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Bewertungen von Motel 6 Leominster, MA

2 out of 5
Motel 6 Leominster, MA
48 Commercial Rd, Leominster, MA

Bewertungen

7,4

Gut

328 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
301 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
198 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
86 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
89 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Oliver

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sehr freundlicher Empfang an der Rezeption! Dazu eine tolle Umgebung mit vielen Einkaufsmöglichkeiten und fast food Restaurants. Eines der besseren Motel 6, denn viele andere Locations sind ja - teilweise trotz Renovierung - sehr runter gekommen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Brand Experience Team am 4. Sept. 2022
Hallo Freund, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Bewertung zu teilen. Wir freuen uns zu hören, dass Sie einen großartigen Aufenthalt hatten und können es kaum erwarten, es unseren Mitarbeitern zu sagen. Bis zum nächsten Mal, gute Fahrt.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Motel am richten Platz
Gut als Basis für Unternehmungen in der Gegend. Viele Einkaufsmöglichkeiten und viel Gastronomie in der Umgebung.

8/10 – Gut

Bernd + Petra, Bremen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zweckmässig
Wir haben dieses Hotel in der Nähe unserer Tochter gebucht um eine Nacht zu überbrücken. Das Hotel liegt verkehrstechnisch sehr gut und es ist trotzdem sehr ruhig. Zimmer sind von ausreichender Grösse und zweckmässig eingerichtet. Für unsere Zwecke war es für den Preis perfekt. Frückstück gab es in der mall nebenan zu kaufen.

8/10 – Gut

ANNIE

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Jai une voiture électrique et la ville au complet na pas de borne. Jai bramcher ma voiture dans le 110 le temps davoir assez de chatge pour aller dans une autre ville me recharger. La femme de chambre es venu me parler avec degout et ma dit que cetais pas son problème et de débranche ma voiture et de m'arranger. Sinon cest tres propre mais vraiment pauvre comme cartier et endroit.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet rooms and friendly service
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Wilben

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Keith

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was just dirty. It smelled. The exterior was in poor condition. Needs a massive facelift. People clearly live at this hotel and leave personal belongings outside rooms. Just a really gross place. It’s appalling that we had to pay $206 for this dump.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Adrienne

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All around good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Aniecea

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was very nice and updated
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Christian, Fajardo

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exellent
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Erasmo

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nightly price was too high for what you get. Room was clean but smelled stale. Property is run down and in real need of renovation. Staff was friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Chad

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Darlene

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ame que permitan las mascotas y no cobren por ellas de verdad volveria y limpio
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Sharon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly, helpful staff. Clean; comfortable bed. Walked to breakfast in the morning. Reserved room was on the quiet side of the building.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Malcolm

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Good place to crash for a night or two. Good service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Robyn

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Very convenient place to stay for our family functions!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Mai 2024
Hi Robyn,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
At Motel 6 they left the light on
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Mai 2024
Hi Robert, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

KAYANN

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was easy to check in for someone under 21
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Mai 2024
Hi Traveler,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6

8/10 – Gut

Steven, Littleton

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Yeah, Hotels been upgraded slightly, but don’t expect too much for furniture in the room lol
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Mai 2024
Hi Steven, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Maria

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Gregorio

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
They will charge your card with out check in and i believe that's wrong and if the payment is declined they will cancel ur reservation
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Adrienne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The employees are great! I’ve been here a few times throughout the years and I never could say these things at those previous times. Look
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Rachel

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Jerald

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rooms were way below my standards the floor was sticky and the room were plain and very old looking the tub had mold all around the seems the walls are paper thin I wouldn’t stay there again or recommend not even for the price
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Jerald,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Leonardo

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Colleen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Mai 2024
Hi Colleen,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Andre

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They cancelled my reservation for no damn reason
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Andre,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Chad

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Mai 2024
Hi Chad,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

sharon

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 3. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Chuck

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
As always this was a good property to stay at
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hi Chuck, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Pat

Mit Haustieren gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not enough handicap room
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hi Pat, We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Natalie #Team6

2/10 – Ungenügend

Sonia

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 3. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Dale

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything great motel
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Chad

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff are very
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hi Chad, We appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

Aaron, Nantucket

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Definitely not the most comforting location and patronage. Affordable but that's it's only asset.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Aaron,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Allan, Rome

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
As always the property is in great condition. The grounds are still in the middle of renovation, the end results should be appealing to a first time visitor.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Allan,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6

8/10 – Gut

Jason

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 25. Apr. 2024
Hi Jason,Thank you for the amazing review!Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Brittany

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Chris

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi Chris, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Jasmine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
IT was amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Chris

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
The front desk staff was fun and attentive to my needs, I use a walker and they were more than helpful. My only complant would be the cleaning staff very overwhelmed, did a good job just took a bit longer for them to get to the room
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hi Chris, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Dennis

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi Dennis, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Chris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hi Chris,Thank you for the excellent rating! Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Fanice

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Fanice,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

8/10 – Gut

Amanda

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Newer furniture than expected. With nice charging amenities.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hey Amanda, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Dale

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The greatest
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 3. Apr. 2024
Hi Dale, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

8/10 – Gut

Thomas

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Jorge

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The staff was respectful and filled with information
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi Jorge,We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

elaine

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
The room was supposed to be smoke-free but had a strong odor of smoke.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 19. März 2024
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6

2/10 – Ungenügend

Annie

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the day of check out just gave us a 10 min window that they were shutting down the water for 3 hours which was a inconvenience. had requested service and never got done at the end of the day i ended up picking up sheets and dong the bed myself.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 19. März 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6