Außenbereich

Bewertungen von Cardozo Hotel South Beach

4 out of 5
Cardozo Hotel South Beach
1300 Ocean Drive, Miami Beach, FL

Bewertungen

8,2

Sehr gut

515 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
242 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
123 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
47 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
75 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Michael

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wenn ich negative Sterne geben könnte, würde ich das sofort. Eine schöne Begrüßung war der tolle Abwassergestank, der im gesamten Gebäude verteilt ist. Dieser liegt vermeintlich an den Gezeiten, in dem Fall an der Flut, doch die scheint dort ja dann 24/7 zu herrschen. Man läuft dann weiter in den Aufzug und dort stinkt es nach totem Tier, sogar so sehr, dass man nicht atmen kann. Dazu kommt, dass es im gesamten Gebäude nur einen Aufzug gibt. In der Dusche waren Haarbüschel, die dann „entfernt“ wurden von einem Mitarbeiter, der jedoch keinerlei Putzmittel dazu verwendet hat. Innerhalb von zwei Minuten verschwand er dann wieder. Ausserdem lagen auf der Toilette Handtücher (Warum da?) und die Kissen hatten überall Flecken. Ein Essensangebot gab es, jedoch will vermutlich keiner bei so einem Gestank dort auch noch essen müssen. Wir sind nach einer Nacht vorzeitig abgereist, wenigstens wurde uns die 2. Nacht erstattet. Wir können uns die positiven Bewertungen hier nicht erklären (wir sind nicht sonderlich ‚picky‘, und erleben auf unseren Rundreisen viele Hotels…aber dies war leider die größte Enttäuschung ever. Das Hotel müsste grundlegend saniert werden.
Antwort von General Manager am 12. Jan. 2024
Michael, We appreciate you taking the time to share your detailed feedback on your experience with us. It's disheartening to hear about the unpleasant odors, cleanliness issues, and overall disappointment with your stay. We understand the importance of a comfortable and sanitary environment, and we regret that we fell short of your expectations. Your observations are valuable, and we'll address these concerns with the relevant teams to ensure improvements are made. We're sorry your stay did not meet your standards, and we'll use your feedback to work towards a better experience for our guests in the future. Thank you for bringing these matters to our attention.

6/10 – Okay

Stefan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Kann man für ein paar Tage machen, muss man aber nicht. Obwohl das Hotel erst vor wenigen Jahren komplett saniert wurde, sind einige Dinge bereits kaputt (Waschbecken hatte einen Sprung, Türe der Duschkabine war defekt..) und im Fahrstuhl stinkt es. Die Klimaanlage ist so laut, dass man kaum schlafen kann. Die Fenster sind verschraubt und lassen sich nicht öffnen. Das Frühstück ist lächerlich - es gibt genau 1 Tasse Kaffee und eine Auswahl aus 3 kleinen Gerichten. Die Liegen am Strand bestehen aus Klappstühlen, die man selber vom Hotel zum Strand tragen muss.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von General Manager am 13. Dez. 2023
Stefan, thank you for taking the time to review your stay. Your feedback is important to us and I sincerely appreciate you sharing your concerns. I appreciate you allowing us the opportunity to host you and ultimately hope you had a great time here in South Beach. While I wish you had left feeling more positive about your overall experience, I do wish you safe travels on your future adventures.

10/10 – Hervorragend

Marc

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
70-20
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von General Manager am 27. Sept. 2023
Marc, thank you for staying with us. It was a pleasure having you and I look forward to welcoming you again! Sincerely, Stephen Smith Hotel Manager

8/10 – Gut

Miriam

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Die Lage ist super und das Hotel sieht gut aus. Von innen ist es auch schön. Wir empfanden es etwas zu warm und es roch komisch. Die Zimmer sind sehr klein und die Möbel etwas verlebt.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von General Manager am 15. Aug. 2023
Miriam, thank you for staying with us. It was a pleasure having you and I look forward to welcoming you again! Sincerely, Stephen Smith Hotel Manager

