Grill-/Picknickplatz

Bewertungen von Holiday Inn Express & Suites La Jolla – Windansea Beach, an IHG Hotel

2.5 out of 5

Bewertungen

8,8

Hervorragend

598 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
277 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
74 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
26 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
30 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Labriel

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 6. Dez. 2023
Dear Labriel,Thank you for choosing to stay with us and thank you for the perfect score. We're excited to welcome you back. Best wishes!

10/10 – Hervorragend

Freddy

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 4. Juni 2023
Thank you for the perfect rating.Best wishes!

2/10 – Ungenügend

Mehmet

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Da ich ein Tag später angereist bin, wurde mein Zimmer an andere weggegeben. Den vollen Betrag habe ich bezahlt und keine Rückerstattung bekommen.
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 10. Jan. 2023
Dear Guest,I sincerely regret to learn you were not fully satisfied with your experience. Our records do not indicate that you either tried to cancel the reservation before your arrival or arrived a day late. I hope I can learn more from you and from Expedia so I can assist further. Thank you.

8/10 – Gut

Calogero

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Jean-Pierre

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel in guter Lage.
Ich war schon öfter im La Jolla und würde immer wieder buchen. Lage sowie Preis-Leistungs-Verhältnis passen für mich.
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2020
Antwort von Rali Roesing, Front Office Supervisor am 11. März 2020
Thank you for the perfect score and for the awesome feedback. We look forward to hosting you again soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Rali Roesing, Front Office Supervisor am 10. Nov. 2019
Thank you for being our guest and thank you for the five star review! See you next time. Best wishes!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Frühstück, freundliches Personal, gute Zimmer
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Ramita S am 3. Sept. 2019
Thank you for your review.

10/10 – Hervorragend

Juergen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019
Antwort von Brett - Operations Supervisor am 28. Juli 2019
Thank you for taking the time to provide positive feedback. We are happy that you enjoyed your stay.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes, neu renoviertes Hotel in La Jolla
Schönes, neu renoviertes Hotel in La Jolla, wenige Minuten zu Fuß vom Windansea Beach entfernt. Nach San Diego sind es mit dem Auto - ohne Verkehr - ca. 20 Minuten. Schöne, saubere und große Zimmer, freundlicher und unproblematischer Empfang, schnelle Beantwortung von Email-Anfragen vor der Anreise. Großer Parkplatz. Standard-Frühstück. Einziges Manko ist der relativ hohe Preis, der jedenfalls zur Zeit meines Aufenthalts aufgerufen wurde.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von Ramita S. am 2. Mai 2019
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir hoffen, Sie wieder zu begrüßen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tolles Preis-Leistungsverhältnis - kurzer Weg zu Sea World - sehr netter Ort
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Ramita S. am 22. März 2019
Vielen Dank!

8/10 – Gut

Christian

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2018
Antwort von Ramita S. am 26. Sept. 2018
Thank you for your rating!

8/10 – Gut

Franziska

Sehr gutes Preis-Leistungs-Verhältnis
Gutes Hotel circa 5 Minuten vom Strand entfernt. Sehr nettes und hilfsbereites Personal, Frühstück war ok, leider seeehhr viel Plastik (Teller, Besteck, Schüsseln), womit man in Amerika aber ja leider oft rechnen muss. Pool war toll und das Preis-Leistungs-Verhältnis sehr gut! Ich würde hier wieder Urlaub machen. (Hotel liegt in Autoentfernung zum „Zentrum“ von La Jolla - bitte dies bedenken!)
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2018
Antwort von Guest Relations am 1. Sept. 2018
Thank you for being our guests and for the very nice feedback. I'm glad you enjoyed your stay. You're right we're so close to the Windansea beach and just a mile south of the La Jolla village. We look forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne und neue Anlage in La Jolla
Holiday Inn Express Qualität, auf die man sich verlassen kann, aber in einer Anlage, die neu, modern und besonders schön angelegt ist. Tolle Zimmer, schöner Poolbereich, Frühstücksraum auch sehr nett! Absolute Empfehlung!
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018
Antwort von Guest Relations am 7. Sept. 2018
Thank you for the fabulous recommendation! It was our pleasure to be your hosts in our relaxed and charming hotel. We look forward to welcoming you again soon.

10/10 – Hervorragend

Sara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice property. Courteous staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Front Desk Team am 24. Mai 2024
Dear valued guest,Thank you for your kind words! We’re delighted that you found our property nice and our staff courteous. Your feedback motivates us to continue providing excellent service. We look forward to welcoming you back whenever you decide to visit again. Safe travels!

