Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von Golden Gate Hotel and Casino

2.5 out of 5
Golden Gate Hotel and Casino
1 Fremont St, Las Vegas, NV

Bewertungen

6,8
323 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
223 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
150 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
119 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
191 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,4/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

6,2/10

Ausstattung

6,6/10

Zustand der Unterkunft

6,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Dolma

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nettes Personal. Etwas Lärmig für mich, doch für Partygänger ideal gelegen.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von Golden Gate Hotel & Casino am 8. Juli 2023
Thank you for sharing your review regarding your recent stay. We hope to have another opportunity to host you again on your next visit to Las Vegas.

10/10 – Hervorragend

Michael Thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfekte Lage für den Besuch der Fremonddtreet Expirience. Gut organisiertes Hotel mit Historie, die man spürt. Die Zimmer sind sehr gut ausgestattet und für uns hat alles gepasst. Wer kein Auto mietet erreicht von hier aus mit dem Deuce-Bus den etwa 3km entfernten Strip.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von Hotel Management am 20. Feb. 2023
Dear Michael Thomas, thank you for giving us an excellent rating. We are thrilled to have met your expectations.

8/10 – Gut

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2022

6/10 – Okay

Sabine

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Empfang lässt mehr als zu wünschen übrig
Wir kamen um 23:30 im Hotel nach einem Überseeflug an und man konnte die Buchung nicht finden. Ich konnte an Hand der Bestätigung zwar die Buchung nachweisen aber man hat uns trotzdem 1 Std. an der Rezeption warten lassen und uns dann endlich ein nicht sehr ansprechendes Zimmer gegeben. Auch dann war man sich nicht schlüssig ob die Buchung so stimmte. Ich fand das Verhalten unmöglich. Die Klärung hätte intern erfolgen müssen ohne unser Warten zumal ich den Nachweis erbringen konnte. Das Zimmer war dann alt und abgenutzt - empfehlen würde ich dieses Hotel leider nicht mehr.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Jens

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The access to the Circa-pool is awesome. The free coffe in the morning at Prohibition is good. The Golden Gate is a great Party Athmosphere casino. They offered a very good rate.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Alice

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Golden Gate am 11. Apr. 2022
Thank you for the time you have taken to review your recent stay. We look forward to welcoming you back in the future.

4/10 – Schlecht

scott

Extraordinarily noisy
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 25. Mai 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We appreciate your feedback and will use this to better our services for the future.

4/10 – Schlecht

Warren

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
No food court or restaurants in the property. Parking is across the street and not covered. Wort craps table I ever played at.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 25. Mai 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We appreciate your feedback and will use this to better our services for the future.

8/10 – Gut

Ben

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 25. Mai 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We appreciate your feedback and will use this to better our services for the future.

2/10 – Ungenügend

larry, lowell

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 21. Mai 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We're sorry you're unhappy and we appreciate your feedback. We will use this to better our services for the future.

6/10 – Okay

Van

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 18. Mai 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We appreciate your feedback and will use this to better our services for the future.

10/10 – Hervorragend

Andre

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 16. Mai 2024
Thank you for staying with us, we really appreciate your feedback.

4/10 – Schlecht

Gustavo

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Need to clean the bathrooms better and wash the bedding . Plus the ad stated a queen size bed and we got a full size. Room was so small for paying what i pay in rent. Would not go back.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 16. Mai 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We're sorry you're unhappy and we appreciate your feedback. We will use this to better our services for the future.

10/10 – Hervorragend

Eric, Golden Valley

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy access to Fremont Street
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 11. Mai 2024
Thank you for staying with us, we really appreciate your feedback.

8/10 – Gut

Eric

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 11. Mai 2024
Thank you for staying with us, we really appreciate your feedback.

6/10 – Okay

Shu quan

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
一般
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 5. Mai 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We appreciate your feedback and will use this to better our services for the future.

10/10 – Hervorragend

ANDREW

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
other than the loud noise on Fremont St throughout the night, It was a decent stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Golden Gate Hotel am 3. Mai 2024
Thank you for sharing your review regarding your recent stay. We hope to have another opportunity to host you again on your next visit to Las Vegas.

2/10 – Ungenügend

William

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 25. Mai 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We appreciate your feedback and will use this to better our services for the future.

