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328 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
328
301 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
301
198 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
198
86 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
86
89 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
89
8,0/10
Sauberkeit
8,2/10
Personal & Service
7,2/10
Ausstattung
7,2/10
Zustand der Unterkunft
7,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Oliver
11. Mai 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sehr freundlicher Empfang an der Rezeption! Dazu eine tolle Umgebung mit vielen Einkaufsmöglichkeiten und fast food Restaurants. Eines der besseren Motel 6, denn viele andere Locations sind ja - teilweise trotz Renovierung - sehr runter gekommen.
Oliver
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Brand Experience Team am 4. Sept. 2022
Hallo Freund, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Bewertung zu teilen. Wir freuen uns zu hören, dass Sie einen großartigen Aufenthalt hatten und können es kaum erwarten, es unseren Mitarbeitern zu sagen. Bis zum nächsten Mal, gute Fahrt.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
25. Apr. 2017
Motel am richten Platz
Gut als Basis für Unternehmungen in der Gegend. Viele Einkaufsmöglichkeiten und viel Gastronomie in der Umgebung.
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Bernd + Petra, Bremen
23. Apr. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zweckmässig
Wir haben dieses Hotel in der Nähe unserer Tochter gebucht um eine Nacht zu überbrücken. Das Hotel liegt verkehrstechnisch sehr gut und es ist trotzdem sehr ruhig. Zimmer sind von ausreichender Grösse und zweckmässig eingerichtet. Für unsere Zwecke war es für den Preis perfekt. Frückstück gab es in der mall nebenan zu kaufen.
Bernd + Petra
8/10 – Gut
ANNIE
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
28. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Jai une voiture électrique et la ville au complet na pas de borne. Jai bramcher ma voiture dans le 110 le temps davoir assez de chatge pour aller dans une autre ville me recharger. La femme de chambre es venu me parler avec degout et ma dit que cetais pas son problème et de débranche ma voiture et de m'arranger. Sinon cest tres propre mais vraiment pauvre comme cartier et endroit.
ANNIE
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
michael
27. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet rooms and friendly service
michael
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Wilben
26. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Wilben
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
4/10 – Schlecht
Keith
Mit der Familie gereist
26. Mai 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was just dirty. It smelled. The exterior was in poor condition. Needs a massive facelift. People clearly live at this hotel and leave personal belongings outside rooms. Just a really gross place. It’s appalling that we had to pay $206 for this dump.
Keith
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Adrienne
Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
25. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All around good
Adrienne
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Aniecea
Geschäftlich gereist
23. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was very nice and updated
Aniecea
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Christian, Fajardo
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
21. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exellent
Christian
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
4/10 – Schlecht
Erasmo
20. Mai 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nightly price was too high for what you get. Room was clean but smelled stale. Property is run down and in real need of renovation. Staff was friendly.
Erasmo
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
2/10 – Ungenügend
Chad
19. Mai 2024
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Chad
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Darlene
Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
17. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ame que permitan las mascotas y no cobren por ellas de verdad volveria y limpio
Darlene
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Sharon
17. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly, helpful staff. Clean; comfortable bed. Walked to breakfast in the morning. Reserved room was on the quiet side of the building.
Sharon
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Malcolm
Geschäftlich gereist
17. Mai 2024
Gut: Personal & Service
Good place to crash for a night or two. Good service.
Malcolm
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Robyn
Mit dem Partner gereist
12. Mai 2024
Gut: Ausstattung
Very convenient place to stay for our family functions!