8/10 – Gut

Rolf

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Liegt sehr zentral zum Meer und an am Ocean Drive. Aber trotzdem relativ ruhig gelegen. Hotel ist schön restauriert, aber die Reinigung, vor Allem der Böden lässt zu wünschen übrig. Bettwäsche wurde dafür drei Mal gewechselt in einer Woche. Leider kein kontinentales Frühstück in der Auswahl, wenn mit Frühstück gebucht. Aber ganz ok. für eine Woche Badeferien.
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2023
Antwort von General Manager am 11. März 2023
Hallo und danke, dass Sie bei uns am Ocean Drive bleiben. Ich bin begeistert, dass Ihr erster Aufenthalt so unvergesslich war und Sie alles genossen haben, was wir zu bieten haben. Bis bald!Sincerely, Stephen Smith Hotel Manager

6/10 – Okay

Nurcan, Berlin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Letztes Jahr im November waren meine Freundin und ich in diesem Hotel für 10 Tage. Ich beginne mit dem positiven Punkten, da diese leider weniger als die negativen Aspekten des Hotels sind: Die Lage des Hotels war perfekt. Man brauchte war ganz schnell am Strand und ein Starbucks war auch in der Nähe. Negatives: Doch die Sauberkeit lässt zu wünschen übrig. Leider hatten wir in den Schubfächern der Kommoden Haare. Leider nicht nur da sondern auch im Bett und in den Handtüchern. Der Duschkopf war ebenfalls defekt. In unserem Zimmer wurden nur die Handtücher gewechselt und das Bett zu recht gemacht. In all den Tagen wurde die Bettwäsche nicht einmal gewechselt und der Boden wurde auch nicht gewischt oder gefegt. wir hatten den ganzen dreck wie Haare und Sand ständig mit Toilettenpapier weggemacht. Wir haben die Rezeption gebeten eine Grundreinigung zu machen. Doch auch dies wurde nicht getan. Außerdem war das Bett leider auch nicht bequem.
Aufenthalt von 9 Nächten im November 2021

6/10 – Okay

Nadine

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Dominik

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von Cardozo Hotel am 11. Sept. 2022
Hey Dominik great to hear you had a great stay, we look forward to carter your next vacation , have a great Fall.

10/10 – Hervorragend

Lars Helge Dietmar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alles bestens, gerne immer wieder!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Cardozo Hotel am 11. Sept. 2022
Great to hear you had a great stay with us. looking forward on your next vacation , Have a great Fall.

6/10 – Okay

Holger

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Unterkunft liegt direkt am Ocean Drive und somit auch direkt am South Beach. Man kann alles zu Fuß erreichen oder das kostenlose Fahrrad vom Hotel nehmen. Das Zimmer war soweit auch gut aber sehr laut. Sehr hellhörig. Die Klimaanlage ist sehr laut und wenn man diese ausgeschaltet hat, dann hörte man die ganze Zeit die Außenklimaanlage. Also ein geruhsames Schlafen ist sehr schwierig. Das Parken ist natürlich in South Beach auch recht teuer. 20 Dollar pro Tag mindestens. Das Parkhaus ist aber direkt neben dem Hotel. Die Lage des Hotels ist aber unschlagbar. Das Frühstück war sehr lecker. Es gab täglich Bacon, was inzwischen nicht mehr selbstverständlich ist.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Cardozo Hotel am 11. Sept. 2022
Holger great to hear you had a great stay and that you enjoyed our breakfast. Best wishes .

8/10 – Gut

Nicole

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfekter Standort am South Beach von Miami. Sehr freundliches Personal.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Cardozo Team am 11. Jan. 2020
Thank you for the feedback! Thank you for staying with Cardozo South Beach.

8/10 – Gut

Guido, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schallschutz im Zimmer problematisch wegen 2 connecting doors. Alles andere dein!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Cardozo Team am 11. Jan. 2020
Thank you for the feedback! Thank you for staying with Cardozo South Beach.

10/10 – Hervorragend

Valivia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

REXANN

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice location, a little busy and loud outside, but tolerable. Clean and friendly service.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 22. Mai 2024
Rexann, Your feedback means the world to me! It's fantastic to hear you enjoyed your stay at the Cardozo Hotel and appreciated our unique ambiance. I’m thrilled that you loved our prime location, offering easy access to the best of South Beach while still providing a tranquil haven amidst the vibrancy of Miami. I look forward to welcoming you back for more adventures and relaxation under the Florida sun. See you soon!