6/10 – Okay

Sofia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
They gave us a room facing the performance stage and sleep was impossible till about 2am or even 5am. I wish we had been warned because we would have picked another hotel. The one perk was acces to two pool amenities. So access to the D hotel pool was great. Also hotel should add better area to hold your items in the shower. Only option was to place them on the shower floor. Somewhere to get hot water for tea would have been great. I had to go to Starbucks with insane lines or the D hotel to get this.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 30. Apr. 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We appreciate your feedback and will use this to better our services for the future.

8/10 – Gut

Omar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly service and upkeep of facility was great
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 26. Apr. 2024
Thank you for staying with us, we really appreciate your feedback.

8/10 – Gut

Todd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
A little loud
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We appreciate your feedback and will use this to better our services for the future.

10/10 – Hervorragend

Henry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 27. Apr. 2024
Thank you for staying with us, we really appreciate your feedback.

8/10 – Gut

sathiane

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 27. Apr. 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We appreciate your feedback and will use this to better our services for the future.

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 13. Mai 2024
Thank you for staying with us, we really appreciate your feedback.

10/10 – Hervorragend

Katherine

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property was great. The only thing I won't do again is have a room on Fremont street. The music is way to loud until 2 am.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 23. Apr. 2024
Thank you for staying with us, we really appreciate your feedback.

8/10 – Gut

Robert, Crivitz

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Check in was a breeze, front desk very personable. After our first night, we woke up with the AC wasn’t working. A repairman was there in 5 minutes. We left the room and when we returned, the AC worked great. Also, held our bags for several hours after checking out and before our flight.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 22. Apr. 2024
Thank you for staying with us, we really appreciate your feedback.

4/10 – Schlecht

John

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
First room was beside Freemont and very noisy ,small and old. Was able to relocate to second floor where it was newer. Music from casino below was loud and finally turned off around 3 am . Place smelled old. We checked out 3 days early
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 20. Apr. 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We're sorry you're unhappy and we appreciate your feedback. We will use this to better our services for the future.

10/10 – Hervorragend

Karina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The space! The suite was huge!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 19. Apr. 2024
Thank you for staying with us, we really appreciate your feedback.

8/10 – Gut

PATRICK, FREEPORT

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
showers are GREAT, but room lighting was confusing, the curtains would not stay shut, I had use the HANGER TRICK to keep them closed. The bedding is super comfortable, but the area is also good for FREEMONT St. walking.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 16. Apr. 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We appreciate your feedback and will use this to better our services for the future.

6/10 – Okay

Cynthia

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was close to good food but it was too loud speaker right out side room window could not sleep vibrations from speakers rock, the bed and floors will not stay there again because of it went on until four in the morning
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 16. Apr. 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We appreciate your feedback and will use this to better our services for the future.

4/10 – Schlecht

Tim

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Bathroom was not clean at all. Looked like blood in shower.
Antwort von Golden Gate Hotel & Casino am 16. Apr. 2024
Thank you for your feedback, we are using your feedback to improve our services.

8/10 – Gut

Edward

Mit der Familie gereist
Quaint hotel. Good stay if you are up late, 2a.m. late. Our room was on Fremont Street and overlooked one of the concert stages. There was a concert. Music was good, just loud. Bathroom was very small. Clean though. Bed was comfy. Only negative was theYV did not have a signal so you could not watch or use it .
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 14. Apr. 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We appreciate your feedback and will use this to better our services for the future.

10/10 – Hervorragend

LaMar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Upon entering the staff is warming green pleasant to stay every time I've stayed I have had a awesome time enjoyed and that's pretty much the place I stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 14. Apr. 2024
Thank you for staying with us, we really appreciate your feedback.

2/10 – Ungenügend

April

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
U
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 14. Apr. 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We're sorry you're unhappy and we appreciate your feedback. We will use this to better our services for the future.

10/10 – Hervorragend

Aaron

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Golden Gate Hotel am 3. Mai 2024
Thank you for sharing your review regarding your recent stay. We hope to have another opportunity to host you again on your next visit to Las Vegas.

10/10 – Hervorragend

Jackie

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 22. Apr. 2024
Thank you for staying with us, we really appreciate your feedback.

10/10 – Hervorragend

Valerie, Prescott

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love the history and location of the property. The team members are alway friendly and helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 2. Apr. 2024
Thank you for staying with us, we really appreciate your feedback.