Robyn
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Mai 2024
Hi Robyn,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Robert
Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
10. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
At Motel 6 they left the light on
Robert
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Mai 2024
Hi Robert, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
8/10 – Gut
KAYANN
Geschäftlich gereist
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was easy to check in for someone under 21
KAYANN
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Mai 2024
Hi Traveler,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
8/10 – Gut
Steven, Littleton
Geschäftlich gereist
8. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Yeah, Hotels been upgraded slightly, but don’t expect too much for furniture in the room lol
Steven
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Mai 2024
Hi Steven, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Maria
5. Mai 2024
Maria
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
6/10 – Okay
Gregorio
Mit dem Partner gereist
5. Mai 2024
Gut: Personal & Service
They will charge your card with out check in and i believe that's wrong and if the payment is declined they will cancel ur reservation
Gregorio
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Adrienne
4. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The employees are great! I’ve been here a few times throughout the years and I never could say these things at those previous times. Look
Adrienne
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Rachel
3. Mai 2024
Rachel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
2/10 – Ungenügend
Jerald
28. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rooms were way below my standards the floor was sticky and the room were plain and very old looking the tub had mold all around the seems the walls are paper thin I wouldn’t stay there again or recommend not even for the price
Jerald
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Jerald,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Leonardo
28. Apr. 2024
Leonardo
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Colleen
27. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Colleen
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Mai 2024
Hi Colleen,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
Andre
24. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They cancelled my reservation for no damn reason
Andre
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Andre,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Chad
24. Apr. 2024
Chad
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Mai 2024
Hi Chad,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
8/10 – Gut
sharon
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
sharon
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 3. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
8/10 – Gut
Chuck
Mit dem Partner gereist
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
As always this was a good property to stay at
Chuck
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hi Chuck, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Pat
Mit Haustieren gereist
21. Apr. 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not enough handicap room
Pat
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hi Pat, We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Natalie #Team6
2/10 – Ungenügend
Sonia
Geschäftlich gereist
20. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sonia
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 3. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Dale
Mit dem Partner gereist
19. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything great motel
Dale
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels.Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Chad
Mit einer Gruppe gereist
19. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff are very
Chad
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hi Chad, We appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Natalie #Team6
4/10 – Schlecht
Aaron, Nantucket
Mit der Familie gereist
15. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Definitely not the most comforting location and patronage. Affordable but that's it's only asset.
Aaron
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Aaron,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Allan, Rome
Mit der Familie gereist
14. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
As always the property is in great condition. The grounds are still in the middle of renovation, the end results should be appealing to a first time visitor.
Allan
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Allan,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
8/10 – Gut
Jason
14. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Jason
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 25. Apr. 2024
Hi Jason,Thank you for the amazing review!Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
Brittany
14. Apr. 2024
Brittany
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
8/10 – Gut
Chris
8. Apr. 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Chris
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi Chris, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Jasmine
6. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
IT was amazing
Jasmine
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
8/10 – Gut
Chris
Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
5. Apr. 2024
Gut: Personal & Service und Ausstattung
The front desk staff was fun and attentive to my needs, I use a walker and they were more than helpful. My only complant would be the cleaning staff very overwhelmed, did a good job just took a bit longer for them to get to the room
Chris
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hi Chris, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
Dennis
4. Apr. 2024
Dennis
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi Dennis, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Chris
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything
Chris
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hi Chris,Thank you for the excellent rating! Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Fanice
1. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Fanice
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Fanice,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
8/10 – Gut
Amanda
Mit dem Partner gereist
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Newer furniture than expected. With nice charging amenities.
Amanda
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hey Amanda, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Dale
Mit dem Partner gereist
26. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The greatest
Dale
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 3. Apr. 2024
Hi Dale, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
8/10 – Gut
Thomas
25. März 2024
Thomas
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
2/10 – Ungenügend
Jorge
18. März 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The staff was respectful and filled with information
Jorge
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi Jorge,We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
8/10 – Gut
elaine
Mit dem Partner gereist
12. März 2024
Gut: Personal & Service
The room was supposed to be smoke-free but had a strong odor of smoke.
elaine
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 19. März 2024
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
2/10 – Ungenügend
Annie
Mit der Familie gereist
12. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the day of check out just gave us a 10 min window that they were shutting down the water for 3 hours which was a inconvenience.
had requested service and never got done at the end of the day i ended up picking up sheets and dong the bed myself.
Annie
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 19. März 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6