Außenbereich

Bewertungen von Americas Best Value Inn & Suites Lake Charles at I-210 Exit 11

2 out of 5

Bewertungen

6,2
52 von insgesamt 254 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
66 von insgesamt 254 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
38 von insgesamt 254 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
38 von insgesamt 254 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
60 von insgesamt 254 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,0/10

Sauberkeit

6,6/10

Personal & Service

4,6/10

Ausstattung

6,6/10

Zustand der Unterkunft

5,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Kenneta

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Leonard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good rate!!!🤗
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Leonard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay for the price!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Leonard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good rate for the room provided.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Markeshea

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Leonard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great for the rate!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

DELORES

Gut: Personal & Service
Never could get the ac to work is was set at 69 and was hot in the room
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Arunique

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

2/10 – Ungenügend

Norma

Mit der Familie gereist
el hotel todo super bien la reservación con expidia fue mala por que nunca estuvo mi reservación en ese hotel y no tenían cupo quiero cancelar esa reservación por que tuve que irme a otro hotel y pagar de nuevo.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Guest Relations am 22. Nov. 2023
Dear Norma,We're sorry to hear that you didn't have a good experience. Please reach out to the third-party site you booked with, as they will be the best ones to assist you with this matter. We wish you all the best, and we hope you will visit us in the future.

10/10 – Hervorragend

Tom

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Sarah

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

DION

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Overall it was a nice stay. Clean room, comfortable and easy access to the highway.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Leonard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Easy accessibility to interstate 210.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Leonard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Clean and quiet!🤗
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Leonard

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean and quiet!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

6/10 – Okay

Jose

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

4/10 – Schlecht

Jose

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Vanesa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

8/10 – Gut

Yolanda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Safe
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Eduardo

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

2/10 – Ungenügend

Keith

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This property is horrible, dirty and unorganized. There is no amenities, no breakfast, coffee maker, pool closed . The place does not even look like the picture. The room stink and woke up with bite marks. Do not stay here
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Guest Relations am 31. März 2023
Dear Keith,Your experience is not one that we're proud to read about, as we know we're capable of much better. Room integrity and making our valued guests feel comfortable are of utmost importance to us, and we sincerely apologize for dropping the ball on this occasion. Rest assured, your concerns will be addressed promptly as we take action to rectify the issues you've mentioned. Cleanliness is one of our top priorities, and we will make the appropriate changes. Thank you for reaching out, and we hope you consider staying with us again in the future for a better visit.

8/10 – Gut

Keith

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was good even though we had to wait until the room was cleaned.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

6/10 – Okay

Latonya

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

2/10 – Ungenügend

William

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Daniel

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

2/10 – Ungenügend

Travis

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Hector

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

8/10 – Gut

Susan

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

4/10 – Schlecht

Richard

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Keep driving
Old, mold and poorly kept.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Guest Relations am 20. Juli 2022
Dear Richard, Hearing from our valued guests aids our constant growth and improvement, so thank you for sharing your concerns. What you have described does not convey the high-quality standards we strive to uphold, and we will share your input with the respective teams as we constantly enhance our guest experience. We wish you well and hope you'll consider giving us another try someday.

10/10 – Hervorragend

Kendrea

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I have a great stay no complaints
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Murray

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

4/10 – Schlecht

Daniel

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not clean bad surroundings
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Guest Relations am 17. Mai 2022
Dear Daniel, Thank you for reviewing your recent stay. We are disappointed to see we fell short of meeting all your expectations. That said, we are dedicated to positive change and will work to remedy the areas of concern where we can. Please allow us a second chance to deliver the quality experience you deserve on a future trip.

6/10 – Okay

Alex

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worst stay
Booked a king bed smoking and they did not have. Gave me a double bed and first room had broken peephole so asked for another room and that room had the air conditioner stopped working. Parking area had trash and broken glass and people sleeping in vehicles The free continental breakfast was not given Also when I booked it stated that Golden Nugget was 3 miles away…..wrong it’s more like 7 miles a
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von General Manager am 2. Apr. 2022
We genuinely regret that we failed to offer you the clean, comfortable, and well-maintained accommodations we pride ourselves on. Guest feedback is crucial to our success, and we will use yours to seize all opportunities for improvement. Nothing would make us happier than having another chance to meet your needs in the future.

