Blick auf den See

Bewertungen von Appart'Hotel 46a

3 out of 5
Appart'Hotel 46a
Av. de Rhodanie 46a, Lausanne

Bewertungen

8,2

Sehr gut

36 von insgesamt 79 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
26 von insgesamt 79 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
6 von insgesamt 79 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 79 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 79 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Leticia

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Grösszügige Wohnung, sehr sauber, sehr gut gelegen
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alles war perfekt
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Paola

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay!
Amazing apartment: location, comfort, clean, parking.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Ursula

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt in Fußnähe zum Genfer See. Es gibt eine kleine Küche sowie einen kleinen Kühlschrank.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Rui

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Team 46a am 27. Juni 2023
Dear Rui Thanks a lot!!!!!!have a beautiful day!!!Regards

2/10 – Ungenügend

Rudolf

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Team 46a am 12. Apr. 2023
Bonjour Rudolf Merci pour vos commentaires. Mais pour que nous puissions améliorer notre service, il serait bon de savoir exactement ce que vous n'avez pas aimé. Je ne peux pas décrire votre expérience en un mot.Meilleure salutations

2/10 – Ungenügend

Rudolf

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Team 46a am 30. Nov. 2022
Bonjour Monsieur Merci pour les commentaires. Pouvez-vous s'il vous plaît préciser ce que vous n'avez pas tellement aimé que vous avez directement utilisé le mot Terrible?Merci d'avance Meilleures salutations

8/10 – Gut

Flavio

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Team 46a am 30. Nov. 2022
Bonjour MonsieurMerci pour votre note élevée!Bonne journée Meilleures salutations

8/10 – Gut

Sebastien

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Best regards Your team 46a am 16. Aug. 2022
Hello Thank you for your mark. Your opinion is very important to us. We will be glad to see you in the future!)

6/10 – Okay

Inaki

Geschäftlich gereist
Das Zimmer den Bildern hat viel besser ausgesehen. Mülleimer war noch voll mit Resten von letzter Besucher. Ich hatte ein Doppelbett gebucht und zwei Betten gekriegt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Team 46a am 10. Nov. 2021
Hello Inaki Thanks for your feedback. All our photos correspond to the rooms. Perhaps you have already looked at the photos of rooms of other categories. We apologize for the garbage. And if you decide to use our hotel again, we can give you a discount when you book directly at the hotel. All bedding requests are subject to availability. Unfortunately, on November 1st we did not have any rooms with a large bed. Have a nice day

10/10 – Hervorragend

Giacomo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
alles tiptop
alles wie erwartet. Bequem und funktional
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Susan am 27. Okt. 2021
Dear Giacomo, Thank you very much for commenting :) We look forward to welcoming you again and wish you a great day! Your team 46a Susan

4/10 – Schlecht

Robin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Unbequeme und dreckige Unterkunft.
Check in sehr kompliziert, kein Personal vor Ort. Douche sehr schmutzig, vor allem der Boden. Essbesteck sehr unrein und verschmutzt, das ist eine Sauerei! Bett unrein, verursachte die ganze Nacht Juckreiz und beissen, sehr unbequem. Hygiène allgemein sehr dreckig und schmudelig. Morgenessen bezahlt war aber nicht vorhanden. Insgesamt ein sehr schlechter und unbequemer Aufenthalt, möglichst nie wieder, schade fürs Geld.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

6/10 – Okay

Rosalia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Quelque jours avant notre arrivée j’ai essayer de contacter deux fois par téléphone l’établissement, je n’ai jamais eu de réponse. Par mail j’ai pas eu de réponse à ma question non plus. Tout est en anglais donc on ne comprend pas. Le Check-in et le Check-out est très mal expliquer, il n’y a personne à l’accueil encore une fois. Dans son ensemble la chambre est bien, mais la cuisine n’a pas été nettoyer correctement du tout. Sinon endroit très calme et sympathique.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

