Außenbereich

Bewertungen von Apache Casino Hotel

3.5 out of 5
Apache Casino Hotel
2315 E. Gore Blvd., Lawton, OK

Bewertungen

9,2

Wunderbar

652 von insgesamt 963 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
223 von insgesamt 963 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
49 von insgesamt 963 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
21 von insgesamt 963 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
18 von insgesamt 963 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Michelle

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Paid extra for breakfast and never received information, a coupon, directions, etc… when asked about it was informed that the person working was new and she wasn’t sure how it worked.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Carol

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Carrie am 22. Mai 2024
Thank you for being our guest Carol!

10/10 – Hervorragend

Silvia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I really enjoyed my stay!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Carrie am 22. Mai 2024
Hi Silvia,We are happy you enjoyed your stay at Apache Casino Hotel. We look forward to your next visit.

6/10 – Okay

Stephanie

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Carrie am 1. Mai 2024
Hi Stephanie,I am sorry we did not provide a better experience. Please let me know where we went wrong so I can work through this area with my team.

2/10 – Ungenügend

Douglas, Lake Havasu City

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Check in time 4:00 Arrive 4:45 - room not yet clean, no idea when will be ready, we will call you. 7:00 no call so call to inquire, still no idea when will be ready. 7:30 still no room so call Expedia. Finally get in room at 8:00 after Expedia calls management. Staff at desk not happy. The next night there are unhappy customers waiting to get their room so this is a common thing there.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Carrie am 23. Apr. 2024
Hi Douglas,I apologize that you did not have a smooth check in. We are working to resolve the issue.

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Carrie am 23. Apr. 2024
Hi Jennifer,Thank you for choosing to stay at Apache Casino Hotel.

10/10 – Hervorragend

Faubert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I wanted to take a moment to express my sincere appreciation for the wonderful experience I had during my recent stay at your hotel, APACHE Casino in Lawton, Oklahoma. From the moment I arrived, I was impressed by the warm welcome and exceptional hospitality extended by your staff. The check-in process was smooth and efficient, and I immediately felt at ease in the welcoming atmosphere of your establishment. Throughout my stay, I was consistently impressed by the team's high level of service and attention to detail. Whether it was the impeccably clean and comfortable room, every aspect of my stay exceeded my expectations. I particularly appreciated the easy parking, and the quiet area, such as the quality of the accommodations, and the friendliness of the staff, These factors truly made my stay memorable and enjoyable. My experience at APACHE CASINO was exceptional, and I would not hesitate to recommend it to friends, family, and colleagues. Thank you for providing such a fantastic hospitality experience, and please extend my gratitude to your entire team for their outstanding service.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Carrie am 26. März 2024
Hi Faubert,Thank you so much for the great review and choosing to stay at Apache Casino Hotel. I am glad our team met exceeded your expectations.

10/10 – Hervorragend

Aylenis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Carrie am 3. Apr. 2024
We are glad you enjoyed your stay Aylenis!

10/10 – Hervorragend

Yvelle

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Love staying here every time I visit Wichita Mountains!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Carrie am 23. März 2024
Thank you for being our guest.

4/10 – Schlecht

Therese

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The checkin staff was on the phone with a customer and we waited in line a long time to checkin. The customer behind us in the long line was arguing the whole time with someone. They should have been able to call for another checkin person when she was delayed so long on the phone.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Carrie Hotel Director am 23. März 2024
I am sorry your check in experience was not good. I agree with you that another person should have been called to the desk to assist with our waiting guests. Please let me know if you plan to give us another try. Your experience is not typical and I would like to make up for the issues you experienced.

4/10 – Schlecht

Chad

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Woke up to no water to take a shower. Attendant was on phone to let know and I couldn’t wait.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Carrie am 8. Feb. 2024
Hi Chad,The City of Lawton had a water main break and they had to shut our water down to repair it. I am sorry this occurred during your stay.

6/10 – Okay

Sean

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
My Review
I thought this hotel was a 4*, but after realizing it didn’t serve room service, I ate in one of the restaurants downstairs. The a/c unit is too loud for my taste. The shower head showed signs of calcium build-up. There were 3 stands of hair in the shower, so I'm not sure if the shower was properly cleaned before my arrival.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Carrie am 8. Feb. 2024
Hi Sean,I apologize for the cleanliness issues you experienced during your stay. Please let me know your room number so that I can have it placed out of order and maintenainced.

10/10 – Hervorragend

Juan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Carrie am 2. Feb. 2024
Thank you for staying with Juan.

10/10 – Hervorragend

steven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room was very comfortable and clean, the staff were all friendly and helpful. The non-smoking casino was great!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Carrie am 2. Feb. 2024
Hi Steven,Thank you for rating our property.

8/10 – Gut

Karen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had some loud neighbors on my floor but other than that, hotel is good place to stay. Be mindful of people from casino area hanging out in the lobby and good restaurant is closed on Mondays. Grill and coffee shop don't open until 7 if you are a early riser.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Carrie am 31. Jan. 2024
Hi Karen,Thank you for being our guest and rating our property. If you visit again and have noisy neighbors please call the front desk. We send to security to give a noise warning.Thank you,

10/10 – Hervorragend

Gustavo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Kirk at front desk is the right person for that job!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Carrie am 31. Jan. 2024
Thank you for being our guest Gustavo!

10/10 – Hervorragend

Jack

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice rooms
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Carrie am 31. Jan. 2024
Thank you for staying with us JAck!

