Lobby

Bewertungen von The Charmant Hotel

4 out of 5
The Charmant Hotel
101 State St., La Crosse, WI

Bewertungen

9,8

Außergewöhnlich

873 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
101 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
11 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,8/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,8/10

Zustand der Unterkunft

9,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bestes Hotel am Platz!!! Super Service, gutes Essen und lässige Dachterrasse!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Adam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Tiffany M., Guest Services Supervisor am 22. Mai 2024
Hello Adam, Thank you for choosing The Charmant Hotel on your recent visit to La Crosse. We were delighted to hear about your experience and look forward to hosting you again in the future for another memorable stay!

10/10 – Hervorragend

Kate

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Great getaway!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 15. Mai 2024
Thanks, Kate! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Brenda

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is the most amazing hotel and our favorite getaway! The rooms are gorgeous and the restaurant is amazing for dinner, brunch and everything in between.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 10. Mai 2024
Brenda, thank you for the kind words! We hope to have the chance to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

kelly, glenview

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love this hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 1. Mai 2024
Thanks for staying, Kelly! Can't wait to welcome you back!

10/10 – Hervorragend

Connie, Cedar Rapids

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We've stayed at the Charmant several times, and it never disappoints. From the professionalism and friendliness of the staff to the quality of the food and the excellent condition of the rooms, the Charmant is the only place we choose to stay in LaCrosse. An added benefit is the proximity to the riverside park, which is a beautiful green space. On this trip, the valet parking (looking at you, Jackson) and the food service in the bar area were particular standouts.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 1. Mai 2024
Connie, thank you for choosing The Charmant again and again and for the encouraging words. We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Amy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This was a lovely stay at a very special place.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 1. Mai 2024
Thank you for the kind words! We hope to have the chance to host you again soon!

8/10 – Gut

James

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 10. Mai 2024
Thanks, James! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Kim

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Disappointed fitness room wasn’t open and wasn’t informed ahead of time
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 20. Apr. 2024
Thanks for choosing to stay with us, Kim, and for taking the time to share your feedback. There should have been a reference to the adjusted operation within the confirmation email, so we have brought it to the attention of our marketing time to ensure an email reaches all guests and verbiage is clear. Thankfully, we are in the home stretch of renovations and should be fully operational again soon. We hope to have the chance to host you again!

10/10 – Hervorragend

Ricardo, Wheaton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean facility and welcoming crew.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 11. Apr. 2024
Thank you for the kind words! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Ricardo, Wheaton

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was great and loved the historic feel of the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 20. März 2024
Thanks for the review, Ricardo! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Meredith

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful property and rooms and friendly staff! Great ambiance.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 13. März 2024
Thank you for the kind words, Meredith! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Alex, Seattle

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 30. März 2024
Thanks for the review, Alex! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

kelly, glenview

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful hotel. I highly recommend it
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 17. Feb. 2024
Thank you for the kind words! We hope to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Jason

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very unique property, great dinner, walkable to down down and attractions
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 17. Feb. 2024
Thanks for staying with us, Jason! We hope to welcome you back soon!

2/10 – Ungenügend

Curtis

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 3. März 2024
Hi Curtis, we're sorry to see you had a negative experience. If you would like to discuss in further detail, please reach out so we can better improve our services.

10/10 – Hervorragend

Barbara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Loved everything about the Charmant.
Our stay was absolutely lovely. The room was comfortable and the bed was divine. Having a coffee shop and restaurant in house was convenient. The location by the river added to the visual appeal. The welcome chocolates were a nice touch.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 3. Feb. 2024
Thank you for the kind words, Barbara! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Helpful
Front desk explained during the frigid weather water pipes broke causing water to leak affecting some rooms and the elevator. They were able to accommodate by keeping guests away from the areas that were being cleaned
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 3. Feb. 2024
Thank you for your understanding during this unexpected time. We are thrilled to know we were able to host you and that you enjoyed your experience. We hope to have the chance to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Dale

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best hotel in lacrosse
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 23. Jan. 2024
Thanks, Dale! We hope to welcome you back soon!

2/10 – Ungenügend

Neil, Middleton

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 3. März 2024
Hi Neil, we're sorry to see you had a negative experience. If you would like to discuss in further detail, please reach out so we can better improve our services.

10/10 – Hervorragend

Richard

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fun happy hour and great brunch
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 23. Jan. 2024
Thanks, Richard! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Nicole

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful property and the rooms were comfortable and clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 16. Jan. 2024
Thanks, Nicole! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Alan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Another great stay at the Charmont
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 15. Jan. 2024
Thanks, Alan! We cannot wait to welcome you back!

