Außenbereich

Bewertungen von Motel 6 Lexington, KY - East I-75

2 out of 5
Motel 6 Lexington, KY - East I-75
2260 Elkhorn Rd, Lexington, KY

Bewertungen

6,8
266 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
289 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
174 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
112 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
166 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,0/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

6,8/10

Zustand der Unterkunft

6,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Christa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Heather

Extremely friendly and helpful staff. Room amenities were as advertised. Clean comfortable bed. Wish the pool had been open.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Monesha

Great
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Daniel, Mount Sterling

K
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jason, Louisville

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Smooth Experience
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Daniel, Mount Sterling

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gud
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Katie, Kasson

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Nothing fancy. I didn’t mind it so much, and I would have probably stayed, but the beds were horribly uncomfortable and the 2 others I was with couldn’t take it. One of them went to the front desk and was convinced the worker was “so nice”, and they told him we would be getting a refund through Expedia in the next couple days for the 2 of 3 nights we did NOT end up staying. Yeah, that was 3 weeks ago. Crickets… don’t expect a refund or any effort put forth to rectify you just losing your money. Not impressed.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Rhea, Lauderhill

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ezra, Edinburg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good access to 64 great stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Mai 2024
Hi Ezra,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

4/10 – Schlecht

Daniel, Mount Sterling

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
K
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Mai 2024
Hi Daniel, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

4/10 – Schlecht

Daniel, Mount Sterling

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
K
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Mai 2024
Hi Daniel, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

4/10 – Schlecht

Daniel, Mount Sterling

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
K
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Mai 2024
Hi Daniel, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

4/10 – Schlecht

Daniel, Mount Sterling

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
K
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Mai 2024
Hi Daniel, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

4/10 – Schlecht

Daniel, Mount Sterling

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
K
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Mai 2024
Hi Daniel, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

8/10 – Gut

Caren

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Wish the room listed as handicap accessible had been equipped with a roll-in shower instead of a bathtub
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Mai 2024
Hi Caren, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Reunen

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
You know we all have problems And some can not be helped but the mgr . Wasn't to recuse renting a room just because there was a disagreement I bet two friends .. next thing you know the cops are pulling thru becahze the owners. Called them .. so if your thinking about renting a room don't go to motel 6 they will surely try to have the cops in your business ......
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Mai 2024
Hi Reunen,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6

6/10 – Okay

Randy

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Outdated...needs upgrading. Coffee only available in Lobby. Right off I-75. Convenient area. Being next to Interstate you hear traffic noise. You get what you pay for.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Mai 2024
Hi Randy,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

4/10 – Schlecht

Daniel, Mount Sterling

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gud
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Ismael

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room it’s ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Marilena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice bedroom, comfortable bed. Easy access to the motel and to the room. Nice floor in the room (no smelly carpet). Reasonable price also.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Andrew

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A nice hotel. Room is very spacious and beds are comfortable. Would have no hesitation on booking again in the future.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Heather

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
My room was clean and accommodating.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Daniel, Mount Sterling

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Horrible service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Brian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Brian,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Christopher

Gut: Personal & Service
Room was not ready over an hour after advertised check-in time. Second night there was a group of loud guests next door who talked and partied until well after 3:00 AM. Will not be returning to this property.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Christopher,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Dalton

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The room was nice & fairly clean. The outside of the motel was very run down & you could hear everything going on outside. It didn’t feel like the safest area.
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Dalton, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Jess

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
It was okay. Good for the price. There was nail polish all over our room, the shower head fell off during a shower, and mold in the front windowsill. The bed was okay and refrigerator wasn’t cold. The TV worked great.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Jess,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Brian

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Clean room, everything worked for me, but the butt bar out outside of my room. Apparently smokers can’t put their butts in the receptacle so didn’t give it a good appearance on the bright side, my dog, and I had a wonderful stay otherwise lol
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Brian, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Daniel, Mount Sterling

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gud
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Daniel,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Daniel, Mount Sterling

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gud
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Daniel, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Daniel, Mount Sterling

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ok
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Daniel,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Daniel, Mount Sterling

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gud
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Daniel, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Randy

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is outdated and needs upgrades. Some of our lights didn't work in our room. The water pressure in the sink was very low giving us barely a useable stream of water. The toilet stuck after flushing, and you had to jiggle the handle to get it to fill up again. The soap they offer you...doesn't lather well at all. No shampoo either.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Randy,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Donna

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Please don't ask for a review of you don't want to know the truth. Because you can just reject it. I wasn't happy. Room was ok except for my puppy eating something off the floor and almost died
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Donna, Thanks for leaving a rating regarding your recent visit. If you want to share more with us, please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Sharon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente servicio y propiedad
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hola Sharon,¡Gracias por la excelente reseña! Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Daniel, Mount Sterling

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 10. Mai 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Daniel, Mount Sterling

Verbesserungswürdig: Ausstattung
Gud place
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Daniel, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

gregory

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Dewayne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hi Dewayne, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

David

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
This is an older facility and is in need of a serious upgrade. But I was looking for cheap and I got it.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hi David, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie #Team6

6/10 – Okay

Shaquenta, hopkinsville

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
They need to make sure rooms are cleaner but overall I love the motel I stay there often when I travel to Lexington, just this time room wasn't clean and among other things they need to update on the blankets
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hi Shaquenta, Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Natalie #Team6

6/10 – Okay

Daniel, Mount Sterling

Gud
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 24. Apr. 2024
Hi Daniel, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Ashley

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quick sign in and the guy at the front desk was very nice and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Franchesca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Check in was quick, Decent room for the price that I paid for conveniently not to far from the airport which worked out for me.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Franchesca, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Donnie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms were clean,beds were soft,plenty towels.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Donnie, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff and service thank yall
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi John, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Jared

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Little sketchy
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Jared, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Aaron

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

renee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spacious and clean. Shower was weak.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 3. Apr. 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Matthew

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024