10/10 – Hervorragend

Giacomo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020
Antwort von Team 46A am 22. Juni 2020
Thank you, Giacomo, for the positive review! You have made our team very happy. We look forward to welcoming you again soon. Kind regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Werner, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehmes Appartement in Nähe des Sees
Wir haben als Paar ein verlängertes Wochenende dort verbracht: Einen Tage hinaufgestiegen in die Stadt, einen Tag am See gewandert und dann einen Tag mit dem Zug (50 Min.) nach Genf. Einen Minuspunkt gibt es leider: die Umgebung und der Ausblick sind, trotz Seenähe, von einer großen Straße und den Geschmacklosigkeiten der repräsentativen Bürokomplexe einiger Weltfirmen geprägt. Aber man muss ja nicht dauernd hingucken. Die Fenster sind hervorragend gegen den Straßenlärm isoliert, und nachts ist der Verkehr ohnehin deutlich reduziert. Die Belästigung hält sich in Grenzen. Und nach ein paar Minuten Fußweg ist man am See oder steigt hinauf in die Stadt. Und Hamam und Sportstudio und Bistro im Erdgeschoss.... Und: sehr zuvorkommendes Personal.

8/10 – Gut

Nicolas

Geschäftlich gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Correct mais trop cher pour le service inexistant
L'avantage de l'hôtel est, je trouve, qu'il etait bien placé au bord du Léman. En revanche, j'ai trouvé qu'au vu du prix de la nuit (dans la moyenne de nombreux autres hôtels du coin), le fait qu'il n'y ait aucun personnel sur place soit au détriment de l'expérience. Cela commence par le check-in : il faut leur envoyer par mail une pièce d'identité. Puis une fois sur place, dans la chambre on découvre que le ménage et le changement de serviettes se fera en supplément (de l'ordre de 30 CHF tout de même). Au demeurant je fais en général en sorte à l'hôtel de ne pas demander ceux-ci lors de séjours de 2-3 nuits, mais sur le principe les rendre payant est exagéré. De plus la décoration comme le confort et ce qui est fourni se fait dans l'optique de maximiser les profits des propriétaires, déja bien lotis par le fait de n'avoir aucun salaire à verser à quiconque : gel douche et savon premier prix, sachets de thé et capsules de café au compte-goutte... Bref je ne pense pas revenir, je n'aime pas l'approche des propriétaires sur cet hôtel et mon expérience n'a pas été très positive.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Votre équipe 46a am 26. Feb. 2024
Bonjour Nicolas Merci pour vos commentaires.Nous changeons les serviettes conformément aux exigences des hôtels 3 étoiles. Le client peut demander son remplacement plus souvent et cela ne coûte pas 30 CHF comme vous l'avez écrit, mais 15 CHF.Également afin d'économiser de l'eau et de rejeter moins de détergents dans l'environnement. Dans le même but, nous n’utilisons pas de savon ni de gel douche individuels, car nous jetons alors beaucoup de plastique.Nous vous souhaitons une bonne journée!Meilleurs salutations

10/10 – Hervorragend

Marc

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful apartment
Very nice and will stay again. Only thing missi g was a kettle but could boil water on the hob. Spacious room clean and bright
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Louis, Boulogne Billancourt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotel 46a Lausanne
Perfect for a short stay, very convenient for the offices nearby. No receptionist ever avaialble when needed but not a problem in my instance. Cold room, old lumpy pillows. The restaurant/bar wasnt open on a friday evening. Despite the minor negatives, i would stay there again if i needed to work locally again.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Vladimir

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Laura

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Proche de la plage. Accès au centre ville à pied facile (prévoir des montées à faire :))
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

