Außenpool, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von DoubleTree Resort & Spa by Hilton Ocean Point-N. Miami Beach

4 out of 5
DoubleTree Resort & Spa by Hilton Ocean Point-N. Miami Beach
17375 Collins Avenue, Sunny Isles Beach, FL

Bewertungen

7,2

Gut

361 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
242 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
154 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
116 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
129 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,4/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

6,8/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

sven

Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Shea am 20. Dez. 2023
Dear Sven, Thank you for taking the time to review us! We are sorry to hear about your experience with us. We hope that you will give us another chance in the near future. Sincerely, DoubleTree Resort & Spa by Hilton Ocean Point-N. Miami Beach

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Für uns keine Option mehr
Das Hotel kennen wir von mehreren Aufenthalten und ist inzwischen schon in die Jahre gekommen. Während unserer 9 Tage fielen 2 der 3 Fahrstühle aus, eine ewige Warterei. Schlussendlich waren die ganze Zeit nur zwei Fahrstühle funktionstüchtig. Eine Nacht und einen Tag fiel im kompletten Hotel die Klimaanlage aus, bei fast 40 Grad Außentemperatur schon sportlich. Bei uns war die Anlage dann noch einmal kaputt. Es wurde ein kühles Getränk angeboten wegen des Ausfalls, aber das hilft eher wenig. Wir hatten die 2 bdr/2bath oceanfront im 24. Stock. Es liegt immer noch der alte Teppich drin, recht unangenehm. Die Möbel sind auch Anno sonstwas. Die Bettlaken sauber, aber teilweise zerrissen, Shampoo etc. war in der Dusche in Abfüllbehältern fest verbaut, wurde leider nicht nachgefüllt. Toilettenpapier ziemlich abgezählt. Seife wurde nicht nachgelegt.Wir hatten das Gefühl, dass an jeder Ecke gespart wird. Das „Restaurant“ ist mäßig gut, aber sehr netter Service. Für den Schirm am Strand muss man 24$/Tag zahlen, wenn man einen haben möchte. Liegen gab es dazu. Die Aushilfen die das am Strand organisierten entschieden für den Gast, wann sie die Schirme einräumen. Größere Gruppen wurden nicht behelligt, da hatten sie wohl Angst auf Diskussionen. Wir fragten nach einem late check out und konnten statt bis 12 netterweise bis 2 bleiben. Sehr nett. Die Damen an der Rezeption waren supernett, die Herren mässig bis gar nicht. Die Warterei beim valet war oft nervig u auch zu teuer.
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2023
Antwort von Doubletree Team am 5. Sept. 2023
Thank you for your feedback we will pass this on to the rest of our team in attempts to improving our services for future guest experience.

8/10 – Gut

sven

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2023
Antwort von Doubletree Team am 4. Sept. 2023
Thank you so much for the review!

6/10 – Okay

sven

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Tolle Lage, teilweise aber in die Jahre gekommen
Sehr schöner Blick, sehr gute Lage, äußerst zuvorkommendes Strand- und Parkingpersonal, sehr unfreundliches Empfangspersonal. Sehr großes Apartment, Küche alt und dreckig, Geschirrspüler durchgerostet und defekt. Alle Fenster komplett verklemmt und beschädigt, ließen sich teilweise nicht verschließen.
Blick vom Balkon
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021
Antwort von YG am 6. Dez. 2021
Dear Sven, thank you for your recent stay at DoubleTree by Hilton Ocean Point Resort & Spa and for highlighting the positive aspects of your stay. Your comments are very important to us. At your service, Reception team

10/10 – Hervorragend

Cristina M

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 22. Mai 2024
We appreciate your valuable stay with us.

8/10 – Gut

Merlyn

Mit der Familie gereist
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 19. Mai 2024
We appreciate your feedback!Thanks for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Renyou

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The entrance area should be more clean and the trash container should be more clean and the area in between tilesin the hotel room need more clean,you can see the light orange stains or buildup.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 16. Mai 2024
Thanks for your feedback.We appreciate your valuable stay with us.

6/10 – Okay

Taiwo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Great staff, front desk lady was great. Older property, elevator always take forever, being in a suite without breakfast included is very bad. Having to rent a umbrella very bad, we have five in our party the suite only came with 2 beach chairs. The pool and hot tub was dirty all weekend.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 15. Mai 2024
We appreciate your feedback.

