Blick von der Unterkunft

Bewertungen von Radisson Blu Hotel Lyon

4 out of 5
Radisson Blu Hotel Lyon
129 rue Servient, Lyon, Rhone

Bewertungen

8,4

Sehr gut

473 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
326 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
120 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
57 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
26 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Julien

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Décevant
Accès très difficile en voiture, pas de réception au rez de chaussée, obliger de monter au 32e étage pour demander ou de situe l'entrée du parking mal indiquée. Parking non connecté directement à l hôtel, on doit passer par l'extérieur. Climatisation bruyante en mode auto, obligé de la couper pour dormir. Enfin on a du demandé nos boissons offertes a l accueil. L'accueil au bar très froid. Seuls points positifs la vue et la propreté. Pour le rapport qualité prix nous n'y retournerons pas.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Johanne-Azad, Assistante Room-Division am 17. Jan. 2024
Bonjour Julien,Nous sommes navrés d'apprendre que vous ne reviendrez pas séjourner au sein de notre établissement. Nous prenons vos remarques en considération afin d'améliorer la qualité que nous souhaitons transmettre auprès de nos clients.En espérant que votre séjour été malgré tout agréable.Bien à vous,

4/10 – Schlecht

Evelyn, München

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Sicher ist die Aussicht überwältigend da die Zimmer sich ab dem 33. Stock befinden. Auch das Bad ist mit der Regendusche sehr schön. Aber es geht überhaupt nicht dass das Zimmer nur 19 Grad hat. Auch ein höherstellen der Temperatur brachte keinerlei Effekt. Und auch die Aussicht wäre schöner wenn die Fenster keinen Grauschleier hätten. In der Bar habe ich Antipasti gegessen die eiskalt und fade waren. Für ein 4-Sterne Hotel erwarte ich definitiv mehr.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Johanne-Azad, Room-Division Assistant am 16. Nov. 2023
Dear Evelyn,Thank you for your feedback. We are taking into consideration your remarks to improve the quality of our services. IT is very important to us to make our guest feel comfortable and live a memorable experience so we will share your comment with the maintenance to fix the temperature and also with the chef.Looking forward to welcoming you soon again for a new experience.Regards,

8/10 – Gut

Marie-Daniele

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Johanne-Azad, Assistante Room-Division am 16. Nov. 2023
Bonjour Marie-Daniele,Merci pour votre retour, nous sommes ravis que la qualité de nos services vous ait plu.Au plaisir,Cordialement,

8/10 – Gut

Hendy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ganz nah zu Lyon Part-Dieu, nice hotel. From my room the sight of the city was spectacular
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Valentin am 16. Juli 2023
Dear Hendy, We are thrilled to know you enjoyed our location as well as the panoramic view you had from the room you stayed in.Looking forward to your next visit !Best regards, ValentinDuty Manager

8/10 – Gut

Philipp

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Lage!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Valentin am 26. Mai 2023
Hello Philipp, We could not be happier to know that you enjoyed our location and had a great time with us. Our team was delighted having you as a guest.We hope to see you again soon !Best regards, ValentinDuty Manager

6/10 – Okay

Annett

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beim Einchecken musste eine Kaution in Höhe von 50 Euro pro Nacht hinterlegt werden. Dies war vorher nicht bekannt und auch die Rückerstattung der Kaution dauerte bis zu einer Woche nach Abreise. Das Servicepersonal im Restaurant des Hotels war unaufmerksam und teilweise unfreundlich.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von AG am 21. Apr. 2023
Dear Annett,I would like to thank you for leaving a review after your stay.Regarding the deposit, which we require from all guests at check-in to give you the freedom to credit bar consummations or parking tickets (for example) directly to your room, it normally takes a few days for the bank to refund it, we do it immediately at the moment of your departure. I will make sure to follow up with my colleagues from the restaurant to not have this event anymore.I hope to have the pleasure to see you again.Regards,Anna, Chef de Brigade

8/10 – Gut

Daniel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von AG am 24. Sept. 2022
Bonjour,Je tiens à vous remercier pour avoir pris le temps d’évaluer votre séjour dans notre tout nouvel établissement.De tels retours sont pour mon équipe et moi-même une réelle source de motivation.Notre souhait est que nos clients vivent une expérience unique et mémorable, ce qui fut apparemment votre cas, et je m’en réjouis.J’espère avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau très bientôt.Cordialement,Anna, Chef de Brigade

