Mittagessen und Abendessen, internationale Küche

Bewertungen von Ibis Styles Lviv Center

3 out of 5
Ibis Styles Lviv Center
3 Shukhevicha Street, Lviv

Bewertungen

9,0

Wunderbar

152 von insgesamt 268 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
96 von insgesamt 268 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
14 von insgesamt 268 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 268 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 268 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Achim, Bamberg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Die Unterkunft liegt nahe am Zentrum und ist gut zu erreichen. An der Rezeption gibt es Tee und Kaffe und Wasser. Bitte nehmen Sie kein Premiumzimmer denn diese sind Dich die vielen Fenster sehr kalt und es gibt nur eine Klimaanlage die nicht richtig heizt, eigentlich frech ! Zudem liegen die Zimmer ganz oben im 7 Stock und nachts wird das Gebäude von außen beleuchtet bedeutet unterm Strich , sehr hell weil es nicht richtig abgedunkelt werden kann. Sonst ist das Hotel sauber und gut !
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Ulyana Melnyk am 22. Dez. 2023
Dear Achim!Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Lviv Center. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.As far as I know our ventilation and condition systems are pretty good set that allows to warm up the rooms because constantly I'm checking our rooms. Nevertheless, we are sorry that this time our service didn’t meet your expectation. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Kind regards, Ulyana MelnykOperations Manager

10/10 – Hervorragend

Alexander

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentrumsnah alles
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 10. Dez. 2021
Thank you, Alexander, for your 5 stars! We hope to see you back in future! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager

8/10 – Gut

Norbert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein tolles Hotel in der Nähe des Zentrums.Preis Leistung sind in Ordnung.Frühstück ist reichhaltig
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 6. Sept. 2021
Dear Norbert , we very much appreciate your kind feedback and rating. If there was anything that could have made you score your stay 10 out of 10 please let me know and I will look into it personally. Best wishes, Natalia, Deputy General Manager, h9709@accor.com

10/10 – Hervorragend

Albrecht

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mitten in einer traumhaften Stadt
Die Freundlichkeit der Mitarbeitenden war überwältigend. Sie bemühten sich sehr, dass unser PKW im überwachten und damit geschützten Bereich unterkam. Das angeschlossene Restaurant diente als Raum für das wunderbare Frühstücksbufett; außerhalb dessen konnte man dort niveauvoll essen und trinken; die Bedienung war überaus freundlich. Das Zimmer war ruhig, in der Größe ausreichend. Die Lage nahe der Altstadt ist äußerst vorteilhaft; sie ist vom Hotel aus gut zu Fuß zu erreichen. Es war für uns fast beschämend, wie viele Leistungen in den Kosten inbegriffen waren.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2021
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 25. Aug. 2021
Dear Albrecht, we very much appreciate your kind feedback. I am pleased to find out you enjoyed your stay and will share your kind comments with my staff. We look forward to seeing you back very soon! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager

8/10 – Gut

Peter

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
TOP im Zentrum
Habe Premium Zimmer mit Balkon gebucht und Eckzimmer ohne Balkon erhalten. Premium lohnt sich nicht! Ansonsten gute Lage und nette Mitarbeiter.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 19. Juli 2021
Dear Peter, thank you for your feedback. I regret to find out that you didn't get a Premium room with balcony. Please be kindly informed, that we guarantee a category of the room, not a specific room, but we always do our best to accommodate our guest requests. Unfortunately, at the time of your arrival the Premium room with a terrace was already occupied by other guests. I am truly glad that apart from this you enjoyed your stay and hope to see you back in future! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Alexander

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top top top
Sehr zentral gelegenes Hotel. Das Zimmer war sehr sauber und das Personal freundlich. Sehr zu empfehlen!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 19. Juli 2021
Dear Alexander, we very much appreciate your kind feedback and recommendation of our hotel to other travelers. We look forward to seeing you back in future. Best wishes, Natalia, Deputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Tim

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für ein Ibis Styles grandios
Sehr schönes Hotel, freundliche Mitarbeiter und tolle moderne Zimmer.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2021
Antwort von Daniel am 31. Mai 2021
Dear Tim, Many thanks for your great scoring and review. I was pleased to read, that my colleagues have been friendly to you and that you liked our modern rooms. Thanks again and I hope to see you back soon! Best Wishes Daniel General Manager