2/10 – Ungenügend

Dayana

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
From check in to check out (still not processed ) absolutely horrible . We checked in via the Hilton app and had a digital key . Went to the front desk to ask how the other people in my party could use the key and was told they didn’t have digital keys because they were being renovated . I explained that I checked in already and had already used my digital key . I had to show them for them to believe me . They were able to issue us some keys as they had no idea their hotel even had digital keys . During our stay we never got the room service order we ordered and are still waiting for a refund . Requested a receipt and they said it would be included in the checkout receipt . We asked for late checkout and was informed that hotel didn’t do that even though it’s on their website . Upon checking out we asked for the receipt and was told it would be emailed . Still no email .. what was suppose to be a relaxing Mother’s Day weekend was a disaster . Besides those interactions , the pool was full of bugs until 10am-11am when someone woken come out to clean the pool with guest already in here . When we asked gorni it complimentary beach chairs we were told it would be $40 per chair although sign says $24 and the guys said we can Venmo them $20 . Had to show them we get 2 complimentary chairs and that’s when we were given out chairs
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 15. Mai 2024
We apologize for the inconvenience.Thank you for your feedback. We appreciate your valuable stay with us.

8/10 – Gut

Mathew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Incredible location on the beach. Units are very large and have everything you need. Balconies are great. Had a ton of fun!
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 11. Mai 2024
We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 12. Mai 2024
Thanks for your feedback.

6/10 – Okay

Tegia

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Ocean views are amazing. Beautiful beach. Our room was the problem. It smelled like sewage. Was so outdated and the bathroom was gross. Dirty old tile floors. Bathroom sink water barely worked. Air conditioning was so old and extremely loud.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 6. Mai 2024
Thanks for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Timothy

Mit dem Partner gereist
Needed maintenance work inside and outside
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 3. Mai 2024
Thanks for your feedback.

2/10 – Ungenügend

Irina

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We recently stayed at the Doubletree hotel and had an extremely disappointing experience. Firstly, the pool was freezing cold due to a broken heater which had been out of order for the past three weeks. Not only did they fail to fix it in a timely manner, but they also neglected to inform us of this issue beforehand. Our kids were unable to enjoy the pool during our stay. To make matters worse, the outside jacuzzi was extremely dirty and needed serious cleaning. It was evident that the hotel did not prioritize cleanliness or maintenance. The service at the hotel was terrible. The staff members were unfriendly and unhelpful. It was clear that they did not care about providing a pleasant experience for their guests. The hotel itself was old and falling apart, in dire need of renovations and updates. Despite our numerous complaints, the management offered to refund only half of our stay. Even with this refund, it was not worth the money we spent on our stay. As a loyal customer who has frequently visited this hotel with my family and friends every few months, I am incredibly disappointed and do not recommend this hotel to anyone. Save yourself the headache and find a different place to stay.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 1. Mai 2024
Thanks for your feedback.We appreciate your stay with us.

6/10 – Okay

Erin

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Shea am 28. Apr. 2024
Dear Erin, Thank you for taking the time to review us! We are sorry to hear you had this experience with us. We hope that you will give us another chance in the near future!Sincerely, DoubleTree Resort & Spa by Hilton Ocean Point-N. Miami Beach

10/10 – Hervorragend

Nush, Mahopac

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and safe property. Staff is amazing.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 27. Apr. 2024
Thanks for your feedback!We appreciate your valuable stay with us.

4/10 – Schlecht

Val, Auburn

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 12. Mai 2024
We appreciate your feedback.

4/10 – Schlecht

Leonid

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 8. Mai 2024
Thanks for your feedback.

2/10 – Ungenügend

leslie

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 6. Mai 2024
We appreciate your feedback.

