Aparthotel

Hawthorn Suites by Wyndham Louisville North

4.5-Sterne-Unterkunft
Dieses Aparthotel im luxuriösen Stil verfĂŒgt ĂŒber: inbegriffenes FrĂŒhstĂŒck und Fitnessmöglichkeiten

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Fotogalerie von Hawthorn Suites by Wyndham Louisville North

Fassade der Unterkunft
Innenbereich
TĂ€gliches inbegriffenes großes FrĂŒhstĂŒck
Fassade der Unterkunft
Souvenirladen

Bewertungen

7,4 von 10.
Gut

Beliebte Annehmlichkeiten

  • Pool
  • KĂŒche
  • Inbegriffenes FrĂŒhstĂŒck
  • Haustiere erlaubt
  • Zimmerreinigung
  • Rund um die Uhr besetzte Rezeption

Zimmeroptionen

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Zur Gegend

Karte
703 N Shore Dr, Jeffersonville, IN, 47130

In der Umgebung

  • KFC Yum Center - 2 Autominuten - 1.7 km
  • Whiskey Row - 2 Autominuten - 1.7 km
  • Kentucky International Convention Center - 3 Autominuten - 2.4 km
  • Fourth Street Live! - 3 Autominuten - 2.4 km
  • Louisville Slugger Museum - 3 Autominuten - 3.1 km

Fortbewegung vor Ort

  • Flughafen Bowman Field (LOU) – 11 Fahrminuten

Restaurants

  • â€ȘKFC - ‬3 Autominuten
  • â€ȘPearl Street Taphouse - ‬11 Gehminuten
  • â€ȘThelma's Deli - ‬4 Autominuten
  • â€ȘDairy Queen - ‬18 Gehminuten
  • â€ȘH.M. Franks, an O'Shea's Pub - ‬12 Gehminuten

Mehr zu dieser Unterkunft

Hawthorn Suites by Wyndham Louisville North

Aparthotel im luxuriösen Stil nahe KFC Yum Center
Die in der NĂ€he von Whiskey Row gelegene Unterkunft Hawthorn Suites by Wyndham Louisville North bietet ein inbegriffenes großes FrĂŒhstĂŒck, einen Empfang auf Kosten des Hauses und Einkaufsmöglichkeiten vor Ort. Kostenloses WLAN in den Zimmern sorgt dafĂŒr, dass du auch auf Reisen mit Daheimgebliebenen in Kontakt bleiben kannst. Außerdem können sich GĂ€ste auf einen Garten und Textilreinigungsservice freuen.
Außerdem erwarten dich Extras wie:
  • Außenpool (je nach Saison geöffnet)
  • Parken ohne Service (kostenlos)
  • Ein kostenpflichtiger Flughafentransfer (Hin- und RĂŒckfahrt), Express-Check-out und ein Fernseher in der Lobby
  • Rauchverbot in der Unterkunft, Kaffee/Tee in der Lobby und Grillmöglichkeiten
Zimmerausstattung
Alle 93 Zimmer verfĂŒgen ĂŒber Annehmlichkeiten wie eine Klimaanlage und separate Sitzecken sowie Aufmerksamkeiten wie kostenloses WLAN und kostenlose Zeitungen.
Weitere Komforts in den Zimmern sind unter anderem:
  • Recycling und LED-GlĂŒhbirnen
  • Badezimmer mit Duschwannen und Haartrocknern
  • 32-Zoll-Flachbildfernseher mit Premium-TV-Sendern
  • Separate Sitzecken, KĂŒchen und KĂŒhlschrĂ€nke

Sprachen

Englisch, Spanisch

Ähnliche UnterkĂŒnfte

Richtlinien

Anreise

Check-in ab: 15:00 Uhr, möglich bis: jederzeit
FrĂŒher Check-in je nach VerfĂŒgbarkeit
FrĂŒher Check-in ist gegen GebĂŒhr möglich.
Mindestalter fĂŒr den Check-in: 18 Jahre

Abreise

Check-out vor 11:00 Uhr
Kontaktloser Check-out
SpĂ€ter Check-out je nach VerfĂŒgbarkeit
FĂŒr spĂ€ten Check-out wird eine GebĂŒhr erhoben.
Express-Check-out verfĂŒgbar

Hinweise zum Check-in

Es wird ein Transferservice vom Flughafen angeboten (eventuell gegen GebĂŒhr). Bitte teile der Unterkunft dazu vor der Anreise deine Ankunftszeit mit. Die entsprechenden Kontaktinformationen findest du auf deiner BuchungsbestĂ€tigung.
Die Mitarbeiter der Rezeption heißen dich bei deiner Ankunft willkommen.

