Studiosuite, 1 King-Bett, Nichtraucher, Balkon | Ausblick vom Zimmer

Bewertungen von Hampton Inn & Suites LAX El Segundo

2.5 out of 5
Hampton Inn & Suites LAX El Segundo
888 N. Pacific Coast Hwy, El Segundo, CA

Bewertungen

9,2

Wunderbar

697 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
198 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
58 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
34 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Hotel und freundliches Personal
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Front Desk am 20. Mai 2024
Thank you for staying with us. We are happy to know you enjoyed your stay with us. Take care and happy travels.

8/10 – Gut

Werner

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and friendly Staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Celine am 4. Apr. 2024
Thank you for staying with us! We look forward to seeing you again.

8/10 – Gut

Lisa Francesca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel für Zwischenstop nöhe Flughagen
Eine Übernachtung für Anschlussflug. Gutes solides Hotel für Zwischenstop nähe Flughafen. Frühstück to go.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von JN am 22. Feb. 2024
Thank you for staying with us, we are so glad that you enjoyed your stay :)! We hope to have the pleasure of serving you again in the future, thank you!

8/10 – Gut

Mesut

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parken etwas teuer. Zimmer sauber. 5km vom Flughafen LAX. Empfehlenswert.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von The Hampton Inn & Suites LAX/El Segundo am 5. Nov. 2023
Thank you for your feedback. We will use your comments to further improve our service, product. Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again soon.

8/10 – Gut

Dennis

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute moderne Ausstattung, leider war das Personal beim Frühstück vollkommen überfordert. Das Personal an der Rezeption war sehr freundlich und zuvorkommend.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von jn am 12. Dez. 2019
Thank you for taking the time to provide us feedback as it enables us to improve the experiences of future and returning guests. We apologize we were unable to provide you a more memorable stay. Thank you again for advising us of opportunities to improve. We hope we get the chance to better service you in the future.

8/10 – Gut

Dennis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gutes, modernes Hotel in der Nähe von LAX.
Gutes, modernes Hotel nicht weit vom Flughafen LAX. Es gibt ein Shuttlebus zum Flughafen. Parken ist leider kostenpflichtig. Die Zimmer sind modern, aber nicht so groß.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Lena Gothling am 29. Nov. 2019
Thank you for taking the time to write your review of our property, your comments are very much valued. We really appreciate your comments regarding our hotel and customer service! Our team members take their roles in our industry very seriously and try every day to provide the quality of customer service our guest expect. We are glad you enjoyed your stay. I sincerely apologize that we were not able to provide you with a 100% positive experience. I have reviewed this feedback with our team and we will address the items you noted. Thank you again for advising us of these opportunities to improve. Thank you again. We look forward to seeing you on your next trip to Hampton Inn & Suites LAX El Segundo!!!

4/10 – Schlecht

Hans

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Unannounced they have no more airport shuttle service. This is a big minus for them and I will not book again
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Lester

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very spacious rooms, modern decor with all the conveniences. Very responsive staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Stacy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff and clean rooms.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Front Desk am 20. Mai 2024
We are so pleased to hear that! We will look forward to seeing you next time!

8/10 – Gut

wendy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Front Desk Team am 20. Mai 2024
Thank you so much for your feedback!

8/10 – Gut

Kenric

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing Great about it, but nothing bad, first night no water, because a main line burst …..after that ok, pay for parking is absurd
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Front Desk Team am 17. Mai 2024
Thank you for your review and for choosing to stay with us. We're glad you had an overall positive experience. Your feedback is important to us, and we'll use it to improve and strive for excellence. We hope to have the opportunity to welcome you back for an even better stay in the future.

4/10 – Schlecht

Monica, Delta

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Front Desk Team am 17. Mai 2024
Thank you for staying with us and for taking the time to provide us feedback. It seems, while you may have been satisfied with your stay, we were unable to provide you a more memorable experience. Here at Hampton Inn & Suites LAX/El Segundo, we strive for excellence and hope guest feedback provides us the opportunity of better serving our future and returning guests. Once again, we thank you for your time. Take care and happy travels!

4/10 – Schlecht

VENKATA KALI SARATH

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Booked for 2 nights. On the second night, there was no water supply. I've a child with me, and it was horrid situation as we couldn't use bathrooms. Also, there was no water in the breakfast area, as the water supply was completely shut down.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Celine am 19. Mai 2024
I'm sorry to hear about the inconvenience during your stay. We are continuously working on being. We hope to be able to make it up to you in the future.

