Innenpool

Bewertungen von Casa Grande Hotel

4.5 out of 5
Casa Grande Hotel
Calle 16 No.8009, Calacoto, La Paz

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

138 von insgesamt 186 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
35 von insgesamt 186 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
7 von insgesamt 186 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 186 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 186 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

ralf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Adresse zum rundherum Wohlfühlen!
Eine rundherum exzellente Urlaubserfahrung - angefangen bei der Lage und Stil des Hotels hin zu Service in allen Bereichen, Freundlichkeit des Personals, Frühstück sowie Speisen und last but not least die stylische Roof Topp Bar
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Viviana Soliz-Sales Assistant am 28. März 2019
Dear guest: Thank you very much for your comment for us your opinion is very important, we are glad to know that you enjoy your stay with us. Remember that we always wait for you in your CASA ... Best regards

10/10 – Hervorragend

Mirjam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Viviana Soliz-Sales Assistant am 14. Sept. 2018
Muchas Gracias por su calificación/ Thank you very much for your evaluation

10/10 – Hervorragend

Silvia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel in La Paz. Ruhig, netter Pool, Sauna. Leckeres Frühstück. Vom Zentrum leider etwas weit entfernt. Da es etwas tiefer liegt ist es dafür wärmer als im Zentrum.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018
Antwort von Viviana Soliz-Sales Assistant am 2. Juli 2018
Dear Mrs Heckel, Thank you very much for your comments to us your opinion is very important. We are happy to know that I enjoy your stay. We are happy to know that our service and infrastructure lived up to your expectations We will be waiting for you at HOME... Best Regards Viviana Soliz

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Pietro

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel in sicherer Lage
Das Casa Grande war für 2 Wochen mein Zuhause in La Paz. Sehr gut und sicher gelegen. Der Service an der Tür und Rezeption sehr freundlich und hilfsbereit. Die Zimmermädchen sind aufmerksam und sehr freundlich. Der Zimmer Komfort mit einem bequemen Bett, großem Bad und eindrucksvoller Aussicht lässt keine Wünsche offen. Leider wurde meine Frau von etwas im Bett gebissen, auch nach einem Wechsel der Wäsche. "Hoffentlich" Zufall. Das Frühstück ist reichlich und frisch. Mittagsangebot bis zur Abendkarte ist bescheiden, aber wohlschmeckend. Sauna, Fitnessraum, Jacuzzi und Pool sind top! Absolute Empfehlung die Hotel-Taxis preislich nicht erhöht aber sicher und komfortabel. Kurz am Rande im Restaurant sollten die weiblichen Servicekräfte auf mehr Höflichkeit geschult werden und bei den Drinks in der Sky-Bar bitte nur "frische" Zutaten.

10/10 – Hervorragend

Raul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nicolle am 20. Mai 2024
Estimado Huésped,Mucha sgracias por sus calificaciones y por habernos brindado la oportunidad de atenderlo.Esperamos nos brinde la oportunidad de recibirlo nuevamente en algun futuro cercano.

10/10 – Hervorragend

Armin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El personal es muy amable y atento, las instalaciones son muy cálidas y acogedoras
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nicolle am 13. Mai 2024
Estimado Sr. Pinto,Mucha sgracias por habernos elegido una vez más y por su preferencia.Aprovecho para agradecerle tambien por sus comentarios que sin duda son un aliciente para todo nuestro equipo.Nos alegra saber que disfruto de su estadía con nosotros y le recordamos que esta es "Su Casa".

10/10 – Hervorragend

roxana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelent staff and hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nicolle am 13. Mai 2024
Estimada Roxana,Muchas gracias por habernos elegido para su estadía en La Paz y gracias por su comentario y calificaciones que sin duda son un aliciente para todo nuestro equipo y nos anima seguir mejorando.Nos alegra saber que disfruto de su estadía con nosotros y esperamos nos brinde la oportunidad de recibirla nuevamente en algún futuro cercano.

6/10 – Okay

Armin

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lamentablemente no otorgaron beneficios vip de Expedia
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Nicolle H. am 2. Apr. 2024
Estimado Sr. Pinto, Gracias por habernos elegido para su estadía en nuestra ciudad.Comentarle que lastimosamente el upgrade de habitación se asigna segun disponibilidad y solo tenemos 7 habitaciones de categoría superior, sin embargo, no dude que haremos lo posible de otorgársela en una proxima visita suya. Por otro lado somos flexibles con los horarios de ingreso y salida para cuando lo requiera.