10/10 – Hervorragend

Misa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von AG am 6. Sept. 2022
Good afternoon,I would like to thank you for your very kind review. Your satisfaction is always our priority and we are happy to know we have succeeded.I hope to have the pleasure to host you again in our hotel.Best regards,Anna, Réception

10/10 – Hervorragend

Evelyn, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel beginnt im 32.Stock des Tour Part-Dieu und damit ist der Blick aus dem Zimmer mit breiten Fenstern einfach einzigartig. Sehr gut ausgestattetes Bad mit Regendusche, ausreichend Platz.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Florian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Es ist ein schönes modernes Hotel in guter Nähe zum Bahnhof Part Dieu.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

10/10 – Hervorragend

Carmen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel in der Nähe des Bahnhofs
Das Hotel befindet sich ganz in der Nähe des Bahnhofs, ist also ideal für Zuganreisende. Die Aussicht ist hervorragend, da es sich in einem hohem Turm befindet und Lyon ansonsten keine hohen Gebäude hat.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Victoire - Guest Relation Department am 28. Nov. 2019
Dear Carmen, Thank you for reviewing our property.It is a real pleasure to read that you enjoyed the unique design of our hotel and its proximity to the train station Part-Dieu. We look forward to welcoming you soon again at the top of Lyon. Kindest regards, Victoire - Guest Relation Department

6/10 – Okay

Marco

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Personal sehr unfreundlich allen voran die Reception.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Victoire - Guest Relation Department am 20. Sept. 2019
Dear Marco, Thank you for reviewing our property. We are sorry to read that you found our Front Desk staff unfriendly. Please, be sure that we well took note of your remark in order to share it with all our teams and avoid this kid of issue to happen again. We look forward to welcoming you soon again, Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Victoire - Guest Relation Department am 16. Sept. 2019
Dear client, Thank you for this lovely grade ! We are delighted to see that you had a pleasant stay in our hotel and we sincerely hope to have the pleasure to welcome you soon again. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Silvia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel
Das Hotel ist sehr schön und sehr zentral
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Victoire - Guest Relation Department am 10. Sept. 2019
Dear Silvia, Thank you very much for this lovely grade! It is a pleasure to read that you appreciated the unique design of our hotel and we sincerely hope that you will renew this memorable experience with us soon. Kindest regards,

6/10 – Okay

Samuele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Nice view hotel.
Very nice hotel with fantastic view over Lyon. It has all what you expect for an hotel of this category. Room are very clean. Major negative point is the breakfast. I've paid 25 EUR for a "nothing special" buffet that normally you can get in many other nation for half of the price. Also a collegue of mine got a salad for 20 EUR, where for the same amount one can have a 3 course dinner in a restaurant in town.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Victoire - Guest Relation Department am 9. Sept. 2019
Dear Samuele, Thank you for reviewing our property. We are glad to read that you enjoyed the amazing panoramic view over the city. Our breakfast, called "Super Breakfast" is often compared to a Brunch due to the wide choice and the quality of the dishes we offer, which explains the price of 25 € that you found high. However, be sure that our guests' satisfaction is our top priority and that we well took note of your remarks to help us to improve our service quality. We look forward to welcoming soon again. Best regards,

