Unterkunftsgelände

Bewertungen von La Campana Hotel Boutique

3 out of 5
La Campana Hotel Boutique
Calle 11a 31 A - 70, Medellín, Antioquia

Bewertungen

9,0

Wunderbar

118 von insgesamt 199 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
61 von insgesamt 199 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
14 von insgesamt 199 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 199 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 199 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,6/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Lisa

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 7. Sept. 2023
Dear Lisa, thank you for sharing your experience, which is very important to us. Regards.

8/10 – Gut

Katrin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Alejandra Suarez am 4. Feb. 2020
Muchas gracias por su calificación, nos alegra que su estadía fuera agradable y nos pueden recomendar, saludos!

8/10 – Gut

Ines

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
Antwort von Anyilis Arteaga am 19. Dez. 2017
Sra. Ines gracias por su valiosa calificación, esperamos su pronto regreso!

10/10 – Hervorragend

Manfred

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Herrliches kleines Hotel
Herrliches kleines Hotel mit sehr aufmerksamem Service, ruhig gelegen. Waren nur eine Nacht da, können aber alles - von der Lage über die Zimmer bis hin zum erstklassigen Frühstück - uneingeschränkt empfehlen.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017
Antwort von Anyilis Arteaga am 14. Aug. 2017
Lieber Manfred, wir freuen uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen mit uns ein Vergnügen, bei künftigen Gelegenheiten zu dienen. Vielen Dank für die anderen Reisenden zu empfehlen. Wir freuen uns darauf, bald zu Ihrer Rückkehr!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Patricia am 17. Apr. 2017
Thank you for qualify us!

8/10 – Gut

Bernd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Patricia am 6. Apr. 2017
Thank you for you qualification

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
tolles sehr persönlich geführtes Hotel
sehr gute ruhige und sichere Lage, nachts kein Lärm. 10 Min. Entfernung von den Bars etc., 20 Min. zur Metrostation. Sehr freundliche und persönliche Ansprache. Alle Wünsche wurden sofort erfüllt. Wir haben uns in dem Hotel sehr wohl gefühlt und würden es uneingeschränkt weiterempfehlen,

8/10 – Gut

Tristano

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Single beds were not comfortable
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 30. März 2024
Estimado Sr. Tristano, gracias por compartir su experiencia con nosotros, agradecemos sus observaciones para nuestra mejora continua. saludos.

4/10 – Schlecht

Paula Andrea

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 30. März 2024
Estimada Sra. Paula, gracias por compartirnos su experiencia, nos gustaría conocer más sobre su experiencia para nuestra mejora continua, saludos.

8/10 – Gut

luis miguel laborda de

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Realmente recomendable la atencion es excelente y el desayuno que dan incluido en la estancia es muy bueno, solo me podria quejar de los colchones que nos tocaron para mi gusto muy duros
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 2. Dez. 2023
Estimado Sr. Luis, agradecemos brindarnos su experiencia y puntos para nuestra mejora continua, gracias por elegirnos para su estadía. saludos.

10/10 – Hervorragend

LINA MARCELA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Instalaciones muy acogedoras.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 14. Nov. 2023
Estimada Lina, nos complace saber que tu estadía fue de total agrado, gracias por compartir tu experiencia, estaremos felices de volver a recibirte, saludos.

10/10 – Hervorragend

Joel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 14. Nov. 2023
Estimada Lina, nos complace saber que su estadía fué de total agrado para usted así como nuestro servicio. esperamos volver a recibirle pronto!

10/10 – Hervorragend

Erlin Annette

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente, muy íntima , familiar, rústica el personal es bien atentó,,, en especial Lorena
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 25. Okt. 2023
Estimada Sra. Erlin, muchas gracias por compartirnos su experiencia, nos complace saber que cumplimos su expectativa de estadía.esperamos volver a recibirla,saludos.

10/10 – Hervorragend

Rita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 24. Okt. 2023
Estimada Rita, gracias por compartir tu experiencia con esta maravillosa calificación, esperamos verte pronto para servirte nuevamente, saludos.

