Außenbereich

Bewertungen von Amansari Residence Resort

4 out of 5
Amansari Residence Resort
Jalan Persiaran Seri Alam Bandar Seri, Alam, Masai, Johor

Bewertungen

7,0

Gut

21 von insgesamt 134 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
47 von insgesamt 134 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
41 von insgesamt 134 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
19 von insgesamt 134 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 134 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,0/10

Sauberkeit

7,2/10

Personal & Service

6,4/10

Ausstattung

6,6/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Danny

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Check in and check out was slow. Exit from basement parking was poorly lighted and no clear exit signage. No knives was given for meals, how do one spread butter on bread without knives?
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Muhammad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
👍
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Muhammad

Gut: Sauberkeit
👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Siti Aisha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We booked a triple room but got a double room instead. But it was too late at night when we checked in so we just slept.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

2/10 – Ungenügend

Lucy

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

acheyakumaran

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Matress are hard. Fridge not working. Hot water not working fully.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

10/10 – Hervorragend

Zainol Azlan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

8/10 – Gut

JONG OH

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
가성비 최고
가격대비 아침조식이나 교통,주차등 편리함
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Zulfazlisuhadi, Puchong, and Selangor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Salam Sejahtera Malaysia. Percutian 4hari 3malam Di AmanSari Residence Resort Seri Alam Johor sangat berbaloi. sangat berbaloi. Wifi free Breakfast free Parking free Tempah bilik standard dapat upgrade bilik besar mcm suite room free juga. Petugas2 hotel yg sangat peramah Security Coffee house makan sedap, Bilik tidur bersih. terima kasih banyak2 pada Shalan duty manager John senior front office Liana yg sangat membantu. Terima kasih Zulfazli Suhadi.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020

6/10 – Okay

Ianziz, Kuala Lumpur

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I’ve to set the television for a channel. But the reception is poor. I end up watching netflix via my laptop.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2020

8/10 – Gut

Tan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von sha am 11. März 2020
Thank You

8/10 – Gut

yann, Petaling jaya

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
+The room is spacious.bathroom is clean. the breakfast selection is limited but good & tasty.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von sha am 11. März 2020
Thank You

8/10 – Gut

Hideki

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von sha am 11. März 2020
Thank You

10/10 – Hervorragend

Shoban Babu

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von sha am 3. Feb. 2020
Dear Mr.Sholan Babu, Warmest greetings from Amansari Residence Resort. Thank You for your review and for choosing our Resort. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a Guest in our Resort.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Lanskap yang cantik dan kolam renang yang amat memuaskan
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von sha am 3. Feb. 2020
Dear Sir, Warmest greetings from Amansari Residence Resorrt. Thank You for your review and choosing our Resort. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a Guest in our Resort.

6/10 – Okay

Betty, KL

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Bathroom n water pressure very good. Towels r hard n old. Floor carpet looked dirty. Need to improve food for breakfast.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von sha am 6. Jan. 2020
Dear Sir, Warmest greetings from Amansari Residence Resort. Thank You for taking the time to write such detailed review.All your comments are essential to education to our staff about good and bad service.We will ensure your feedback will be given to all.Furthermore I will personally supervise that all your other complaints are addressed that everything will be in order on your next visit.We looked forward to welcoming you back then.

4/10 – Schlecht

Saha, Johor bahro

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
The receptionist request for extra tax!! I said tax included in the inline payment
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von sha am 24. Dez. 2019
Dear Saha, All the online booking is excluded the Tourism Tax for Foreigner and the Guest have to pay at the Hotel. The tax is includes in the room rate is service & Government tax.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von sha am 24. Dez. 2019
Thank You

8/10 – Gut

POK GEO SEONG

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von sha am 27. Nov. 2019
Dear Guest, Greetings from Amansari Residence Resort Bandar Seri Alam. Thank You for patronizing Amansari Residence Resort Seri Alam and taking time, out to share your experience on this platform. All off us are delighted we could ensure a comfortable stay during visit. Thank You once again for your stay and your feed back to Amansari Sari Residence Resort Seri Alam. Warm Regards.

6/10 – Okay

HOYOUNG

그저 그럼
위생이 그리 좋지 않음
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von sha am 27. Nov. 2019
Dear Guest, Greetings from Amansari Residence Resort Bandar Seri Alam. Thank You for patronizing Amansari Residence Resort Seri Alam and taking time, out to share your experience on this platform. All off us are delighted we could ensure a comfortable stay during visit. Thank You once again for your stay and your feed back to Amansari Sari Residence Resort Seri Alam. Warm Regards.