4/10 – Schlecht

Mayda

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed at this hotel 15 years ago and it was nice then. The place is now run down and in need of repairs. They have two hot tubs and neither one was hot. The area around the exterior is deteriorating. The room itself needed repairs: our shower door didn’t close causing all the water to spill out into the exterior of the shower. The door was dangling really. The sinks had a very poor water flow. It’s was tough to brush your teeth bc there wasn’t enough water flow. The doors had a lot of wear and the elevator has seen better days. The employees at the front desk were not wearing a uniform giving the whole experience one that is less than desirable. They weren’t very welcome either. The nightly charge was $350 per night plus the resort fee. Honestly I didn’t feel like it was worth it at all. We will not be staying there anytime soon.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 17. Apr. 2024
We are very sorry to hear about your experience. Thank you for your feedback.We appreciate your valuable stay with us.

10/10 – Hervorragend

Anna

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 4. Mai 2024
Thanks for your feedback.

6/10 – Okay

Andrés

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Las habitaciones le falta mucho mantenimiento ! Donde me hospedé que es una suite necesita remodelación el shower duele mal y las cosas no están al alcance de Hylton ! Pero del resto la playa la vista y las instalaciones por fuera de la habitación está muy bien ! También el personal es muy amable ! Solo recomiendo remodelación y mejor limpieza!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 12. Apr. 2024
Thanks for your feedback. We appreciate your business.

8/10 – Gut

Rafael Parra

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 13. Apr. 2024
Thanks for your feedback!

2/10 – Ungenügend

Melanie L Denaro John

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The pool was very cloudy the entire trip
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 11. Apr. 2024
Thanks for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Long

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love that the backyard is the beach
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 10. Apr. 2024
Thanks for your feedback.

8/10 – Gut

Yaira, Suffolk

Mit der Familie gereist
Ocean front
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 13. Apr. 2024
Thanks for your great review!

2/10 – Ungenügend

Antonio

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This place is absolutely outdated, there was mold all over the shower, the carpet was disgusting, valet parking so expensive at $40 a day, the pool was dirty, We all got covid in this place. Won't be staying here again!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 4. Apr. 2024
We apologize for the inconvenience.Thanks for your feedback.

8/10 – Gut

Ermir

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
L'emplacement
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 3. Apr. 2024
Thanks for your feedback.

6/10 – Okay

Evan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Family friendly location, walkable to restaurants and grocery. Clean and overall very good experience. Negatives include a very slow elevator (5-10 minutes) at times. Also, on check-out day Expedia had the reservation as a noon check-out. Resort staff member said that was not correct and check-out was at 11am. They were not willing to extend the time sending us scrambling to gather up and get out. Aside from these two issues, nice resort, friendly staff and positive experience.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 3. Apr. 2024
Thanks for staying with us.We appreciate your feedback.

8/10 – Gut

sennan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Right on the beach! Great location.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 3. Apr. 2024
We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Anatoliy

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Above Average 4 star hotel/resort. Definitely time for some updates. The beach front property is great and the location is great.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 3. Apr. 2024
Thank you for your valuable stay with us.

8/10 – Gut

IGOR

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
good property
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 3. Apr. 2024
We hope to see you soon!

10/10 – Hervorragend

Jason

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy access to the beach and plenty of food options within walking distance.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 3. Apr. 2024
Greetings!We appreciate your valuable stay with us.

10/10 – Hervorragend

Tammy

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love this hotel. It’s such a perfect location especially with kids. Near the best Marshall’s. the beach there is clean and perfect for kids, very safe. Customer service was great especially when we had issues wi the the smell in the washroom.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 24. März 2024
Thanks for your feedback.We appreciate your valuable stay with us.Hope to see you soon!

4/10 – Schlecht

Giuseppe

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our bathroom was not updated and we saw 2 cockroaches in washroom we reported it but never got confirmation if anything was being done. Wall paper was falling off bathroom wall. Twice during our stay our room wasn’t cleaned. When we reported it, they didn’t change bed sheets but put them on our bed for us to change. Also we were expecting a spa as double tree hôtes and spa implies. The day that it rained we went to spa to find out it had been closed since Covid. That was very misleading with hotel name and all. Staff was friendly and courteous. Wth all choices available we would be hard pressed to stay here again or recommend to others. Hopefully these comments won’t be in vain.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 23. März 2024
Thanks for your feedback.We appreciate your valuable stay with us.

4/10 – Schlecht

Angela

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The fire alarm went off all morning m!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 3. Apr. 2024
We apologize for the inconvenience.Thanks for your feedback.

8/10 – Gut

Akash

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 10. Apr. 2024
We appreciate your feedback.