10/10 – Hervorragend

Klaus-Michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Weiter so
Ich kann nur sagen das es die richtige Entscheidung war das Hotel zu buchen. Danke an das Team. Sehr höflich und nett.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 9. Jan. 2020
Dear Klaus-Michael, we very much appreciate your kind feedback. I am truly glad you liked our hotel and services, and enjoyed your stay. Hope to see you soon! Best wishes, Natalia

8/10 – Gut

Dominik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
schönes neues Hotel
ein sehr neues Hotel, alles sehr schön, einzig die dusche ist eine Fehlkonstruktion, Bad war immer überflutet. Personal spricht Englisch (kein besonders gutes aber besser als der erst in der Ukraine) Zimmer sind sehr klein, aber schön eingerichtet.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 2. Mai 2019
Dear Dominik, thank you for your kind feedback. I am truly glad you liked our hotel and service. I noted your comments about the bathroom and passed them to our maintenance department for investigation. Thank you for drawing our attention to this and I apologize for inconvenience due to this. We look forward to welcoming you back very soon! Best wishes, Natalia, Deputy General manager

10/10 – Hervorragend

ME, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
City tour
Hotel is in the city centre, just a few minutes walk to the town hall. Very friendly and helpful staff. Good breakfast. Excellent internet connection. Big hotel room, very clean. Modern building, modern hotel rooms. Coffee, tea and mineral water for free in the lobby. A good option for all -single travellors or families- who want to stay in the city centre.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 19. Sept. 2017
Dear "ME", we very much appreciate your kind feedback and 5* rating, and truly happy you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back to our hotel very soon!

8/10 – Gut

Reinhard, Nordhessen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Das Hotel hat eine gute Lage
Das Hotel ist zu empfehlen, freundliches Personal, gutes Frühstück, Zimmerausstattung ist okay.
Antwort von ibis Styles Lviv Center team am 21. Juni 2017
Dear Reinhard, we very much appreciate your feedback and recommendation of ibis Styles Lviv Center. Looking forward to welcome you back!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Zimmer, gut gelegen
Lebendige Stadt mit Kultur+ Musik , feines Essen
Antwort von Ulyana Moskalenko am 24. Apr. 2017
Dear Guest, we appreciate your kind feedback. We are delighted to read that you enjoyed your stay at ibis Styles Lviv Center hotel and looking forward to welcoming you back to our hotel very soon! Sincerely, ibis Styles Lviv Center hotel team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
neues Hotel, guter Preis, nettes Personal
alles stimmte, bis auf Fenster im Zimmer, das man zum Lüften nicht öffnen konnte
Antwort von Deputy General Manager am 22. Feb. 2017
Dear guest, thank you for your kind feedback! We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. As for the windows, this solution was implemented in the ibis Styles hotels chain in order to guarantee security of our valued guests. Hope to see you back soon!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes Hotel in Innenstadt
Aufenthalt ohne Beanstandungen
Antwort von General Manager am 10. Jan. 2017
Dear Guest, thank you for your kind feedback! We are hoping to see you back soon!

8/10 – Gut

Miro, Sindelfingen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel Zentrumsnah
im Umkreis des Hotels sind einige Kaffes und Restaurants in Richtung Zentrum .Im Hotel selbst ist eine Pizzeria ein gelungener Aufenthalt
Antwort von Deputy General Manager am 20. Dez. 2016
Dear Miro, thank you for a great review to our hotel! We are glad that you have enjoyed your stay with us and hope to see you back very soon!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes Hotel im Stadtzentrum
Das Hotel übertrifft den europäischen Standard. Es ist hell, sauber, ruhig belegen und mit modernen Mobiliar eingerichtet. Die Zimmer sind klimatisiert, mit TV, Telefon und Wifi eingerichtet. Das freundlich gestaltete Badezimmer lässt keine Wünsche offen. Sehr Lobenswert ist auch das freundliche Personal, welche der englischen Sprache mächtig sind. Das Frühstücksbuffet ist reichlich, täglich frisch zubereitet und bietet eine große Produktauswahl. In wenigen Minuten kann das naheliegende Stadtzentrum mit seinen Sehenswürdigkeiten zu Fuß erreicht werden. Mein persönlicher Fazit: Das Hotel ist Top und ich kann es jedem weiter empfehlen.
Antwort von Deputy General Manager am 15. Aug. 2016
Dear Guest, thank for for such a kind feedback! It is a great pleasure to know you have enjoyed your stay with us, and we hope to welcome you back very soon!

