1588 Pedro Gil corner, M.H. Del Pilar Malate, Manila
Bewertungen
8,8
Hervorragend
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575 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
575
288 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
288
73 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
73
39 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
39
26 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
26
8,8/10
Sauberkeit
8,8/10
Personal & Service
8,2/10
Ausstattung
8,4/10
Zustand der Unterkunft
8,2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Hubertus
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
19. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
gepflegte Zimmer, sehr freundliches Personal, sehr reichhaltiges und gutes Fruehstueck, fazit gutes Preis/Leistungsverhaeltnis.
Hubertus
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von New Coast Hotel Manila am 22. Jan. 2024
Dear Hubertus,We are glad that you enjoyed our products and services. We hope to see you again at New Coast Hotel.Sincerely,Marc KerckhofsGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Arnd
27. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great service during a stay in Manila
We very much enjoyed New Coast Hotel in Manila. The location was very good and easy to reach from the airport. We especially appreciated the great service offered by so many staff members and esp. Cedrick and Arnold who helped to find a great dinner place on heavily booked Christmas eve - much appreciated. Recommended !!!
Arnd
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von New Coast Hotel Manila am 28. Dez. 2023
Dear Arnd,We are glad that you enjoyed your stay and liked our convenient location. Your kind words to Cedrick and Arnold are much appreciated. We hope to see you again at New Coast Hotel.Sincerely,Marc KerckhofsGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Hubertus
Mit dem Partner gereist
28. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very good service, silent room, good working aircon, big pool good for swimming.
Hubertus
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von New Coast Hotel Manila am 30. Nov. 2023
Dear Hubertus,We are glad that you had a comfortable visit and enjoyed our products and services. We look forward to welcoming you back at New Coast Hotel.Sincerely,Marc KerckhofsGeneral Manager
8/10 – Gut
Robert
20. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
To much street girls
Robert
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von New Coast Hotel Manila am 22. Nov. 2023
Dear Robert,We appreciate your feedback and we hope to see you again at New Coast Hotel.Sincerely,Marc KerckhofsGeneral Manager
6/10 – Okay
Marcus
Mit einer Gruppe gereist
3. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Ich war letztes Jahr hier, da war alles Top, dieses Mal überfordertes Personal beim Check-in, 15min Wartezeit, das Zimmer war in einem nicht renovierten Stock, völlig abgewohnt, teilweise lose Kabel beim Wasserkocher,...
Marcus
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von New Coast Hotel Manila am 4. Mai 2023
Dear Marcus,We very much regret the delay in your check-in and the inconvenience experienced. Please be assured that your feedback has been carefully reviewed and shared with the respective departments for their immediate action. We look forward to seeing you back soon.Sincerely,Marc KerckhofsGeneral Manager
8/10 – Gut
daniel
15. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
daniel
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von New Coast Hotel Manila am 16. Jan. 2023
Dear Daniel,Thank you for rating us following your recent stay. We look forward to your future visits here at New Coast Hotel.Sincerely,Marc KerckhofsGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Klaus
7. Sept. 2022
Klaus
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
8/10 – Gut
Joseph
12. Aug. 2022
Joseph
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von New Coast Hotel Manila am 15. Aug. 2022
Dear Joseph,
Thank you for taking the time to rate our hotel following your recent stay and we look forward to welcoming you back in the future.
Sincerely,
Marc Kerckhofs
General Manager
8/10 – Gut
Joseph
Mit der Familie gereist
10. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Joseph
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2022
Antwort von New Coast Hotel Manila am 11. Aug. 2022
Dear Joseph,
Thank you for taking the time to rate our hotel following your recent stay.
We hope to welcome you back here in New Coast Hotel.
Sincerely,
Marc Kerckhofs
General Manager
8/10 – Gut
Marcus
Mit einer Gruppe gereist
17. Apr. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was ok for the price, but defenitly NOT a 5 Star Hotel
Marcus
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von James am 7. Mai 2022
Dear Marcus,
Thank you for having the time to rate our hotel following your stay.
We are happy to know that you have enjoyed your visit.
We look forward in welcoming you back in the future.
Make it happen again at New Coast Hotel Manila!
Sincerely,
James Arriazola
Front Office Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
29. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Mark J. Heywood am 30. Mai 2019
Dear Guest:
Thank you for rating our hotel following your recent visit.
