2 Außenpools

Bewertungen von Faithview Hotel & Suites

3 out of 5
Faithview Hotel & Suites
Malacca, Jln KLJ5, Taman Kota Laksmana Jaya, Malacca City

Bewertungen

7,0

Gut

5 von insgesamt 27 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
13 von insgesamt 27 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
2 von insgesamt 27 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 27 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 27 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,8/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

5,6/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
affordable stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
No internet access and TV.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

4/10 – Schlecht

Ho Poh

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
The housekeeping is totally disappointed and in the mini fridge was not clean.and the toilet without floormat and the apartment flooring was dirty.The apartment Balcony slding door cannot lock..in conclusion I am disapoint staying her.Aircon was Good.Breakfast no comment.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

6/10 – Okay

*****, KL

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
toilet so smelly...
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I stayed a night in duluxe suite,it was clean and super. If could done its could be better:- 1)Tv channel:- local chanel only. No astro. 2) No wifi at room 3) I called for extra pillow but at last no response.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

4/10 – Schlecht

Eddie, kuala Lumpur, MY

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My stay experience was soo terrible beyond words. The room was not as advertised photo at all. Dont be fooled by the room picture they uploaded. It only have very minor decoration, with few cheap ikea-like furnitures. The window curtains falls down with its railing still attached when i tried to slide it the first time. It nearly hit my head. The maintenance team took 40 minutes to drill the railing back to the wall. No change of room given. The uncarpeted floor was soo dusty my soles turned to black after few minutes walking around the unit. There was a ceiling fan, but it cant be use. The building is honestly not a hotel, its more to a serviced apartment with empty hallway. The unit that i stayed (deluxe twin) had a kitchen (empty), hall (small tv with few uninteresting channel, small couch, small coffee table), very small bathroom (fit for only 1 person), and a small bedroom with twin bed. Although its a twin bed, I was only supplied with 1 comforter and 1 pillow (What?) Because there was no direct line on the roomphone, I had to go to the receptionist to request it. There was another locked room inside my unit, i dont know what or who inside it, seem scary. Although they provided breakfast, there were limited breakfast table for the guests, that I had to stand in line to wait for 5-10 min until a table was available. As for the swimming pool, there was no shower provided at the pool area. They placed the shower INSIDE the smelly toilet stall. I dont know what to say..
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

4/10 – Schlecht

SNS, Kota Tinggi

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
This was my second time staying in this hotel. The previous visit was better and i think the standard has drop from my previous stay
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

8/10 – Gut

CHONG

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

2/10 – Ungenügend

Muhammad

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
New hotel but poor cleanliness.. 1) toilet not properly clean, got hair..toilet bowl got black stain.. Sink leaking.. Shower leaking.. 2)bedsheet got yellow stain, no comforter.. 3)dusty room, dusty wardrobe,dusty balcony..balcony got cigarette butt.. Breakfast OK, a lot of choice... Swimming pool OK..
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
AMAZING PLACE TO STAY
Very amazing place to stay. Good points for thier polite staff. Also A+ for thier breakfast because have many choice and delicious. But the only one need to be improve is room cleanliness.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

4/10 – Schlecht

Mazlan

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Daftar masuk lambat
Proses daftar masuk lambat. Daftar masuk pada pukul 3.30ptg, terima kunci pada pukul 6.30petang selepas beratur selama satu jam. Amat kecewa dgn sistem daftar masuk yang sangat lambat. Tidak akan menginap di hotel ini lagi.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Jaz

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Room was generally clean with a little stains here and there. I had to do some cleaning. Housekeeping is every alternate day if you don’t request at the reception. The downside is there is no WiFi in the apartments. Only available at the the lobby reception. Sheets are clean too.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Noya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Breakfast very good
Mula2 reception bagi bilik yg tak di kemas lagi.. Penuh dengan sampah.. However after complaining, bilik telah di tukar... Saya berpuas hati
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Very satisfying customer
The room was very spacious, clean and comfortable. Front-desk, house-keeping, breakfast area staff were diligent, cordial and sincere. In particular the chambermaid attended to our room. One undesirable issue was vehicle not allowed in the multi-story carpark but had to be left on roadside overnight. We enjoyed the 3 nights stay and would certainly be one of our top choices the next visit to Melaka. Keep it up.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018

2/10 – Ungenügend

Azura

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
For next traveller please bring your own laundry bag, extra towel, prayer room and spoon to make coffee in room. The housekeping very2 slow and I request for towel to be change and till I check out they still dont change it..Hygiene is moderate...
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018

8/10 – Gut

joe, pahang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nice room.. but late check in service.. 3 pm still dont get a room, need to wait until 5.30pm.. please improve .. tq
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

8/10 – Gut

mohd syariffuddin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2018

8/10 – Gut

Phui Chin

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Hanif

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

8/10 – Gut

Carol, Singapore

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Nice hotel which has sea view
The facility is not good . No telephone to reception
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Hanif

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018

8/10 – Gut

Sharil Atan, Jeram, Selangor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Nice hotel, great view & close to town.
The main issue is, if they could extend the internet WIFI to hotel room it will be great & I will choose this hotel again if I have plan to go to Melaka again in future. One more thing, please provide sofa with table or any furniture at lobby area as they provide WIFI at lobby area only.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wanted to stay 2 nights but the hotel was full on the 2nd day so checked out and left. Had a relaxing stay here.

8/10 – Gut

Fiza, Kuala Lumpur

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel with easy access to local food..
Kids really love the swimming pool. The breakfast was just ok.. Plenty of car park..
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
New hotel with new fascilities. Prefer block B because facing sea and bandar hilir
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018