2/10 – Ungenügend

Floyd

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

4/10 – Schlecht

Juanita

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
It really wasn’t too much i liked about the hotel. The couch was dirty and stained . We had to Lysol everything down just to feel comfortable with laying down to go to sleep that night . Hotel wasn’t what we expected .
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Guest Relations am 19. März 2022
Please accept our apologies for any lack of cleanliness during your visit, and we'll be sure to have our housekeeping team come to make changes as soon as possible. Thank you, and we wish you all the best.

2/10 – Ungenügend

Pamela

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

2/10 – Ungenügend

Jasmine

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was just nasty
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Guest Relations am 4. März 2022
Dear Jasmine, We regret to hear this. If there is anything you'd like us to address specifically, please reach out and let us know. Otherwise, we will seize this opportunity to evaluate our accommodations and make improvements where necessary. Thank you, and we wish you well.

4/10 – Schlecht

Dennis

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Beds very uncomfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Guest Relations am 14. Feb. 2022
Dear Dennis, We're sorry to hear our beds weren't to your preference. Please know we have a variety of room types available, and our front desk team is always on hand to assist with getting you set up in the most suitable accommodations. Don't hesitate to reach out to them next time with such issues as this. That said, we hope the rest of your stay was agreeable, and we wish you all the best on the road ahead.

2/10 – Ungenügend

Theresa

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No coffee pots in the rooms
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Guest Relations am 22. Jan. 2022
Dear Theresa, We are sorry to see that your time with us may not have been all that you had hoped. Our team will keep your feedback on our amenities in mind, and we wish you all the best on your next adventure.

8/10 – Gut

Keith

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stay was great only problem was with the tube.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

2/10 – Ungenügend

Charles, Terrytown

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

6/10 – Okay

Mark

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

2/10 – Ungenügend

Bobbie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They advertise you get breakfast and newspaper in lobby. Days or nights you have to conduct business at window outside even in the cold. Manager looked angry and was not friendly. Door knob broke, could not close door from outside of bathroom or you couldn't open it. If I could I would give it a minus 2 star rating. No I would not recommend this property to anyone. FALSE ADVERTISING!!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von General Manager am 18. Dez. 2021
Dear Bobbie, How disappointing to hear you were unsatisfied with your stay. We always want our guests to feel comfortable and welcome, so please accept our apologies for not succeeding with you. Please know we will notify our maintenance team about the comments regarding your door and work to get the situation corrected in a timely manner. We encourage all guests to please contact the front desk if any issues such as those you've described arise so that we may address them as quickly as possible. Wishing you safe travels in the future.

4/10 – Schlecht

David

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There was a chair that looks like they dug out of the dump. I was scared I was going to get a disease from. They had no coffee maker. And the bathtub was very slick. Slip hazard
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von General Manager am 10. Dez. 2021
Dear David, While we're happy you took the time to leave us your feedback, it's unfortunate to hear that you didn't have a great time while staying with us. We'll be sure to keep your comments in mind going forward, as we're always using guest feedback to influence future decisions. Despite this, we hope you'll visit us again in the future.

2/10 – Ungenügend

iulian

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rude stuff bugs bad toilet
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021
Antwort von Guest Relations am 2. Dez. 2021
We are distressed to hear about your experience, as it is in no way reflective of our values. We are committed to positive change, so know that our maintenance team will follow up on your toilet, along with our pest control specialist making an extra trip out to investigate your concerns and provide the necessary treatment. This is not the lasting impression we want to leave you with. The next time you're in town, please allow us to welcome you back so we can demonstrate our true caring spirit of service.

2/10 – Ungenügend

Florinda

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My whole experience was just awfup
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Guest Relations am 30. Nov. 2021
Dear Florinda, We are saddened to hear this. Specific feedback serves us best, however, so please consider reaching out and letting us know how we could've made your experience more in line with your expectations. Your comfort means everything to us, and we want nothing more than another chance to ensure it the next time you're in town.

10/10 – Hervorragend

Billy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

art

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
great
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021