Zugangsmethoden

Besetzte Rezeption

Haustiere

Haustiere sind gegen einen Aufpreis von 15 USD pro Haustier und pro Nacht willkommen.
Assistenztiere sind willkommen und von GebĂŒhren ausgenommen
2 insgesamt (bis zu 11 kg pro Haustier)

Kinder und Zustellbetten

Kinder sind herzlich willkommen
2 Kinder, im Alter von bis zu 15 Jahren, ĂŒbernachten kostenfrei, wenn sie vorhandene Betten im Zimmer der Eltern oder Erziehungsberechtigten nutzen.
Zustellbetten stehen nicht zur VerfĂŒgung
Kinder-/Babybetten sind auf Anfrage kostenlos in der Unterkunft erhÀltlich

In der Unterkunft akzeptierte Kreditkarten

Wichtige Informationen

GebĂŒhren

Du wirst gebeten, die folgenden GebĂŒhren direkt in der Unterkunft zu zahlen. GebĂŒhren beinhalten möglicherweise geltende Steuern:

  • Barkaution: 150 USD pro Aufenthalt

Diese Liste enthĂ€lt alle GebĂŒhren, die uns von der Unterkunft mitgeteilt wurden.

Optionale Extras

  • GebĂŒhr fĂŒr den Flughafentransfer: 15 USD pro Zimmer (Einzelfahrkarte)
  • GebĂŒhr fĂŒr Haustiere: 15 USD pro Haustier, pro Nacht
  • Assistenztiere sind von den GebĂŒhren ausgenommen
  • FrĂŒher Check-in gegen GebĂŒhr möglich (je nach VerfĂŒgbarkeit)
  • SpĂ€ter Check-out gegen GebĂŒhr möglich (je nach VerfĂŒgbarkeit)

Die oben aufgefĂŒhrte Liste enthĂ€lt vielleicht nicht alle Informationen. GebĂŒhren und Kautionen enthalten eventuell keine Steuern und können sich Ă€ndern.

Wissenswertes

Diese Unterkunft wird von einem professionellen Gastgeber verwaltet. Die Vermietung erfolgt zu gewerblichen, geschÀftlichen oder beruflichen Zwecken.
FĂŒr zusĂ€tzliche Personen fallen möglicherweise GebĂŒhren an, die abhĂ€ngig von den Bestimmungen der Unterkunft variieren können.
Beim Check-in werden ggf. ein Lichtbildausweis und eine Kaution in bar fĂŒr unvorhergesehene Aufwendungen verlangt.
Je nach VerfĂŒgbarkeit beim Check-in wird versucht, SonderwĂŒnschen entgegenzukommen, sie können jedoch nicht garantiert werden. Eventuell fallen zusĂ€tzliche GebĂŒhren an.
Das Mindestalter fĂŒr den Check-in wĂ€hrend des Spring Break betrĂ€gt 21 Jahre
Diese Unterkunft akzeptiert Kreditkarten.
Bargeldlose Transaktionen sind verfĂŒgbar
Der Gastgeber hat nicht angegeben, ob es in der Unterkunft einen Kohlenmonoxidmelder gibt; wir empfehlen, einen tragbaren CO-Melder mitzubringen
Der Gastgeber hat angegeben, dass es in der Unterkunft einen Rauchmelder gibt
  • Die Unterkunft versichert, dass die Reinigungs- und Desinfektionsmaßnahmen gemĂ€ĂŸ der folgenden Richtlinie eingehalten werden: Count on Us (Wyndham).
  • FĂŒr GĂ€ste ohne COVID-19-Impfung besteht in der Unterkunft Maskenpflicht
    Wenn du deine Buchung stornierst, gelten die Stornierungsbedingungen des Gastgebers. GemĂ€ĂŸ den EU-Verordnungen ĂŒber Verbraucherrechte unterliegen Buchungsservices fĂŒr UnterkĂŒnfte nicht dem Widerrufsrecht.

