Außenbereich

Bewertungen von WoodSpring Suites Doral Miami Airport

2.5 out of 5
WoodSpring Suites Doral Miami Airport
7500 NW 41st Street, Miami, FL

Bewertungen

7,2

Gut

268 von insgesamt 730 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
167 von insgesamt 730 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
114 von insgesamt 730 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
68 von insgesamt 730 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
113 von insgesamt 730 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,2/10

Sauberkeit

6,4/10

Ausstattung

7,4/10

Zustand der Unterkunft

7,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Jose, Lawrence

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Hhj
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Jimmy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The front desk staff was excellent. They saw we were stressed out about our travels and accommodated us with our rooms a little early. The room was clean and cozy. To walk for food was a bit dangerous. Crossing the Main Street had no crosswalk or path for pedestrians. Very dangerous to cross. Dangerous to travel alone at night and no security guard. Although, you need your room key to enter. Free coffee was excellent. Staff was amazing.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Manager am 24. Mai 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

Thelma

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Manager am 24. Mai 2024
Thank you.

10/10 – Hervorragend

richard, Miami

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Manager am 24. Mai 2024
Thank you.

6/10 – Okay

virgilio

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Noise. I report a problem with the vanity. They never fixed.
Aufenthalt von 11 Nächten im Mai 2024
Antwort von Manager am 17. Mai 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

2/10 – Ungenügend

Sergii, Sacramento

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Manager am 17. Mai 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.

10/10 – Hervorragend

Jorge

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hermosa
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Manager am 17. Mai 2024
Thank you.

10/10 – Hervorragend

Arden

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good for a sleep in and convenience
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Manager am 17. Mai 2024
Thank you.

8/10 – Gut

Randy

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
It was quiet and clean
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Manager am 10. Mai 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Galina

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
No much quiet
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Manager am 10. Mai 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

4/10 – Schlecht

florence

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bed sheet dirty, I was explained house keeping is every two weeks. Lobby closes all night until morning. Smells very bad like humidity halleays and rooms. black mold in shower ceiling.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Manager am 10. Mai 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

8/10 – Gut

Luis

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Manager am 10. Mai 2024
Thank you.

10/10 – Hervorragend

Alejandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s awesome
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Manager am 10. Mai 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Daniel, Hialeah

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Manager am 10. Mai 2024
Thank you.

8/10 – Gut

Libardo

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente para estadías largas, cuenta con cocina pero no posee los implementos para cocinar lo cual la hace inservible, solo para calentar. No hacen limpieza a las habitaciones a menos que el huésped lo solicite.
Aufenthalt von 21 Nächten im April 2024
Antwort von Manager am 3. Mai 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

8/10 – Gut

GASTON

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Manager am 3. Mai 2024
Thank you.

6/10 – Okay

John

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The price for the hotel was reasonable, but I am not sure that the area was safe
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Manager am 3. Mai 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

Jorge

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Muy bonito limpio está genial
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 29. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Rob

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Highly recommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 29. Apr. 2024
Thank you.

10/10 – Hervorragend

Roselly

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Manager am 29. Apr. 2024
Thank you.

4/10 – Schlecht

angelly, MIAMi

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
I did not like it, the bathroom was dirty, bad pillows and mattress
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 25. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

6/10 – Okay

franco

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
La parte de la entrada toda sucia nadie cambió lo potes de basura , el elevador siempre sucio nadie limpia .. el resto cuarto pasillos y los que atienden muy bien !!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Manager am 25. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

Adafel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
MUY LIMPIA Y NUEVA
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 15. Apr. 2024
Thank you.

6/10 – Okay

Lacory

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
It was not was terrible but wasn’t excellent.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 15. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The hotel was nice. The staff was friendly. The breakfast was really nice. The room was ok, while it was somewhat clean, the room did have a faint smell of pet mixed with the strong Lysol smell, it wasn’t terrible but you can still smell pet. The shower curtain had a what seemed like a blood stain on it but the bathroom was clean, so for my 2 day stay it was fine
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Manager am 15. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

6/10 – Okay

Luis Anthony

Aufenthalt von 10 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 15. Apr. 2024
Thank you.

6/10 – Okay

Raúl

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 15. Apr. 2024
Thank you.

2/10 – Ungenügend

Shaniqua

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Don’t stay here. Horrible and dirty
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 12. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

6/10 – Okay

Enrique

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 29. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.

10/10 – Hervorragend

Joseph G

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 8. Apr. 2024
Thank You

4/10 – Schlecht

Brenda

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
1) The place is dirty and they offer room service every 14 DAYS 2) The kitchenet has nothing on it, not even a coffee maker so if you are planning to use it, you have to buy everything 3) the surroundings are not clean. You can find condoms on the parking. (not 1 or 2) 4) The halls, elevators and commom areas has a particular smell... 5) This hotel is in an industrial area
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 8. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

Jose

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Great stay for the price.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager am 8. Apr. 2024
Thank You

8/10 – Gut

Oniel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy parking
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 8. Apr. 2024
Thank You

2/10 – Ungenügend

Ian

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
An employee came into my room at 10:55 on my check out day while i was in the bathroom to ask me if i was checking out today. And when i complained about it and they tried to justify it instead of apologizing.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 8. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

2/10 – Ungenügend

Claribel

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 8. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.

8/10 – Gut

Branetta

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 25. Apr. 2024
Thank you.

6/10 – Okay

Ashley Alejandra Nunez

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 25. Apr. 2024
Thank you.

2/10 – Ungenügend

Jarielys Nicole Torrens

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 1. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.

10/10 – Hervorragend

Jerrica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel was extremely clean and smelled good.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 1. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

2/10 – Ungenügend

Cynthia

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Do not stay here!
Aufenthalt von 14 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 1. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

6/10 – Okay

Jessica Dawn

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The staff were not able to accommodate after I had travelled quite a distance. After pleading to accommodate there were dirty needles found in our room. Still nothing done.
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 1. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

6/10 – Okay

Angelo, Aruba

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 1. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.

2/10 – Ungenügend

Hsuan

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Poor and untrained employee, especially the chubby and curly hair girl at the front dest. She is showing disrespectful and unwilling to provide basic service which suppose belongs to her job. A nice hotel but ruined by one unprofessional staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 1. Apr. 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

6/10 – Okay

miki, Orlando

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I like the location
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 1. Apr. 2024
Thank you.

8/10 – Gut

Ruben

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 15. Apr. 2024
Thank you.

8/10 – Gut

Armani

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Everything was ok
Antwort von Manager am 25. März 2024
Thank you.

10/10 – Hervorragend

Andy, Lancaster

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Manager am 25. März 2024
Thank you.

10/10 – Hervorragend

Nikesha

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Property needs a lot of work done
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 25. März 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

Cesar

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 12. Apr. 2024
Thank you.

2/10 – Ungenügend

Adolfo

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rooms smell so bad. The liquids being used to clean unit are horrendous. I had to use my girlfriends body splash to spray around the unit.. definitely not staying there ever again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Manager am 25. März 2024
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.