Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von Red Planet Manila Malate Mabini

3 out of 5
Red Planet Manila Malate Mabini
1740 A Mabini Street, Malate, Manila

Bewertungen

7,6

Gut

228 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
439 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
238 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
59 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
37 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

7,4/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Kunibert

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Cherry Ann Aganan am 28. Dez. 2023
Hi Kunibert,Thank you for choosing to stay with us and for rating our property.I hope that we can be of service to you again soon.Regards,Cherry Ann AgananHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Viktoria

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Grace Alabado am 7. Nov. 2023
Dear Ms. Viktoria,Greetings from Red Planet Manila Mabini!Let me express our heartfelt thanks for taking the time to make this review about our hotel. We are delighted to read that you had a worthwhile stay and that you enjoyed your visit at our hotel. It is very encouraging to know that guests are satisfied with our service as this is what we strive for everyday.Thank you for staying with us and we look forward to seeing you at the hotel again, soon!Sincerely,

8/10 – Gut

michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Dada am 24. Juni 2022
Dear Valued Guest: Greetings from Red Planet Manila Mabini! Thank you very much for the high rating you gave to our hotel. We highly appreciate it. We are glad we made your stay a comfortable one. Stay safe and healthy. Thank you for staying with us. Sincerely, DADA J. ESTONACTOC Hotel Manager

8/10 – Gut

Klaus Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beim einchecken wurde unter der Buchungsnummer von Hotels.com leider nichts gefunden, was alles etwas verzögert hat.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Walter Kaspar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Von checkin bis checkout perfekt
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Achillefs

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut, aber nicht sehr gut
Es war gut
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von dada am 9. Sept. 2019
Dear Valued Guest: Greetings from Red Planet Manila Mabini! Thank you very much for your nice comment and for the good rating you gave our hotel. We are happy to know that you had an enjoyable stay. We all look forward to welcome you back at the hotel on your next visit to the Philippines. It was indeed a pleasure to have served you. Sincerely, DADA J. ESTONACTOC Hotel Manager

8/10 – Gut

Walter Kaspar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Dada am 24. Aug. 2019
Dear Valued Guest: Greetings from Red Planet Manila Mabini! Thank you the high rating you gave our hotel. We hope you enjoyed your stay and we would like to see you back at the hotel again soon! Sincerely, DADA J. ESTONACTOC Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

fabian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Preis leistung
Gutes hotel sehr gut gelegen freundliches Personal und Einkaufsmöglichkeiten direkt im hotel Eingang. .
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Als Transferhotel geeignet
Es ist ein kleines sauberes hotel, geeignet für 1 bis 2 tage zum übernachten. Kleine Zimmer ohne Schränke oder Kühlschrank. Safe ist vorhanden! Gut das in der Nähe vorhandene Robinson mall zu besuchen. Auch die bay ist wenige meter entfernt. Eine Erweiterung um 6 stunden kostete mich 500 Peso, da mein Flug später als 12 uhr war. Freundliches Personal

8/10 – Gut

Ushi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jederzeit gerne wieder
Erhielt gratis upgrade, Zimmer etwas klein aber komfprtabel mit guter Schlafqualität

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Preiswertes Hotel mit guten Service. Für Singles und Paare zu empfehlen.

6/10 – Okay

hannah, hamburg,germany

Gut: Personal & Service
Hotel ist ok
Würde diesen Hotels empfehlen.service ist gut.arbeiter sind alle nett und freundlich!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
nur durchschnittlich auch in preis Leistung
in eher schlechterer Lage Manilas aber vom Airport gut zu erreichen. shopping-Mall in Walking distance. kleiner Supermarkt und günstiges chinesisches resaurant im erdgeschoss des Hotels. zimmer klein und ohne ablagemöglichkeit fur kofffer. lediglich bett, kleine Kleiderstange, nachttisch und lcd tv vorhanden. Safe der allerdings nur lose im Nachttisch ist . jedoch verhältnismäßig großes bad mit Walking in shower. haair-dryer. preis Leistung bei einem zimmerpreis von inzwischen über 30.- euro zu hoch. Teilweise verschlissene Handtücher. extrem laute aircon. TV ohne Funktion.

