаемый Timofei, благодарим Вас за выбор отеля "Виктория" и за оставленный Вами комментарий. Позвольте принести наши искренние извинения за те моменты Вашего пребывания, которые не оправдали Ваших ожиданий. Мы всегда стремимся максимально удовлетворить потребности наших гостей. Ваши замечания будут непременно учтены и мы обязательно устраним указанные Вами недостатки в номере. Еще раз спасибо за Вашу обратную связь, надеемся снова приветствовать Вас в нашем отеле в качестве гостя в ближайшем будущем. С уважением, администрация отеля

8/10 – Gut

Viktor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Январь 2020
Отель отличный, чистый, удобное месторасположение, приветливый персонал, единственный минус немного завышены цены внутри отеля (еда, напитки). Во всем остальном, оценка +5
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Администрация отеля am 17. Jan. 2020
Уважаемый Viktor, благодарим за выбор отеля «Виктория» и за Ваше мнение. Мы очень рады видеть Ваши положительные комментарии по поводу просторных и чистых номеров, а также удачного расположения. Мы надеемся, что у нас будет возможность вновь приветствовать Вас в отеле. С наилучшими пожеланиями, администрация отеля

6/10 – Okay

Eduard

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von hotel administration am 9. Dez. 2019
Dear Eduard! Thank you for your feedback and score. If you have any comments concerning our service or suggestions, please send them to us and you can rest assured that your comments will be shared with the team in an effort to improve our service. Our team is always ready to improve the quality of service and we always appreciate the opinion of each Guest. We would be glad to see you again in our hotel. Best regards, hotel administration

8/10 – Gut

Sergei

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Администрация отеля am 28. Nov. 2019
Уважаемый Sergei ! Благодарим за оценку нашего гостиничного комплекса, всегда рады видеть Вас в отеле «Виктория»! Если у Вас есть какие-либо замечания по качеству оказания услуг или предложения, пожалуйста, отправьте письмо нам на e-mail: marketing@hotel-victoria.by и мы обязательно примем к сведению Ваши замечания и постараемся улучшить качество предоставляемых услуг. Наша команда всегда рада совершенствоваться и высоко ценит мнение каждого Гостя. Будем рады видеть Вас вновь в нашем отеле. C уважением, администрация отеля

6/10 – Okay

Margarita

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
В номере не предоставляют даже тапочек. И нет набора для чая-кофе. Это не 4 звезды.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Администрация отеля am 28. Nov. 2019
Уважаемая Margarita, Благодарю Вас за выбор отеля "Виктория" и за оставленный Вами комментарий. Нам очень жаль, что мы не смогли оправдать Ваши ожидания. Халат и тапочки выдаются гостям по запросу. Предлагаем вам воспользоваться этой услугой при следующем заезде. Еще раз спасибо за Вашу обратную связь, и мы надеемся снова приветствовать Вас в нашем отеле в качестве гостя в ближайшем будущем. С уважением, администрация отеля

6/10 – Okay

YUANZHU

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von hotel administration am 9. Dez. 2019
Dear YUANZHU! Thank you for your feedback and score. If you have any comments concerning our service or suggestions, please send them to us and you can rest assured that your comments will be shared with the team in an effort to improve our service. Our team is always ready to improve the quality of service and we always appreciate the opinion of each Guest. We would be glad to see you again in our hotel. Best regards, hotel administration

4/10 – Schlecht

RAHUL

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The staff at the restaurant and reception are not friendly as compare to the staff at Victoria olimp. Very less options for breakfast.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Hotel administration am 28. Nov. 2019
Dear RAHUL! Thank you for your feedback. Please accept our sincere apologies for your disappointment at your recent stay at our Hotel. It is always our highest priority to us to ensure that our guests and customers leave the hotel happy and satisfied at all times. We will be happy if you visit us again. Best regards, hotel administration

2/10 – Ungenügend

Murat

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Old
Old hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von hotel administration am 7. Okt. 2019
Dear Guest! Thank you for choosing Victoria Hotel. We are very sorry that we could not meet your expectations and you gave us such a low score. It is very important for us to maintain a decent level of service and a high rating of the hotel on the Internet. If you have any comments concerning our service or suggestions, please send them to us: marketing@hotel-victoria.by and you can rest assured that your comments will be shared with the team in an effort to improve our service. Our team is always ready to improve the quality of service and we always appreciate the opinion of each Guest. We will be glad to see you again in our hotel. Best regards, hotel administration

8/10 – Gut

Jess, Dallas, Texas

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The great about this hotel is an immensely huge park right cross the road, spacious room/bathroom, great breakfast with choices, freshness and view of the park, 4 short stops of bus to town center. I will certainly stay in this hotel for my future trips. However, to be honest, there were quite a few getting-used-to for me initially. First, language barriers, the reception desk is better than the restaurant staff but it is a challenge to communicate from housekeeping, food to just simply directions to nearby surroundings. Google Translate saved me for multiple occasions. Second, I would expect from this level of hotel include in-room coffee and tea. Housekeeping provided a electrical kettle and I bought instant coffee and tea bags from nearby supermarket. Third, the staff is apparently not trained in hospitality. Any curtesy routine doesn’t work here. After 2 stays of more than 20 days, one of the housing keeping ladies is used to my routine and returns hello with a smile every time. I wouldn’t trade the greatness with just a few getting-used-to.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Hotel Administration am 7. Okt. 2019
Dear Jess, thank you for taking the time to share your feedback on your most recent experience staying with us. We are delighted that you enjoyed the location of our hotel and great breakfasts. Thank you for your comments concerning the work of stuff, these are taken very seriously and we have passed on your feedback to the relevant team. Please, accept our sincere apologies for any disappointment during your stay. We hope to welcome you here again soon. Best regards, Hotel Administration

