Balkon

Bewertungen von Motel 6 Laredo, TX - South

2 out of 5
Motel 6 Laredo, TX - South
5310 San Bernardo Ave, Laredo, TX

Bewertungen

6,8
239 von insgesamt 872 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
230 von insgesamt 872 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
170 von insgesamt 872 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
86 von insgesamt 872 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
147 von insgesamt 872 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,8/10

Sauberkeit

7,2/10

Personal & Service

6,4/10

Ausstattung

6,6/10

Zustand der Unterkunft

6,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Frank

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome all around...great staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Gilberto

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Mai 2024
Hi Gilberto,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Diana

Gut: Zustand der Unterkunft
n/a
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Diana,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Junior

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
got no staff service, called a couple times got no answer
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hi Junior, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

6/10 – Okay

tom

Great service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Traveler,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

8/10 – Gut

alberto

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Instalaciones buenas y limpias. Solo la señal del Internet es muy baja. Y la pantalla de TV no encendia. (Muy mal servicio de Internet).
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6

8/10 – Gut

Esther

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Edgar

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El cuarto infestado de moscas, un olor extraño, demasiado polvo y cabellos, el piso de la regadera con manchas, ni nos bañamos, medio dormimos y nos fuimos para no volver.
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hola Edgar,¡Gracias por tomarse el tiempo para compartir su reseña! Nos enorgullecemos de brindar un descanso nocturno confortable, por lo que siempre nos decepciona saber que eso no sucede. Aunque esta vez no cumplimos con sus expectativas, nos comprometemos a hacerlo mejor la próxima vez y nos disculpamos por cualquier inconveniente.Lilith#Equipo6

2/10 – Ungenügend

Maribel

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Did not stay left and booked somewhere else, room smelled very bad.
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Maribel,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6

6/10 – Okay

Alan

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Staff were alright, only thing that looked like it was touched during cleaning was the bed, and had a circus above me the whole night. No bed bugs tho, that's a plus
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Apr. 2024
Hi Alan, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie#Team6

8/10 – Gut

Joel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 29. März 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Jesus

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Alberto

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Fabio Alejandro Castiblanco

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
its a good place to stay if your are planning to buy some stuff and do some savings in terms of money. its enough for my needs
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. März 2024
Hi Traveler, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Carlos

Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 8. März 2024
Hi Traveler, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Lily

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Like this location and great staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 28. Feb. 2024
Hi Lily,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Rosendo

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
My family reserved a room for me on line and got the day's mixed up I ask if I could please use the phone so I could call my family so they could fix it and they told me no so I had to walk down the street to call to get it fixed
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 28. Feb. 2024
Hi Rosendo,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

6/10 – Okay

Stefanie

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
This property is in need of renovations. While the room was clean, the furniture was well used and even though it was supposed to be a nonsmoking room, it smelled of cigarette smoke and there were burn marks on the sink, shower stall, and bedside table. The price certainly was good, and there’s a mini fridge and microwave in the room, and it’s close to a mall, grocery, and restaurants. Ok for an overnight but don’t expect much.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 28. Feb. 2024
Hi Stefanie,Thank you for sharing your feedback with us. We take all guest experiences seriously and appreciate you bringing your concerns to our attention. We value your business and would love the chance to make your next visit with us even better. Please don’t hesitate to come back and stay with us again. We look forward to serving you.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Maris

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 8. März 2024
Hi Maris, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Natalie#Team6

10/10 – Hervorragend

David

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 8. März 2024
Hi David, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Juan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice and clean very quiet
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 28. Feb. 2024
Hi Juan,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

6/10 – Okay

RICHARD

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amenities. TV issues. Broken bathroom tissue dispenser.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Feb. 2024
Hi Traveler, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Mayr

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Le falta mantenimiento en general
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Feb. 2024
Hola Mayr,¡Gracias por calificar positivamente su estadía!Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Innocent Herman che

👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Feb. 2024
Hi Traveler,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Luis Angel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lo recomiendo
Lo recomiendo, estaba limpio, se siente seguro y las instalaciones están en buenas condiciones. Lo único malo es la conexión Wifi en las habitaciones de atrás no llega bien la señal y no te puedes conectar.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Feb. 2024
Hola Luis Angel, Gracias por compartir tu opinión. ¡Nos alegramos de que haya disfrutado de su estancia! ¡Hasta la próxima, dejaremos la luz encendida para ti!Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Dante

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Agusto
Antwort von Brand Experience Team am 22. Feb. 2024
Hola Dante,¡Gracias por la calificación perfecta! Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Javier

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel viejo descuidado
La habitacion es vieja decuidada en mal estado lps muebles rotos, en fin todo muy descuidado
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Feb. 2024
Hola Javier,Gracias por tomarse el tiempo de revisar su reciente estadía con nosotros. Nos gustaría disculparnos por cualquier inconveniente que haya experimentado como huésped. Por favor, danos la oportunidad de mejorar tu experiencia en tus futuras reservas.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

ARTURO

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was clean, quiet, relaxing and cheap. Some parts need small mantenance. Also, there is a pool !!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Feb. 2024
Hi Traveler, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Mariana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The staff was on a call for over 10 minutes. Talking about company business and personal conversations. Until a second customer showed up she finally got off the call. Even if she was talking about motel business, she could have paused the call to take care of a customer.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hi Mariana, Thank you for taking time to share your review with us. We also appreciate your feedback regarding ways we can provide an even more comfortable stay for our guests.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Like
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hi Kevin,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Linell

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Rosa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Octavio

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Guillermo

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Dulce, Eagle Pass

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mi único punto que me gustaría mejorarán Es que pongan papel sanitario necesario para una estancia larga y o toallas limpias al menos cada dos días Por que mis trabajadores se quedan de domingo a viernes y de lunes a vienes y ellos me comenta eso
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Jan. 2024
Hola Dulce, ¡Nos alegra que haya tenido una gran experiencia y apreciamos sus comentarios! Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Francisco

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
There was cockroaches and flies inside the hotel room. The A/C did not work - it was 30 degrees outside and the heater would not turn on, only cool air. The room was for four guests and there were only 2 towels available. My family could not stay here the night comfortably, we had to leave. I would like to request a refund.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Jan. 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Olga

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente ubicación
Excelente ubicación, cerca de las plazas comerciales y el Mall del Norte. Precio justo.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 9. Jan. 2024
Hola Olga,¡Gracias por la excelente reseña! Esperamos verte pronto.Lilith#Equipo6

8/10 – Gut

Enrique

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Espacio para estacionar camiones

2/10 – Ungenügend

Alexis

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Juan

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Juan

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Juan Pablo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property is good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Susana

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Julio

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

osvaldo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Jonathan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good option
Near to shopping area
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 21. Dez. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

2/10 – Ungenügend

Sandra

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The staff was terrible cynthia Galven
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 21. Dez. 2023
Hi Sandra, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

4/10 – Schlecht

Silvia Mireya

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

CESAR

Gut: Personal & Service
No comenta
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 12. Dez. 2023
Hola viajero,Gracias por tu valoración, por favor, danos la oportunidad de mejorar tu experiencia en tus futuras reservas.Maz K.#Team6