10/10 – Hervorragend

Alicia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Always a good vibe
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 21. Mai 2024
Alicia, Thanks for the glowing review! I could not be happier that you loved your stay. Can't wait to have you back to enjoy more of the vibrant South Beach energy at Cardozo Hotel!

4/10 – Schlecht

joseph

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
We wanted to eat inside and was told I had to go around the building because Emilio Stephan was there even in the heat and my wife has asthma, service was horrible, in my room towels were left on the bed instead of the bathroom, etc etc. don’t recommend at all!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 21. Mai 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We strive to provide excellent service and accommodations. Our team is committed to ensuring that every guest feels comfortable and well-cared for. While we take pride in hosting special events and esteemed guests, I understand the importance of convenience and comfort for all visitors. We'll address this situation with our team to prevent such occurrences in the future. I also regret that the placement of the towels did not suit your preferences and I assure you we’ll always do our best to accommodate your requests and ensure ultimate comfort. I hope you'll consider giving us another opportunity to provide you with the exceptional stay you deserve. Thank you for your feedback, and I hope to welcome you back soon to experience all the magic and charm of South Beach once again

10/10 – Hervorragend

Phillip, Manchester

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Cardozo is a perfectly situates hotel for South beach and the Art Deco district. It is very clean and functional and the staff are uniformly excellent in catering for your needs. A slight downside is the absence of a direct route to the lobby without steps, although the Art Deco nature of the design will not allow for this. One major downside is the imposition of a $27 per diem "resort fee", This meant to cover beach chairs, umbrellas and two bottles of water per room per day. So, if you don't use the beach....the water works out at £13.50 a bottle. This fee should only be imposed should you use the beach. Good hotels provide bottled water free of charge.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 16. Mai 2024
Phillip, How gratifying it is to read your review! I'm glad that you appreciated our prime location offering access to the best of Miami and our excellent service and facilities. I regret that you could not enjoy all the amenities we offer and I hope we get the chance to welcome you back to enjoy them. From beach chairs to rental bikes and access to a fitness center, we're sure they'll enhance your stay even further. I appreciate your feedback and will consider it as we continuously strive to enhance our offerings. I can't wait to welcome you back for another vibrant visit to The Magic City!

8/10 – Gut

Yaritza

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
N/A
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 16. Mai 2024
Yaritza, I'm glad you experienced the magic of Miami with us and I can't wait to welcome you back to The Cardozo Hotel for more perfect stays!

6/10 – Okay

Lisa Hui

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Location was great . This is my 2nd time staying here However got little bit disappointed: Room next to elevator Lot of noise interrupted sleeping time . Housekeeper did not clean up my room till I came back from the beach 1:00pm . Last day, front desk staff helped me to call car service ( instead Taxi ) was supposedly $55 to airport , got ripped off from the driver $80 bad experience
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Cesar am 16. Mai 2024
HI Lisa, Thank you for your review. I apologize for the issues that occurred. We will take these comments and use them to improve our service. Thanks

10/10 – Hervorragend

Nicole

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love, love, love, it!!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 15. Mai 2024
Nicole, It's lovely to know you had a perfect stay at The Cardozo Hotel! I'm sure you enjoyed the best of Miami during your stay with us and I can't wait to welcome you back to the Magic City for more!

10/10 – Hervorragend

Ambra

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von General Manager am 15. Mai 2024
Ambra, I'm thrilled to hear you had such an amazing stay! Your feedback lights up our day, just like the Miami sun. Can't wait to welcome you back to the Cardozo Hotel for more fun in South Beach!

10/10 – Hervorragend

Myra, oceanside

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von General Manager am 13. Mai 2024
Myra, Thanks for the fantastic rating! We're over the moon that you had such a great time with us. Your feedback means the world, and I'll be sure to pass on your positive vibes to the team. I can't wait to welcome you back for more fun in the Miami sun at the Cardozo Hotel!