10/10 – Hervorragend

Dieter

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Very easy to access
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Front Desk am 13. Mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Sheri

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The service was excellent. They had a coffee / tea bar available in the lobby and the breakfast buffet was well stocked and fresh.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Front Desk am 13. Mai 2024
Thanks for sharing your experience! We're delighted to have met your expectations.

2/10 – Ungenügend

??

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Water in the bathroom doesn’t work all rooms in the hotel.And the staff of front desk early morning had very poor support.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Front Desk am 13. Mai 2024
Thank you for taking the time to provide us feedback as it enables us to improve the experiences of future and returning guests. We hope we get the chance to better serve you in the future.

10/10 – Hervorragend

Ena Sofia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Front Desk am 13. Mai 2024
You recently filled out a survey regarding your stay at the Hampton Inn & Suites LAX/El Segundo and provided us with an excellent score. We are so appreciative that we were able to impact you in such a positive way and cannot thank you enough for this. We know that at the heart of our business, it is the efforts of our staff that truly enables us to stand out among the competition.

10/10 – Hervorragend

Guadalupe

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s a quite , clean place to stay . Always feel welcome.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Front Desk am 11. Mai 2024
Thank you for your feedback. Hope to see you soon.

10/10 – Hervorragend

Luis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful place
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Front Desk Team am 10. Mai 2024
Thank you for choosing our hotel! We're glad you had a nice stay.

10/10 – Hervorragend

Latoya, Livingston

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Front Desk Team am 10. Mai 2024
Thank you for staying with us! We appreciate your business and look forward to seeing you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Ellen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Newer rooms, staff friendly and helpful.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von front desk am 8. Mai 2024
Thank you for your review. We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Shweta Ashokrao

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Front Desk Team am 10. Mai 2024
We're so glad you enjoyed your stay!

10/10 – Hervorragend

María del R

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Un hotel lindo, limpio. Muy cerca del aeropuerto. Habitación linpis y amplia. Cama muy cómoda. El personal amable. Estacionamiento con costo pero de los más accesibles del área.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nattamon am 6. Mai 2024
Thank you so much for taking the time to share your positive feedback! It's fantastic to know that our amenities, location, and staff contributed to making your experience memorable. We look forward to welcoming you back soon for another wonderful stay!

6/10 – Okay

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Shampoo bottle in shower was empty so couldn’t wash hair.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nattamon am 4. Mai 2024
We apologize to hear about your experience, and we will be taking steps to ensure it doesn't happen again. We hope we get the chance to better serve you in the future.

8/10 – Gut

Maria

Mit dem Partner gereist
The property is comfortable and well situated. The street is a bit noisy (we had a street room). The parking situation in the evening was unacceptable. The hotel’s lot was full and the overflow garage was blocked by a bus. We had to exit the lot and enter the lobby to notify. We were told to drive around. That lot (not owned by the hotel) had a clear sign with a price of $20 daily while we were chargers $30 by the hotel. The staff seemed uninterested when we brought it up and merely said it was an old sign…inconvenient!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Management am 2. Mai 2024
Thank you for taking the time to provide us feedback as it enables us to better serve our future and returning guests. I sincerely apologize for the issues you experienced with parking. We will work with our team to improve their response to parking issues. We are currently working with our partners next door to improve ensuring that Hotel stalls are reserved for hotel guests only. As we do not own our own parking and rent parking from a 3rd party, we are limited in the actions we can take against vehicles that do not belong to hotel guests parked in Hotel stalls and must obtain approval from the 3rd party management team (e.g., towing the vehicles, or attaching boots to the vehicles). Once again, I sincerely apologize for this detriment to your stay experience and we will continue to work hard towards resolving this issue.

10/10 – Hervorragend

Irma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent place
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Front Desk am 30. Apr. 2024
Thank you for staying with us! We are so glad you enjoyed your stay! Take care, safe and happy travels :)!

10/10 – Hervorragend

Lyne

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Front Desk Team am 17. Mai 2024
Thank you for staying with us! We are so glad you enjoyed your stay! Take care, safe and happy travels.

10/10 – Hervorragend

Lauren

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Celine am 28. Apr. 2024
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear you enjoyed your stay.

2/10 – Ungenügend

Yahir

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Felt disrespected they checked in 5 people before they could check me had me waiting almost 1 hr to check in EVEN tho check in was at 3 i didn’t get in almost till 4 and i had somewhere to be
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Celine am 28. Apr. 2024
We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during check-in. Your feedback is important to us, and we will address this issue to ensure it doesn't happen again in the future. Please accept our apologies, and we hope to have the opportunity to make it up to you on your next visit.