8/10 – Gut

Thorsten, Garbsen

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Gutes Hotel in guter Lage leider laut
Alles was man braucht! Nähe zu den Attraktionen! Leider nachts sehr lautes türenschlagen!

8/10 – Gut

Frank, Fulda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Redlight
Für den Preis absolut okay

10/10 – Hervorragend

fabian, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ermita
War super eine freundliche und relativ sichere Gegend aber trotzdem recht viel Armut und Rotlicht bars...aber in jeden zu empfehlen wenn man nich auf 5sterne steht

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Laut und sachlich
Wer lediglich einen Platz zum Schlafen braucht, oder sagen wir besser, um die Nacht zu verbringen, ist hier eventuell richtig. Echtes, gesundes Schlafen war bei dem Lärm, der vom Flur drang, nicht möglich. Das Zimmer ist klein, Frühstück war nicht dabei und fürs Fernsehen sollte man extra zahlen. Es ist ein Billighotel, doch nicht billig genug, um über das Gefühl der unheimischen Sachlichkeit hinwegzutrösten.
Antwort von Dada am 5. Dez. 2015
Dear Valued Guest: Greetings from Red Planet Ermita, Manila! Thank you very much for taking the time to make this review about our hotel. Reviews inspire us and enables us to address some concerns that requires immediate attention. Kindly accept our apologies for the noise on the corridors. Rest assure that this will be given utmost attention at all times. From Team Red Planet Ermita, our warmest thanks! Very Sincerely, DADA J. ESTONACTOC Hotel Manager

8/10 – Gut

Wolfgang, Oestrich- Winkel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Absolut ausreichend für 1-3 Tage
Das Hotel bietet genau das was ich für diesen Preis erwarten kann; für 1-3 Tage ist das OK es fehlt zwar an einem kleinen Schrank, aber man lebt für diese kurze Zeit ohnehin aus Koffer oder Rucksack. Was allerdings total verwirrend ist das bei Hotels.com das Hotel bei der Bewertung auf einmal nicht mehr wie gebucht Red Planet Ermita heißt sondern Tune Hotel Ermita; das ist schon etwas verwirrend, gerade als ich vor dem Reiseantritt per mail las das ich das Tune Hotel gebucht und nicht das Red Planet gebucht habe Dennoch Daumen hoch

6/10 – Okay

uwe p.

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hotel beurteilung
Das Hotel war Sauber derService war gut Immer nettes Personal das Essen in den Umligenden Restaurants war gut und im Shop Wer Actives Nachtleben mag der ist hier an der Richtigen Adresse man hat ein Casino in der Nähe viele Bars und Annimation die Lage ist teilweise laut wenn mann zur Strasse hinaus Schläft Baywalk in 10 min zu Fuss Rizal Park in 15 min sehr kleine Zimmer mann kann es nicht länger Aushalten als 5 Tage wegen der Enge der Zimmer und dem Gèpäck ,aber sonst ok

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Günstiges Hotel in Amüsierviertel von Manila
Habe zum 2. Mal 2 Nächte in dem Hotel übernachtet. Für Manila Verhältnisse günstiger Preis, was für mich ausschlaggebend war, dort einzuchecken. Der Check In verlief reibungslos und unkompliziert. WLAN Zugangsdaten werden bei Check In überreicht. Diese haben bei mir anfangs nicht funktioniert, wurde aber umgehend durch das stets freundliche und hilfsbereite Hotelpersonal behoben. Die Zimmer sind relativ klein. Viel Platz für Klamotten gibt es nicht. "You Pay what you get" Das Hotel liegt in einem "Amüsierviertel" von Manila nur unweit entfernt vom Flughafen und wenige Gehminuten von Manila Bay entfernt. Es gibt jede Menge Restaurants/Bars und einen kleinen Shop im Erdgeschoss, wo man günstig Getränke/Snacks und Drogerieartikel kaufen kann. Mein Fazit: Saubere Zimmer, freundliches Personal, zentrale Lage, günstiger Preis. Würde jederzeit wieder dort übernachten.

