Innenpool

Bewertungen von Hampton Inn Boulder - Louisville

2.5 out of 5
Hampton Inn Boulder - Louisville
912 W. Dillon Road, Louisville, CO

Bewertungen

8,0

Sehr gut

339 von insgesamt 843 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
271 von insgesamt 843 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
125 von insgesamt 843 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
73 von insgesamt 843 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
35 von insgesamt 843 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Josef

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr konfortables Hotel
Hotel war in allen Belangen hervorragend, leider etwas nahe an der Interstate

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Mindy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The man that checked us was very nice and professional.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von GSS am 28. Mai 2024
Hi Mindy, Thank you for taking the time to write a review. We will pass along your kind words to him! We hope to see you again the next time you are in the Boulder/Louisville area!

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff at breakfast were so nice!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von AGM am 13. Mai 2024
Thank you so much for recognizing Marissa! We are very happy you enjoyed your stay with us and look forward to seeing you again in the future! Have a wonderful day!

10/10 – Hervorragend

Brenda

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, kind friendly staff
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von GSS am 27. Mai 2024
Hi Brenda, We are pleased you enjoyed your stay! We look forward to seeing you again soon!

8/10 – Gut

michelle

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff all wonderful people. We enjoyed staying here.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von AGM am 11. Mai 2024
We are so pleased you enjoyed your stay! We look forward to seeing you again soon!

10/10 – Hervorragend

michael john

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location close to Rocky Mountains when on daily drives 500 miles in scenic routes in 4 days will go back
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von GSS am 6. Mai 2024
Hi Michael, thank you for the wonderful review! We love that our location is close to many of Colorado's top outdoor attractions. We look forward to seeing you again soon!

6/10 – Okay

Kathryn

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von AGM am 25. Apr. 2024
Thank you for taking the time to fill out your survey. Hopefully in the future we can earn a 5 from you. Thank you for staying with us!

4/10 – Schlecht

Wayne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Yes, if one reads the property description closely, it does state, "Parking available." If one expands the pop-up descriptive bubble, it states, "Self parking on site (USD $$$$$$$ per day*)." That 'disclaimer' is hidden to all unless there is some reason to click on the "See all" button - not something that most of us do unless we have some kind of 'heads-up' that instigates it. I didn't. I'm willing to bet that most people don't, so I was unprepared when the desk clerk told me that I would need to pay an additional $$$$$$$ $/2 fee for the privilege of parking in the hotel lot, which is actually more than what Expedia's website states. It may be "just half -$," however there's a principle involved. Dishonesty and misrepresentation, regardless of the magnitude of the deception, is abhorrent. It was clear from the desk clerk's demeanor that this little 'surprise package' provokes a good deal of rancor from guests checking in. Much like my case, the deadline to cancel has passed, so one is either forced to pay the fee, park off the property and subject oneself to the possibility of having one's vehicle towed, or walk away without completing the registration, thus walk away while being responsible for at least one night's hotel cost and likely no recourse for recovery. This is opportunistic, wrong-headed and unethical. I recommend you consider going elsewhere rather than support such deceptive business practices. (count the $, above)
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von AGM am 23. Apr. 2024
Thank you for taking the time to give us a review, we apologize that the parking fee is not more readily available when booking through Expedia, and we will address this in the future. We hope you will give us another opportunity to serve you better. The small fee is helping us to improve amenities for our guests and increases safety in our parking lot.

10/10 – Hervorragend

Deo Erik Paolo

Gut: Sauberkeit
The staff are very friendly
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von AGM am 20. Apr. 2024
Thank you so much for your review! And for mentioning our amazing team! We hope to see you again in the future!

6/10 – Okay

JINGJING

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von GSS am 8. Mai 2024
Thank you for taking the time to rate us. We hope you give us another chance to turn that 3 to a 5 during your next visit to the Boulder/Louisville area.

10/10 – Hervorragend

Chad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything about my stay was wonderful - except the (powdered/artificial) scrambled eggs. Loved the location, facilities, staff, and cleanliness. Need to do something about those nasty fake eggs tho!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von AGM am 10. Apr. 2024
Thank you, Chad, for the fantastic review! Our scrambled eggs are real eggs and are cage free. They come pre-cooked; we will do a better job going forward in the preparation. Thank you for your feedback! We look forward to seeing you again the future!

8/10 – Gut

Sharon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Staff is always very friendly and helpful.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von AGM am 10. Apr. 2024
Hi Sharon, thank you for the kind words to my team! It was a pleasure having you stay with us, and we hope to see you again soon!