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No airport shuttle!! So I had to Uber/Lyft from the airport. I selected this hotel as our night before a 8:28am flight and near the Zimmerman Car Museum for the day before. Otherwise, a nice stay, with Mexican food Uber eats (margaritas delivered). Luggage carts were sparse.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Celine am 28. Apr. 2024
Thank you for sharing your experience with us. We apologize for any inconvenience regarding the airport shuttle. We're glad to hear you enjoyed the other aspects of your stay, including the Mexican food delivery. Your feedback about the luggage carts is duly noted, and we'll work on improving this aspect. We hope to welcome you back for an even better stay in the future.

6/10 – Okay

Nivea

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a pleasant day at the Hampton Inn. I was very shocked to find out that you had to pay for parking on their premises. I thought that would be included in the fee.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Edmond

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Celine am 28. Apr. 2024
Your review is much appreciated! Thanks for staying with us.

8/10 – Gut

Annette, Charlotte

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Service at front desk was excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von DK am 13. Apr. 2024
We are so pleased to hear that! We will look forward to seeing you next time!

2/10 – Ungenügend

Elena

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I feel like I need to tell this story. The location of this hotel is good, near the airport. Every room I went into was infested with ants. I changed rooms three times, but at the end I found an anthill, so I sprayed shampoo on it and slept there. Please... please clean it and deal with the bugs. Even if you talk about ants, the staff isn't surprised or say sorry. It seemed like a very common thing. It's not just one or two, there are billions of them running around. The sound of bed springs, which I have never heard even in really cheap motels, is a bonus. The staff said it was survival. When you move on the bed a little, the springs make a loud noise. It's a bonus.
Antwort von Celine am 28. Apr. 2024
We're truly sorry for the inconvenience you encountered during your stay. Your experience does not reflect the level of service and comfort we strive to provide. Rest assured, we take your feedback seriously and will address these issues promptly. We appreciate your patience and hope to have the opportunity to regain your trust on a future visit.

10/10 – Hervorragend

Hiroyuki, Playa Vista

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
NOTHING
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von DK am 13. Apr. 2024
We hope to see you next time!

10/10 – Hervorragend

Dwayne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were incredibly friendly and accommodating and the rooms were very comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von DK am 13. Apr. 2024
We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Dwayne

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von jn am 28. Apr. 2024
Thank you for staying with us! We are so glad you enjoyed your stay! Take care, safe and happy travels :)!

10/10 – Hervorragend

Bruce

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The front office staff were amazing would stay there again
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Celine am 28. Apr. 2024
Thanks a bunch for your fantastic review! We aim to please.

10/10 – Hervorragend

Angadbir

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great experience
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von DK am 13. Apr. 2024
We are so happy you have a great experience with us.Come see us again soon!

10/10 – Hervorragend

Britney

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I love how quiet it was and the vibe there was just incredible. Definitely coming back
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Celina am 7. Apr. 2024
We look forward to seeing you again. We hope that you have a wonderful spring!

10/10 – Hervorragend

Guadalupe

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
am sorry parking is extremely expensive , that is the really bad thing .
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Celine am 4. Apr. 2024
Thank you for staying with us. We greatly appreciate and value your feedback, and we will be taking it into consideration.

2/10 – Ungenügend

YUKI

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Celine am 28. Apr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us.

10/10 – Hervorragend

Leigh

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to the airport. Clean, safe, good breakfast options.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Celine am 28. Apr. 2024
Your satisfaction is our priority! Thanks for the great review.

10/10 – Hervorragend

Qi

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Celine am 28. Apr. 2024
Thank you for choosing to stay with us! We're glad you had a fantastic time.

10/10 – Hervorragend

Tana, Escondido

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy stay and very clean! Convenient to airport.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Celine am 28. Apr. 2024
Thank you for choosing our hotel! We're glad you had a wonderful stay.

10/10 – Hervorragend

Brian

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Nice & clean
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Celine am 28. Apr. 2024
Your feedback is valued! Thank you for choosing to stay with us.

2/10 – Ungenügend

George

Geschäftlich gereist
I don’t know whether it was this hotel or Expedia, but they seem like the two are in the business of over-selling rooms and then punting the finger at the other in hopes that a customer will be frustrated and not follow-up for a refund.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Front Desk am 28. Apr. 2024
Thank you for bringing these issues to our attention. Please know that we take your concerns seriously and will work to improve.

8/10 – Gut

Kalina, Elk Grove

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Celine am 28. Apr. 2024
Thank you for your positive feedback! Come back and visit us soon.

10/10 – Hervorragend

Karla J

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cery comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Celine am 28. Apr. 2024
Thank you for your kind words and support! We appreciate it.