Schreibtisch, laptopgeeigneter Arbeitsplatz, Verdunkelungsvorhänge

Bewertungen von avid hotel Lancaster, an IHG Hotel

2.5 out of 5
avid hotel Lancaster, an IHG Hotel
2151 Lincoln Hwy E, Lancaster, PA

Bewertungen

9,2

Wunderbar

626 von insgesamt 903 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
182 von insgesamt 903 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
52 von insgesamt 903 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
22 von insgesamt 903 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
21 von insgesamt 903 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Emily

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Happy with the stay. Property was clean and staff friendly. Only advice I would say is the breakfast beginning at 7am on Saturday is a bit late. We were in town for a convention and had to be at our destination at 7:15am.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

George

Gut: Sauberkeit
Fine
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Tracy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I would classify this hotel as solid 10.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Brenda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tiene habitaciones cómodas, muy limpias, pero no tiene microondas en la habitación y el área de la cocina para el desayuno es muy pequeña
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Paula

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing customer service!!!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Yareliz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Zoe

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Maricris

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Check-in was wonderful. The young man was friendly, had a big smile, and made us feel welcome. Room was okay. Bed was comfortable but the bathroom floor was not as clean because I saw some hair on the tile. Breakfast had very limited options. We ended up eating in our room too because the dining area had a lot of people with their bags on the chairs and was just hanging out waiting for their rides (mind you, this was at 8:15am). They can definitely offer more seating. It was just bad timing I guess. Parking was easy but turning to the hotel was easy to miss especially when you drive at night.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Marvin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
New breakfast was good.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I thought the staff was very helpful & friendly. Between 10 PM-8 AM they have very strict quiet hours, & they enforce that to ensure the guests get adequate sleep, which helped us very much with getting sufficient rest. Also, the area was surrounded by a plethora of stores, which is very convenient. The only complaint I have is the AC would continually turned on & off throughout the night, & according to my knowledge, there’s no way to make it constant so I brought a fan with. Very wonderful hotel! & the TV allows you to connect your phone so you can play stuff from your phone & have it on the TV. We always come back to this hotel because it is so convenient, the staff is friendly, & we love the TV!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Susan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Breakfast options could be better especially for kids but overall pleasant stay at AVID. Rooms were small but totally fine for one night stay. Staff was helpful and accomodating.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I love the location and how clean everything is.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Amber

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Donovan, Myrtle beach

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Over all nice
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Diana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

DIANA

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
This place looks modern and i picked it because of the good cleaning ratings. I can tell you this place was not clean at all. When we arrived and got a room it was stains and hair on the bedsheets this is what i was afraid of when booking, the floor was dirty i went and asked the front desk to move me to another room, second room air conditioner was making loud noise we couldn’t sleep much also if you want peace then don’t stay there. Road noise all night!! The lobby was disgusting it was super dirty last night when we arrived and a lot of young ppl there some running in hallways it was just out of control, did not see anyone at front desk, trash outside the building was filthy and everywhere on floor etc…. Breakfast was bad. Will not stay here again!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Juanita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the staff was great very helpful to me,my room was big lot of space and clean breakfast could be better.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Dana

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

andre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Property is nice and clean!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Charles, BALTIMORE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Eliezer

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy bueno
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Mark

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Road noise was noticeable
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Oleg, Berkeley Heights

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My son and I were greeted by Eric, at the front desk. They were super nice and let us check in way earlier than our check in time due to room availability. Eric explained how the grad and go breakfast worked and what the amenities were and how to get there. Comfortable beds and mostly clean rooms. My son and enjoyed the stay with only 15 minutes to Spooky Nook sports facility. Would stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Sue

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great value
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jessica

Super friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Katheryn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Kathleen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice. 2nd time we stayed.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 6. Apr. 2024
Kathleen,Thank you for staying with us again at the Avid Hotel Lancaster. We enjoyed seeing you again and hope to see you back soon.Avidly,Eric BrownGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Debra

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Deborah

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The colorfulness and the price attracted me to Avid. I was very pleased with the cleanliness of the entire facility and the friendly staff. The breakfast was plentiful and hot. The location was perfect with shops, entertainment and eateries. It was a short distance from the mall and the Sight and Sound theater. There were table games to play, but I justed wanted to sit relax and look out of the window. That was my me time. My two teenage boys loved the gym. I am hoping to return to Pennsylvania next year and Avid IHG is the place that I will return to.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 2. Apr. 2024
Dear Deborah, Thank you for the 5 star rating and choosing to stay with us at the Avid Lancaster. We appreciate your kind words and for sharing your stay experience with fellow travelers. We look forward to your return.Yours in Hospitality,Eric BrownGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Husam

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff are welcoming
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 2. Apr. 2024
Husam, Tank you for the 5 star rating and choosing to stay at the Avid Lancaster. We enjoyed serving you and hope to see you back again.Sincerely,Eric BrownGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Titus