2/10 – Ungenügend

Wai Seng

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
bad stay....no more next time
no hot water for shower got mosquito in the room
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von sha am 18. Okt. 2019
Dear Sir, Possible if we could know your Date of staying and no of room in order for us to to investigate closely regards the matter.Your booking Name as well We deeply apologies for the inconvenienced caused.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

6/10 – Okay

Chandra, Singapore

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aircond noisy, could not get a good sleep.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von shasha am 6. Aug. 2019
Dear Sir, Warmest Greetings From Amansari Residence Resort Appreciate if you could let us know the room number and Date check in and check out and we can checked for you. However we deeply regret on what had happened and thousands apologies for the inconvenienced caused. Hopes to hear your reply sooner possible. Thank You to choose Amansari for your next accomodation. .

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
The appropriate location
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von sha am 6. Aug. 2019
Dear Sir / Madame, Thank You for your feedback.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Facilities are not well maintained, staff look incompetent and lost at times
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von sha am 12. Juli 2019
Dear Sir / Madame, Deeply regrets on the difficulties that you facing during your stay. Possible if you can give full details your check in Date and Time. Appreciate for your replying.

8/10 – Gut

Haru

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sangat selesa
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von sha am 11. Juli 2019
Dear Sir / Madame, Thank You for your positive command and we really appreciate that.Hopes to see you again on your next visit.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Selesa dan sesuai bagi tujuan riadah atau bisnes
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Amansari Officer am 27. Juni 2019
Thank you for your feedback. hope to serve you well in the future.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Travel on 14 and checked-out on 16 Jun’19 Room number: 3216 14’Jun - Upon arriving 3pm inside the room discover the hot water not working. - Phone line are dead. - The door latch sliding door broken and unable locked properly and poses real danger especially for kids. - Called for Technician and manage to fix and working but still the water not to moderate temperature (reason there is a loose connectivity). 15’Jun - Next morning again, NO hot water had to call receptionist via mobile since phone line are still dead. - Technician came and have a look and again somehow have repaired finally. - After came back, at evening the freaking hot water are still not working and had to wait for technician again as we are rushing for late evening function with my kids and wife are not freshen-up. - Came back from evening function and another headache Air-Conditioning not cooling enough. - After series and series problem technician came in and out (3216 looks like a party room). - I called your receptionist and phone line transfer to duty manager on shift. He agreed to offer upgrade from Deluxe Room, Balcony to Junior Suite, Balcony which is at middle of the night. - I went and check Junior Suite rooms and apparently both rooms also just started operating and running on 1.0 HP expecting to cool the room. - Typical excuse given by the Manager via the phone call (multiple people are using at the same time) hence causing hot water not working.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von sha am 28. Juni 2019
Dear Sir, Deeply regrets on the difficulties that you facing and we will looked very seriously on the issue, We apologies for all the inconvenience cause.

6/10 – Okay

CHANDRA

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Why are there no toothbrush?
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von sha am 28. Juni 2019
Dear Sir, Kindly to be informed that the toothbrushes is upon request. We apologized for the inconvenience cause.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bad services
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von sha am 28. Juni 2019
Dear Sir, Possible in your next visit you can mentioned from which Department that you received a bad service in order for us to take action on the matter. Apologies for the inconvenience cause.

4/10 – Schlecht

Muhammad bukhari

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von sha am 28. Juni 2019
Dear Sir, Thank You for your feedback

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von sha am 28. Juni 2019
Dear Sir, Thank You for your feedback.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Ok.. Tetapi ada lipas mati dlm bilik air mnyebabkn anak saya takut nk masuk.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

8/10 – Gut

Izznan, Subang Jaya, Selangor, Malaysia

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

4/10 – Schlecht

Chew

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von SHA am 11. Apr. 2019
THANK yOU

6/10 – Okay

Chew

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von SHA am 11. Apr. 2019
THANK YOU

8/10 – Gut

Y.K., Klang

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location and nice.environment.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von sha am 3. Apr. 2019
Dear Sir / Madam, Than You with the compliments and wish to see You in Your next visit.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von SHA am 11. Apr. 2019
THANK YOU

8/10 – Gut

hairilsahar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A good place to stay for families
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von shasha am 1. März 2019
Dear Sir / Madam We really appreciate for your positive comments.

8/10 – Gut

Jana, Johor bahru

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Nice hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von shaha am 1. März 2019
Thank You

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything is good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von sha am 3. Apr. 2019
Thank You

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
I had a bad experience when in the morning there was no water supply due to pump issue. Service level is poor such as when I asked for housekeeping services they take more then 1 hour to come.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von shasha am 5. März 2019
Dear Sir/Madam, We deeply apologies for all the difficulties it might be cause.We will improve for your next visit to our Hotel.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Always check the guest's requests
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von shasha am 1. März 2019
Dear Sir / Madam, Matter noted on the request.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Never get a chance to stay at this hotel due to my mistake during the booking being made. However i believe the hotel, staff and facilities is as good as per others review/comments.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

SULIANA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel yang terbaik
Penginapan yang terbaik
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018