6/10 – Okay

Heather

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
The hotel is very noisy and unless you're on the top floor, the sound from floors above travels because the floors are hardwood, not carpet. The air conditioning is also extremely loud.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Front Desk Team am 24. Mai 2024
Dear valued guest,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We understand that noise disturbances can significantly impact the quality of your stay. Our team is committed to addressing this issue promptly. We appreciate your patience and understanding. Regarding the hardwood floors, we acknowledge that they can transmit sound more effectively than carpeted floors. We’ll explore ways to mitigate this, such as adding additional soundproofing measures. As for the air conditioning, we apologize for the disturbance caused by its noise. Our maintenance team will investigate and rectify this promptly. Your comfort is our priority, and we hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future. If you decide to stay with us again, please feel free to request a top-floor room, which tends to be quieter.Thank you for choosing our hotel, and we appreciate your honest feedback.

10/10 – Hervorragend

Renata

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel, clean and comfortable. Breakfast very good. I didn’t have my room cleaned one of the days, and the fitness center only has a treadmill and a bike.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 21. Mai 2024
Dear Renata,Thank you for being our guest and thank you for the perfect rating. We appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back. Best wishes!

10/10 – Hervorragend

Cristina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was clean and the hotel was clean. The staff was friendly! There are food options, bars, and the beach are all in walkable distance. I would stay here again!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 21. Mai 2024
Dear Christina,Thank you for the perfect rating. I am so happy to hear how you loved your stay with us in beautiful La Jolla. We are excited to welcome you back. Best wishes!

4/10 – Schlecht

Scott

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Had ants and a giant spider in our bathroom along with mouse droppings. Trim around bathroom door looked chewed through. Room didnt smell good. Could see light all around the main door to the outside nit a very secure feeling. Toilet ran off and on entire time making it hard to sleep. Uncomfortable bed. Breakfast made my husband sick so we went out for breakfast the remainder of our stay. Not what we expected from the Holiday Inn Express brand considering that is why we chose this location.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relations am 19. Mai 2024
Dear guest, Thank you for choosing Holiday Inn Express La Jolla. I sincerely regret to learn that you were not fully satisfied with your experience. We strive to provide every guest with a comfortable and enjoyable stay.

10/10 – Hervorragend

Marianne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Walking distance to beach
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Guest Relations am 19. Mai 2024
Dear Marianne, Thank you for the wonderful review. I am glad you enjoyed the location and we would love to have you stay with us again!

10/10 – Hervorragend

Lori

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Area for microwave & coffee & refrigerator!!! Large space in rooms. Very nice property!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Rali Roesing am 16. Mai 2024
Dear Lori,Thank you for the perfect rating and the awesome review. I am happy to hear you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back. Best wishes!

10/10 – Hervorragend

VENKATA KRISHNA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 15. Mai 2024
Dear Venkata Krishna,Thank you for being our guest and thank you for the perfect rating. Best wishes!

8/10 – Gut

Lucelyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is a great location. Nice walking distance to the beach. The breakfast was pretty good. Just sometimes it gets a bit noisy staying on the 1st floor late at night. Overall great stay!! Would come back.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 8. Mai 2024
Dear Lucelyn,Thank you for your nice review. I am happy you enjoyed the excellent location, the hot breakfast, and the Windansea Beach. We look forward to welcoming you back. Best wishes!

10/10 – Hervorragend

Jurgen

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was great, I got a room upgrade and late check out. The room was very nice and clean, breakfast was also pretty good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 12. Mai 2024
Dear Jurgen,Thank you for the awesome review. We especially Appreciate your kind words about our staff. Best wishes!

10/10 – Hervorragend

ROSA LEON

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy bien
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 6. Mai 2024
Dear ROSA LEON,Thank you for the nice review. We look forward to welcoming you back. Best wishes!

10/10 – Hervorragend

Venkatesan, Milwaukee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 30. Apr. 2024
Dear Venkatesan,Thank you for being our guest and thank you for the perfect score. Best wishes!

10/10 – Hervorragend

Wendy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel is older but well kept. The staff were friendly. I would stay here again.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 30. Apr. 2024
Dear Wendy, Thank you for the perfect score and the kind review. It was our pleasure to host you and we look forward to your return. Best wishes!

10/10 – Hervorragend

Anne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Would stay here again. Lovely pool.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 24. Apr. 2024
Dear Anne,Thank you for being our guest and thank you for the great review. We look forward to welcoming you back soon.Best wishes!

10/10 – Hervorragend

Anthony

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We like the proximity to be Wind and Sea beach, our favorite.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Kristof, Front Desk am 21. Apr. 2024
Thank you for the wonderful review, and thank you for staying with us!