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was nice, spacious and quiet. The breakfast was very good. The hotel is not right in the city centre but is not far out and is convenient for the WW2 museum.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019
Antwort von Hotel Administration am 7. Okt. 2019
Dear Guest! Many thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back. Best regards, Hotel Administration

8/10 – Gut

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von hotel administration am 7. Okt. 2019
Dear Maria! Thank you for your feedback. It is very important for us to maintain a decent level of service and a high hotel rating on the Internet. The main task for our team is to meet and exceed the expectations of our guests. We hope that your stay in our hotel left only positive impressions. We would be very happy to see you again as our Guest! Best regards, hotel administration

6/10 – Okay

Massimo

Gut: Komfort des Zimmers
Soggiorno dal 8 al 15 agosto
L'hotel vuole essere un 4 stelle, ma non è al pari della categoria. Un fatto molto spiacevole mi è successo all'interno della mia camera. Avevo messo il mio byte per i denti in un bicchiere di acqua con la pasticca per la disinfezione, come faccio tutti i giorni, sulla mensola del bagno. Al mio ritorno in camera nel pomeriggio, il bicchiere era stato pulito e rimesso al suo posto, ma il byte non c'era più. Ho chiesto spiegazioni al personale ma tutti hanno negato la loro responsabilità dell'accaduto. Ho chiesto di parlare con il direttore ma mi hanno detto che era in vacanza. Volevo fare una denuncia ma poi ho soprasseduto. Risultato una perdita economica pari a 350 euro che nessuno mi rimborserà. Un hotel da sconsigliare.......
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von Hotel administration am 7. Okt. 2019
Dear Massimo, thank you for sharing your experience at the Victoria Hotel. We appreciate your feedback because it is integral to improve our service. As for the situation which you described we will try to specify everything in details in order to avoid such situations in the future. Please accept our sincere apologies for your disappointment at your recent stay at our Hotel.Thank you again for your time and hope you visit us again! Best regards, Hotel administration

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

8/10 – Gut

zavkiddin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The property was clean and convenient. Wifi worked well and was consistent. The restaurant at the property is mediocre and other amenities are non-existent. The fitness center is really poor quality and only open 7a-12p daily, which makes no sense. The pool and spa were both closed throughout my stay.
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2019
Antwort von Hotel administration am 2. Aug. 2019
Dear Guest, thank you for taking the time to share your comments regarding your stay at the Victoria Hotel! We appreciate your feedback, as this is the best resource to improve the quality of service.We apologize for any inconvenience due to temporary closure of aquazone during your stay. Thank you again for your time and hope you visit us again soon! Best regards, Hotel administration

8/10 – Gut

Vladimir

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von hotel administration am 29. Juli 2019
Dear Vladimir! Thank you for your feedback and score. If you have any comments concerning our service or suggestions, please send them to us: marketing@hotel-victoria.by and you can rest assured that your comments will be shared with the team in an effort to improve our service. Our team is always ready to improve the quality of service and we always appreciate the opinion of each Guest. We would be glad to see you again in our hotel. Best regards, hotel administration

10/10 – Hervorragend

DMITRY

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von hotel administration am 29. Juli 2019
Dear DMITRY! Thank you for your feedback. It is very important for us to maintain a decent level of service and a high hotel rating on the Internet. The main task for our team is to meet and exceed the expectations of our guests. We hope that your stay in our hotel left only positive impressions. We would be very happy to see you again as our Guest! Best regards, hotel administration

6/10 – Okay

Peter

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Inget märkvärdigt
Mer ett 3-stjärnigt hotell än 4 som det marknadsförs som. Väldigt dyr frukost.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Hotel Administration am 23. Juli 2019
Dear Peter, thank you for taking the time to share your comments regarding your stay at the Victoria Hotel! We appreciate your feedback, as this is the best resource to improve the quality of service. Breakfasts are held in the restaurant of the highest price category. The buffet breakfast menu is very varied. These facts define the price, which is not higher than the cost of breakfast in similar hotels in Minsk. I hope to welcome you back soon. Best regards, Hotel Administration

10/10 – Hervorragend

Alexander

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Чистый, аккуратный, лаконичный и удобный отель (как и весь город Минск). Есть бесплатная парковка, почему-то не дают карточку на стойке регистрации, и потому нужно беседовать с охранником и показывать ключ от номера. Минибар полный, им не пользовались. Вид из окон не так хорош, как у соседнего Виктория Hotel & Spa, но резиденция президента видна прекрасно :)
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Nino

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von hotel administration am 15. Juli 2019
Dear Guest! Thank you for your feedback. It is very important for us to maintain a decent level of service and a high hotel rating on the Internet. The main task for our team is to meet and exceed the expectations of our guests. We hope that your stay in our hotel left only positive impressions. We would be very happy to see you again as our Guest! Best regards, hotel administration

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von hotel administration am 15. Juli 2019
Dear Guest! Thank you for your feedback. It is very important for us to maintain a decent level of service and a high hotel rating on the Internet. The main task for our team is to meet and exceed the expectations of our guests. We hope that your stay in our hotel left only positive impressions. We would be very happy to see you again as our Guest! Best regards, hotel administration

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von hotel administration am 20. Juni 2019
Dear Guest! Thank you for your feedback and score. We would be very happy to see you again as our valued Guest! If you have any comments concerning our service or suggestions, please send them to us: marketing@hotel-victoria.by and you can rest assured that your comments will be shared with the team in an effort to improve our service. Our team is always ready to improve the quality of service and we always appreciate the opinion of each Guest. We will be glad to see you again in our hotel. Best regards, hotel administration