8/10 – Gut

Susana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Victoire-Guest Relation Department am 12. Juli 2019
Dear Susana, Thank you for taking the time to review our property. We are very glad to learn that you were overall satisfied by our stay at the top of Lyon and by the service offered to our guests! We hope to have the pleasure to welcome you soon again. Best regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal, sehr hilfsbereit. Saubere schöne Zimmer.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Juliette - Guest Relation Department am 3. Juni 2019
Dear client, Thank you very much for your warm feedback ! this is a real pleasure to know that you enjoyed the quality of our staff and the comfort of one of our 245 panoramic rooms. Thank you again and see you soon. Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Interessantes, professionell geführtes Hotel
Ich habe Anfang Mai ein paar Tage in Lyon verbracht. Dieses Hotel ist in einem Hochhaus, das die Lyonaisen angeblich "le Crayon" (der Bleistift) nennen, weil es so aussieht, ab dem 32. Stock bis zum 39. Stock untergebracht. Die Rezeption, das Frühstück, die Bar und das Restaurant sind im 32. Stock, die Zimmer darüber, über dem 39. Stock ist nur mehr das Dach, das wie ein Bleistift innen aussieht. Hinauf kommt man mit einem der beiden Schnelllifte, die bis zum 32. Stock durchfahren. Für darüber braucht man eine Zimmerkarte, sonst ist dort Endstation. Ein Vorteil ist die Nähe zum Gare Part-Dieu,weil auch der Rhoneexpress vom Flughafen dorthin fährt und es quasi ein Verkehrsknotenpunkt ist. Der Service des Hotels ist perfekt und professionell, mein Zimmer war etwas klein, aber in Frankreich nicht unüblich und für mich allein ausreichend. Das Frühstück war vorhanden und üppiger als in Frankreich üblich, also okay. Natürlich hat so ein Hochhaus eine Klimaanlage, die man angeblich pro Zimmer individuell verstellen kann, was mir aber weniger gelungen ist. Die Aussicht ist vom 38. Stock sehr gut. Momentan ist die Umgebung allerdings auch etwas eine Baustelle, was aber nicht das Gebäude, in dem das HOtel unterbracht ist, betrifft.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Juliette - Guest Relation Department am 7. Mai 2019
Dear client, Thank you for taking the time to review our hotel. We are delighted to know that you enjoyed our property and surroundings. We hope to have the pleasure to welcome you again soon at the top of Lyon. Best regards,

6/10 – Okay

Robert

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Tolle Aussicht, kleine Zimmer
Tolle Aussicht aber zu kleine Zimmer. Selten steht ein Concierce am Empfang für die Reception aof dem 32. Stock.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Juliette - Guest Relation Department am 23. Apr. 2019
Dear Robert, Thank you for taking the time to review our hotel. We are delighted to know that you enjoyed our view. We are sorry that you've found the size of our rooms too small; we re-designed the hotel in order to highlight our exceptional view in a warm & cozy atmosphere. Best regards,

8/10 – Gut

Miroslav

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne Aussicht, gutes Hotel
Leider ist um das Hotel eine riesen Baustelle. Wir sind mit dem Auto angekommen und es war sehr sehr schwierig das Hotel zu finden da durch die Baustelle die Zufahrtstrassen gesperrt sind. Die Klimaanlage konnte irgendwie nicht komplett ausgeschalten werden. War daher recht kalt. Ansonsten ist das Hotel sehr gut mit einer Hammer aussicht! Mit Uber gings für za 10 Euro in die Altstadt.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Juliette - Guest Relation Department am 3. Mai 2019
Dear client, Thank you for taking the time to review our hotel. We regret that you've found the access difficult. We currently have to deal with some roadworks in the surrounding streets. That is a pleasure to learn that you enjoyed our panoramic view over Lyon. We hope that you enjoyed the city and should you be coming back to Lyon any time, please don't hesitate to contact us. We'd be glad to make this up to you. Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Juliette - Guest Relation Department am 30. Apr. 2019
Cher client, chère cliente, Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience dans notre hôtel. C’est un plaisir de savoir que vous avez gardé un bon souvenir de votre séjour parmi nous. Au plaisir de vous accueillir de nouveau au sommet de Lyon ! Bien à vous,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Juliette - Guest Relation Department am 27. Feb. 2019
Cher client, chère cliente, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter notre établissement. Nous sommes ravis d'apprendre que votre séjour s'est très bien déroulé. Au plaisir de vous accueillir de nouveau au sommet de Lyon ! Bien à vous,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel mit toller Aussicht
Wunderbare Aussicht über die Stadt Lyon sowohl vom Zimmer als auch vom Restaurant. Freundliches Personal.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Juliette - Guest Relation Department am 30. Jan. 2019
Dear client, Thank you very much for this warm feedback ! We are delighted to know that you enjoyed our services. Best regards,

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Juliette - Guest Relation Department am 10. Jan. 2019
Madame, Monsieur, Tout d’abord, merci d’avoir pris le temps de commenter votre séjour parmi nous, vos remarques nous sont précieuses pour améliorer encore nos services. Nous sommes sensibles à votre note et continuerons à être très attentifs à cette qualité de service, pour nous améliorer en permanence. Nous restons à votre disposition pour plus d'informations. Sincères salutations,

