Außenpool (je nach Saison geöffnet)

Bewertungen von Econo Lodge

2 out of 5
Econo Lodge
2100 NE Evangeline Thruway, Lafayette, LA

Bewertungen

6,4
210 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
246 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
211 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
149 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
184 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,4/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

6,0/10

Zustand der Unterkunft

6,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist einfach aber als Durchreisestation zweckmässig. Das Preisleistungsverhältnis war bei der getätigten Buchung hervorragend. Das Hotel ist ca. 1 Minute von der Interstate 10 enfernt. Das Gastronomieangebot in der nähe ist sehr gut.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Natasha am 14. Nov. 2018
Thank you very much for your comments regarding your stay. I have shared your comments with our team during our morning huddle. They were excited that your enjoyed your stay as much as we hoped you would. We're looking forward to having you again as our guests.

8/10 – Gut

Sam, Koblenz

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Preis-Leistungs-Verhältnis
Schönes großes Zimmer, sehr sauber, Frühstück einfach kontinental, Restaurants in der Umgebung

8/10 – Gut

Yauheni

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not bad for this money. Nothing special, just spent 1 night there
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything great 👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Alexander

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I liked that there was a pool i just didnt use it at the time. What i didnt like was my room it felt dirty. With moist air, and a strong mildew smell. It was difficult to find somewhere to plug something in. And it would have been nice to been able to have a breakfast each morning.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Al

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice. Would come back again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Al

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ice maker not working
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Harold

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Mariah

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

8/10 – Gut

Frank

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The staff are great. The lady signing us in is the best anywhere.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Kimberlie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is great, but u guys charge extra and my choice rewards points are not even recognized when i book through your app. I have been a gold choice rewards member for 3 years.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Craig K. am 4. März 2024
Dear Kimberlie, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge. As a Choice Privileges member you are truly valued. Your feedback about not being able to use points is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. We have reached out to technical support to verify if there are any issues.We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Kimberlie

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Amazing staff and clean rooms
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Calvin R. am 4. März 2024
Dear Kimberlie, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Econo Lodge. As a Choice Privileges member you are truly valued. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

enrique

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotemes.com un asco
El hotel no tenia la reservas de hotemes.com....pero no fue culpa del hitel, fue culpa de la aplicacion que no habia hecho la resevacion aun teniendo mi folio, pero el personal lo resolvio favorablemente
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Econo Lodge Lafayette am 11. Jan. 2024
Thank you for taking the time to review our hotel. We are sorry that you experienced trouble with your reservation but are very glad that our staff was able to accommodate you.Gracias por tomarse el tiempo para revisar nuestro hotel. Lamentamos que haya tenido problemas con su reserva, pero estamos muy contentos de que nuestro personal haya podido atenderlo.

2/10 – Ungenügend

Tiana

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Extremely dirty, upon arrival was nothing but the marijuana smell. And scketchy people walking around the parking lot. I was alone with my 3 toddlers and felt uncomfortable. We decided not to stay at this hotel and rather spent the $400 to stay somewhere else a little more family friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

4/10 – Schlecht

Rosa

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

4/10 – Schlecht

Danielle, Church Point

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I would like a deposit are something back I had kids with me and was homeless. That's ridiculous. I spent money for those things then they said they had a pool. I'm sorry but it was bad and that's was a main reason for the room was to swim. That's insanity. No phone and they don't answer.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

2/10 – Ungenügend

Thuly

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
First of all - I need to find out how I could get a refund. I did not end up staying at this property. How dare they stay open for business. Unsanitary, the pool water was GREEN, the photo you have displayed is way outdated. Expedia should be ashamed to list them on your site. La Qiunta corporate needs to check in on who they have out there representing their brand. I pre-paid for my family room. They did not have my pre-paid, pre-booked room available, they attempted to accommdate me by giving me adjouning rooms but started to charge me for the 2nd room. At that moment another customer came in to inform the lady working the front desk that the room she was assigned had peoples personal belongings all over the place and deodrant smears across the sheets or something and no pillows, which was worst than the first room she was shown as that room had a hole in the wall! She threatened to call the police. At this point...I was NOT going to stay. As i had my children with me and I felt it was not a safe environment. I decided to take my chances with Expedia and fight for my money back thru you as I was told she couldn't do anything about a refund. I will be contacting La Quinta Corp. and I will be contacting whomever I need to to shut them down. I can't imagine anything good happens on that property. It is disgusting. Expedia...do yourselves a favor and STOP listing them on your site! Read other reviews. DO NOT BOOK AT THIS HOTEL. EVER.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

6/10 – Okay

James

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No return
The internet was down so she wrote our card on paper suspicious. Found roach in bathroom. Thhe labors drank all the coffee and ate all the sausage at breakfast. Had to put 50 dollar deposit down too
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Watne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice & clean quiet & tidy
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

Gerri, Kellogg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rooms were clean and welcoming, and having a Waffle House right next door was fantastic.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Randell