10/10 – Hervorragend

Andrea

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great facility. Casino and entire property was clean and did not smell at all Smokey. Very nice staff and very secure. Would highly recommend and I will stay again when I visit Lawton.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Carrie am 31. Jan. 2024
Hi Andrea,We are a smoke free property. We are glad you enjoyed your stay.

10/10 – Hervorragend

Kevin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Carrie am 10. Jan. 2024
Thank you for being our guest.

10/10 – Hervorragend

Diane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Carrie am 10. Jan. 2024
Thank you for rating our property.

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Carrie am 5. Jan. 2024
Thank you for rating our property.

10/10 – Hervorragend

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location and fun times in casino!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Carrie am 5. Jan. 2024
Thank you for your review!

10/10 – Hervorragend

mickie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is always a pleasure to visit.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Carrie am 5. Jan. 2024
Thank you for choosing to stay with us Mickie.

10/10 – Hervorragend

Margaret

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Carrie am 14. Nov. 2023
Thank you for rating our property Margaret.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Carrie am 10. Nov. 2023
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Linda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Awesome
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Carrie am 1. Nov. 2023
Thank you for being our guest and rating our property.

8/10 – Gut

Mildred

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Carrie am 17. Okt. 2023
Hi Mildred,Thank you for rating our property and being our guest.

10/10 – Hervorragend

William

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
My plane was delayed for 24 hours but the properties kept my reservation in place and did not charge me for the night that I could be there so that was greater than. When I got there the desk was amazing
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Carrie am 17. Okt. 2023
Hi William,I am glad my team took care of you.

10/10 – Hervorragend

Timothy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bird droppings from the trees in parking area in front of hotel unsightly.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Carrie am 3. Okt. 2023
Thank you for being our guest Timothy and rating our property. We are trying to find a humane way to relocate the birds.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nice hot tub and pool
the restaurant situation desperately needs to be improved. the onsite places were all closed and there are few choices within walking distance. The salt water hot tub is relaxing and the pool area is clean and enjoyable for individuals or families.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Carrie am 3. Okt. 2023
We appreciate you choosing to stay at Apache Casino Hotel. Thank you for your feedback so that we can create joyful future experiences for our guests.

10/10 – Hervorragend

Lakisha

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Carrie am 3. Okt. 2023
Thank you for being our guest Lakisha.

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel. Clean and spacious with a nice pool area
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Carrie am 3. Okt. 2023
Thank you for your review Stephanie!

6/10 – Okay

ralph

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Carrie am 14. Sept. 2023
Hi Ralph,I am sorry you did not have a better experience.

10/10 – Hervorragend

Aj

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Carrie am 14. Sept. 2023
Hi Aj we are happy you stayed with us and rated our property.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Carrie am 14. Sept. 2023
Thank you for rating your stay.

10/10 – Hervorragend

Scott

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Friendly staff. Accommodations were great.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Carrie am 5. Sept. 2023
Hi Scott,Thank you for staying with us and being our guest.

10/10 – Hervorragend

Jenny, Rockdale

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Carrie am 3. Okt. 2023
We appreciate you taking the time to rate our property Jenny.

6/10 – Okay

Curtis

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very noisy during quite hours, hotel staff not friendly or unfriendly, black birds take over parking lot at night and trash out vehicles with feces. Very average hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Carrie am 31. Aug. 2023
Hi Curtis,I am sorry you did not have peace and quiet during your stay. We take all noise complaints seriously and send security to issue one warning. Thank you for being our guest.

10/10 – Hervorragend

Terance

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very pleased with the room. I do not recommend purchasing the breakfast voucher. Expedia charges $18 (for two people) but the vouchers are only worth $16 towards your breakfast. The breakfast is a la cart not a standard buffet service. Menu is limited with only coffee included for a drink. The food was comparable to fast food drive through restaurants and the food is served in styrofoam boxes, not plates. Don’t waste your money. Go down the street to Cracker Barrel.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Carrie am 24. Aug. 2023
Hi Terance,Thank you for your feedback. We are still working on returning our breakfast service to normal post covid. I will take a look at the offerings compared to the pricing. Thank you,

8/10 – Gut

Tracy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the casino
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Carrie am 23. Aug. 2023
Thank you for being our guest Tracy!

8/10 – Gut

Erica

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Not Bad!
Everything throughout seemed like it could use a good cleaning. Staff was very friendly, nice area, felt safe. Beds were on the firm side. It was a decent stay..
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Carrie am 23. Aug. 2023
Hi Erica,Thank you for your feedback. I will get with our cleaning team to provide a better experience to our guests.

10/10 – Hervorragend

james

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Carrie am 5. Sept. 2023
Hi James,Thank you for staying with us and rating our property.

10/10 – Hervorragend

JOYCE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We have stayed here numerous times and it never fails us!!! I can’t say the same for the casino…absolutely NO bells going off!! Not good!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Carrie am 13. Aug. 2023
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Carrie am 12. Aug. 2023
Thank you for rating out property.

2/10 – Ungenügend

Estrella

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Carrie am 12. Aug. 2023
Hi Estrella,I am sorry you did not have a pleasant stay. Please let me know what happened during your stay.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Carrie am 12. Aug. 2023
Thank you for rating our property.

10/10 – Hervorragend

Brian

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Carrie am 23. Aug. 2023
Thank you for choosing to stay at Apache Casino Hotel Brian!

10/10 – Hervorragend

brenda

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Carrie am 25. Juli 2023
Thank you for being our guest Brenda!

10/10 – Hervorragend

Joseph

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Carrie am 12. Aug. 2023
Thank you for being our guest Joseph!

8/10 – Gut

Michael

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Carrie am 12. Aug. 2023
Thank you for staying with us!