8/10 – Gut

William

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I wish they would honor the VIP perks. I was charged for an early check in. And I got absolutely no upgrade in the rooms. This review was going to be a lot worse, if it wasn’t for Marcela who always does a great job, accommodating, and being a great host. If it was not for her, these reviews would be a lot worse.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Nicolle H. am 9. Feb. 2024
Thank you for giving us the opportunity to serve you. We are sorry that we did not meet your expectations. We appreciate and value your choice to stay with us, and please know that we will strive to be more flexible with our check-in and check-out times, which are often affected by limited availability.We hope you will give us the opportunity to serve you again in the near future.

8/10 – Gut

William

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I wish they would honor the VIP perks. I was charged $30 for an early check in. And I got absolutely no upgrade in the rooms. This review was going to be a lot worse, if it wasn’t for Marcela who always does a great job, accommodating, and being a great host. If it was not for her, these reviews would be a lot worse.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Nicolle H. am 9. Feb. 2024
Thank you for giving us the opportunity to serve you. We are sorry that we did not meet your expectations. We appreciate and value your choice to stay with us, and please know that we will strive to be more flexible with our check-in and check-out times, which are often affected by limited availability.We hope you will give us the opportunity to serve you again in the near future.

8/10 – Gut

William

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I wish they would honor the VIP perks. I was charged $30 for an early check-in, and no upgrade was offered. This review was going to be a lot worse, if it wasn’t for Marcela coming in and saving the day. She is a fantastic host and always trying to better our stay here
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nicolle H. am 9. Feb. 2024
Thank you for giving us the opportunity to serve you. We are sorry that we did not meet your expectations. We appreciate and value your choice to stay with us, and please know that we will strive to be more flexible with our check-in and check-out times, which are often affected by limited availability.We hope you will give us the opportunity to serve you again in the near future.

8/10 – Gut

Katrice

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The swimming pool was the best. I loved the fact it was heated. Unfortunately, I we woke up in the morning to a bathroom filled with tiny ants that were all over the bathroom sink. I did make them aware but the staff did not seem to care. My husband and I celebrated our 21st anniversary and they are the most expensive. We have stayed at Ritz Apart, the Atix, and a couple others. I just feel this place was a bit too pricey. But my husband told me not to compare it to the US hotels. I think I should since they ask for US money. Anyway, other than the ants and the strong smell of Lysol in the elevator everything thing else was ok. The pool was the best but not enough to return. The salad made my husband sick and we only received a partial refund for that. I wish the staff could stay at an American hotel for just one night. We travel alot because if work so maybe I am being to hard on this hotel. We gave them 4 stars because it was super clean minus the ants
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nicolle H. am 9. Feb. 2024
Dear Mrs. Edwards,Thank you very much for giving us the opportunity to host and serve you. We also appreciate you sharing your feedback about your experience at our hotel. We deeply regret the incident with the ants that occasionally appear, especially around the interior planters of our hotel. We understand the inconvenience they cause, and we have taken measures to address this issue. We hope you will give us the opportunity to welcome you back in the near future.Regards.

10/10 – Hervorragend

James D Lites

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very unique building design. Staff was very helpful and attentive. Design with all of the glass made it a bit warm in the hotel during the day, but very nice rooms.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Nicolle am 15. Dez. 2023
Dear James,Thank you very much for your ratings and feedback, which inspire us to continue working and improving. We are pleased to know that you enjoyed your stay with us and hope you will give us the opportunity to welcome you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

JOEL ROSENDO

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Nicolle am 15. Dez. 2023
Estimado Sr. Rosendo, muchas gracias por sus calificaciones que sin duda nos animan a seguir trabajando y mejorando. Le recuerdo que esta es "su casa" y esperamos volver a recibirlo pronto.

10/10 – Hervorragend

maria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente y el restaurante delicioso
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Nicolle am 15. Dez. 2023
Estimada Maria, Muchas gracias por sus calificaciones.Nos alegra saber que disfruto de su estadía y esperamos nos brinde la oportunidad de volver a recibirla pronto.

10/10 – Hervorragend

JOEL ROSENDO

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Buena experiencia en un buen hotel.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Nicolle am 15. Dez. 2023
Estimado Sr. Rosendo,Muchas gracias por sus calificaciones y comentario. Nos alegra saber que disfrutó de su estadía con nosotros y esperamos volver a recibirlo pronto.