10/10 – Hervorragend

Vernon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great Place to stay!
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 16. Sept. 2023
Dear Vernon, thank you for making us part of your stay, we are pleased to know that our services are to your complete satisfaction, come back soon!

10/10 – Hervorragend

Miguel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2023
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 16. Sept. 2023
Estimado Miguel, siempre es un placer recibirte y hacerte sentir en casa, gracias por tu experiencia y por elegirnos siempre, vuelve pronto!

10/10 – Hervorragend

Christopher

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel for the price!
This is a nice little hotel that feels like a home away from home. The breakfast is great and the staff are friendly and accommodating. I would stay here again.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 8. Sept. 2023
Dear Christopher, we are pleased to know that we met your lodging expectations, making our guests feel at home is part of our mission, we will be happy to welcome you again soon. Greetings.

6/10 – Okay

Jaime

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 31. Aug. 2023
Estimado Jaime, gracias por compartirnos tu experiencia, todas las observaciones son oportunidades de mejora continua. saludos.

10/10 – Hervorragend

Elias

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic staff, great place!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 28. Juli 2023
Dear Elias, thank you for sharing your stay in our facilities, we are pleased to know that our service was to your liking, we hope to have future stays again, regards.

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I was only there for a week and I should’ve stayed longer. All of the staff was very nice and helpful and I speak very little Spanish but a few of the staff spoke English and google translator helped too. It’s in walking distance to restaurants, shops, whatever you need or a short cab or Uber ride. It’s not like a major hotel chain but I prefer that when I travel. They were very knowledgeable about Medellin and were concerned about me being safe. I would definitely stay there again!
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 13. Juli 2023
Dear Mr. Paul, we are pleased to know that we met your expectations of your stay, thank you for choosing us, we will be happy to welcome you back together with our entire team. Greetings.

10/10 – Hervorragend

Ketty

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Los empleados son muy amables y respetuosos y la ubicacion de el hotel esta cerca de todo
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 11. Juli 2023
Estimada Sra. Ketty, gracias por elegirnos y compartir su estadía en nuestras instalaciones, nos complace servirle, vuelva pronto!

10/10 – Hervorragend

Esteban Campo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelente todo
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 7. Juni 2023
Estimado Esteban, agradecemos que se haya sentido a gusto en nuestras instalaciones y nuestro servicios, gracias por preferirnos, saludos.

10/10 – Hervorragend

Miguel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It feels like you are at home.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 7. Juni 2023
Dear Mr. Miguel, we are pleased to know that we met your expectations, we hope to have future stays again. Greetings.

10/10 – Hervorragend

Jessica

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The courtyard is gorgeous, the staff were friendly and helpful, the breakfast menu was great and the food was delicious, and the vibe was very safe and peaceful. Our room was very small, but this ended up being okay because we were out often and the weather was clear, so we could sit out in the courtyard/dining area.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 15. Mai 2023
Mrs. Jessica, we are pleased to know that your stay has been to your liking, as well as the service of our work team, we hope to receive you again in future stays. Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Kriscia Beatriz

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me gusto la atención del personal, la excelente ubicación en la ciudad, las habitaciones muy limpias y reconfortantes
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 5. Mai 2023
Buenos días Sra. Beatriz, ha sido un gusto poder servirle y agradecerle de antemano compartir su estancia con nuestro equipo. esperamos volver a contar con proximas extadías.

10/10 – Hervorragend

Luc

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le personnel de l'hôtel est absolument extraordinaire. Nous avons subi un vol sur la rue et ils nous ont beaucoup aidé dans nos démarches suite à cet incident. Il faut faire très attention le soir, il faut absolument prendre un taxi pour nos déplacements.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 6. Apr. 2023
Buenas tardes Sr. Luca. Lamentamos lo sucedido fuera de las instalaciones. Esperamos que puedan volver a tenernos como destino para sus próximas vacaciones para que conozcan a fondo y con mas tranquilidad los rincones de nuestra ciudad.