6/10 – Okay

Lena, Berlion

Nichts für verwöhnte...
Nicht so tollen Gegend,das Hotel ist sauber,Personal nett,außer Bett keine Möbell im Zimmer

10/10 – Hervorragend

Volker, Dresden

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gern wieder......
Zentral gelegen, guter Ausgangspunkt zur Erkundung der Stadt.

8/10 – Gut

Frank

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Stefan, München

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
zweckmässig
Sehr freundliches Personal, einfache, saubere, kleine, zweckmässige Räume. Für ne Nacht echt ok.

10/10 – Hervorragend

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great little hotel and I would stay there again.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Kailah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
-
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Toshiaki

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
シャワー、とにかく水まわりだめ。
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Cherry Ann Aganan am 14. Feb. 2024
Dear Toshiake,Thank you for raising your concern and rest assured that we will make the necessary works for this. I hope that this will not deter you to try again our services in the future.Regards,Cherry Ann AgananHotel Manager

6/10 – Okay

Anne Marie

Mit dem Partner gereist
Better if there were common at least 1 ice machine; 1 microwave ; 1 electric water kettle ; snack vending machine in one of the lower floors .. please
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Cherry Ann Aganan am 14. Feb. 2024
Hi Anne Marie,Thank you for staying with us and I hope that we can be of service to you again soon. For the snack, we do have a merchandise in our Front Desk or you may proceed to the convenience store at the ground floor.Regards,Cherry Ann AgananHotel Manager

8/10 – Gut

Brian

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
If you’re looking for a hotel on a budget it’s the place. It’s not the Ritz Carlton you get what you pay for that being said it’s great for the price. The staff was friendly and welcoming. It has a 7/11 just outside the lobby that was convenient.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Cherry Ann Aganan am 3. Feb. 2024
Hi Brian,Thank you for the feedback and for choosing to stay with us. I hope to be of service to you again soon.Regards,Cherry Ann AgananHotel Manager

6/10 – Okay

Luzbelle

Near all restaurants/stores. Easy walk..
Aufenthalt von 10 Nächten im Januar 2024
Antwort von Cherry Ann Aganan am 3. Feb. 2024
Hi Luzbelle,Thank you for the feedback and for choosing to stay with us. I hope to be of service to you again soon.Regards,Cherry Ann AgananHotel Manager

8/10 – Gut

joel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent Property
I was totally pleased with the location, service and price. The only opportunity of improvement was that the rooms were a bit on the small side. Other than that, I would book this place again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Cherry Ann Aganan am 3. Feb. 2024
Hi Joel,Thank you for the wonderful feedback and for choosing to stay with us. I hope to be of service to you again soon.Regards,Cherry Ann AgananHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Joshua

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good place to stay
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Cherry Ann Aganan am 2. Jan. 2024
Hi Joshua,Thank you for the feedback and for staying with us. I hope that we can be of service to you again soon.Regards,Cherry Ann AgananHotel Manager

8/10 – Gut

Allan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Essentials done well
Our stay there was nice. The room was smaller than the picture we saw, and it had necessities BUT no extras. It has a comfortable bed, a good shower with plenty of hot water and good pressure. No frig, drinks, coffee, pot for boiling water, etc. I think their approach is good! They do the essentials well and even helped us extend our stay, watched our bags, etc. There is a 7-11 and restaurant attached so it convenient. It is also close to Robinson Mall. Be aware it is in the Korea town redlight district, so if you have kids you might want a Red Planet in a different part of Manila.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Cherry Ann Aganan am 3. Feb. 2024
Hi Allan,Thank you for the wonderful feedback and for choosing to stay with us. I hope to be of service to you again soon.Regards,Cherry Ann AgananHotel Manager

