Innenpool, Außenpool, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von La Cala Resort

4 out of 5
La Cala Resort
Urbanization La Cala Golf, s/n, La Cala de Mijas, Mijas, Malaga

Bewertungen

9,2

Wunderbar

199 von insgesamt 307 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
89 von insgesamt 307 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
11 von insgesamt 307 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 307 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 307 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles gut soweit ich das bei 3 Nächten beurteilen kann. Ein bischen abgewohnt aber sonst alles gut.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Bernd

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Vany, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Die Ruhe dieses Hotel ist genau das, was ich gesucht habe. Das Personal überfreundlich und sehr hilfsbereit. Der Golfanlage einfach TOP!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

8/10 – Gut

Christian, Bonn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top gepflegt!
Wir waren nach 4 Jahren zum 2. Mal da. Obwohl das Hotel soviel ich weiß schon 20 Jahre alt ist, ist das Hotel top in Schuß! Keinerlei "Verschleiß" erkennbar!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Erholsamer Urlaub mit sehr freundlichem Personal
Erholsamer Urlaub mit sehr freundlichem Personal. Guter Service. Tolles Frühstücksbuffet! Spitzenklassiges Golfhotel! Toller Wellness Bereich mit Spa!
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt
Hotel und Golfanlage sehr gepflegt, sauber und modern
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2017

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel, direkt in Golf-Resort
Sehr schönes und sehr ruhig gelegenes Hotel, direkt neben dem Clubhaus des Golf-Resort. Toller Ausblick vom sehr geräumigen Balkon unseres Zimmers. Schöner Pool mit netter Bedienung an der Poolbar. Das Frühstücksbuffet lässt kaum Wünsche übrig. Leider gab es für das Nachtessen nur Fleisch- und Fischspeisen zum Hauptgang. Als Vegetarier sind wir somit halt auswärts essen gegangen. Ist jedoch kein Problem. Das nächste Dorf liegt nur wenige Kilometer weg, direkt am Strand.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel
Super schöne Berglage mit toller Aussicht über den Golfplatz! Gutes Frühstück. Schöne Poolanlage ubd Spa. Wir kommen wieder!

8/10 – Gut

Mathias, Hannover

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ausgezeichnetes Preis Leistungsverhältnis
Sehr freundliche mitarbeiter, Akzeptable Frühstckleistung, sehr auf die vielen englischen Gäste abgstimmt. Toller Pool, Gute aber hochpreisige Küche.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Christian, Bonn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Erstklassiges Hotel! 4 Sterne sind 100% korrekt.
Kleine Rundreise durch Andalusien, mit 3 tägigem Aufenthalt im La Cala.

6/10 – Okay

Paul, Bayern

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Golf super -Hotel mittelmäßig
Die 3 Golfplätze sind ausserordentlich gut gepflegt und sehr spannend und abwechslungsreich - sehr zu empfehlen -mit 'Season-Ticket (unlimited Golf) ' auch preislich ok. Die Mitarbeiter in allen Bereichen (Golf, Hotel + Restaurants) überaus freundlich und hilfsbereit. Das Hotel und die Restaurants sehr mittelmäßig : Mittagessen (=Fastfood) und Abendessen teuer aber nicht wirklich gut, Frühstücksbuffet dagegen sehr zufriedenstellend. In meinem Bad roch es immer nach Kanal, zeitweise war Wasserablauf undicht , auch Hinweis an der Rezeption auf unangenehmen Geruch brachte keine Abhilfe. An- und abreisende Gäste verursachen auch Nachts viel Lärm, da die Koffer/Trollies auf den geflieseten Gängen sehr 'humpeln'. Allein die Golfplätze und das Ausnahmeklima im Winte rwerden mich wahrscheinlich wieder nach Cala bringen.

