Pool auf dem Dach

Bewertungen von The RIYAZ Lavanya

3.5 out of 5
The RIYAZ Lavanya
Jl. Teluk Baru, Langkawi, Kedah

Bewertungen

8,6

Hervorragend

9 von insgesamt 14 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
1 von insgesamt 14 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
2 von insgesamt 14 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 14 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 14 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

10/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Sung-Kwan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Familienvilla im Resort
Wir haben für 10 Personen (Grossfamilie mit Grosseltern) die Villa gebucht, da ein grosses Wohnzimmer und ein privater Pool wichtig war. Die Villa hat alle Erwartungen erfüllt. Im ersten Eindruck sehr gross und im zweiten Stock mit Ankleidezimmer und grosses Bad schon etwas dekadent. Es war alles vorhanden, der Service war schnell und hilfreich. Zwar ist der Strand etwas weiter, aber das Hotel hat einen Buggy Service. Etwas negativ war, dass zur Zeit viele andere Villen ausgebaut werden, auch das Hotel renoviert wird. Es herrscht demnach Baulärm, auch wenn das Hotel dies vorher angekündigt hat. Die Lage ist ok, da Grab Taxis leicht zu finden sind, die wenigen Restaurant sind fussläufig zu erreichen, sonst muss man stets ein Taxi nutzen. Der Pool auf dem Dach ist ok, es ist jedoch kein Infiniti-Pool. Da wir in der Villa einen Privatpool hatten, haben wir den Pool des Hotels kaum genutzt. Das Hotel Frühstück entsprach Standard, die Auswahl war nicht so gross und einige Gerichte wurden auch nicht mehr am späten Morgen aufgefüllt. Insgesamt zu empfehlen für Grossfamilien, die am Abend nicht auf ihren Hotelzimmern verweilen wollen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Charlotte D'cruz (Front Office Manager) am 17. Jan. 2024
Dear Sung-Kwan, Thank you for providing detailed feedback on your stay. It's wonderful to hear that the villa exceeded your expectations, providing ample space and amenities for your extended family. The fast and helpful service is appreciated.I understand your concerns about the construction noise due to the expansion of other villas and hotel renovations, and your understanding is valued.I'm glad the location and the availability of grab taxis suited your needs. Your comments about the rooftop pool and the hotel breakfast are noted, and we'll take them into consideration for potential improvements. If there's anything else you'd like to share or if you have further questions, feel free to let me know. Safe travels!

10/10 – Hervorragend

NADEEM, GILLINGHAM

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service by very professional staff.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Charlotte D'cruz (Front Office Manager) am 4. Apr. 2024
Thank you so much for taking the time to share your positive feedback, Nadeem! We're thrilled to hear that you had a great experience with our service and that our staff left a lasting impression with their professionalism. We take pride in delivering exceptional service to our customers, and your kind words are truly appreciated. If there's anything else we can assist you with in the future, please don't hesitate to reach out. We look forward to welcoming you again soon!

10/10 – Hervorragend

Ram

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is not on the beach but the view from the rooftop is stunning !!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Charlotte D'cruz (Front Office Manager) am 5. März 2024
Dear Ram, Thank you for your feedback! We're beyod happy to hear that you enjoyed our property not being directly on the beach. We hope you had a fantastic stay overall, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable experience in the future. If there's anything else we can do to make your next stay even better, please don't hesitate to let us know. Thank you for choosing to stay with us!

10/10 – Hervorragend

KYUNGJIN

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable and Clean
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Charlotte D'cruz (Front Office Manager) am 29. Feb. 2024
Dear Kyungjin, Thank you for your glowing review. We're happy that you found your stay comfortable and clean. We look forward to seeing you again, should you have any special requests, please feel free to write to us.

4/10 – Schlecht

Suze

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Over Rated Over Priced Will Not Stay Here Again
The only nice about this place is the room which is new. But the balcony looked like it was never been washed. It was dusty. Water from the toilet was always yellow and dirty. Breakfast wasn't nice at all. Not much selection, bad and slow service, hygiene obviously not on their priority. We paid about MYR1500 per night and absolutely over rated. Not worth the price paid. We stayed 2 nights and wished we never did. The reception counter both at check in and check out was so slow and unprofessional. Photos on their website is so misleading/ We definitely will NOT be coming back to this hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Charlotte D'cruz (Front Office Manager) am 16. Feb. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. Please accept our sincerest apologies for the issues you encountered with cleanliness, particularly with the balcony and the water quality. This is not reflective of the high standards we strive to uphold, and we assure you that we will investigate and address these matters immediately.Furthermore, we apologize for the shortcomings you experienced with breakfast selection, service speed, and at our reception counter. Your comments have been noted, and we will take the necessary steps to improve in these areas to ensure a better experience for our guests in the future.Your feedback is invaluable to us, and we appreciate your honesty. It is through feedback like yours that we can identify areas for improvement and make necessary changes. We regret that your stay did not meet your expectations and that we have fallen short of providing you with a memorable experience.We truly hope you will reconsider and give us another opportunity to regain your trust and provide you with the exceptional stay you deserve. Should you decide to give us another chance, please reach out to us directly, and we will ensure that your next experience with us exceeds your expectations.Thank you once again for your feedback.