8/10 – Gut

TAKAYUKI

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Cherry Ann Aganan am 22. Dez. 2023
Hi Takayuki,Thank you for choosing to stay with us and for rating our property.I hope that we can be of service to you on your future stays.Regards,Cherry Ann AgananHotel Manager

8/10 – Gut

Reinier Alexander

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Thony Martinez am 23. Dez. 2023
Dear Sir Reinier,Greetings from Red Planet Mabini!Thank you for the very good rating. We look forward to the pleasure of welcoming you back here at our hotel in the future. Hoping that you'd have a great day ahead.Best regards,Thony MartinezFront Office Supervisor

4/10 – Schlecht

David

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Avoid unless you like Gogo bars and noise
Red planet rooms always small but clean this one however area outside not good unless you like Gogo bars and drums being banged until 1am security/fire door left open all nit as broken and can't shut very noisy outside avoid room 416 as next too bars
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Grace Alabado am 24. Dez. 2023
Dear Valued Guest,Thank you writing us an honest feedback. We are happy to know that you are satisfied with our room's cleanliness as this is one of our priorities. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the noise from the hotel's lively location specially at night. We certainly understand that this is not favorable to everyone.Once again, thank you for staying with us and we hope to see you again and be able to provide you a better accommodation experience.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Richard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
everything
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Thony Martinez am 6. Dez. 2023
Dear Sir Julian,Greetings from Red Planet Manila Mabini!Thank you for sharing a positive feedback. We are happy that you had a wonderful experience inyour recent stay with us. Rest assure that the whole team will continue its best and consistent guest satisfaction to all our valued guest. We hope to welcome you again soon on your next trip here in Manila, Mabini.Best regards,Thony MartinezFront Office Supervisor

10/10 – Hervorragend

julian

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved it
Aufenthalt von 16 Nächten im November 2023
Antwort von Thony Martinez am 6. Dez. 2023
Dear Sir Julian,Greetings from Red Planet Manila Mabini!Thank you for sharing a positive feedback. We are happy that you had a wonderful experience inyour recent stay with us. Rest assure that the whole team will continue its best and consistent guest satisfaction to all our valued guest. We hope to welcome you again soon on your next trip here in Manila, Mabini.Best regards,Thony MartinezFront Office Supervisor

8/10 – Gut

Jenni

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
7/10
Located near street where is bars and we could hear music at night. Air conditioner was good but also quite loud. Staff was friendly and helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Grace Alabado am 26. Nov. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to write us a nice feedback. We are glad to know you had a convenient and comfortable stay through Red Planet Mabini's accessible location and customer service oriented staff.Rest assured that your your concern about the air-condition unit will be looked into and addressed.Once again, our sincere Thanks and we hope to see again soon to provide you a better accommodation experience.Once again, Thank you and we hope to see you again soon.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Mahito

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Grace Alabado am 20. Nov. 2023
Dear Valued Guest,Greetings from Red Planet Manila Mabini!We are delighted to read that you had a worthwhile stay and that you enjoyed your visit at our hotel. It is very encouraging to know that guests are satisfied with our service as this is what we strive for everyday.Thank you for staying with us and we look forward to seeing you at the hotel again, soon!Sincerely,

10/10 – Hervorragend

SHIGEO

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Grace Alabado am 16. Nov. 2023
Dear Valued Guest,Greetings from Red Planet Manila Mabini!We are delighted to read that you had a worthwhile stay and that you enjoyed your visit at our hotel. It is very encouraging to know that guests are satisfied with our service as this is what we strive for everyday. Once again, thank you for your patronage and we look forward to having you back with us again, soon!Sincerely,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Grace Alabado am 20. Nov. 2023
Dear Valued Guest,Greetings from Red Planet Manila Mabini!Thank you for writing us a feedback. We are deeply saddened to know that you had an unsatisfactory stay with us.All feedback whether positive or negative are very welcome and appreciated as it keeps us guided on where to improve.Once again, my sincere apologies and we hope to see again and be able to provide you a better accommodation experience.Sincerely,