10/10 – Hervorragend

Terri

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Close walking to everything. Beach was right across the street and very clean. Everyone was friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von General Manager am 13. Mai 2024
Terri, I'm so glad you had a fantastic time with us! It's awesome to hear that you enjoyed our prime location and the pristine beach right across the street. Providing friendly service is what we do best, and I'm thrilled you felt the warmth of our Miami hospitality. We're grateful for your feedback and can't wait to see you back at the Cardozo Hotel for more sunny adventures!

2/10 – Ungenügend

Asia

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall unsatisfied. Rooms are very small, poor customer service when we asked for towels. NO MICROWAVE WAS HORRIBLE. Definitely not going back!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 10. Mai 2024
Asia, I truly appreciate you taking the time to share your feedback with us. I regret to learn about any inconvenience you experienced while requesting more towels. Please know that we'll discuss this situation with our team to ensure we continue to provide the attentive and friendly service we're known for to each guest. We've also noted your comments regarding our rooms and amenities and I’d like to share that while our rooms don’t have microwaves, we do offer mini refrigerators and coffee on guest floors, along with two wonderful dining options to cater to our guests' preferences. Your feedback is invaluable to us, and we'll share it with our team as we continuously strive to enhance our guest experiences. If there’s anything else we can assist you with, please feel free to contact us directly.

10/10 – Hervorragend

Magali Agnès

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bien situé. Hôtel dans le charme du quartier art déco. Très bel endroit propre et face à la mer. Très accessible plage, resto… Très bon petit déjeuner, léger mais bon. Personnel agréable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 7. Mai 2024
Je suis ravi d'apprendre que vous avez apprécié notre excellente situation dans le charmant quartier Art déco ! C'est merveilleux de savoir que vous avez trouvé notre hôtel beau, propre et face à la mer. Nous sommes fiers d'offrir un accès facile à la plage, aux restaurants et à tout ce que South Beach a à offrir. Je suis heureux que vous ayez apprécié notre petit déjeuner et que vous ayez trouvé notre personnel agréable. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau pour un séjour agréable à l'hôtel Cardozo !

8/10 – Gut

Alicia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was just ok, but great location, right across from the beach and near tons of restaurants & shopping.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 3. Mai 2024
I'm delighted to hear you appreciated the charm of The Cardozo Hotel and the unbeatable location right across from the beach. It's wonderful to know you found plenty of dining and shopping options nearby. I look forward to hosting you again soon for another memorable stay in the heart of Ocean Drive!

10/10 – Hervorragend

ALBERT

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location! We enjoyed the view of South Beach from our room.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 3. Mai 2024
Thank you for choosing Cardozo Hotel for your stay! I'm thrilled to hear you enjoyed our prime location in the heart of Ocean Drive and the breathtaking views of South Beach from your room. I can't wait to welcome you back to experience all the vibrancy of The Magic City once again!

6/10 – Okay

KOSHIRO

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 3. Mai 2024
Thank you for staying with us. Your feedback is important to us, and we're always looking for ways to enhance our guests' experiences. If there's anything specific you'd like to share about your stay, please don't hesitate to reach out. I hope to have the pleasure of hosting you again soon!

10/10 – Hervorragend

Jason

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice atmosphere. Very friendly staff and amazing food! Not very loud noise surrounding and close to everything needed!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 30. Apr. 2024
Jason, I'm so pleased to hear that your stay at Cardozo Hotel exceeded your expectations. The atmosphere of our hotel and surroundings is truly the best! We're the perfect oasis in Ocean Drive, with direct access to the beach and closeness to the vibrancy of South Beach while also being a tranquil are in which you can rest. Your comments about our friendly staff and dining options will be shared with our team, they'll be delighted to learn they helped make your stay even better. I can't wait to welcome you back for another excellent stay in Miami!

6/10 – Okay

LYNNITA

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 22. Mai 2024
Lynnita, I appreciate your feedback, and I'm glad to hear that you enjoyed your stay. However, I regret that we could not exceed your expectations this time. Your insights are valuable to us as we continuously work to enhance the guest experience. Should you have any further feedback, please don't hesitate to reach out to us. I look forward to welcoming you back soon to experience the charm of Miami once again!