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bel accueil !
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Joe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very Gappy
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

Kali

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was okay. Not a great area but it was okay. But i was charged double for my room and they still have yet to fix it. And dont seem to care
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

6/10 – Okay

ALAIN

bien
bonne prestation
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

Randy

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We asked for a handicapped room and they didn’t even consider it.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

6/10 – Okay

Veronica

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
I did have a few problems with my door not opening but maintenance came right away to solve the problem I was grateful
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

Shaniah

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I didnt even get to stay because you have to be 21 years old to get the room . I would like a refund .
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

Lisa

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel unable to process card for deposit. Canceled
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

Yara

Mit der Familie gereist
The room was dirty webs on the walls I found three small roaches and a tick on my pijamas.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Nathan

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Omar

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Nos asignaron una habitación en segundo piso pero las escaleras parecían sanitarios con un olor muy fétido a orines. Y la habitación sucia. La recepcionista me realizo un cargo, que este se me regresaría al realizar el check out y aun no se refleja a ya mas de una semana.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

4/10 – Schlecht

MARTINE

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
encore un hotel pourri :-) breakfast 6 to 9 mais a 7 h tu peux te gratter il y plus rien et on t explique que tu peux prendre la file
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

6/10 – Okay

Johnna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Feels safe with security
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

6/10 – Okay

Andrezza

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

4/10 – Schlecht

Bryan

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I was shocked that La Quinta would associate themselves with this motel. They have BEDBUGS. The property is extremely run down and dirty. Big holes and cracks in the room. Dirt, dust, and stains all over the room. I do have to say, the only positive part was the front desk staff, they were so friendly. It is such a shame that they work at such a disgusting motel. Please deep clean and fumigate the rooms!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Sincerely, Management am 21. Juni 2023
Dear Bryan, Please accept my sincerest apologies about this incident. Were you able to let the staff know so we can take a further look into this so this does not happen to anyone else? If you would like to contact us directly and give us more information so we can get this taken care, that would be great.

2/10 – Ungenügend

Ashley

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
They had dead roaches all over the room so I refused to stay there! I am infuriated with the living conditions!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Sincerely, Management am 21. Juni 2023
Dear Ashley, We apologize for the inconvenience that has caused. We are taking care if the issue you have mentioned.

10/10 – Hervorragend

Frank

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Juan

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Larry, Castell

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Thank you, Management am 21. Juni 2023
Dear Larry,We are happy to hear that you enjoyed your stay and hope you stay with us again. I will be happy to share this with the staff.

10/10 – Hervorragend

Jessyka

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

4/10 – Schlecht

Nader

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
For $50.00 per night I did not get my money's worth. Owners did not take care of property. Paint was peeling the guard rails, rusty guard rails, paint peeled off the stairs. Water was not draining fast from the sink. shower head was lousy. Beds were nice and clean. Night registration staff was very nice and helpful. Morning check out staff, a blond girl, was rude and not helpful. I asked for a simple envelop she said no they don't have it. I guess they mail all their mail by pigeons. she was short on help and very rude.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Sincerely, Management am 21. Juni 2023
Dear Nader, We apologize for the inconvenience that you have experienced and are working on the things you mentioned above. Thank you for your feedback.

2/10 – Ungenügend

laura

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Sincerely, Management am 21. Juni 2023
Dear Laura, We are sorry to hear that your stay was unpleasant.

10/10 – Hervorragend

Bobbi J

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Thank you, Management am 21. Juni 2023
Dear Bobbi, Thank you for your positive feedback. We are glad to hear that your stay was pleasant.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
place is too old and not maintain house keeping are very bad breakfast always not enough for guests
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2023
Antwort von Sincerely, Management am 21. Juni 2023
Dear Anonymous.Thank you for your feedback. We are working on the things that you have mentioned above. We are saddened to hear that your stay was unpleasant and hope that you give us another chance in the future.

10/10 – Hervorragend

Cequria

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Great stay! Great service I will be back.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Sincerely, Management am 21. Juni 2023
Dear Cequria,Thank you for your feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay. We hope to see again for another stay.

8/10 – Gut

JOSEPH, SCHERTZ

Mit der Familie gereist
Lots of renovating going on. Two stories but no elevator so if stairs are an issue make sure you get a first floor room. All rooms are accessed from the outside (no hallways). Location was good with most of what you might need within a few minutes. Rug was not as clean as it should have been, Breakfast on paper was nice. However, Unfortunately for us there were no eggs or milk. A danish or muffins would be nice. The waffles and sausages were great. Rates at the moment probably on the lower end due to the renovating in progress. It was a short, last minute stop for us and served its purpose.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

6/10 – Okay

Joseph

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The hotel was not what I was expecting. I was anticipating an inside room and it was an exterior room. The bathroom smell of mold the room was not as clean as I expected it to be in the end it was a place to sleep and rest nothing more than that.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Sincerely, Management am 21. Juni 2023
Dear Joseph, I am sorry to hear about your experience. We will be working on the things that you mentioned above.