4/10 – Schlecht

MAKOTO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Grace Alabado am 8. Nov. 2023
Dear Valued Guest,Greetings from Red Planet Manila Mabini!Thank you for writing us an honest feedback. We are deeply saddened to know that you had an unsatisfactory stay and please accept our sincere apologies for any inconvenience you have experienced during your stay in our property.All feedback whether positive or negative are very welcome and appreciated as it keeps us guided on where to improve.We hope to see again and be able to provide you a better accommodation experience.Sincerely,

6/10 – Okay

Trezil

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Grace Alabado am 26. Nov. 2023
Dear Valued Guest,Greetings from Red Planet Manila Mabini!We are delighted to read that you had a worthwhile stay and that you enjoyed your visit at our hotel. It is very encouraging to know that guests are satisfied with our service as this is what we strive for everyday.Once again, thank you for staying with us and we look forward to having you back with us again, soon!Sincerely,

6/10 – Okay

Rowena

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
It was ok but will not come back
First of all bedside table not clean ,towels looks for cleaning car..no washcloth soap or shampoo dispenser broken everytime u try to use it...no hand towel either..staff were nice esp security guards..
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Thony Martinez am 30. Okt. 2023
Good day valued guest!Greetings from Red Planet Mabini!Our sincerest apologies for the issues you had on your stay here with us. We would like to thank you also for sending us an honest feedback. Despite of the issues you had you still believe that our staff's genuine hospitality is acknowledge as this is important to us in creating good remembrance for our guests. Rest assured that your comments are heard and we will take actions on this matter. Hoping that you would still consider staying with us in the future.Have a nice day and hoping to see you again soon.Sincerely yours,Thony MartinezFront Office Supervisor

4/10 – Schlecht

Markus

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
This place doesn’t offer a sliver of soap or a bottle of water. It forces you to accept financial responsibility for soiled bedsheets in the contract. The room is so tiny that you can barely open a suitcase on the floor. The district is seedy. There are many better places available for the price.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Grace Alabado am 14. Okt. 2023
Dear Valued Guest,Greetings from Red Planet Manila Mabini!We would like to thank you for writing a feedback about your stay with us.We apologize for nor being able to meet your accommodation qualifications. Rest assured that we will looking into your mentioned concerns to help us further improve our services.Thank you we look forward in seeing you on your next visit in Manila.Regards,

10/10 – Hervorragend

Mario

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Reasonable price & close to everything you need.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Grace Alabado am 29. Okt. 2023
Dear Valued Guest: Greetings from Red Planet Mabini Manila! We highly appreciate your kind words and we are glad to know that you had an excellent experience during your recent stay with us. Your feedback is important to us as it serves as an inspiration and motivation to continue in providing the best of service our dearest guest like you deserves. Once again, Thank you very much for choosing Red Planet Mabini Manila as your place of accommodation and we are looking forward in having back again. Sincerely, Grace Alabado Front Office Supervisor Red Planet Mabini Manila

8/10 – Gut

Osamu

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
This hotel is my usual use when I come to Manila.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Grace Alabado am 2. Okt. 2023
Dear Valued Guest, Warmest greetings from Red Planet Mabini! All of us from Red Planet Mabini would like to offer our sincere thanks for your delightful review. It is through feedback such as yours that we are able to maintain the quality of our service. We thank you very much for your patronage and look forward to having you back with us soon.Best Regards,

8/10 – Gut

Takayuki, Koganei City

Gut: Personal & Service
I think the quality is high for the price. The staff are also kind and pleasant. There are almost no amenities, but the store on the 1st floor can accommodate you. It is not a very safe area, so it is better to use grab etc. and avoid walking at night.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Grace Alabado am 2. Okt. 2023
Dear Valued Guest:Greetings from Red Planet Manila Mabini!Thank you for taking time in giving a generous rating about your recent stay with us.Your feedback is important to us and keeps the whole team motivated in providing excellent customer service to our guests.Again, our sincere Thanks and we look forward in welcoming you back again.Best Regards,