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 2. Apr. 2024
Dear Titus,Thank you for the 5 star rating. We appreciated you staying with us and hope to see you again soon.Avidly,Eric BrownGeneral manager

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ok
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 24. März 2024
Rebecca,Thank you for choosing to stay at the Avid during your recent visit to Lancaster. We are pleased that you had a 5 star experience and hope to see you back on a future visit.Sincerely,Eric BrownGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

David C

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von General Manager am 5. Apr. 2024
David C,Thank you for the 5 star rating and staying with us at the Avid Hotel Lancaster. We hope to see you back again soon.Avidly,Eric BrownGeneral Manager

8/10 – Gut

Robert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rooms were smaller than the average hotel in my opinion. There was only a rolling desk chair because there was no room for a lounging type chair making it a bit uncomfortable to relax in the room.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 8. März 2024
Dear Robert, Thank you for choosing to stay at the Avid hotel and providing feedback about the brand design. We appreciated the opportunity to serve you and hope to see you on a return stay.Sincerely,Eric BrownGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Joe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager am 29. Feb. 2024
Thank you for choosing to stay at the Avid Lancaster. We appreciated having you as our guest and hope to have you back again.avidly,Eric BrownGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Kesaundra

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was charged twice and there was construction right outside of the window.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager am 26. Feb. 2024
Dear Kesaundra,It is our goal to provide a 5 star experience at our hotel. We apologize that you did not have a 5 star experience. If you were double charged, I hope that you brought that to the attention to the staff and it was corrected for you. We apologize that we are in our final stages of renovations and that there was insulation being installed on the exterior of hotel. We hope to have the opportunity to make it up to you on a future stay.

8/10 – Gut

MILTON, LYNBROOK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The only negative part about our stay was that the rooms are very small, we are a family of 4 and it was very tight! Everything else was goo.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager am 26. Feb. 2024
Milton,Thank you for choosing to stay with us at the Avid hotel Lancaster and providing feedback regarding your stay. The Avid brand is designed as a minimalist brand with smaller rooms only including items essential to an overnight stay. We hope to have the opportunity to see you again on a future visit.

8/10 – Gut

MONIKA

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All of the staff is super friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von General Manager am 25. Feb. 2024
Dear Monika,Thank you for the 54 star rating and staying at the Avid Lancaster. We hope to see you again in the future.

8/10 – Gut

Kim

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager am 25. Feb. 2024
Kim,Thank you for choosing to stay at the Avid Lancaster. We appreciate you and hope to see you again in the future.

10/10 – Hervorragend

harry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von General Manager am 25. Feb. 2024
Harry,Thank you for staying with us at the Avid Lancaster and giving us the opportunity to serve you. We hope to see you back on a future stay.

10/10 – Hervorragend

Yaritza

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Booked 2 Rooms for 3 nights and when adding another room to my party it was easy thanks to Yaritza she was very helpful and profesional rooms were clean and shower even better. Awesome staff overall the best I’ve stayed when I’m in the area. If in the area make sure you book with AVID/IHG
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager am 25. Feb. 2024
Thank you for the 5 star rating and comments. We appreciated the opportunity to have you as our guest and we hope to see you on a return stay.

8/10 – Gut

Linda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice place for a weekend stay .
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager am 18. Feb. 2024
Linda,Thank you for staying with us. We appreciate you.

10/10 – Hervorragend

Yareliz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager am 18. Feb. 2024
Yarelliz,Thank you for choosing to stay with us at the Avid hotel. We hope we get to see you again on a future stay.

6/10 – Okay

Jensen

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von General Manager am 18. Feb. 2024
Jensen,It is our goal for all our guests to have a 5 star experience. Please don't hesitate to reach out and let us know how we could have made your stay better. We hope to have the opportunity to serve you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von General Manager am 18. Feb. 2024
Thank you for staying at the Avid Lancaster.

10/10 – Hervorragend

Ethan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Extremely helpful staff and very clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von General Manager am 18. Feb. 2024
Ethan,Thank you for the 5 star rating and for staying with us at the Avid Lancaster. We appreciated the opportunity to have you as our guests and we hope to see you back on a return stay.Yours in Hospitality,Eric Brown'General Manager

8/10 – Gut

Claude

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von General Manager am 18. Feb. 2024
Claude,Thank you for staying with us at the Avid Lancaster. We appreciate you.

10/10 – Hervorragend

Raymi

Muy buenas atenciones 👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von General Manager am 18. Feb. 2024
Raymi,Muchas Gracias. We thank you for staying with us at the Avid Hotel Lancaster

10/10 – Hervorragend

Jasmine

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager am 24. März 2024
Jasmine,Thank you for staying at the Avid Hotel Lancaster and giving us a 5 star rating. We are delighted that you had a 5 star experience and hope to see you on a future stay with us.Avidly,Eric BrownGeneral Manager