10/10 – Hervorragend

Purificacion Socorro

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
The room is clean and spacious.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 17. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for the great review and perfect score. It was our pleasure to host you and we look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Shannon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
N/A
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 17. Apr. 2024
Dear Shannon,Thank you for choosing to stay with us and thank you for the perfect rating. Best wishes!

10/10 – Hervorragend

Karen, Duarte

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Happy nice helpful staff. Thank you.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 15. Apr. 2024
Dear Karen,Thank you so much for the perfect rating and the nice words about our staff. We are happy to hear you loved your stay and look forward to welcoming you back.Best wishes!

10/10 – Hervorragend

Michelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 8. Apr. 2024
Dear Michelle, Thank you for the perfect rating. Till next time. Best wishes!

8/10 – Gut

JOSEPH

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good place to stay close to the beach
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 1. Apr. 2024
Dear Joseph,Thank you for the nice review and score. We look forward to hosting you again. Best wishes!

10/10 – Hervorragend

Amanda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location. Safe, good parking. Close to many great restaurants and activities.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 1. Apr. 2024
Dear Amanda,Thank you for the perfect rating and great feedback. It was our pleasure to host you in beautiful La Jolla. We cannot wait to welcome you back.Best wishes!

8/10 – Gut

Sesley, Valencia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kristof, Guest Relations am 24. März 2024
Dear Sesley, we appreciate your feedback, Thanks!

6/10 – Okay

Frith

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations am 21. März 2024
Dear Frith,Thank you for choosing to stay with us and thank you for rating us. Best wishes!

8/10 – Gut

vin

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 21. März 2024
Dear Vin,Thank you for being our guest and for your rating. I hope you enjoyed your stay with us and will return soon. Best wishes!

10/10 – Hervorragend

Rachel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love that it’s close to the beach.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 15. März 2024
Dear Rachel,Thank you for being our guest and for the great rating. I am happy to hear you loved our location. It's the best.See you next time!

6/10 – Okay

Leigh

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The property was really close to the beach and within easy driving to UCSD so that was a plus. Hotel was decent and reasonably clean, but seemed a bit run down. The bathroom was pretty tight and difficult to maneuver with two people trying to get up and out in the morning. Really musty and the bathroom fan didn't help much. The complimentary breakfast was just OK - pancake machine not operational and the only egg option had cheese. We ended up checking out early.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations am 15. März 2024
Dear Leigh,Thank you for choosing to stay with us and thank you for your feedback. We appreciate it. Best wishes!

6/10 – Okay

Jack

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was ok, but this is really a budget motel. Lots of noise from cars, rolling carts, doors, loud A/C unit. If you're ok with that, then this is a nice location in a good area.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kristof Roesing, Front Desk Supervisor am 5. März 2024
Dear Jack, Thank you for being our guest, we use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Joseph

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location!
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 4. März 2024
Dear Joseph,Thank you for the great review. I am glad you liked our excellent location. Best wishes!

8/10 – Gut

Jorge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kristof, Guest Relations am 8. März 2024
Dear Jorge, Thank you for being our guest and thank you for the perfect rating. We hope to welcome you back soon. Best wishes!

10/10 – Hervorragend

Frank

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location to La Jolla downtown.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kristof, Front Desk Supervisor am 2. März 2024
Dear Frank, Thank you for the great review, and we would love to have you back here!

10/10 – Hervorragend

Hannah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We really loved our stay here. Very clean rooms. The room was spacious and comfortable and really nice overall. Pool was fun and breakfast was a nice touch. Thank you. We will definitely come back.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 27. Feb. 2024
Dear Hannah, Thank you for the fantastic feedback. I am thrilled to hear how much you loved your stay. Till next time. Best wishes!

10/10 – Hervorragend

Brooke

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 27. Feb. 2024
Dear Brooke,Thank you for being our guest and thank you for the perfect score. Best wishes!

10/10 – Hervorragend

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We enjoyed our stay, very enjoyable
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 26. Feb. 2024
Thank you so much for the amazing review. It was our pleasure to have you as guests. Till next time. Best wishes!

6/10 – Okay

Boyeong

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 23. Feb. 2024
Dear Boyeong,Thank you for being our guest and thank you for rating us. Best wishes!

10/10 – Hervorragend

Howard, Milpitas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 23. Feb. 2024
Dear Howard,Thank you for your perfect rating. It was our pleasure to host you and we look forward to welcoming you back. Best wishes!

10/10 – Hervorragend

SANDRA

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Rali Roesing, General Manager am 23. Feb. 2024
Dear Sandra,Thank you for your perfect rating. It was our pleasure to host you and we look forward to welcoming you back. Best wishes!