We are pleased that you have given our hotel a perfect 5 stars rating. Our mission is to deliver consistently high level of service and products to each and every guest. It is through valuable feedback such as yours, which enables us to constantly monitor and improve our operation.
We are grateful for your continuous support and always look forward to seeing you here in the hotel.
Sincerely,
Mark J. Heywood
General Manager
10/10 – Hervorragend
jesper kastrup
29. Nov. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
jesper kastrup
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Mark J. Heywood am 3. Dez. 2018
Dear jesper kastrup
Thank you for rating our hotel following your recent visit.
We are pleased that you have given our hotel a perfect 5 stars rating. Our mission is to deliver consistently high level of service and products to each and every guest. It is through valuable feedback such as yours, which enables us to constantly monitor and improve our operation.
We are grateful for your continuous support and always look forward to seeing you here in the hotel.
Sincerely,
Mark J. Heywood
General Manager
10/10 – Hervorragend
Juan Miguel
Geschäftlich gereist
28. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Only downside are the windows. They need to be properly maintained as the room I got looked like it hasn’t been wiped from the outside for years already. Overall, a really good place to stay in.
Juan Miguel
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von New Coast Hotel am 28. Mai 2024
Dear Juan Miguel,We appreciate your rating, and your feedback is well noted as we undergo extensive renovations to further enhance our products and services. We look forward to having you back at New Coast Hotel.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
8/10 – Gut
KUNIHIKO
26. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
KUNIHIKO
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von New Coast Hotel am 28. Mai 2024
Dear KUNIHIKO,Thank you for rating New Coast Hotel. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
10/10 – Hervorragend
TOSHIHIKO
22. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
TOSHIHIKO
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von New Coast Hotel am 23. Mai 2024
Dear TOSHIHIKO,Thank you for rating New Coast Hotel. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
6/10 – Okay
HIROSHI, huchu cho akigun
20. Mai 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
シャンプー、石鹸、乳液、コーヒーの補充がなかった、水のみ
HIROSHI
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von New Coast Hotel am 28. Mai 2024
Dear HIROSHI,We regret to read that we have not reached the level of experience expected by our guests. Please be assured that your feedback has been shared with our Housekeeping team to ensure that appropriate measures are observed in room preparations and maintenance. We sincerely hope that you will give us another opportunity to welcome you back here at New Coast Hotel.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
2/10 – Ungenügend
HIROSHI, huchu cho akigun
Geschäftlich gereist
20. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dear HIROSHI,We regret to read that we have not reached the level of experience expected by our guests. Please be assured that your feedback has been shared with our Housekeeping team to ensure that appropriate measures are observed in room preparations and maintenance. We sincerely hope that you will give us another opportunity to welcome you back here at New Coast Hotel.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
Dear Takashi,Thank you for rating New Coast Hotel. We are glad that our location worked for you. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
10/10 – Hervorragend
Wada
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dear Wada,Thank you for rating New Coast Hotel. We are glad that you enjoyed our services. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
8/10 – Gut
Ryuya
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
エリアは微妙だか、よかった。
Ryuya
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von New Coast Hotel am 17. Mai 2024
Dear Ryuya,Thank you for rating New Coast Hotel. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
10/10 – Hervorragend
MASAHIKO
Mit dem Partner gereist
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
清潔、便利、スタッフが親切
MASAHIKO
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von New Coast Hotel am 10. Mai 2024
Dear MASAHIKO,Thank you for rating New Coast Hotel. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
10/10 – Hervorragend
YUKIO, SUGINAMIKU
7. Mai 2024
YUKIO
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von New Coast Hotel am 28. Mai 2024
Dear YUKIO,Thank you for rating New Coast Hotel. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
Dear NAOHIRO,We regret to read that we did not meet your expectations. Please know that we have temporarily relocated our live entertainment and such construction efforts are being made for the purpose of improving our services and adding more pleasurable facilities within the hotel which you can enjoy in the future. Thank you very much for your understanding and we hope to be of service to you again.Sincerely, James ArriazolaAVP, Front Office
8/10 – Gut
hiroshi
4. Mai 2024
Gut: Personal & Service
プールが使えない。ホテル内が工事中
hiroshi
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von New Coast Hotel am 7. Mai 2024
Dear hiroshi,Please know that we are currently undergoing renovations to further enhance our services. We hope to welcome you back soon.Sincerely, James ArriazolaAVP, Front Office
6/10 – Okay
Shigeharu
Mit dem Partner gereist
2. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung
飲食店が近いのは最高ですが今回プールが使えないのが残念でした
Shigeharu
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von New Coast Hotel am 3. Mai 2024
Dear Shigeharu,Please know that we are currently undergoing renovations to further enhance our services. We hope to welcome you back soon.Sincerely, James ArriazolaAVP, Front Office
6/10 – Okay
MASANAO
30. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
日本語喋れるスタッフが居なかった。
MASANAO
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von New Coast Hotel am 3. Mai 2024
Dear MASANAO,At the moment, we only have one colleague who speaks Japanese, nevertheless, we appreciate your feedback as we try our very best to assist all our Japanese guests. We greatly value your support and look forward to your future visits. Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
Dear Akira,We regret to read that we did not meet your expectations during your recent stay. Please know that we have shared this to the team for improvement. We look forward to welcoming you back at New Coast Hotel.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
10/10 – Hervorragend
EUGENE
27. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice classic older hotel. Great value for price.Shopping and night life nearby.