2/10 – Ungenügend

Haylee

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It smelled like pee everywhere. The rooms were disgusting and creepy. No AC. We "upgraded" for a less disgusting room. The same exact size but without a less prison vibe shower.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Golden Gate Hotel and Casino am 25. März 2024
Thank you for taking the time out to write a review of our property. We're sorry you're unhappy and we appreciate your feedback. We will use this to better our services for the future.

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Golden Gate Hotel & Casino am 11. März 2024
Thank you for sharing your review regarding your recent stay. We hope to have another opportunity to host you again on your next visit to Las Vegas.

6/10 – Okay

Jazmine

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Golden Gate Hotel & Casino am 10. März 2024
Thank you for sharing your review regarding your recent stay. We hope to have another opportunity to host you again on your next visit to Las Vegas.

6/10 – Okay

Nichole

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
We knew going in that the hotel was a little noisy and that was proven to be true. Where our room was located, it was easy to drown out. I didn't so much have an issue with the music from Fremont street but the music from the casino below us was loud. The staff at this hotel was great and very helpful! Our room was very small and our bed wasn't great. If you are a hot sleeper and enjoy a fan or a cool room, I wouldn't recommend this hotel. They have the a/c option but they said in the "cooler" months it only blows hot air. We were sweating at night and slept on top of the covers. We booked this room because you can't beat the price but I am not sure I would stay here again. The up side to this hotel is the free parking and great staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Golden Gate Hotel & Casino am 6. März 2024
First and foremost, we are sorry to hear about your experience with us. We apologize for any inconvenience caused. We are working hard to improve our guest services. We appreciate your feedback and hope to have another opportunity to welcome you back in the future.

10/10 – Hervorragend

leo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved our stay. It was in the thick of things. If you want quiet, then dont stay here! We welcomed the loud music that starts at about noon and ends about 3am. We come for the Vegas effect. Not for the sleep. Room was clean, floor tables cheap and parking was free. Loved it!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Golden Gate Hotel & Casino am 5. März 2024
Thank you for your compliments. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Rosalinda

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Golden Gate Hotel & Casino am 24. März 2024
Thank you for sharing your review regarding your recent stay. We hope to have another opportunity to host you again on your next visit to Las Vegas!

4/10 – Schlecht

Edgar

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
The room smelled like cigarette smoke. It was deeply penetrated into the room and the smell never went away. It was definitely clean, but for the price I expected at least a non smoking room. Service and amenities were fine.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Golden Gate Hotel & Casino am 4. März 2024
First and foremost, we are sorry to hear about your experience with us. We apologize for any inconvenience caused. We are working hard to improve our guest services. We appreciate your feedback and hope to have another opportunity to welcome you back in the future.

2/10 – Ungenügend

Steven

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gave me the noisiest dirty gross room. I get it was on sale but what dump.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Golden Gate Hotel & Casino am 29. Feb. 2024
First and foremost, we are sorry to hear about your experience with us. We apologize for any inconvenience caused. We are working hard to improve our guest services. We appreciate your feedback and hope to have another opportunity to welcome you back in the future.

10/10 – Hervorragend

jay, las vegas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Oldest hotel in Vegas, in the center of downtown. Clean, safe and all around an excellent hotel. Will stay here again. Thank you
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Golden Gate Hotel & Casino am 27. Feb. 2024
Thank you for your compliments. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back soon.

4/10 – Schlecht

tyler

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Golden Gate Hotel & Casino am 27. Feb. 2024
First and foremost, we are sorry to hear about your experience with us. We apologize for any inconvenience caused. We are working hard to improve our guest services. We appreciate your feedback and hope to have another opportunity to welcome you back in the future.

10/10 – Hervorragend

Robin

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Golden Gate Hotel & Casino am 27. Feb. 2024
Thank you for sharing your review regarding your recent stay. We hope to have another opportunity to host you again on your next visit to Las Vegas.

10/10 – Hervorragend

Richard, Okotoks

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
fun access to freamont
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Golden Gate Hotel & Casino am 27. Feb. 2024
Thank you for your compliments. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

NENG, Minneapolis

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hotel needs to include microwave, fridge, and a breakfast lounge to better facilitate guests.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Golden Gate Hotel & Casino am 26. Feb. 2024
Thank you for sharing your review regarding your recent stay. We hope to have another opportunity to host you again on your next visit to Las Vegas.