4/10 – Schlecht

Christian Olivier Robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Terrible service. Self check in outside reception hours 08.00 - 14.00 Monday. Weekend, no service after 14.00 on Friday. Service of changing towels every 3 days (it looks it is the standard of 3 stars hotel in Switzerland based on the affirmation of the arrogant and useless receptionist named Alvina). We had no balcony to dry our towels and simply asked on Friday for receiving 2 extra towels, our departure being scheduled on Sunday. What we finally did not receive as we did not receive the number or the manager, despite my request from receptionist. To be definitely banned of your options if you want to take showers as a normal person. Self check in code was not received as promised upon our arrival despite having provided the requested documents and wifi mentioned on the entrance door was not working until the following day where IT person had to enter into our room to fix it
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von Team 46a am 27. Juni 2023
Dear Christian Olivier RobertWe have been looking forward to your feedback.Check-in.The code was sent to you on June 20th at 18:24Perhaps our email got into spam and you didn't see it. We have email confirmation.Room with balconyYou have booked a standard room which does not have a balcony. Balconies are available in another, higher room category.Change of towels.Change of towels according to the standards of 3 * hotels is carried out every 3 days. In order to care for the environment and save energy. But we are happy to provide the guest with an extra service for an additional charge of 15 CHF for a set of towels for 2 people.Wi-fiThere is indeed a problem with the WiFi connection in this room. But we provided a device with mobile Internet that works no worse than a standard connection. Our specialists tried to solve this problem, but since your woman did not feel well, we did not bother her for a long time.Our receptionistAt the very least, she was useful to you because she quickly responded to your letters before your arrival and accepted the package in your name before your arrival. In the end, towels were only provided to you after a polite request from your lady. You started the whole conversation with the phrase "we leave earlier for 2 days - return the money to us".In any case, thank you for choosing our hotel and we wish you only positive impressions from staying in other hotels.Besr regards

8/10 – Gut

Mark

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
S
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Team 46a am 27. Juni 2023
Hello Makr Thanks a lot!!!! Have a nice day Best regards

8/10 – Gut

Mirel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 16 Nächten im April 2023
Antwort von Team 46a am 27. Juni 2023
Dear Mirel Thanks for the high rating!Have a nice day!Regards

10/10 – Hervorragend

Pamela

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Enjoyable Stay
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Team 46a am 27. Juni 2023
Dear Pamela Thank you very much!We will be glad to see you again!Have a nice day! Regards

2/10 – Ungenügend

Martin

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Equipe 46a am 8. März 2023
Bonjour Monsieur Utiliser la chambre et demander un remboursement à 100% n'est pas tout à fait correct de votre part. Nous vous souhaitons bonne chance et seulement des impressions positives de vivre dans d'autres hôtels.Meilleures salutations

10/10 – Hervorragend

Nathalie

10/10 – Hervorragend

Hazel

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice quiet and clean apartment. Nice walk to metro but frequent bus service. Free local travel pass a surprising bonus. Easy to access all Lausanne, would happily return- recommended
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Votre 46a team am 2. Nov. 2022
Hello Thank you very much for your feedback.!!!We try very hard to work well for our customersHave a nice day Best regards

4/10 – Schlecht

Christiane

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
I will NEVER go back ther, EVER. I was walking on eggs the whole stay. First of all the receptionist I spoke to was very nice, expert, professional, but did not know French at all, which is the language spoken in the city where the hotel is. - bad point! Thankfully I speak English. ThenL when we arrived at the hotel, all fine, pretty, convenient, pleasant etc. BUT, HIDDEN NOTICE we saw all the FEEs charged for: not doing the dishes, for example: 60.00 FRS !!!!! I am outraged, because, in our days and times, this is TOTALLY innappropriate: I have to count on the previous customer to wash MY dishes!!!!!!! So it is touched by total strangers, washed "who knows how" by total strangers. The hotel, in other words, totally expected the CUSTOMER to do their job, but still make us pay a pretty normal - high price for the stay. I am sorry, but other hotels do NOT do that. I do not trust such a hotel. I find them just FIXATED on charges (and thir keep the list of charges maliciously not visible). Their attitude is totally irresponsible in periods of global pandemics (Covid, Monkey pox). Never again!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Administrator of the hotel 46a. Alvina am 2. Nov. 2022
Hello Thank you for your feedback.You paid 100 CHF per night for 2 people. It's not as high by Swiss standards as you say. If you are not sure about the cleanliness of the dishes, you can wash them yourself, although before each guest we check all the dishes for cleanliness. Rather, the format of a hotel like ours does not suit you. You're better off staying in classic hotels.There is a certain amount of time allocated for cleaning the room. If our maid will still wash mountains of dishes after each guest, then the cost of the room will not be 100 CHF per night, but at least 140 CHF.We wish you only pleasant impressions from other hotels.Best regards 46a team