    Was wir noch erwÀhnen sollten

    Der saisonal geöffnete Pool ist von Mai bis September geöffnet
    Der Pool ist von 09:00 Uhr bis 21:00 Uhr geöffnet.
    Die Unterkunft bietet je nach VerfĂŒgbarkeit Zimmer mit VerbindungstĂŒr/nebeneinanderliegende Zimmer. Bitte wende dich mit deiner Anfrage direkt an deine Unterkunft. Die Telefonnummer findest du auf der BuchungsbestĂ€tigung.
    Kindern, die jĂŒnger als 16 Jahre alt sind, ist der Zutritt zu folgenden Einrichtungen nur in Begleitung eines Erwachsenen gestattet: Pool oder Fitnessbereich

    Die Unterkunft ist auch bekannt als

    TownePlace Suites Louisville
    TownePlace Suites Marriott Louisville North Hotel Jeffersonville
    TownePlace Suites Marriott Louisville North Jeffersonville
    Suites Louisville North Hotel Jeffersonville
    Suites Louisville North Hotel
    Suites Louisville North Jeffersonville
    Suites Louisville North
    Towneplace Suites Louisville North Hotel Jeffersonville
    Towneplace Suites Jeffersonville
    Hawthorn Suites Wyndham Louisville North Hotel Jeffersonville
    Hawthorn Suites Wyndham Louisville North Hotel
    Hawthorn Suites Wyndham Louisville North Jeffersonville
    Hawthorn Suites Wyndham Louisville North
    Hawthorn Suites by Wyndham Louisville North Aparthotel
    Hawthorn Suites by Wyndham Louisville North Jeffersonville

    HĂ€ufig gestellte Fragen

    Hat Hawthorn Suites by Wyndham Louisville North einen Pool?

    Ja, diese Unterkunft verfĂŒgt ĂŒber einen Außenpool. Der Zugang zum Pool ist von 09:00 Uhr bis 21:00 Uhr möglich.

    Ist Hawthorn Suites by Wyndham Louisville North haustierfreundlich?

    Ja, diese Unterkunft heißt Haustiere (max. 2 insgesamt) mit einem Maximalgewicht von bis zu 11 kg pro Haustier willkommen. Es fĂ€llt eine GebĂŒhr von 15 USD pro Haustier und pro Nacht an. Assistenztiere sind von GebĂŒhren ausgenommen.

    Wie viel kostet das Parken bei Hawthorn Suites by Wyndham Louisville North?

    In dieser Unterkunft kostenlos verfĂŒgbar: Parken ohne Service.

    Wann ist der Check-in bei Hawthorn Suites by Wyndham Louisville North?

    Der Check-in ist zu folgenden Zeiten möglich: 15:00 Uhr–jederzeit. FĂŒr einen frĂŒhen Check-in fĂ€llt ein Aufpreis an (je nach VerfĂŒgbarkeit).

    Wann ist der Check-out bei Hawthorn Suites by Wyndham Louisville North?

    Check-out ist um 11:00 Uhr. SpĂ€ter Check-out ist gegen einen Aufpreis möglich (je nach VerfĂŒgbarkeit).

    Bietet Hawthorn Suites by Wyndham Louisville North einen Shuttle zum Flughafen?

    Ja, es wird ein Flughafentransfer angeboten, der von 07:00 Uhr bis 21:00 Uhr auf Anfrage verkehrt. Es fĂ€llt eine GebĂŒhr von 15 USD pro Zimmer an.

    Wo befindet sich Hawthorn Suites by Wyndham Louisville North?

    Dank der ausgezeichneten Lage in Jeffersonville ist dieses Aparthotel im luxuriösen Stil nur 0,6 km von Falls of the Ohio State Park und 2,2 km von KFC Yum Center entfernt. Ebenfalls in einem Umkreis von 2 km: Big Four Bridge und Falls of the Ohio Interpretive State Park.