8/10 – Gut

Colleen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Next to the beach. Restaurant was very good. Would have been better if we didn't need to carry the beach chairs down to the beach and if they had beach umbrellas. Room was beautiful and spacious.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 29. Apr. 2024
Colleen, thank you for sharing your experience at The Cardozo Hotel! I'm thrilled you enjoyed our beautiful and spacious rooms, and that you found our restaurant top-notch! I'll make sure to share your feedback about our beach amenities with our team. I look forward to welcoming you back for more fun in South Beach.

8/10 – Gut

Lisa Denise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was very nice and hotel had a great vibe
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 26. Apr. 2024
Lisa, I appreciate your kind words about our staff and the hotel's vibe. It's great to know that you felt welcomed and enjoyed the charm of Miami Beach! I look forward to seeing you again soon for another fantastic experience.

4/10 – Schlecht

Jillian

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 22. Apr. 2024
I regret to hear that your experience fell short of expectations. Your feedback is important to us, and I would like to learn more about your concerns to address them directly. Please feel free to reach us directly so we can understand and address your concerns.

2/10 – Ungenügend

Armen

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very bad hotel
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 22. Apr. 2024
I'm disappointed to hear that you had a negative experience. We strive to provide the best service possible and would like to understand more about what happened during your stay. Please feel free to reach us directly so we can address your concerns.

2/10 – Ungenügend

Tanya

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Poor service by hotel and poor breakfast option.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von General Manager am 18. Apr. 2024
Tanya, Thank you for sharing your feedback with us. I'm disappointed to hear that our service and breakfast options fell short of your expectations during your recent stay. At Cardozo Hotel, we strive to provide attentive service and a diverse range of dining options to cater to every palate. With two on-site dining establishments, including Call Me Cuban for authentic cuisine and Estefan Kitchen Express for quick bites, we aim to offer something for everyone. Please rest assured that we are fully committed to delivering excellence in every aspect of your stay. I look forward to the opportunity to welcome you back in the future for an even better stay in the heart of Ocean Drive.

10/10 – Hervorragend

Bryan W

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The hotel is great. Very clean and convenient. The only problem we had was that the staff break room was located right across the hall from our room and they were very loud early in the morning. Like clockwork at 6am. Congregating in the hallway right outside our door.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 17. Apr. 2024
Bryan, I'm so glad that your stay at The Cardozo Hotel was great! Your comment about our hotel being convenient is spot on! Being in the heart of Ocean Drive while also having direct access to the beach and a tranquil ambiance is incomparable! I regret the disturbance during your stay and we'll review this situation with our team to ensure we provide the best experience to each guest. Thank you again for choosing us and I can't wait to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Frank

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 6. Mai 2024
Thank you for sharing your experience at The Cardozo Hotel. We take pride in creating memorable stays, and it's fantastic to know we hit the mark with you. Here's to more unforgettable moments on your next visit to South Beach!

10/10 – Hervorragend

Christopher

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 3. Mai 2024
I'm overjoyed that you chose to stay at The Cardozo Hotel for your Miami adventures and I look forward to your return so you can experience all the vibrancy of Ocean Drive once more.

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved staying at this famous South Beach hotel. Everyone was great and friendly.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 11. Apr. 2024
I'm absolutely thrilled to hear that you had a wonderful time at the one and only Cardozo Hotel! It's fantastic to know that our team's friendliness made your stay memorable. I look forward to having you back for another vibrant South Beach experience!

10/10 – Hervorragend

Laura

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von General Manager am 29. Apr. 2024
Laura, I'm overjoyed to hear that you had such a fantastic time at The Cardozo Hotel. I can't wait to welcome you back for another round of sunny days and ocean breezes!

10/10 – Hervorragend

Britney, Bellflower

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place and convenient
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von General Manager am 6. Mai 2024
Britney, What fantastic news! It's a delight to hear that you had an amazing time at The Cardozo Hotel. We're all about providing those great and convenient experiences that keep our guests coming back for more. With our prime location in the heart of Ocean Drive, there's always something exciting happening just around the corner. Can't wait to have you back for another Miami adventure soon!