8/10 – Gut

Rubens

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Custo x benefício questionável.
Tudo ok.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Nicolle am 27. Sept. 2023
Estimado Rubens,Gracias por dejarnos sus calificaciones y comentario, que nos ayudan a identificar los factores en que debemos mejorar.Esperamos nos brinde la oportunidad de recibirlo nuevamente en algún futuro cercano.

10/10 – Hervorragend

Larry

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Nicolle. am 14. Aug. 2023
Dear Mr. Ribbeklint,Thank you very much for selecting CASA GRANDE HOTEL for your lodging needs. We are pleased to know that you have had a pleasant time while staying with us.With your very valuable evaluation, we feel encouraged to improve every day in order to be able to provide the best possible service.We hope to see you again in the very near future.

10/10 – Hervorragend

CAROLA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My personal experience at first wasn’t the greatest at first upon check in, however the manager at the end turned the situation around. The staff in general was cordial and helpful. Hotel is in a great location in the southern portion of La Paz.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Maribel M. am 15. Juli 2023
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to leave us your rating and your comments. We are glad to know that you enjoyed your stay with us and that we met your expectations.We look forward to seeing you in the near future at your Home...kind regards

10/10 – Hervorragend

stamenka

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Maribel M. am 15. Juli 2023
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to leave us your rating.We look forward to seeing you in the near future at your Home...kind regards

10/10 – Hervorragend

Drazen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best hotel in La Paz
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Maribel M. am 17. Juni 2023
Dear Guest,Thank you very much for your comment, we are very glad that you enjoyed your stay. Remember that we always wait for you at Home...Kind regards

10/10 – Hervorragend

Luis javier

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Maribel M. am 25. Mai 2023
Estimado huésped,Muchas gracias por haberse tomado el tiempo de dejarnos su calificación.Lo esperamos en un futuro cercano en su Casa...Saludos cordiales

8/10 – Gut

William

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Maribel M. am 12. Mai 2023
Dear Mr. Ortiz,Thank you very much for taking the time to leave us your qualification.Remember that we always wait for you at Home...Kind regards

8/10 – Gut

William

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I stayed in this hotel constantly with my daughters. I live in La Paz, and there are no pools that we know of so we rent a room and stay there quite often. It is April 12 and I’ve stayed in this hotel about four times this year alone. They never want to upgrade you the room which is very disappointing, especially considering as much time as we spend there and money. I’m a Gold member with Expedia and I also stay there quite frequent and they still will not upgrade my room. This particular time I stayed there on a Monday, which is the least busy time in la Paz and I still couldn’t get them to give me an upgrade. I am a great tipper, I eat at the restaurant, I get room service, I’ve gotten spa service, and I still can’t get them to give me a room upgrade. That to me is absolutely ridiculous. All in all it’s a nice hotel I just can’t see why they can’t twist their arm a little bit and give me that upgrade, but some people are just too petty. So sad.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Maribel M. am 17. Apr. 2023
Dear Mr. Ortiz,We appreciate you taking the time to leave your comments.On this occasion you reserved a Double Executive room (two beds) of which we do not have a superior room with two beds.We have only 7 Deluxe King Room which is why the upgrade is based on availability.We will work to improve our services in order to provide a better stay for you and all our guests.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Pilar de los

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es el mejor hotel de La Paz, el servicio es excelente, el desayuno buffet muy bueno, las instalaciones en excelente estado también.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Maribel M. am 12. Apr. 2023
Estimada Maria del Pilar,Muchas gracias por haberse tomado el tiempo de dejarnos su comentario, nos llena de mucha alegria saber que disfruto cada uno de nuestros servicios y que se haya sentido como en casa.La esperamos pronto en su Casa...Saludos cordiales

10/10 – Hervorragend

Jiwon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Nicolle. am 17. März 2023
Dear Mrs. Park,Thank you very much for selecting CASA GRANDE HOTEL for your lodging needs. We are pleased to know that you have had a pleasant time while staying with us.We hope to see you again in the very near future.Regards,

10/10 – Hervorragend

Mary

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed in the Casa Grande for six days and found everything to be of the highest caliber. The best! We were able to walk all over Calacoto to visit friends, take the teleferico to the city center and easily catch a cab for other destinations. The staff was helpful, the waiters excellent, and food delicious. We plan to return.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2023
Antwort von Nicolle. am 17. März 2023
Dear Mary,Thank you very much for selecting CASA GRANDE HOTEL for your lodging needs. We are pleased to know that you have had a pleasant time while staying with us.With your very valuable comments, we feel encouraged to improve every day in order to be able to provide the best possible service.Once again, Mary, thank for your preference and we hope to see you again in the very near future.