4/10 – Schlecht

Barry

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
The check-in was a bundle of minor inconveniences. The dashboard pass, the need to show and share so much information, the lack of anticipation of my late arrival, the breakfast at 7 instead of 6, all made the welcome not a warm one.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von AGM am 9. Apr. 2024
Barry, we are so sorry to hear about your experience. Your feedback will be addressed with our staff regarding your stay. We hope you will give us another opportunity to provide you with an exceptional stay in the future.

10/10 – Hervorragend

Edduin

Muy bien
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von AGM am 27. März 2024
Thank you for the fantastic review! We hope to see you again in the future!

4/10 – Schlecht

Brian

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Hotel staff were friendly, walls in hallway were dirty, but once we got into room it went way downhill. Their was no toilet paper holder in the bathroom and then we woke up to a bed bug crawling across our pillow.
Antwort von AGM am 27. März 2024
Thank you, Brian, for your feedback, we are striving to improve every day and your review is very helpful. We hope you will give us another try in the future.

6/10 – Okay

Jeffrey

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Television viewing options were horrible. Many stations did not work or worked occassionally.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von AGM am 27. März 2024
Thank you for your review, Jeffrey, we are excited to be upgrading the television experience for our guests coming in April this year! We hope you will give us another opportunity in the future..

8/10 – Gut

Eliza

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel with a great breakfast!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von AGM am 27. März 2024
Thank you, Eliza, for your review! We will do our best to earn a 5 next time. Thank you for staying with us here at The Hampton Inn Louisville!

10/10 – Hervorragend

Katrina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was close CU Boulder campus and very clean. Felt safe and the staff very friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von AGM am 27. März 2024
Thank you so much Katrina for wonderful review! We look forward to welcoming you back in the future!

10/10 – Hervorragend

Adriane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was amazing. The breakfast was definitely a 10. I really like the black out shade in the room. I was able to get some good rest.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von AGM am 30. März 2024
Thank you do much the wonderful 5! We look forward to seeing you again soon!

6/10 – Okay

Richard

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Staff was absolutely wonderful. But the toilet had issues and the bathtub didn't drain properly.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Thomas

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
HVAC was noisy and room had a weird smell to it.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

carlon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

John S, Chicago

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Amy

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von AGM am 30. März 2024
Thank you for the fantastic 5 Amy! We hope to see you again!

10/10 – Hervorragend

Elaine

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Kimberly

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The pool looked like it had algae growing in it and the room was not clean. We arrived late at night and just dealt with it for the night. We did not use the shower/tub because it was very dirty. The woman at the front desk was very nice and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

John

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Joe

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The light in my bathroom didn’t work so I had to do everything in the dark. I didn’t feel like messing with it but just want the hotel to know.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Cesare

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Stay
Extremely friendly staff, very accommodating for a last minute booking.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Glenn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice staff and not to far from Denver and Colorado University

10/10 – Hervorragend

Daniel

Antwort von AGM am 30. März 2024
Thank you for the exceptional 5 Daniel! We look forward to welcoming you back to the Boulder area again!

4/10 – Schlecht

Gustavo

Geschäftlich gereist
Beware they charge for parking.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Juan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a very quiet hotel, which I like
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Ray

Mit der Familie gereist
Room was clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Susan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

DEBORAH, GILLETTE

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

6/10 – Okay

Dana

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Friendly staff. Decent breakfast. Hotel seems worn. Broken towel hanger on door. Required $7 parking fee. Men’s bathroom out of order in lobby. Ice maker broken on our floor.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Tehvin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Worked us in early! Great customer service and room was clean
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

James

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

4/10 – Schlecht

John

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I am an amputee. The shower chair they gave me was missing two of the stoppers on its leg and deformed when I sat on it. There also was no shower dam so water ran all over the bathroom. I signed up for a double queen and they said when I got there that they didn't have double queen assessable rooms. They also charged for parking when there was no need. However, the staff and breakfast were great.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

jon

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The fridge had food in it, the trash can was not emptied and there were a pair of sandals in the room all from the previous guest.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Conner

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Bathroom light didn’t work, shower didn’t drain, pool was dirty
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Nancy

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Robyn

Gut: Sauberkeit
The staff were nice enough. The room phone didn’t work and I asked twice for it to be fixed but no one did anything. I had to request housekeeping. This place is ok for the price but nothing special.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Pamela, Millington

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location convenient to local shopping
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

6/10 – Okay

Christopher

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
-
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

John

We had a reservation for 3 people and 2 beds, when we got to the room ONE bed and no other rooms available good thing our son who lives in Louisville gave us a air mattress. Never again
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023