EUGENE
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von New Coast Hotel am 30. Apr. 2024
Dear EUGENE,We are glad that you find New Coast Hotel a great value for money. We look forward to having you back in the future.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
8/10 – Gut
NORIAKI
Mit einer Gruppe gereist
27. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
プールなどが工事中のまま6ヶ月以上^_^前から使えない。もう利用しないと思う。
NORIAKI
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von New Coast Hotel am 30. Apr. 2024
Dear NORIAKI,Please know that such construction efforts are being made for the purpose of improving our services and adding more pleasurable facilities within the hotel which you can enjoy in the future. Thank you very much for your understanding and we hope to be of service to you again.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
8/10 – Gut
HIDETOSHI
25. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
バスタブが使用出来なかった。
寝るだけなら良いかも
HIDETOSHI
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von New Coast Hotel am 3. Mai 2024
Dear HIDETOSHI,Thank you for rating New Coast Hotel. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely, James ArriazolaAVP, Front Office
10/10 – Hervorragend
Hyun Joon
23. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
가성비 최고의 호텔
리뉴얼된 객실로 배정되시면 매우 청결하고 좋습니다.
Hyun Joon
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von New Coast Hotel am 25. Apr. 2024
Dear Hyun Joon,Thank you for rating New Coast Hotel. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
6/10 – Okay
masakazu
Mit dem Partner gereist
22. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
いま改装中でカジノは大混雑、部屋は古くあたりが悪ければ景色も良くなく
ただ寝るだけのホテルです。
masakazu
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von New Coast Hotel am 23. Apr. 2024
Dear masakazu,Please know that we are currently undergoing renovations to further enhance our services. We hope to welcome you back soon.Sincerely, James ArriazolaAVP, Front Office
10/10 – Hervorragend
HIROSHI, huchu cho akigun
Geschäftlich gereist
21. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
風呂がいつも溜まらないので改善してほしい
HIROSHI
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von New Coast Hotel am 23. Apr. 2024
Dear HIROSHI,We appreciate your feedback. Please be assured that this has been shared with the team for further improvement. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
8/10 – Gut
Kazuya, Hirakata-shi
Geschäftlich gereist
17. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
アップグレード特典が良かった。
Kazuya
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von New Coast Hotel am 19. Apr. 2024
Dear Kazuya,Thank you for rating New Coast Hotel. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
8/10 – Gut
HIROYUKI
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
16. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
良かった^_^
HIROYUKI
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von New Coast Hotel am 17. Apr. 2024
Dear HIROYUKI,Thank you for rating New Coast Hotel. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
8/10 – Gut
SHOTARO
Geschäftlich gereist
13. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dear SHOTARO,We are glad that you had a great stay and our location worked for you. Please know that we are currently undergoing renovations to further enhance our services. We hope to welcome you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
10/10 – Hervorragend
Raquel
Mit dem Partner gereist
13. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff and rooms
Raquel
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von New Coast Hotel am 15. Apr. 2024
Dear Raquel,Thank you for rating New Coast Hotel. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
2/10 – Ungenügend
Erhen
11. Apr. 2024
Erhen
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von New Coast Hotel am 2. Mai 2024
Dear Erhen,It is concerning that we were not able to provide you with exceptional service. If there were issues during your stay that you wish to share, please contact us directly and we will be more than pleased to review immediately. We remain committed in providing the highest level of service to all our guests and hoping to welcome you back in the future.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
4/10 – Schlecht
Yoshiharu
Mit einer Gruppe gereist
10. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Under renovation. Very noisy and dirty
Yoshiharu
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von New Coast Hotel am 15. Apr. 2024
Dear Yoshiharu,Please know that we are currently undergoing renovations to further enhance our services. We hope to welcome you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
8/10 – Gut
IIZUKA MSARU
Mit der Familie gereist
9. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
とても良いです
IIZUKA MSARU
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von New Coast Hotel am 15. Apr. 2024
Dear IIZUKA MSARU,Thank you for rating New Coast Hotel. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
10/10 – Hervorragend
Kevin
8. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I have nothing but positive things to say about this hotel. The staff was excellent the entire stay. Even called me an Uber and walked me out to the car itself when it arrived.