10/10 – Hervorragend

Gordon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Relations Manager am 19. Jan. 2024
Dear Gordon,Thank you for taking the time to let us know how much you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is a top priority and all feedback is shared across all of our teams. We look forward to your next visit and our staff will be delighted to welcome you again!Kind regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Fiona

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Relations Manager am 19. Jan. 2024
Dear Fiona,Thank you very much for your excellent five-star review! We appreciate your time and we hope to have the pleasure of welcoming you back to La Cala in the future.Kind regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Rachid

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 5. Jan. 2024
Dear Rachid,Thank you for your time to share your superb rating with La Cala and our readers. We look forward to the opportunity of welcoming you back to La Cala in the future.Kind regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Henrik

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 27. Okt. 2023
Dear Henrik,Thank you for your perfect review of La Cala Resort and we appreciate your time to let us know! We hope to have the pleasure of welcoming you soon on another occasion.Kind regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Chantal

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect stay except for meal options . Not much choice of restaurant if any for a quiet meal. The Terrazza should not be closed when there is a party at the clubhouse! Beds not confortable at all. Pool water very cold.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 28. Sept. 2023
Dear Chantal,Thank you for your overall positive rating and feedback of your experience. I'm sorry to learn of your disappointment of not being able to dine at La Terraza as it may have been closed due to standard opening hours (La Terraza is open Tuesday through Saturday from 7-10:30 pm). Other available dining options are La Bodega Tapas & Grill, open Thursday through Monday or The Clubhouse Bar & Restaurant, open daily. At our hotel, our Panoramic Bar, open daily, offers a menu for lunch or dinner. Our reception team is always available to assist our guests or to enhance their stay. (I'm not sure whether you mentioned your bed discomfort to our team as they could have addressed while you were here). Unfortunately our outdoor hotel pool is not heated and is open seasonally during the summer when the weather is warm. However, at our Spa, we offer a climate-controlled pool which you may prefer this time of year when booking access to our spa hydrotherapy circuit. Thank you again for your comments and feel free to reach out during your next stay.Kind regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Neil

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Always superb
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 5. Sept. 2023
Dear Neil,Thank you for your time to share your excellent rating of La Cala Resort. We are happy to learn that you enjoyed your stay with us and look forward to your return in the future!Kind regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Neil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent as always
Antwort von Guest Relations Manager am 5. Sept. 2023
Dear Neil, Thank you for your stellar review of La Cala Resort and we will be sure to let our teams know that they are doing a great job. We look forward to welcoming you in the future.Kind regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Will

Gut: Ausstattung
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 2. Sept. 2023
Dear Will,We appreciate your outstanding rating of La Cala Resort! Thank you for letting us know and for taking the time to so so. We hope to have the pleasure of welcoming you back to La Cala in the future.Kind regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

PATRICIA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel et vue splendide au milieu du golf et des résidences de standing … à me pas manquer
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 29. Aug. 2023
Bonjour Patricia,Merci pour votre avis exceptionnel sur La Cala Resort et pour votre partage de votre expérience. Nous sommes ravis de savoir que vous avez particulièrement apprécié nos vues majestueuses sur nos trois parcours de golf de championnat. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau à La Cala dans le futur.Cordialement, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

RUBEN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 19. Aug. 2023
Dear Ruben,We appreciate your excellent rating of La Cala Resort and thank you for your feedback. We hope to have the pleasure of welcoming you in the future, and our teams will be happy to see you again!Kind regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Arild

Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 19. Aug. 2023
Dear Arild,We appreciate your superb rating of La Cala Resort and it was our pleasure to welcome you during your recent stay. We look forward to your return in the future and hopefully you will be able to visit again soon!Kind regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Vivian

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Liked the property very much lovely staff great manners!
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 17. Aug. 2023
Dear Vivian,Thank you very much for your kind words about La Cala Resort and your five-star rating! We appreciate that you took the time to share your feedback, and our teams will be delighted to know that you felt welcomed throughout our resort by our caring staff. Thank you again and we hope to have the pleasure of welcoming you back to La Cala in the near future.Kind regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Deborah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff were extremely helpful and always friendly. They clearly love working at La Cala and that that was clear to see.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 25. Juli 2023
Dear Deborah,Thank you for your outstanding review of La Cala Resort! Our teams will be so pleased to read your comments as they aim to exceed our guest expectations every day. Many of our staff members have been employed at La Cala for many years and your feedback confirms the passion that they each hold in their roles and towards our guests. Thank you again and we hope to have the pleasure of welcoming you back to La Cala in the future!Kind regards, Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Neil