6/10 – Okay

Nour

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Even for a 3 star hotel this place was pretty average. The sheets and towels were clean but they had stains on them. I could hear people on the stairs or in the lobby from my room. The hotel doesn’t have an elevator so you’d have to take your luggage up and down the stairs yourself. No the staff won’t offer to help with that. On the plus side: The room was spacious and the water pressure in the bathroom was great.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2023
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 15. März 2023
Good morning Mr. Nour, we want to thank you for your valuable observations, which motivate us to continue improving. We hope that in a future stay we can compensate all the above, thank you very much in advance.

10/10 – Hervorragend

Stacie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient location.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 3. März 2023
Good morning Mrs. Stacie, it is a pleasure to greet you from Campana Hotel Boutique. We want to thank her for her stay, her recognition and we hope to have many more stays again.

8/10 – Gut

VICTOR HUGO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lo mejor fue la amabilidad de Lore, siempre dispuesta a apoyar. Excelente ubicación del hotel,cerca del ambiente de Provenza pero sin los ruidos de ese ambiente. Recomiendo ampliamente hospedarse aquí.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 20. Feb. 2023
Buenas tardes Sr. Victor, agradecemos su estancia, sus comentarios y esperamos volver a contar con su presencia en una próxima estadía.

6/10 – Okay

Patrick

The staff was friendly and the location was nice and quiet but still a close walkable distance to where all of the action is. The only issue would be that you probably need to catch a taxi back since the hotel is up on a hill. The room looked fine and the shower and bathroom were nice and it always had hot water even though it sometimes took a while to get warm. The DOWNSIDES of the property were that I often noticed stains on the sheets and towels AND the bed was rock hard and uncomfortable. I addressed it with the front desk on the first day I arrived and they acted as though there was nothing they could do. I put a couple of blankets underneath me but it still did not help. It wasn't until after a couple of days had passed and I got so sore that I was about to check out early that they "did something to the bed" that made it a lot more comfortable and bearable when I continued to use the 2 blankets. Yet this should have been done before I was driven to want to leave early
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2023
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 4. Feb. 2023
Mr. Patick, it is a pleasure to greet you, in addition to thanking you for your valuable observations which allow us to improve our processes, carry out an exhaustive review of your case, for which we would be pleased to enjoy your hospitality again in order to redeem our service.

10/10 – Hervorragend

FERNANDO, Saa Pablo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean hotel with friendly staff! Above average breakfast buffet. Would definitely return !
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 16. Jan. 2023
Good morning Mr. Fernando,It is a pleasure to greet you on behalf of La Campana Hotel Boutique, we want to extend our gratitude for his observations, in the same way we hope to have a next stay.It will be a pleasure to serve you.

10/10 – Hervorragend

maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and beautiful restaurant. But the best is the people, warm, caring and super nice.
Antwort von La Campana Hotel Boutique am 29. Dez. 2022
We are happy that your stay has been to your liking and satisfaction, thank you for joining us and we hope to have your presence again soon.

10/10 – Hervorragend

Josean

Aufenthalt von 7 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

CARLOS

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente atenciones 5 estrellas brindadas por la sra. Lorena..desde la llegada hasta el último dia estuvo pendiente de nosotros ...altamente capacitada para agendar tours y demas servicios que se requieran..les recomendamos este hotel ..
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Andres

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great staff and facilities
This hotel impressed from the start, when I called to set up transport from the airport. Lorena was very kind and made sure that everything went smoothly. The rest of the staff was also very courteous and always helpful. In addition, the facilities were comfortable, with high ceilings in my bedroom and a beautiful breakfast area. I'll definitely make sure to stay here again whenever my travels take me to Medellín.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

ALBERTO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Well located with nice staff, close to every goodie in El Poblado (restaurants, bars, etc). But, at the same time, tranquil and calm, just a few blocks from the main attractions.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Manager am 6. Juni 2022
We´re glad that you had a good experience at La Campana Hotel Boutique. Welcome back anytime!