    Bewertungen von Hawthorn Suites by Wyndham Louisville North

    Bewertungen

    7,4

    Gut

    290 von insgesamt 944 GĂ€stebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend
    333 von insgesamt 944 GĂ€stebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut
    149 von insgesamt 944 GĂ€stebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay
    85 von insgesamt 944 GĂ€stebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht
    87 von insgesamt 944 GĂ€stebewertungen haben eine Bewertung von 2 - UngenĂŒgend

    7,6/10

    Sauberkeit

    8,2/10

    Personal & Service

    6,8/10

    Ausstattung

    7,2/10

    Zustand der Unterkunft

    6,2/10

    Umweltfreundlichkeit

    Bewertungen

    10/10 – Hervorragend

    Verifizierter Reisender

    Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
    Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

    2/10 – UngenĂŒgend

    Althea

    Mit der Familie gereist
    VerbesserungswĂŒrdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
    The property manager is falsely advertising this hotel. The hotel is very outdated, unclean, and has a bad odor. Upon checking in just from the unkept and lack of cleaning from the lobby, i could tell. We immediately requested a refund and why. The manager who stated the system wouldnr allow and that he just work there, we knew qas the actual owner. Its sad people falsely advertise thier establishment and take advantage of people and thier hard earning. We even offered to pay for 1 night and cancel the 2nd, he wouldnt take care of the customer. He kept saying but its the Kentucky Derby. So we paid for 3 rooms for two nights that we couldnt stay in. My room was supposedly being cleaned. We met the cleaning lady on the way out with just a dirty rag in her hand. No cleaning cart, just a rag. Get in the room and i almost thru up, the tub was awful and toilet still had unflushed particles. Went back to the front dest to advise and was told we couldnt cancel because of it. Im going to dispute this as this is not right and dont sit well in my spirt at all. Please dont stay at this place. Poor hygienic practices.
    Aufenthalt von 2 NĂ€chten im Mai 2022

    10/10 – Hervorragend

    Sarah

    Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

    4/10 – Schlecht

    Verifizierter Reisender

    Gut: Personal & Service
    VerbesserungswĂŒrdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

    Needs major updates.

    This hotel is in need of repair and updates. The paint on tub/ shower wall as chipping. I would rate the cleanliness of the bathroom a 2. The toilet bowl did not look clean. The floor was dirty. The carpet needs to be replaced. The sheets on the bed look like human body fluids but it was only the deterioration of the sheets. We paid for a night stay but checked out the same day.
    Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

    6/10 – Okay

    Phillip

    Gut: Komfort des Zimmers

    You get what you paid for.

    If you're looking for just a bed to sleep in, a clean room and hot showers, then it's perfect. That's all I needed, really. It's super convenient to the US31 bridge to Louisville. (The bridge with no tolls). You're better off getting breakfast somewhere else. Pretty much prepackaged stuff for breakfast or snacks. As far as looks, the walls and floors and the kitchen appliances have seen better days. But I personally don't use it. Pretty much for the price and location, it's very decent and I was comfortable nonetheless.
    Aufenthalt von 2 NĂ€chten im April 2022

    2/10 – UngenĂŒgend

    Clay

    Mit der Familie gereist
    VerbesserungswĂŒrdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
    Went there for Kentucky Muscle Show! First room was 202! Found mice poop inside of pull out couch! Mold inside of bathroom shower! Moved us to 302 and wasn’t any better!
    Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

    2/10 – UngenĂŒgend

    Carol

    Mit einer Gruppe gereist
    VerbesserungswĂŒrdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

    Rude, dirty and never staying again

    Well. Let’s see. First very rude staff at front desk. Door by bathroom sink broke at the bottom, kitchen bottom cabinet broken henge, ants in kitchen sink, asked twice for stuff a Was given nothing but a roll of paper towels. Had to call again after 8 hours to get to and clean towels, did not get room serviced, water leak stains and cracked ceiling in living room and kitchen. Breakfast on Saturday not any left. Waffle maker broke, no eggs, and the poor lady was being treated badly by office staff while she was trying to help hotel guest. Frozen breakfast sandwiches only on Sunday, no drinks, no coffee, thermostate in room did not work. Office person really rude when we asked for coffee for the in room coffee maker. Oh and by the way the toilet rocked, not just the seat, the whole seat and wobbled when sitting on it. Very bad. Over all staff rude, complained, treated guests bad, no service, no help, room was terrible. Do not stay here. They even blocked off part of the grassy area for their employees to cook and told guest the picnic tables were only for them
.room 116
    Aufenthalt von 2 NĂ€chten im April 2022

    6/10 – Okay

    Sonza

    Gut: Personal & Service
    VerbesserungswĂŒrdig: Zustand der Unterkunft

    The good, bad and ugly!