6/10 – Okay

A.Glaeser

Gut: Sauberkeit
Das Hotel wars allgemein OK. Hotel liegt genau 5 min entfernt von hauptbahnhof. Aber der Fernseher war nicht richtig eingestellt, man kann nur französischen tv Kanäle anschauen, wenn du fragst für Umänderungen, kriegst du keine Hilfe. Das Zimmer war sehr kalt. Sauberkeit war ok bis zum Schluss als wir einen großen Käfer gefunden haben. Allgemein wars Hotel ok, nicht WOW.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Caroline, guest relation department am 7. Nov. 2018
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, sich zu Ihrem Aufenthalt bei uns zu äußern. Ihre Kommentare sind von unschätzbarem Wert, um unsere Dienstleistungen weiter zu verbessern. Ihre Bemerkungen verdienen unsere Aufmerksamkeit. Wir sind besonders verwirrt, dass die Sauberkeit des Zimmers nicht ausreicht. Bitte denken Sie daran, dass Ihre Kommentare an die betroffenen Teams weitergeleitet wurden, da es für uns wichtig ist, dass jeder Kunde einen einwandfreien Empfang erhält.

8/10 – Gut

Katharina, Linz, Österreich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Nettes Hotel im Zentrum
Schönes und nettes Hotel (vor allem der Ausblick, da die Zimmer alle über der 32. Etage liegen). Dennoch hat ein Stromausfall aufgrund eines Unwetters dazu geführt, dass wir 3 Stunden keinen Strom und somit auch kein Wasser hatten. Das war eher unprofessionell und ärgerlich.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von Caroline - Guest Relations Department am 16. Aug. 2018
Thank you for taking the time to leave a comment, however we are sorry for the power cut on the night of the storm. Our technicians did their best to solve this problem We hope to have the pleasure to welcome you again for your next stay in Lyon

6/10 – Okay

Kirsten

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Klimaanlage lässt sich kaum regeln , war zu kalt im Zimmer und keine erholsame Nacht. Anfahrt ein Alptraum aufgrund von Baustelle und Hotel nicht erreichbar um nachzufragen. Eine Stunde verloren
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Clémence Lelarge, director of sales am 7. Aug. 2018
Dear Kirsten I thank you for sharing your experience in our hotel. I am very sorry to read the insatisfaction you mention. Indeed, the hotel is in an environnement in full transformation with regular changes to access the hotel. We make our best to inform our guest in advance about this issues and be available to guide them. I am very sorry to hear you have lost time to get to us. I still hope you enjoyed your stay in Lyon and the rest of our services, as our restaurant and our exceptional view over the city.

6/10 – Okay

Ben, Karlsruhe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent hotel, however...
in my opinion an excellent hotel. It provides everything I need, however... the Lyon facility is currently burdened by serious construction sites. One next door to the hotel, which was the loudest i ever experienced starting as early as 7am; even ear plugs did not help. I believe as long as this site is active half of the rooms might be too loud for many guests. Luckily the staff was very helpful and understanding and was able to give me another room. The even bigger construction site though concerns the roads around the hotel. It was literally impossible to get to the hotel by car without breaking traffic rules (using lanes for busses and taxis only). I had to hire a taxi driver to guide me to the location. In summary, an excellent hotel if you manage to get there and if you happen to end up on the right side. Good luck :)
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Caroline - Guest relation department am 17. Juli 2018
Thank you for your comment ! Hoping to see you again! Good day to you

10/10 – Hervorragend

Margot

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt, wenn man mit dem Auto in Lyon ist
Modernes Business Hotel mit abgeschlossener Garage! und trotzdem in Fußgehdistanz zum Zentrum und zur Altstadt. Außerdem ist man in kurzer Distanz bei den Hallen von Bocuse - ein Markt für Feinschmecker. Direkt vor dem Hotel bleibt zudem die Straßenbahn stehen, mit der man ebenfalls ins Zentrum gelangt. Die Aussicht vom Zimmer ist etwas Besonders - immerhin befindet man sich in luftiger Höhe ab dem 32. Stockwerk. Zimmerausstattung und Bad sind modern und neu. Das Frühstück haben wir außerhalb eingenommen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Caroline - guest relation department am 19. Juli 2018
Margot, Danke für deinen Kommentar! Ich hoffe, Sie wiederzusehen! Schönen Tag für dich