10/10 – Hervorragend

JOHN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 22. März 2024
Thanks for valuable stay with us.

6/10 – Okay

Thanh Giao

Gut: Personal & Service
Great location on the beach. Beach was very nice. Cabana and umbrella rentals available - pricey but convenient. Great view of ocean. Rooms are ok - old and need refurbishment. Needs cosmetic upgrade. Carpet not clean - child’s feet were dirty after walking around room. Staff was responsive when we needed additional items.
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 20. März 2024
Thanks for your feedback.We appreciate your valuable stay with us.

6/10 – Okay

Samina

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 22. März 2024
We appreciate your feedback.

6/10 – Okay

Rachel

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Good convenience store on sight. Building could use some TLC tile on the 25th balcony was cracked.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 20. März 2024
Thanks for valuable stay.We appreciate your feedback.

6/10 – Okay

Kym

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hotel needs some upkeep.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 20. März 2024
Thanks for your feedback.

6/10 – Okay

Corinne

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed at the hotel for 5 nights for a family vacation. We were in the 2 bedroom unit which was spacious and convenient for a family of 4 (two little ones under the age of five), however you should know the hotel and the rooms are outdated and worn out (scratches on the walls, chipped paint, faucet falling down, etc). The hotel is right on the beach which is great and it offers towels and two chairs (you will need to pay $20/day if you want to rent an umbrella). The area is quite noisy with a lot of car traffic so not the most pleasant area to walk around (no access to boardwalks), but you can easily access to stores, restaurants and grocery store. You will also need to request for housekeeping if you want fresh towels. Overall not a bad choice if you set the right expectations and you are familiar with Sunny Isles.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 20. März 2024
We are very sorry to hear that.Thanks for your feedback.

6/10 – Okay

James, North Ogden

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
This property needs the rooms the rest of the way updated—our white faux marble tile floor and bathroom cabinets looked new but the beds were worn with holes in the sides of the box springs and very old mattresses. If your reservation says breakfast included you have to stand your ground and demand they honor it otherwise they tell you they discontinued it. Had to return to lobby 4 separate times to get cards magnetized—front desk staff seemed unapologetic and unhappy to be there—not a 4 star property at all. Pool is super small and 4 feet deep just a kids pool—beach is great and attached to the property—big waves while we were there.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Maher Abdel-Aziz am 20. März 2024
We appreciate your valuable stay.Thank you for feedback.

10/10 – Hervorragend

Andres

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Doubletree Team am 12. März 2024
Thank you for the great review!

8/10 – Gut

Jack

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
My oceanfront suite was perfect. I was made to feel not welcome by Hilton because I had rented through Expedia. My room was not ready by 4:00 pm as promised. I was told I would not get Hilton credits for the stay because I had rented via Expedia. The room was fabulous! $4,000 for the week for a sublime direct oceanfront suite for that area is unbelievable. Two years ago I stayed at a non oceanfront suite at the nearby Ritz Carlton Bal Harbour for $14,000 for the week. The beach was fabulous!! I am grateful to Expedia for giving me and my family a great oceanfront suite for our vacation. I wish Hiltonnhad given us a friendlier welcome.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Doubletree Team am 12. März 2024
Thank you for the feedback, glad to see you enjoyed your stay with us.

10/10 – Hervorragend

stuart, bristol

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Doubletree Team am 5. März 2024
Thank you for the great review!

10/10 – Hervorragend

DANNY JOSEPH

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
C
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Doubletree Team am 4. März 2024
Thank you!

8/10 – Gut

Jeffrey

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We did the 2 bed room suite with ocean view. The view was phenomenal from all rooms in the suite. The beds were comfortable and lots of storage space. Docked stars for cleanliness as there were beatle bugs living in the dish washer. Saw 3 of them when opening it one time. The outside area was great. Very friendly staff to help with towels and beach chairs. One hot tub wasn’t warm but not a huge inconvience as the other hot tub wasn’t busy. Pool was kept clean and quite warm on those somewhat chilly mornings. Parking crew were quick and friendly. Overall a good experience and I would recommend this resort.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Doubletree Team am 4. März 2024
Thank you for the feedback

8/10 – Gut

Natasha

Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Doubletree Team am 4. März 2024
Thank you for the great review!q