10/10 – Hervorragend

Marco

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

8/10 – Gut

Andrew

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good service good location basic accommodations
Just outside of the craziness of El Poblado. Service is great, breakfast is ok. For the rate I was paying I would have expected at least 1 English Channel on the TV for my 5 night stay. It’s probably more of a 2.5 star back in the USA.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2022

8/10 – Gut

Inge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lekker bijkomen
Arriveerde heel vroeg vanaf airport. Er zit pas iemand bij de receptie vanaf 12.00u Maar ik kreeg de kamer gewoon in de morgen en dat was heel erg fijn na een nachtvlucht zonder slaap. Wilher is heel behulpzaam. Niemand spreekt engels helaas. Fijn ontbijt, heerlijke douche, kalm en 10min lopen naar het drukkere gedeelte van Poblado. Even lekker bijkomen. Verder meer een hotel voor stellen of families. Voor solo wel wat stil en saai. Prima plekje!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Scace

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Small onsite restaurante/kitchen served amazing breakfast -- all made to order at reasonable price. Clean accomodations. Short taxi ride to walled city - not walkable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Leonardo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

marlon

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2022

8/10 – Gut

Hilary

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Manager am 29. Dez. 2021
Thanks for scoring us!

10/10 – Hervorragend

Barbara

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was darling. We had a great room. The breakfast was good. The staff was friendly and helpful, but worked really long hours with lots of responsibilities. I think the owners or management should be more involved, we never saw them. I would stay there again.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
Antwort von Manager am 29. Dez. 2021
Thank you very much for your comment. Welcome back anytime!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
Antwort von Manager am 29. Dez. 2021
Thanks for scoring us!

10/10 – Hervorragend

ANA Carolina Miranda

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amei
Amei tudo. Minha estadia está perfeita. Aumentei mais 5 dias pq realmente amei. Obrigada a toda equipe.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2021
Antwort von Gerente am 4. Okt. 2021
Muito obrigado por seus comentários, feliz em atendê-lo. Sempre bem-vindo.

4/10 – Schlecht

MARIO

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
it was a decent location in the middle of all the chaos
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von Manager am 4. Okt. 2021
We're glad you liked our location. Regards!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This place is great value for the money. A close walk to the center and not too far up hills for walking. The staff is excellent here
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Manager am 4. Okt. 2021
Thank you so much for sharing your experience with us. Welcome back anytime! Best regards!

8/10 – Gut

J

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Value, peaceful lush location
I was quite surprised by this hotel and very happy as I left. The staff was pretty good, with two of the men speaking decent English. The bad: -Only 2 English-speaking staff. -The lighting in room 3 is AWFUL. 1 central light for bedroom and same for bath. low-watt LED (which I hate.) Speaking with another guest, this may be a limited issue. The MEH: -The bed is mediocre. Hard. -Towels would never be considered “fluffy.” -Many power outlets (good) but very hard to find at night with the poor lighting (bad) -No full-service bar or kitchen to order a snack or cocktail during storm watching or just enjoying the patio (boutique, so what do you expect?) Beer available. The good: -Location is 8-10 minutes' walk from Provenza, which is a trending area of restaurants, etc., but it is also away from the hustle. -Property: the dining "room" is a covered patio giving guests a great vantage point for the landscape and weather. -Fixtures, from AC to sink are modern and good quality Good and bad, not Hotel’s responsibility: -The climate is great, if you like mild, moist and green. -I stayed while some inconsiderate Columbians were there. Loud, in general, and some of the young ones liked to play videos and horrid autotune noise in public areas without headphones. (I’m sure staff would have intervened, had I complained, but I just moved on when it annoyed me.) Be sure to use their airport shuttle as it is cheaper than a taxi.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2021
Antwort von Manager am 4. Okt. 2021
Thank you very much for sharing your experience with us. We're glad you enjoyed our hotel and service. Welcome back anytime!