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumaussicht über die Stadt aus der 38. Etage
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018
Antwort von Natacha, Guest Relation Manager am 4. Juni 2018
Dear Peter, Many thanks for taking the time to tell us about your positive experience. We are truly delighted to see taht we've met your expectation thanks to the breathtaking view upon the 38th floor. We are looking foreward to your next stay !

10/10 – Hervorragend

Annette, Baden-Württemberg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Überdurchschnittlich toller Service, nur zu empfehlen!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018
Antwort von Natacha, Guest Relation Manager am 30. Apr. 2018
Dear Annette, Many thanks for taking the time to tell us about your positive experience. It's a pleasure to know that our staff meet your expectations We hope to have the pleasure of welcoming you again !

10/10 – Hervorragend

Chris, Tavernier

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our stay at Radisson Blu was perfection. The view is second to none, the staff from top to bottom were friendly and very helpful. We enjoyed the daily breakfast and didn’t want to leave. On our next trip to Lyon, we won’t consider anywhere else to stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Johanne-Azad, Room-Division Assistant am 27. Mai 2024
Dear Chris,Thank you so much for your wonderful review !We are thrilled to hear that your stay with us was nothing short of perfection. It is a great pleasure to know that you enjoyed the stunning views, and that our staff was friendly and helpful throughout your stay. We are also delighted that you loved the daily breakfast.We look forward to welcoming you back on your next trip to Lyon. Thank you again for your loyalty and trust!Best regards,

8/10 – Gut

Nourhan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
We had a nice stay but the hotel didn't tell us about our free Expedia beverage and had no concierge to ask about things in the city
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Johanne-Azad, Room-Division Assistant am 27. Mai 2024
Hello Nourhan,Thank you for sharing your feedback.We are pleased to hear that you had a nice stay overall, but we apologize for the oversight regarding your complimentary beverage from Expedia. We understand how important these details are to our guests and regret that we missed informing you about this benefit.Additionally, we apologize for the inconvenience caused by the absence of a concierge. We understand the importance of having someone available to provide information and assistance about city attractions and activities, but we have a concierge corner were you can find all the documents.We hope to see you soon again.Best regards,

8/10 – Gut

Stanley C

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Johanne-Azad, Assistante Room-Division am 27. Mai 2024
Bonjour Stanley C,Un grand merci d'avoir pris le temps d'évaluer la qualité de nos prestations. Nous sommes ravis que la qualité de nos services vous ait plu.A très bientôt,Cordialement,

8/10 – Gut

Dennis

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Stayed here about 9 years ago. The location is easy access to Lyon Part-Dieu train station.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Johanne-Azad, Room-Division Assistant am 6. Mai 2024
Dear Dennis,Thank you for your feedback. We are glad to welcome you back 9 years later. We hope you enjoyed your stay as you did in the past.It will be a pleasure for us to see you soon again !Regards,

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Good staff and service. The room was clean with a lovely view. The breakfast was very good. I had a larger car, so the parking was a little tight. You have to leave the garage to get to the elevator for the reception. The reception is on the 32nd floor and the hotel is attached to a large Westfield mall.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Johanne-Azad, Room-Division Assistant am 6. Mai 2024
Hello David,Many thanks for your great comment.We are happy to know we made your stay in our company a very good experience as this represents the quality of service we want to share with everyone visiting the hotel.We are looking forward to welcome you soon again.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Rhonda

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The View is incredible! Ate dinner in lounge area just to see the view from another part of hotel! Wow!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Johanne-Azad, Room-Division Assistant am 2. Mai 2024
Dear Rhonda,Many thanks for your comment !We are pleased to see you had an incredible stay in our hotel. Our motivation is to satisfy our guest by making them have nice moments and we are more than happy it was the case for you.The whole team is looking forward to welcome you soon again.Sincerly,