6/10 – Okay

Hartmut, Plauen

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel mit defekter Dusche !
Gutes Hotel nahe dem Zentrum Aber defekte Dusche , wurde auch nicht repariert !
Antwort von Ulyana Moskalenko am 22. Juni 2016
Dear Mr. Hartmut , thank you for finding time to share your experience with us! We hope that problem with shower did not spoil general impression about our hotel and the level of service and we will be very happy to see you back again!

10/10 – Hervorragend

wilfried, Bocholt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Optimale Innenstadtnähe und trotzdem ruhig gelegen
Sehr freundliches Personal . Tolles Frühstück . Saubere Zimmer. Wir waren rundum begeistert. lal

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Stadthotel
Städtereise Fussball sehr angenehmer Aufenthalt sowohl Hotel 🏨 als auch in der Stadt.

6/10 – Okay

Egmont

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ok
nicht schlecht

10/10 – Hervorragend

O. M., Dresden

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel mit moderner Ausstattung
Es gibt viele Gründe sich in diesem Hotel wohl zu fühlen. Frühstücksbuffet war vielfältig. Alles in allem sehr gut.

8/10 – Gut

igor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice place to stay
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Stefano, Reggio Emilia

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent option for Lviv!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ulyana Melnyk am 22. Feb. 2024
Dear Stefano!Thank you for your feedback. I am truly glad you liked our hotel and enjoyed your stay at ibis Styles Lviv Center.We hope to see you back very soon! Kind regards, Ulyana MelnykOperations Manager

10/10 – Hervorragend

Katrina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Ulyana am 17. Aug. 2023
Dear Katrina, Thank you for your feedback. I am truly glad you liked our hotel and enjoyed your stay at ibis Styles Lviv Center.We hope to see you back very soon! Best wishes,Ulyana MelnykOperations Manager

10/10 – Hervorragend

Galyna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Коміорт і затишок
Вже не вперше зупиняюсь в цьому готелі, і завжди чудові враження! Приємний персонал, затишні номери, де ж все необхідне, додаткові послуги, такі, як бкзкоштона кава на рецепції та парасоля, якщо йде дощ, - все це мотивую повертатися в готель знову і знову :)
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Andriy ZARUBA am 9. Aug. 2023
Галино,Щиро дякуємо за позитивний відгук. Це завжди приємність отримувати такі високі оцінки.Завжди чекаємо на вас з нетерпінням.

8/10 – Gut

Sukhchain

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I like it colourful …
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Ulyana am 9. Mai 2023
Dear SukhchainWe very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Lviv Center. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Ulyana Melnyk Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Albin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
For me it was absolutely perfect to stay here. Everything you need in a hotel and very nice and clean, and the breakfast was the best I had ever it was everything you want even more and it was so tasty!
Antwort von Ulyana am 10. Apr. 2023
Dear Albin, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Lviv Center. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely, Ulyana MelnykOperations Manager

10/10 – Hervorragend

Alevtyna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von Ulyana am 25. Jan. 2023
Dear Alevtyna!We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Lviv Center.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Ulyana Melnyk Administrative Manager

8/10 – Gut

guo

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

MOHAMMED

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
الاوتيل ممتاز
فندق جديد وموقعه ممتاز انصح فيه بصراحه وسكنت فيه مرتين بس عيبه الغرفه صغيره
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

MOHAMMED

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
الاوتيل ممتاز بس غرفه صغيره
موقعه وسعره ممتاز واثاثه جديد انصح فيه سكنت فيه مرتين بس غرفه تراها صغيره
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021

2/10 – Ungenügend

CIGDEM

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 23. Feb. 2022
Dear CIGDEM, thank you for sharing your feedback with us. I regret t find out that your stay didn't meet your expectations, please accept our sincere apologies. Please let me know, what was wrong with your stay and what would have made you rate us higher and I will look into it personally. Best wishes, Natalia, Deputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Roman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 16. Feb. 2022
Thank you, Roman, for your feedback! I am pleased to read you found our hotel great and hope to see you back in future! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Premium room can be a bit more premium. Best team.
The premium room was not much premium, very cold so hat to switch on the air conditioning and burn the oxygen. Floors are very cold in bathroom and water leaks from the shower. But the team is extremely helpful and welcoming. Breakfasts are amazing!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 5. Jan. 2022
Dear Anonymous, thank you for your review. I regret to find out our Premium room didn't meet your expectations, please accept our apologies. For more comfort in future, do not hesitate to address reception on any matters, in this case you would have been offered an alternative room where you would have felt more comfortable. Once again, we thank you for your feedback, as thanks to your comments we understand what we should work on more thoroughly. Best wishes, Natalia, Deputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Carl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very modern and beautiful.property. I highly recomend upgrading to the premium room to experience a beautiful view from a corner room in the property.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 5. Jan. 2022
Dear Carl, thank you for your feedback. I am truly glad you enjoyed your stay and hope to see you back in future! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager

10/10 – Hervorragend

MOHAMMED

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
فندق ٣ نجوم ممتاز وسعره ايضآ ممتاز 👍👍👍
اوتيل ٣ نجوم ممتاز جدآ نظيف ومرتب ويفتح النفس غرفه تميل للصغر بس لا باس فيها تعامل طلقك الاوتيل ممتاز وخدومين وكذلك الموقع والسعر فوق الممتاز ،، انصح فيه هذا فقط الي في لفيف لكن الي في كييف في وسط العاصمه لا
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 10. Dez. 2021
Dear MOHAMMED, we very much appreciate your kind feedback and recommendation of our hotel to other travelers. I am pleased to find out you liked our hotel and services and had a pleasant stay with us. We look forward to seeing you back in future! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 8. Nov. 2021
Thank you, Anonymous, for the highest rating. We hope to see you back in future! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Onur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 29. Okt. 2021
Dear Onur, thank you for your rating. We hope to see you back in future! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager

8/10 – Gut

Andreas, Oslo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel for the price!
Nice hotel in Lviv. Clean, quiet, great service, nice breakfast and restaurant.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 21. Okt. 2021
Dear Guest, we very much appreciate your kind feedback and rating, and pleased to find out you enjoyed your stay. We hope to welcome you back to our hotel in future. Best wishes, Natalia

10/10 – Hervorragend

TARIQ

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice trip
The hotel has very good location not so far from the famous and nice places.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 1. Okt. 2021
Dear TARIQ, thank you for your feedback. I am pleased to find out you enjoyed your stay and hope to welcome you back at ibis Styles Lviv Center in future! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Igor

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 28. Sept. 2021
Dear Igor, thank you for giving us the highest rating. We look forward to seeing you back in future. Best wishes, Natalia, Deputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Igor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 28. Sept. 2021
Dear Igor, thank you for your highest rating. We hope to see you back in future. Best wishes, Natalia, Deputy General Manager

10/10 – Hervorragend

WALEID

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
افضل فنادق لفيف
فندق اكثر من رائع وموظفين الاستقبال تعاملهم راقي جدا وموقع الفندق قريب من السنتر والاماكن السياحية في لفيف
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 28. Sept. 2021
Dear WALEID, thank you for kindly sharing your review with us. I am truly glad you enjoyed your stay and services, and hope to welcome you back in future. Best wishes, Natalia, Deputy General Manager

2/10 – Ungenügend

Thomas Karol

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Extremely rude, arrogant and unhelpful staff! Never in my many years global travel and personal involvement in the hospitality industry have I encountered such rude, confrontational and poorly trained staff. Decided to check out one hour after checking in and relocated to nearby historic hotel Atlas where service and rooms was five stars. Avoid Ibis Styles Lviv like the plague.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 1. Okt. 2021
Dear Thomas, thanks for your review and please accept my sincerest apologies that we didn't meet your expectations. Could you please give me a little bit more details about your experience and situation that occurred and I will investigate your matter personally. Thank you in advance, Natalia

10/10 – Hervorragend

Fathi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good one
Very good location. Clean. Helpful stuff.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 28. Sept. 2021
Thank you, Fathi, for giving us the highest rating. We hope to see you back soon! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager

10/10 – Hervorragend

David

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 28. Sept. 2021
Thank you, David, for the highest rating. We hope to see you back in future! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Jane

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 6. Sept. 2021
Dear Jane, we very much appreciate your kind rating, and looking forward to seeing you back to ibis Styles Lviv Center in future! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager

8/10 – Gut

hussain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
فندق مناسب للعوائل مع افطار خفيف لطيف ،
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 25. Aug. 2021
Dear Hussain, thank you for sharing your review with us. If there was anything that could have made you score 10 out of 10 please let me know and we will improve it. Best wishes, Natalia, Deputy General Manager

10/10 – Hervorragend

yusuf

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Temiz merkezi sorunsuz
Ailecek kaldık,temiz ,merkezi konumdaydı,personel ilgili,kahvaltısı başarılı,interneti hızlı gayet güzel bir tatil ıldu
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von Natalia, Deputy General Manager am 25. Aug. 2021
Dear Yusuf, thank you for sharing your review with us. I am truly glad you enjoyed your stay and hope you will choose our hotel again in future! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager