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Bewertungen von Hotel El Plaza Centro de Lima

2.5 out of 5
Hotel El Plaza Centro de Lima
Av. Nicolás de Piérola, Lima, Provincia de Lima

Bewertungen

7,2

Gut

7 von insgesamt 25 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
9 von insgesamt 25 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 25 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 25 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 25 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,4/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

6,6/10

Zustand der Unterkunft

6,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Aracelis

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
It was near everything
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Stéphane

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Dolores

El hotel no cuenta con aire acondicionado, nos diera n un ventilador pequeño y apenas funcionaba , la ropa de cama se veía sucia , no nos dieron control de la tv, demasiado ruido de los manifestantes de la plaza
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Marco Antonio Alejos, Barcelona

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aunque muchos de los aspectos no depende del hotel, es decir los alrededores, y aunque es centrica a algunas plazas famosas que ver el entrono es ruidoso, por otro lado la atención de las chicas del hotel en todo momento ha sido genial ya que me ayudaros en algun tramite que tenia que hacer y son amables.
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Hisashi

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
2階の道路に面した部屋、 一晩中、車のクラクションがうるさかった。
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Margaret

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Close to Plaza San Martin and had a small balcony Easy walking distance to main sights Cute room
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Wanda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Diana Elizabeth

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Eliezer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Luis am 26. Dez. 2023
Gracias por su preferencia

4/10 – Schlecht

Jorge, Bismarck

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They Sent us to another hotel which was Belen hotel ** near by, this hotel was shut down by municipal order of fumigation, but we we're charged 136.50 soles instead of the amount we were supposed to be charged, we had no option, so gave us a ** hotel and paid More than the *** hotel we we're supposed to get, felt cheated
Antwort von Luis Sánchez am 26. Dez. 2023
Dear guest, we sincerely apologize for any inconvenience you experienced. We regret the unexpected change and overcharge. Your feedback is invaluable, and we are committed to addressing this matter promptly to ensure a more seamless experience in the future.Thank

8/10 – Gut

Michelle, GREEN RIDGE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I wanted to stay in the historic district for convenience to sights we wanted to visit. It is an old property, but conveniently located. The staff was friendly, we had three beds in the room, and the water pressure and temperature was good. The price was reasonable and there was a small fridge in the room. Location was great.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Luis am 26. Dez. 2023
Dear guest, we're delighted you enjoyed your stay at our historic property. We appreciate your kind words about our convenient location, friendly staff, comfortable room with three beds, good water pressure, reasonable price, and amenities like the small fridge. We look forward to welcoming you back.

8/10 – Gut

Helsmond David Aymerich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La atencion del personal fue excelente y amable . Siempre dispuestos a ayudar y atender cualquier duda
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Luis am 26. Dez. 2023
Estimado DavidGracias por tu tiempo y preferencia Esperamos volverte a ver prontoSaludos

2/10 – Ungenügend

RICARDO

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The worse hotel in Downtown Lima!!
This hotel with no sign in the front entrance door has been the worst Peruvian Hotel I have ever stayed in. What a shame to offer/advertise these kind of hotels with "good reviews" in the web. It should have better filters before it is posted for tourists or visitors to Lima. Very small rooms with no light, no towels, no soap, no shampoo. Wet counter with water-leaking small refrigerator. No telephone in the rooms. I asked for a room change... it was same but with a dim light. Strong "mold" odor. Asked for a wake-up call at 5:30 am... never happened. Reason I booked this hotel for one night .... for convenience and be close to "las Nazarenas Church" ... checked-in past 11 pm just to check-out at 5:30 am.... I do not recommend this hotel at all!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Luis am 26. Dez. 2023
Dear guest, we appreciate your feedback. We regret that your experience did not meet your expectations. We value your input regarding the room and services. We'll take steps to enhance and ensure an optimal stay. However, we'd like to note that some details mentioned seem exaggerated. We appreciate the opportunity to improve and look forward to welcoming you back for a more positive experience.

10/10 – Hervorragend

Fabian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelent
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Fabian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very Nice
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

MINGJIE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good hotel to stay. Convenient, walking distance in the downtown. The hotel manager and staff are all very kind and helpful. They help you parking the car and book hotels and tickets in other city. Clean and comfortable hotel that I strongly recommend. Guest Jack
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

rafael

Gut: Personal & Service
Budget convenience
No air conditioning...heat was brutal....little fun struggle to bring air. Dated ,spartan. Highlite was Dana Nicolas Linda and Julihno...great staff. Cannot be beat for location...all mayor touristic atteactions nearby and near Metropolitano blue line and a "feeder"...near Teatro Municipal,famous Plazas and Jiron de la Union...etc
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

Alejo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Buen servicio
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

8/10 – Gut

Juan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muy bueno
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Alejo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo bien
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

6/10 – Okay

KINUKO, Tokorozawa

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
La señorita de la recepcion es amable, y da bienvenida a los visitantes. Me gustò el servicio de tè que ofrece en el primer piso. El cuarto esta limpio aunque es viejo y oscuro. No habia refrigirador, ni tapon de baño, no pude llenar la tina… espero que lo mejore, es que seguro volverè!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

2/10 – Ungenügend

Joe

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Omg, where do i start. Dirty, no hot water when i checked in, no wifi, tv didn't work. Horrible experience
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

KINUKO, Tokorozawa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
La chica que nos atendio tiene lindo sonriza y estaba pendiente de nosotros. Muchas gracias. Ubucacion perfecta para pasear al sitios tristicos. El dormitorio estaba limpio aunque es viejo el edificio. Agua caliente. Pero nos dio problema que No hay secadora de pelo. Y el baño (váter) necesita arreglar, teniamos que abrir varias veces la tapa del tanque de agua, como el agua seguiq saliendo por no llenar el tanque..
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

8/10 – Gut

Delia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
La amabilidad del personal
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

tetiana

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022