6/10 – Okay

Joan

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The cleaner not professional and the water very yellow
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Charlotte D'cruz (Front Office Manager) am 22. Jan. 2024
Dear Joan,Thank you for sharing your experience with us. We sincerely apologize for any inconvenience caused by the cleanliness not meeting your expectations. Rest assured, we have conveyed your concerns to our Housekeeping Team to implement necessary improvements.Moreover, the water issue you highlighted has been reported to our water company, and we appreciate your understanding on this matter. We genuinely hope that the challenges you faced during your stay did not negatively impact your perception of the hotel. We look forward to the opportunity to welcome you back in the future with enhanced services.Safe travels and best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Incroyable
Nous sommes vraiment enchanté de notre séjours . L'hôtel est vraiment magnifique : les chambres sont grandes et lumineuse avec imun balcon immense. Tout le monde est adorable et le buffet incroyable. L'hôtel est très bien situé et je vois recommande quasiment en face les restaurant BOBI pour de la cuisine authentique .
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Charlotte D'cruz (Front Office Manager) am 7. Jan. 2024
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de partager votre délicieuse expérience avec nous ! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour dans notre hôtel. C'est merveilleux de savoir que vous avez trouvé nos chambres spacieuses et lumineuses, avec un immense balcon pour améliorer votre expérience. Notre équipe travaille dur pour assurer une atmosphère chaleureuse et accueillante, nous sommes donc heureux que vous ayez trouvé tout le monde adorable.Nous sommes également ravis que vous ayez apprécié nos incroyables offres de buffet. Offrir une expérience culinaire mémorable est important pour nous et nous sommes heureux qu'elle vous ait laissé une impression positive.Nous apprécions vraiment vos aimables paroles et vos recommandations. Ce fut un plaisir de vous accueillir et nous espérons vous accueillir à nouveau pour un autre séjour exceptionnel dans le futur !Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Róbert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Charlotte D'cruz (Front Office Manager) am 2. Jan. 2024
Dear Robert, Thank you for taking the time to rate us. If you have any further comments or suggestions, please feel free to share them. We value your input and strive to provide the best possible experience for our guests.Thank you again for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back in the future.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Kenneth, Richmond

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I travel all over the world 7 to 9 months a year.on pleasure. This hotel is relaxing with excellent food. The management are customer driven. Period.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Charlotte D'cruz (Front Office Manager) am 18. Dez. 2023
Thank you for sharing your positive experience at The Riyaz Lavanya, Langkawi! It's wonderful to hear that your stay was relaxing. Your feedback is appreciated. If you have any more insights or if there's anything specific you'd like to highlight about your stay, feel free to share. Safe travels, Mr. Kenneth!

8/10 – Gut

Marco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Charlotte D'cruz (Front Office Manager) am 20. Nov. 2023
Dear Mr. Marco, We appreciate you for taking the time to rate us and we look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Kevin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service from the moment we alight from our ride.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Charlotte D'cruz (Front Office Manager) am 16. Okt. 2023
Dear Mr. Kevin, Thank you for taking the time to write us a short but sweet review. We are glad that you experienced great service throughout your stay, and we look forward to welcoming you again in the near future.

4/10 – Schlecht

Kishva

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Diyanti/Reservation am 24. Aug. 2023
Dear Mr KIshva,Warmest greetings from The RIYAZ Lavanya Langkawi.Thank you for choosing us your preferred hotel. Thank you for your feedback, and we hope to strive on our performance and improve for the benefit of our guests.We hope to meet you again in the nearest future.Should you have any plans to come and stay with us, please let us know.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Wait till it finished
There was no mention of the fact this hotel was unfinished, partially a building site. Lots of things not working, like the lift, jacuzzi and one of the restaurant. Building workers all over the place. Location is good, noise from noisy bars on the road side of the hotel from 10pm -2am. Breakfast was a bit disappointing not up to a 5 stars standard.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Diyanti am 14. Juli 2023
Dear Sir/Madam,Warmest greetings from the RIYAZ Lavanya Langkawi.We value your feedback and are committed to addressing the issues you have raised.Thank you again for bringing these matters to our attention. We assure you that we are actively working on addressing these concerns, and we hope to have the opportunity to welcome you back to The RIYAZ Lavanya Langkawi in the future. Should you have any further questions or require additional information, please do not hesitate to reach out to us.With regards,DiyantiE-Commerce & Revenue Manager

10/10 – Hervorragend

Didier

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Diyanti/Reservation am 24. Aug. 2023
Dear Mr Didier,Warmest greetings from the Riyaz Lavanya Langkawi!Thank you for choosing us as your preferred hotel.We do hope that we will be meeting you in the nearest future.Should you have any plans to visit Langkawi, please let us know.Take care and see you again!Thanks & regards,Diyanti Reservation