10/10 – Hervorragend

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very close to the train station
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Johanne-Azad, Room-Division Assistant am 2. Mai 2024
Dear Richard,Thank you for your feedback. We are pleased to see the quality of our services filled all your expectations and that our location near the train station was easy for you and accessible.We hope to welcome you soon again.Regards,

10/10 – Hervorragend

eric

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tres belle vue
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Johanne-Azad, Assistante Room-Division am 2. Mai 2024
Cher Eric,Merci pour votre belle note. Il est toujours un plaisir de voir que la vue depuis notre établissement fasse un succès.Au plaisir de vous revoir.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Jill

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Johanne-Azad, Assistante Room-Division am 2. Mai 2024
Bonjour Jill,Un grand merci d'avoir pris le temps d'évaluer la qualité de nos prestations. Nous sommes ravis que la qualité de nos services vous ait plu.A très bientôt,Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Alexis, Littleton

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, comfortable rooms, very friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Johanne-Azad, Room-Division Assistant am 29. März 2024
Dear Alexis,Many thanks for your excellent feedback! We are delighted everything made you have a wonderful stay in our fabulous establishment.We hope to have the pleasure to welcoming you again soon.Regards,

8/10 – Gut

Inoue

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Johanne-Azad, Assistante Room-Division am 11. Apr. 2024
Bonjour Inoue,Un grand merci d'avoir pris le temps d'évaluer la qualité de nos services.Au plaisir,Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Sébastien

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bel hôtel et très belle vue de Lyon.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Johanne-Azad, Assistante Room-Division am 15. März 2024
Cher Sébastien,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de compléter le formulaire de satisfaction. Il nous tient à coeur de toujours améliorer nos services et surtout de faire vivre un moment mémorable à nos hôtes.Nous sommes heureux de lire que tout s'est très bien déroulé pour vous et que notre magnifique vue sur la ville de Lyon vous ait conquis.Au plaisir de vous revoir parmi nous.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Chantal

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tres bien placé.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Johanne-Azad, Assistante Room-Division am 15. März 2024
Chère Chantal,Nous vous remercions pour votre excellente note.Nous sommes ravis que tous nos services aient été à la hauteur de vos espérances.Au plaisir de vous revoir.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

HIROYASU

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Johanne-Azad, Room-Division Assistant am 15. März 2024
Dear Hiroyasu,Many thanks for your great rating. We are pleased to see our services were up to your expectations.Hope to see you soon again.Regards,

10/10 – Hervorragend

HUA JIAN

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
总体不错
当地难得的高层酒店,房间有些小。我们夜间坐RhoneExpress机场快线(只要24点前都有)到达火车站的,即使那时候也可以从火车站穿过Wetfield商场到达酒店。早餐的地方朝西,能看到富维耶山和老城,所以我们要了个高楼层的朝北方向的房间。接待的一位老先生非常客气,说可以给我们免费升级房间,不厌其烦满足我们的挑拣。酒店坐落在有些旧的新城区,周边的情调没有我们次日住的半岛区优雅。酒店附近有个Bocuse室内市场,可以参观一下。酒店的早餐提前定也没多大优惠,可以在达到时定,早餐有腌制的三文鱼,还是比较高档的。
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Johanne-Azad, Room-Division Assistant am 15. März 2024
Dear Hua Jian,Thank you so much for your detailed feedback.Our motivation is to satisfy our guest and make them have an amazing time with us and we are more than happy to see it was the case for you.The whole team is looking forward to welcome you soon again.Regards,

10/10 – Hervorragend

Asli

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Johanne-Azad, Assistante Room-Division am 15. März 2024
Bonjour Asli,Nous vous remercions pour votre retour, et cette belle note.Nous sommes ravis que tous nos services aient été à la hauteur de vos espérances.Au plaisir de vous revoir.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Denis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Johanne-Azad, Assistante Room-Division am 15. März 2024
Cher Denis,Nous vous remercions pour votre retour, et cette belle note.Nous sommes ravis que tous nos services aient été à la hauteur de vos espérances.Au plaisir de vous revoir.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Stephane

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Johanne-Azad, Assistante Room-Division am 15. März 2024
Cher Stephane,Nous vous remercions pour votre retour, et cette belle note.Nous sommes ravis que tous nos services aient été à la hauteur de vos espérances.Au plaisir de vous revoir.Cordialement,