8/10 – Gut

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, clean, well maintained and good value.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Your 46a team am 2. Nov. 2022
Hi Thank you very much for your feedback!We try very hard to work well for our customersHave a nice day Best regards

10/10 – Hervorragend

Weston

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great spot to stay for an affordable apartment style feel. Make sure you knoe what front desk hours are ahead of time
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Your 46a team am 2. Nov. 2022
Hi Thank you very much for your feedback!We try very hard to work well for our customersHave a nice day Best regards

10/10 – Hervorragend

Pierandrea

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Your team 46a am 2. Nov. 2022
Hi Thank you very much for your feedback!We try very hard to work well for our customersHave a nice day Best regards

10/10 – Hervorragend

MOHAMMAD MEHDI

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Punti positivi sono posizione vicino il lago, comodo con mezzi pubblici vicini, la zona tranquilla, pulizia e camere silenziose tutto perfetto. Grazie
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Your team 46a am 2. Nov. 2022
Hi Thank you very much for your feedback!We try very hard to work well for our customersHave a nice day Best regards

10/10 – Hervorragend

Maryam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022

4/10 – Schlecht

Susanne

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2022
Antwort von Team 46a am 16. Aug. 2022
Hello Thank you for your mark. Your opinion is very important to us. We will be glad to see you in the future!)

8/10 – Gut

Georgia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Best regards Your team 46a am 16. Aug. 2022
Hello Thank you for your mark. Your opinion is very important to us. We will be glad to see you in the future!)

8/10 – Gut

Emilie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Weekend
Petite contrariété à l'arrivée mais le personnel a très bien corriger ca. Le séjour a été agréable et l'établissement est idéalement situé, un vrai plus. Attention juste si vous venez avec un animal de compagnie, le surcoût n'est pas négligeable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Joakim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location if you like a quiet spot, and you like nature. There is a very large park on the lake right across the street. Nice but small fitness room and a sauna.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Heather, vancouver

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
1 bedroom apt was spacious, bed comfy, kitchen had what was needed. I would recommend allowing windows to open more than they did as air becomes hot/stuffy quickly.Would stay again. Has an apt feel rather than hotel which was great for us.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022

6/10 – Okay

Jakob

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

8/10 – Gut

Luc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Le logement est propre, d'accès facile et très pratique.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Your team 46a am 10. Nov. 2021
Deat Luc Thank you for such a good rating! We try to work well for our guests) We will be glad to see you again! Best regards

10/10 – Hervorragend

james

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location
Ideal place to stay as work commitments close by. Great access to the town & all the facilities.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von Susan am 27. Okt. 2021
Dear James, Thank you very much for your feedback :) We look forward to welcoming you again and wish you a great day! Your team 46a Susan

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice stay
Nice area and friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A nice, quite large, functional room.
Parking in front of the hotel is very expensive, but it's clean and quiet, the staff are friendly. I overstayed check out by mistake (it's at 10am, a bit too early in my opinion, I thoughtit was at 12) but they waited an hour before knocking and were very polite. The location is superb, right on the lake. I would definitely stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021
Antwort von Team 46A am 22. Feb. 2021
Dear Guest, thank you for your feedback. Our opinion is very important to us. Looking forward to seeing you again, your team 46a

10/10 – Hervorragend

Dragos

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice place. I will come back here
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020