6/10 – Okay

William

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
For a hotel, that is supposed to be the best hotel, and with the prices day charge, I would expect a different level of awareness. I when I asked for my VIP benefits they made me feel like if I was some kind of welfare case asking for some kind of handout. This was exactly the text message I received: “Señor xxx, buenos días. Disculpe respóndele hasta ahora. Lamentablemente no es posible cuándo son Reservas por internet (Expedía). Hicimos la excepción la última vez. Lamentablemente tenemos restricciones.” So they’re saying that it is not possible for them to give me any kind of upgrades when I make my reservation online, but Expedia is an online reservation app. It makes absolutely no sense for them to say that. Then she says they have restrictions. So if you have restrictions that maybe they should take their hotel off of VIP status. Because the benefits I was asking for for Expedia Gold members which I am one and have been one for years. One of the days I came to pick up one of my friends that was staying in the hotel, and I parked my vehicle in front. The parking lot and front area were completely empty. One of the doorman like some kind of parking lot patrol came and said that I have to move it I said my friend will be here in 5 min. He said we need to keep this whole space empty at all times. And again I would have no problem if there was people waiting but the hotel lobby in parking we’re completely empty. You’re telling me you can’t wait 5 min! Get off VIP!!
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2023
Antwort von Maribel M. am 2. Feb. 2023
Dear Mr. Ortiz,We are very sorry for the inconvenience caused during your stay.We have 7 superior rooms and most of the time they are occupied, which is why the upgrade is based on availability.We will work to improve our services in order to provide a better stay for you and all our guests.Kind regards

6/10 – Okay

William

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
For a hotel, that is supposed to be the best hotel, and with the prices day charge, I would expect a different level of awareness. I when I asked for my VIP benefits they made me feel like if I was some kind of welfare case asking for some kind of handout. This was exactly the text message I received: “Señor xxx, buenos días. Disculpe respóndele hasta ahora. Lamentablemente no es posible cuándo son Reservas por internet (Expedía). Hicimos la excepción la última vez. Lamentablemente tenemos restricciones.” So they’re saying that it is not possible for them to give me any kind of upgrades when I make my reservation online, but Expedia is an online reservation app. It makes absolutely no sense for them to say that. Then she says they have restrictions. So if you have restrictions that maybe they should take their hotel off of VIP status. Because the benefits I was asking for for Expedia Gold members which I am one and have been one for years. One of the days I came to pick up one of my friends that was staying in the hotel, and I parked my vehicle in front. The parking lot and front area were completely empty. One of the doorman like some kind of parking lot patrol came and said that I have to move it I said my friend will be here in 5 min. He said we need to keep this whole space empty at all times. And again I would have no problem if there was people waiting but the hotel lobby in parking we’re completely empty. You’re telling me you can’t wait 5 min! Get off VIP!!
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2023
Antwort von Maribel M. am 2. Feb. 2023
Dear Mr. Ortiz,We are very sorry for the inconvenience caused during your stay.We have 7 superior rooms and most of the time they are occupied, which is why the upgrade is based on availability.We will work to improve our services in order to provide a better stay for you and all our guests.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Alfredo

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von Maribel M. am 27. Jan. 2023
Dear Alfredo,Thank you so much for your rating is very important to us.We look forward to seeing you soon at Home...Kind regards

10/10 – Hervorragend

Daniel

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Maribel M. am 27. Jan. 2023
Dear Daniel,Thank you so much for your rating is very important to us.We look forward to seeing you soon at Home...Kind regards

8/10 – Gut

Ivan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was a good experience
Antwort von Maribel M. am 27. Jan. 2023
Dear Ivan,Thank you for sharing your experience.We look forward to seeing you soon at Home...Kind regards

10/10 – Hervorragend

Wendy

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Nicolle am 15. Dez. 2023
Estimada Wendy, muchas gracias por su puntuación. Nos alegra saber que disfruto de su estadía y esperamos volver a recibirla en algún futuro cercano.

10/10 – Hervorragend

Claudia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Antwort von Maribel M. am 23. Dez. 2022
Estimada Claudia,Muchas gracias por su calificación, nos alegra mucho que haya disfrutado de su estadia.La estaremos esperando siempre en su Casa...

