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7 von insgesamt 25 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
7
9 von insgesamt 25 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
9
3 von insgesamt 25 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
3
2 von insgesamt 25 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
2
4 von insgesamt 25 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
4
7,4/10
Sauberkeit
8,0/10
Personal & Service
6,6/10
Ausstattung
6,6/10
Zustand der Unterkunft
6,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
4/10 – Schlecht
Aracelis
Mit der Familie gereist
22. Mai 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
It was near everything
Aracelis
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
8/10 – Gut
Stéphane
21. Apr. 2024
Stéphane
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
6/10 – Okay
Dolores
9. Apr. 2024
El hotel no cuenta con aire acondicionado, nos diera n un ventilador pequeño y apenas funcionaba , la ropa de cama se veía sucia , no nos dieron control de la tv, demasiado ruido de los manifestantes de la plaza
Dolores
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
6/10 – Okay
Marco Antonio Alejos, Barcelona
4. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aunque muchos de los aspectos no depende del hotel, es decir los alrededores, y aunque es centrica a algunas plazas famosas que ver el entrono es ruidoso, por otro lado la atención de las chicas del hotel en todo momento ha sido genial ya que me ayudaros en algun tramite que tenia que hacer y son amables.
Marco Antonio Alejos
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2024
2/10 – Ungenügend
Hisashi
27. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
2階の道路に面した部屋、
一晩中、車のクラクションがうるさかった。
Hisashi
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
8/10 – Gut
Margaret
15. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Close to Plaza San Martin and had a small balcony
Easy walking distance to main sights
Cute room
Margaret
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Wanda
19. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wanda
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
2/10 – Ungenügend
Diana Elizabeth
Mit der Familie gereist
6. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Diana Elizabeth
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Eliezer
14. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eliezer
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Luis am 26. Dez. 2023
Gracias por su preferencia
4/10 – Schlecht
Jorge, Bismarck
Mit dem Partner gereist
18. Nov. 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They Sent us to another hotel which was Belen hotel ** near by, this hotel was shut down by municipal order of fumigation, but we we're charged 136.50 soles instead of the amount we were supposed to be charged, we had no option, so gave us a ** hotel and paid More than the *** hotel we we're supposed to get, felt cheated
Jorge
Antwort von Luis Sánchez am 26. Dez. 2023
Dear guest, we sincerely apologize for any inconvenience you experienced. We regret the unexpected change and overcharge. Your feedback is invaluable, and we are committed to addressing this matter promptly to ensure a more seamless experience in the future.Thank
8/10 – Gut
Michelle, GREEN RIDGE
Mit der Familie gereist
16. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I wanted to stay in the historic district for convenience to sights we wanted to visit. It is an old property, but conveniently located. The staff was friendly, we had three beds in the room, and the water pressure and temperature was good. The price was reasonable and there was a small fridge in the room. Location was great.
Michelle
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Luis am 26. Dez. 2023
Dear guest, we're delighted you enjoyed your stay at our historic property. We appreciate your kind words about our convenient location, friendly staff, comfortable room with three beds, good water pressure, reasonable price, and amenities like the small fridge. We look forward to welcoming you back.
8/10 – Gut
Helsmond David Aymerich
12. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La atencion del personal fue excelente y amable . Siempre dispuestos a ayudar y atender cualquier duda
Helsmond David Aymerich
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Luis am 26. Dez. 2023
Estimado DavidGracias por tu tiempo y preferencia Esperamos volverte a ver prontoSaludos
2/10 – Ungenügend
RICARDO
Mit der Familie gereist
5. Nov. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The worse hotel in Downtown Lima!!
This hotel with no sign in the front entrance door has been the worst Peruvian Hotel I have ever stayed in.
What a shame to offer/advertise these kind of hotels with "good reviews" in the web. It should have better filters before it is posted for tourists or visitors to Lima.
Very small rooms with no light, no towels, no soap, no shampoo. Wet counter with water-leaking small refrigerator. No telephone in the rooms.
I asked for a room change... it was same but with a dim light. Strong "mold" odor.
Asked for a wake-up call at 5:30 am... never happened.
Reason I booked this hotel for one night .... for convenience and be close to "las Nazarenas Church" ... checked-in past 11 pm just to check-out at 5:30 am....
I do not recommend this hotel at all!!
RICARDO
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Luis am 26. Dez. 2023
Dear guest, we appreciate your feedback. We regret that your experience did not meet your expectations. We value your input regarding the room and services. We'll take steps to enhance and ensure an optimal stay. However, we'd like to note that some details mentioned seem exaggerated. We appreciate the opportunity to improve and look forward to welcoming you back for a more positive experience.
10/10 – Hervorragend
Fabian
18. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelent
Fabian
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
10/10 – Hervorragend
Fabian
14. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very Nice
Fabian
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
10/10 – Hervorragend
MINGJIE
9. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good hotel to stay. Convenient, walking distance in the downtown. The hotel manager and staff are all very kind and helpful. They help you parking the car and book hotels and tickets in other city. Clean and comfortable hotel that I strongly recommend. Guest Jack
MINGJIE
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
8/10 – Gut
rafael
9. Apr. 2023
Gut: Personal & Service
Budget convenience
No air conditioning...heat was brutal....little fun struggle to bring air. Dated ,spartan.
Highlite was Dana Nicolas Linda and Julihno...great staff.
Cannot be beat for location...all mayor touristic atteactions nearby and near Metropolitano blue line and a "feeder"...near Teatro Municipal,famous Plazas and Jiron de la Union...etc
rafael
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
8/10 – Gut
Alejo
Mit dem Partner gereist
23. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Buen servicio
Alejo
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
8/10 – Gut
Juan
25. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muy bueno
Juan
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022
10/10 – Hervorragend
Alejo
21. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo bien
Alejo
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
6/10 – Okay
KINUKO, Tokorozawa
18. Juni 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
La señorita de la recepcion es amable, y da bienvenida a los visitantes.
Me gustò el servicio de tè que ofrece en el primer piso.
El cuarto esta limpio aunque es viejo y oscuro. No habia refrigirador, ni tapon de baño, no pude llenar la tina… espero que lo mejore, es que seguro volverè!
KINUKO
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
2/10 – Ungenügend
Joe
27. Mai 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Omg, where do i start. Dirty, no hot water when i checked in, no wifi, tv didn't work. Horrible experience
Joe
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022
8/10 – Gut
KINUKO, Tokorozawa
Mit der Familie gereist
5. Mai 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
La chica que nos atendio tiene lindo sonriza y estaba pendiente de nosotros. Muchas gracias. Ubucacion perfecta para pasear al sitios tristicos.
El dormitorio estaba limpio aunque es viejo el edificio. Agua caliente. Pero nos dio problema que No hay secadora de pelo.
Y el baño (váter) necesita arreglar, teniamos que abrir varias veces la tapa del tanque de agua, como el agua seguiq saliendo por no llenar el tanque..