Kevin
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von New Coast Hotel am 15. Apr. 2024
Dear Kevin,We are very glad that you liked our products and services. We look forward to having you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
8/10 – Gut
hiroshi
Mit einer Gruppe gereist
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
部屋がグレードアップで良かった
hiroshi
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von New Coast Hotel am 15. Apr. 2024
Dear hiroshi,Thank you for rating New Coast Hotel. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
6/10 – Okay
KAZUHIRO
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist
7. Apr. 2024
古いのでしょうがないけど
安いから我慢かな
KAZUHIRO
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2024
Antwort von New Coast Hotel am 15. Apr. 2024
Dear KAZUHIRO,Please know that we are currently undergoing renovations to further enhance our services. We appreciate your loyalty and we look forward to welcoming you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
6/10 – Okay
FUJIKO
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist
7. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
もう古いのでしょうがないけど
少し安いので我慢かな
FUJIKO
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von New Coast Hotel am 15. Apr. 2024
Dear FUJIKO,Please know that we are currently undergoing renovations to further enhance our services. We hope to welcome you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
6/10 – Okay
KAZUHIRO
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist
4. Apr. 2024
この辺に慣れている人でしたら
使い勝手がいいホテルだと思います。
KAZUHIRO
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von New Coast Hotel am 5. Apr. 2024
Dear KAZUHIRO,We are happy that our location worked for you. We look forward to welcoming you back at New Coast Hotel.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
8/10 – Gut
Michael
Geschäftlich gereist
30. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is nice but going through renovations and the pool and poolside cafe was closed. The restaurant was a bit overpriced but nice. The 2 block walk to Robinsons mall was an adventure with torn up sidewalks. Starbucks close by was good. I walked to my appointment at the the US embassy. Bathroom was spacious and nice.
Michael
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von New Coast Hotel am 15. Apr. 2024
Dear Michael,We are glad that you still had a pleasant stay and our location worked for you. Please know that we are currently undergoing renovations to further enhance our services. We hope to welcome you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
10/10 – Hervorragend
HIROSHI, huchu cho akigun
Geschäftlich gereist
29. März 2024
Gut: Personal & Service und Ausstattung
また泊まりたい
HIROSHI
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von New Coast Hotel am 1. Apr. 2024
Dear HIROSHI,Thank you for rating New Coast Hotel. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
6/10 – Okay
SungWook, Valencia
28. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Noisy because of remodeling. Pool was closed
SungWook
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von New Coast Hotel am 1. Apr. 2024
Dear SungWook,Please know that we are currently undergoing renovations to further enhance our services. We hope to welcome you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
10/10 – Hervorragend
KAZUHIRO
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
28. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dear KAZUHIRO,Thank you for rating New Coast Hotel. Please know that we are currently undergoing renovations to further enhance our services. We hope to welcome you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office
10/10 – Hervorragend
HIROYUKI
28. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
コスパの良いホテルです。
HIROYUKI
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von New Coast Hotel am 1. Apr. 2024
Dear HIROYUKI,Thank you for rating New Coast Hotel. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,James ArriazolaAVP, Front Office