6/10 – Okay

Jose

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The hotel is overall good but the magnetic card system to access the rooms is terrible, it is completely outdated, I had to ask for new keys every day sometimes more than once, at a time we counted 8 cards that didn’t work. This was a big frustration during the trip. Also, to access the parking using the elevator, hotel personnel need to activate access to the lower floor with physical key although the elevator allows magnetic card use for access for the upper floor and there is a security guard at the parking level at all times, another frustrating way the hotel is managed. Food was medium quality.
Antwort von Maribel M. am 23. Dez. 2022
Estimado Sr.Jofre,Muchas gracias por haberse tomado el tiempo de dejar su comentario.Lamentamos mucho lo sucedido con las llaves, trabajaremos en mejorar nuestros servicios.Saludos cordiales

10/10 – Hervorragend

Juan Carlos

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Nicolle. am 16. Nov. 2022
Estimado Juan Carlos, muchas gracias por su calificación que sin duda es un aliciente para todo nuestro equipo. Nos alegra saber que disfruto de su estadía con nosotros y esperamos nos brinde la oportunidad de prestarle nuestros servicios próximamente en algún futuro cercano.Le recordamos que esta es su casa.Atte.Nicolle H.

10/10 – Hervorragend

Roland

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very friendly and accommodating staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Maribel Mamani am 31. Okt. 2022
Dear Ronald,We are very happy to know that you enjoyed your stay and that the service was up to your expectations.We hope to receive you again in your Home....Kind regards

10/10 – Hervorragend

Eduardo

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Nicolle. am 9. Sept. 2022
Estimado Sr. Wichtel, fue un gusto recibirlo y atenderlo en Casa Grande. En esta oportunidad deseo agradecerle por sus calificaciones que sin duda son un aliciente para continuar trabajando y mejorando. Nos alegra saber que disfruto de su estadía en nuestro hotel y esperamos nos brinde la oportunidad de prestarle nuestros servicios próximamente.

10/10 – Hervorragend

Luke A

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Nicolle. am 29. Aug. 2022
Estimado Luke, gracias por sus calificaciones que nos motivan y animan a seguir trabajando para brindar nuestros mejores servicios.Esperamos nos brinde la oportunidad de prestarle nuevamente nuestros servicios en algún futuro cercano.

10/10 – Hervorragend

Francisco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Nicolle. am 29. Aug. 2022
Gracias Francisco por sus calificaciones que nos animan a seguir adelante.Esperamos nos brinde la oportunidad de prestarle nuevamente nuestros servicios en algún futuro cercano.

2/10 – Ungenügend

Hector

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
People be aware. We had booked this hotel for about a week but my mom got sick and we couldn’t travel. They didn’t give us back not even a dollar back. This is unheard of in this industry. We have reserved 2 rooms and they didn’t care about working with us. More than 2800$ gone.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Marcela

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A quiet and clean oasis after a few weeks of adventures in remote places... I only stayed one night so I can not say more. The restaurant is nice.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Maribel Mamani am 1. Juni 2022
Dear Guest, Thank you very much for your comment, we are glad to know that you enjoy your stay and the restaurant service. We always wait for you at HOME ... Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Warren

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was great except for the lack of an upgrade.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Maribel Mamani am 1. Juni 2022
Dear Guest, Thank you very much for your comment, we are glad to know that you enjoy your stay, we are sorry if we couldn't give you an upgrade. We always wait for you at HOME ... Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Robert

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022

8/10 – Gut

Armin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
El hotel y las instalaciones siempre agradables e impecables, sin embargo se nota la perdida de calidad en el desayuno y la atención del personal del restaurant deja mucho que desear, el personal de recepción no fue nada cordial al momento del check in.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Viviana Pacheco - Jefe de Ventas am 29. Okt. 2021
Estimado Sr. Pînto, Muchas gracias por compartir su experiencia con nosotros. Me encantaría hablar con usted para poder hablar un poco más sobre su experiencia con nuestro desayuno. Por lo demás vamos a tomar previsiones para que no sienta una atención no cordial en ningún momento. Esperamos vuelva a visitarnos pronto. Saludos cordiales

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von sales assistant am 11. März 2020
thank you

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is located in a convenient area of the Southern part of LP. Rooms are spacious and clean, pool is great, you can see stars above when you are swimming. My only complaint is they need more plugs fo cellphone charging near bed, had to disconnect lamp to charge.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Viviana Soliz-Asistente de Ventas am 10. Jan. 2020
Dear Mr. Host, Thank you very much for your comment, for us your opinion is very important, we are glad that you enjoyed your stay with us. Remember that we always wait for you in your HOME ... Best regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Viviana Soliz-Asistente de Ventas am 10. Jan. 2020
Thank you/ Muchas Gracias