    The ONLY thing great about the trip was the lady Daniella at check in and the views from the riverside. Danielle (a) was very sweet, hospitable and went out of her way to accommodate our requests. The room was sub-par at most, breakfast was not as expected and we were still billed for a room that was pre-paid before arrival and I was told that I couldn't get a receipt art check out because I prepaid thru a 3rd party which is preposterous.
    Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

    6/10 – Okay

    Donna

    Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
    Gut: Zustand der Unterkunft
    VerbesserungswĂŒrdig: Personal & Service und Ausstattung
    I feel there could've been more seating in the outside areas. Being a major function held that same weekend. No top covering on our bed. No soap or shampoos in the bathroom. Only one roll of toilet paper. No phone in room.
    Aufenthalt von 2 NĂ€chten im April 2022

    2/10 – UngenĂŒgend

    Carly

    Mit einer Gruppe gereist
    VerbesserungswĂŒrdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

    Terrible hotel

    Room wasn't cleaned..full of trash and linnens not changed. Got another room...was just ok on being clean. Told there was a hot breakfast buffet but was only cereal and microwave sandwiches....both looked disgusting. Will never stay there again.
    Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

    2/10 – UngenĂŒgend

    Jean

    Gut: Personal & Service
    VerbesserungswĂŒrdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
    This place needs to be torn down! It’s dirty, furniture is gross, holes in window screens, bathroom door kicked in. In addition, had a sorinkler
    Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

    6/10 – Okay

    Monica E

    Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

    8/10 – Gut

    Shaun

    GeschÀftlich gereist
    Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
    Aufenthalt von 3 NĂ€chten im April 2022

    6/10 – Okay

    Verifizierter Reisender

    Gut: Personal & Service
    VerbesserungswĂŒrdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

    Not even trying to do a good job.

    The most disappointing thing was that the kitchen was barely stocked. It had very little of what you expect when you pay extra for having a kitchen. One set of flatware, one glass, one mug, no dish soap or sponge. Repair work was schlocky, poor choice of flooring made it look damaged when it wasn’t. Spacious but not comfortable.
    Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

    10/10 – Hervorragend

    Roobik

    Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
    Aufenthalt von 1 Nacht im MĂ€rz 2022

    2/10 – UngenĂŒgend

    Patrick

    GeschÀftlich gereist
    VerbesserungswĂŒrdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
    The owners sold the business and the building will be torn down. Open six more weeks. Until then, very tough for customers. Rooms were stripped. No irons, facial tissue, shampoo, ect. Did not clean the room, no new towels. You had to go to the office and complain to get fresh towels. I have stayed here. For years and loved the place. So disappointed how things are now.
    Aufenthalt von 15 NĂ€chten im MĂ€rz 2022

    10/10 – Hervorragend

    Laura

    Aufenthalt von 1 Nacht im MĂ€rz 2022

    4/10 – Schlecht

    Kennedy

    VerbesserungswĂŒrdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

    Run Away!

    This was by far one of the worst hotels I've stayed at in a long time. From maintenance to housekeeping, the place needs a lot of work. It was dirty, there were tons of integral repairs that should have been taken care of, it smelled and definitely has not always been a non- smoking building. I would never stay there again. Also, as someone who works in the hotel industry, why have a suite with a little kitchenette and no dishes, pots, pans, etc? Why have a coffeepot but no cups? What a mess this place is!
    Aufenthalt von 2 NĂ€chten im MĂ€rz 2022

    10/10 – Hervorragend

    Bailey

    Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

    Perfect straight shot to KFC Yum! Center

    The kitchenette was amazing and staff was very friendly. We had trouble sleeping due to some arguing close by and could hear a lot from the hallway and the surrounding rooms. The breakfast also wasn’t set up when we went down even though the sign said it was supposed to be open. Overall enjoyed our stay
    Aufenthalt von 2 NĂ€chten im MĂ€rz 2022

    6/10 – Okay

    Verifizierter Reisender

    Mit der Familie gereist
    Gut: Personal & Service
    VerbesserungswĂŒrdig: Sauberkeit
    Aufenthalt von 1 Nacht im MĂ€rz 2022