10/10 – Hervorragend

Savannah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
In the PERFECT spot if you’re looking to walk around South Beach. Not a long drive from the airport either. We stayed here before flying out for our honeymoon and it was good.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von General Manager am 8. Apr. 2024
Savannah, Thank you for sharing your experience! I'm delighted to hear that you found our location perfect for exploring South Beach and convenient for your honeymoon trip. Congratulations on your marriage! I hope to welcome you back soon and create more memorable moments together!

8/10 – Gut

Nancy, PORT DOVER

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel right across from the beach! Very clean room and extremely comfortable bed. Fantastic location within walking distance of restaurants and shopping. We would definitely stay there again!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 5. Apr. 2024
Nancy, I could not be happier to hear that you had a great experience at Cardozo Hotel. Our prime location in the heart of Ocean Drive gives us access to the best of Miami! The beach is just a few steps away, and some wonderful restaurants and stores make us the perfect spot for a perfect stay in South Beach. I can't wait to welcome you back for another fantastic stay in the future!

10/10 – Hervorragend

Yvonne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff here is amazing. They're very helpful with your needs. They provide free bicycle and beach chairs
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 4. Apr. 2024
Your feedback shines bright as the Miami sun! I'm thrilled to hear that you enjoyed the exceptional service provided by our amazing staff. At Cardozo Hotel, we strive to ensure that our guests' needs are met with utmost care and attention. It's great to know that you appreciated the complimentary amenities like bicycles and beach chairs, which are just a few ways we aim to enhance your stay. I look forward to welcoming you back for another fantastic experience!

10/10 – Hervorragend

Lindsay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very cute room. Clean. Good restaurant. Comfy bed. Very close to beach. Walkable anywhere. Good ice cream next door. Loud area though.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von General Manager am 12. Apr. 2024
Lindsay, I'm so glad you enjoyed your stay and found our location convenient for exploring the vibrant energy of Miami Beach! While our hotel offers a peaceful retreat from the hustle and bustle, we understand that the area can get lively sometimes. That's why our rooms are thoughtfully designed to provide a tranquil haven, ensuring you have a perfect, restful night's sleep. Thank you for your feedback, and I look forward to welcoming you back for another wonderful stay at Cardozo Hotel!

10/10 – Hervorragend

Aneil, London

Classic art deco hotel at a reasonable price. What’s not to like?
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von General Manager am 1. Apr. 2024
Thank you for your kind words! I'm delighted that you enjoyed the classic Art Deco ambiance of our hotel. It's our pleasure to provide a nostalgic but modern experience that captures the essence of South Beach. I look forward to welcoming you back for another memorable stay at the Cardozo Hotel!

10/10 – Hervorragend

Steve

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay all around for my anniversary.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 27. März 2024
Congratulations on your anniversary! We're thrilled to have been a part of your celebration of love. It warms our hearts to know that you had a great stay with us while commemorating such a special occasion. Love is truly in the sea breeze here at Cardozo Hotel, and we're honored to have played a role in your love story. Here's to many more years of love, laughter, and unforgettable moments together. I look forward to being a part of your journey for years to come!

8/10 – Gut

Chris

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parking was tough.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von General Manager am 25. März 2024
Thank you very much for sharing your experience with us! It's truly heartwarming to hear that you had a wonderful stay. Providing convenient parking options for our guests is one of our top priorities, which is why we offer 24-hour valet service for your ease and accessibility. Additionally, there's a public parking lot just a block away, giving you the flexibility to choose the option that suits you best. Please know we'll consider your feedback as we aim to provide a seamless experience in all aspects! I genuinely appreciate your support and can't wait to welcome you back to Cardozo Hotel for another fantastic experience!

10/10 – Hervorragend

Anthony

Water pressure in Miami seems to be an issues second place I have stayed at where there is barely any pressure so not on the Hotel. Id recommend finding solutions if you are a property owner to help those staying there. Otherwise amazing service! Thank you for your hospitality!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 22. März 2024
Thank you for sharing your fantastic experience! I'm thrilled that you had an enjoyable stay at Cardozo Hotel. Your feedback truly motivates us to continue providing exceptional service and experiences for our guests. I can't wait to welcome you back to soak up more of the vibrant South Beach charm and hospitality on your next visit to Miami!