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 22. Juli 2023
Dear Neil,Thank you for taking the time to submit your positive rating of La Cala Resort. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future!Kind regards, Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Carolyn

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 21. Juli 2023
Dear Carolyn,Thank you for your wonderful rating of La Cala Resort, and also for your time to share your feedback! We look forward to welcoming you again in the future.Kind regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Francisco

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 8. Aug. 2023
Dear Francisco,Thank you very much for your five-star rating of La Cala Resort. We are delighted to learn that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again in the future!Kind regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Matthew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautifully positioned with terrific views of the golf course at La Cala. Rooms big and spacious with lovely verandahs. The swimming pool is large and great for cooling off in.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 23. Juni 2023
Dear Matthew,We appreciate your time in sharing your wonderful comments about La Cala Resort. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us, including our panoramic vistas. Hopefully you will have another opportunity to visit again in the future, and when you do our staff will be happy to welcome you back!Kind regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Kristian

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 13. Juni 2023
Dear Kristian,Thank you for your stellar rating of La Cala Resort! We appreciate your time to share your review, and we hope to have the pleasure of welcoming you back again in the near future.Kind regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Steven

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 7. Juni 2023
Dear Steven,Thank you very much for sharing your stellar rating of La Cala Resort. We are happy to know that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back again soon!Kind regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Norman

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 6. Juni 2023
Dear Norman,We appreciate your valuable time to share your excellent rating of La Cala Resort! Guest satisfaction is of key importance across all of our teams, and we hope to have the pleasure of welcoming you back to La Cala Resort in the future.Kind regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 9. Mai 2023
Thank you for submitting your excellent rating of La Cala Resort. We appreciate your time and look forward to welcoming you back in the future.Regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Raija

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 18. Apr. 2023
Dear Raija,Thank you for your excellent rating of La Cala Resort and we are delighted to learn that you had a very positive stay with us! We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back in the future.Kind regards, Guest Relations Manager

4/10 – Schlecht

Ola

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Bassenget stengt til tross for 30 varmegrader. Fullstendig galskap.
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 1. Apr. 2023
Dear Ola,Thank you for sharing your feedback and we can understand your disappointment. It is normal policy for our pool to be closed during the winter until the spring season when it is warm again. Usually we plan for its opening during Easter week however this year the Costa del Sol experienced warmer temperatures much earlier in the season which coincided with your stay. As simple as it may appear, in order to open our pool, we must first adhere to strict regulatory protocol that involves various processes, as well as ensure that a lifeguard is present during our pool opening hours. I am happy to report that our pool is now officially open for our hotel guests. We hope to have the pleasure of welcoming you back to La Cala in the future, and when booking please ask if our pool is open so that we can inform you in advance. Kind regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Joakim

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bra, gott o trevligt
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023
Antwort von Guest Relations Manager am 4. März 2023
Dear Joakim,Thank you very much for your five-star rating of La Cala Resort. We are pleased to learn that you enjoyed your stay, and all of our teams look forward to your return in the future. Thank you again for taking the time to share your feedback.Kind regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent stay,
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Guest Relations Manager am 1. Nov. 2022
Dear Mark,Thank you for your valuable time to share your excellent review of La Cala Resort. We will share your comments with all of our teams, who will be happy to welcome you back in the future!Kind regards, Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Nina

Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Guest Relations Manager am 25. Okt. 2022
Dear NIna,Thank you for taking the time to share your rating of La Cala Resort. In our effort to improve our overall guest experience, I welcome any additional information about your assessment. Thanks again and we look forward to welcoming you back to La Cala Resort in the future.With kind regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Hakon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sterkt anbefalingsvrdig for golfere
Overaskende bra. Veldig hyggelig hotell og noen av de beste golfbaner jeg har spilt
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Guest Relations Manager am 15. Okt. 2022
Dear Hakon,Thank you for taking the time to share your excellent feedback about our hotel and our golf courses at La Cala Resort. We are delighted to know that you rate our courses very highly and we hope to have the pleasure of welcoming you again to La Cala Resort in the future.With kind regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Ulf

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Som gammal tennisspelare gör det ont att se de slitna banorna. Lite färg och nya nät skulle göra det första intrycket så mycket bättre. Annars är området toppen. Ulf
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022
Antwort von Guest Relations Manager am 3. Sept. 2022
Dear Ulf, Thank you for sharing your valuable feedback following your visit to La Cala Resort. You will be pleased to know that we also agree and our tennis courts will be renovated next week! We hope that you will be able to visit again soon and perhaps play a game of tennis. Thanks again. Kind regards, Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotelli 9, Golf 7
Hotelli erittäin laadukas ja siisti. Henkilökunta ystävällistä ja auttavaista. Aamupalalla jaksaa pitkäle päivään. Aikavaraus Spahan hyvä asia. Golfin puolella on toivomisen varaa palvelussa, ruoan laadussa ja kentällä siisteydessä. Golfin Cadiemasterit nauttivat työstään ja se näkyy palvelussa positiivisena.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Guest Relations Manager am 27. Apr. 2022
We really appreciate your time to submit your thorough review of La Cala Resort which we share with all team members. We strive to deliver a positive experience in all areas of our resort for our guests so our staff will be pleased to know how they performed. We hope to have the pleasure of welcoming you again in the future. Kind regards, Guest Relations Manager

6/10 – Okay

Hang-Chih

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2022
Antwort von Best regards,.Guest Relations Manager am 31. Jan. 2022
Thank you for taking the time to submit your rating of La Cala Resort, and I welcome any additional feedback about your experience as guest satisfaction is our top priority. We hope to have an opportunity to welcome you back to La Cala Resort in the future. Best regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Gerry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Our stay was very good, from check in with Carmen at reception who was very helpful and friendly, we got off to a great start. Service was excellent, Christmas eve dinner, and christmas lunch were also excellent and top class service from all the staff at la cala resort.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Best regards, Guest Relations Manager am 28. Dez. 2021
We really appreciate the time that you took to submit your wonderful review! Also, we would like to thank you for selecting La Cala Resort to celebrate your special holiday festivities. Our teams will be delighted to hear that they excelled in delivering superb service and excellent dining experiences during your stay. On behalf of La Cala Resort, we wish you very Happy Holidays and look forward to welcoming you back in the New Year! Best regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Erik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location and service.
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Best regards,.Guest Relations Manager am 28. Dez. 2021
On behalf of La Cala Resort, thank you for taking the time to submit your excellent review and we are happy to learn that you were particularly pleased with our resort location and the level of service that you received during your stay! Happy Holidays and we hope to have the pleasure of welcoming you back to La Cala Resort in the New Year! Best regards, Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Per

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Lacala am 28. Dez. 2021
Dear Per, We would like to thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again at La Cala very soon. Happy holidays! Sincerely, La Cala Guest Relations

8/10 – Gut

jan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Don

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The views are amazing! The staff and restaurants are fantastic. Love the pool and pool bar. We really enjoyed the spa.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

romina mariela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ideal para desconectar
hotel ideal para relajarte en un entorno espectacular, muy buen servicio con instalaciones inmejorables a destacar la zona de spa.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was really great, service was excellent , comfortable beds and lovely tranquil hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

CHABOT

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Agréable, reposant, et multi activités
Le personnel a été adorable, la chambre très convenable avec une belle terrasse, et les prestations annexes parfaites (spa très agréable, restaurant de tapas délicieux, petit déjeuner varié...).
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021