    2/10 – UngenĂŒgend

    Jonathan

    Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
    VerbesserungswĂŒrdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
    This hotel is absolutely disgusting and completely not cared for. In our building, the one door didn't work, the other one had a boarded up window. Our room was filthy. Mold growing under the soap holder in the shower, floors filthy, stains on the bedding and lampshades, no doors on the closet, holes all over in the walls, light in the kitchen was broken. We had no TV remote, no cups to drink water, the refrigerator rumbled like an airplane taking off so we had to unplug it just to be able to sleep. Lights were burned out, there was trash in the kitchenette cabinets. I had to wipe down all the hard surfaces to feel like I had a clean place to lay my suitcase and the wipes were brown after I got done. The whole place REEKED of weed smoke. There was a gigantic bag of trash in the hallway our entire stay... Absolutely do not recommend this hotel. It is completely filthy, disgusting and unsafe.
    Aufenthalt von 2 NĂ€chten im MĂ€rz 2022

    2/10 – UngenĂŒgend

    Megan

    Mit der Familie gereist
    VerbesserungswĂŒrdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
    Bedbugs. Pictures were taken. Property refused to reimburse me for my stay or my luggage i had to purchase to replace my cloth luggage.
    Aufenthalt von 1 Nacht im MĂ€rz 2022

    2/10 – UngenĂŒgend

    Heather

    Mit der Familie gereist
    VerbesserungswĂŒrdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
    Our daughter laid out the the sofa bed and it was covered in mouse turds. Just absolutely nasty. Silverware was covered in mold. They were no toilet paper at all in our room. I immediately had to go downstairs to get some. When we saw how nasty and infested the couch bed was, the girls couldn’t sleep. They told us they were booked out but that GM names Tabatha would be in touch with us for discounts. She has not reached back out. I believe in giving company a chance to fix something before leaving a bad review because times are hard right now. But if you aren’t going to try to fix it, it’s time to leave reviews.
    Aufenthalt von 1 Nacht im MĂ€rz 2022

    4/10 – Schlecht

    Melodie

    Mit der Familie gereist
    Gut: Sauberkeit und Personal & Service
    VerbesserungswĂŒrdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
    Some of the things that we Experienced may or may not have been controllable by the hotel, yet made the stay less than pleasing. When we arrived just before 4:30 our room was not ready and were told 30 min. We gave them about 40 and the room was ready when we went in. So big props to the staff for that. Just beside the entry door, a window was busted out, with plywood covering it. How long it was there, who knows. But it can leave an uneasy feeling when walking into a hotel. Our room was clean, and the dishwasher was running when we walked in (not an issue), but the next morning when I woke up to get a drink of water and start coffee before the kids woke up, there were zero cups in the room. There was one (still dirty) coffee mug in the dishwasher-in the entire room (we were in a room with two double beds). No plastic cups anywhere. No dish soap, no wash cloths to clean the mug myself. There was construction going on in the city, and I’m not sure why this lot was the chosen ONE lot to store equipment, but there was a good 1/3 of the parking lot (which is clearly not a shared lot) that was unusable as it had all kinds of construction equipment parked. We returned from a concert at 1am and had to park in an adjacent lot and walk either quite a way around, or through snow and wet grass to get back to our room at 1am. Aside from these inconveniences that just kept stacking up, our room was right beside the elevator, and it was still a very quiet stay.
    Aufenthalt von 1 Nacht im MĂ€rz 2022

    2/10 – UngenĂŒgend

    Jacob

    GeschÀftlich gereist
    Gut: Personal & Service
    VerbesserungswĂŒrdig: Sauberkeit

    I had a mouse

    First impressions were of an average hotel for the price. On my only morning at the hotel, I brought a plate of food back to the room and very nearly stepped on a mouse in the middle of the room. I watched as it ran under the couch. After packing up my clothes to check out, I saw a second mouse run out from one room, cross the hallway, and then go under the door of another room. I asked to speak with a manager about a refund due to the mice and was given an email. Before leaving this review, I emailed the hotel manager twice with no reply. The refrigerator and freezer in the room were not cold.
    Aufenthalt von 1 Nacht im MĂ€rz 2022