10/10 – Hervorragend

Matthew

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 19. Jan. 2024
Thanks, Matthew! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 29. Dez. 2023
Thanks for staying, Jessica! We hope to welcome you back soon!

8/10 – Gut

Julie

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 29. Dez. 2023
Thank you for the review, Julie! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Scott

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 26. Dez. 2023
Thanks, Scott! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

PAUL, DECORAH

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Parking not great
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 26. Dez. 2023
Thanks for the feedback, Paul! We hope to have the chance to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 7. Feb. 2024
Thanks for the review, Daniel! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Torsten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The Best Hotel Experience
Our stay at the Charmant was nothing short of wonderful. It was a magical, perfect experience for my now fiancé and I! I booked our stay to celebrate our anniversary and the service/experience we received was more than we ever expected. Every single staff member was kind and personable which made our stay feel even more meaningful. We felt comfortable and welcomed. The complimentary chocolates upon arrival, free coffee tokens, and gifted one free drink each for our anniversary dinner made our celebrated moment together all the more perfect! Thank you from the bottom of our hearts! We will most certainly return and recommend! Also, Noah & Harley from the Charmant are fantastic! And every staff interacted with from 12/13-12/14 deserve to be recognized!
Amazing dinner with fantastic food!
Great dinner view with happy anniversary card from the Charmant.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 26. Dez. 2023
Thank you for celebrating the special occasion with us! We cannot wait to welcome you back!

10/10 – Hervorragend

Joshua

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 15. Jan. 2024
Thanks, Joshua! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Gary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 7. Dez. 2023
Thanks, Gary! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Mary

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautifully renovated old building. Bar/lounge is right next to desk. Very loud during happy hour. Distracting while trying to check in.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 7. Dez. 2023
Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback as we sincerely appreciate the feedback. We hope to have the chance to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Jill

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful Property. Very charming.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 5. Dez. 2023
Thank you for the kind words! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Diane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 5. Dez. 2023
Thank you for the review! We hope to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Rochelle

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 26. Dez. 2023
Thank you for staying, Rochelle! We're already looking forward to next time!

10/10 – Hervorragend

Katherine

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 26. Dez. 2023
Thanks for staying, Katherine! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A very quaint hotel….in a nice area.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 24. Nov. 2023
Thank you for staying with us, Michelle! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Shelley

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 21. Nov. 2023
Thank, Shelley! We hope to welcome you back soon!

8/10 – Gut

Brad

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I would have given a 5 star rating but coffee was not provided in the room. Very comfortable rooms and spacious bathroom. Had a pleasing experience at the bar as well.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 21. Nov. 2023
Thanks for the review, Brad! And thank you for choosing to stay with us. We have already added a note to your profile to preset a coffee maker in your room for your next stay and we hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Christine

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 7. Dez. 2023
Thanks, Christine! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Shannon, Hood River

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a beautiful property. Great location and great restaurant
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 15. Nov. 2023
Thanks, Shannon! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Ann

Mit der Familie gereist
Very nice!!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 9. Nov. 2023
Thanks for the review, Ann! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The Charmant was an absolute delight to stay this the past weekend. From the moment you walk you were greeted by kindness and it never stopped. We had drinks by the bar while listening to live music and had dinner after a busy day. One of the best stays I have had in a long time! I will defiantly be back!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 9. Nov. 2023
Thank you for the kind words, Karen! We cannot wait to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Richard

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Charmant is a beautiful hotel with a gracious staff. The location near the river and a couple blocks from downtown businesses.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 31. Okt. 2023
Richard, thank you staying with us and we hope to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

laura

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We came for a nice to see a comedian we love at Viterbo. The hotel was a perfect spot, amazing old building, lively and beautiful bar areas, nice room! We’d love to come back in summer to enjoy the rooftop and more of the outdoors.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 30. Okt. 2023
Laura, thank you for choosing to stay with us! We cannot wait to welcome you back!

10/10 – Hervorragend

Rhonda

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 30. Okt. 2023
Thanks, Rhonda! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

LeAnne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A new favorite!
From the service to the accommodations, we loved everything about it.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 26. Okt. 2023
LeAnne, thank you for sharing your review and we cannot wait to welcome you back!

8/10 – Gut

Nicholas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not worth it. The best rooms probably are.
The room was expected to be beautiful with the exposed brick, however we had a huge white washed beam that ran the ceiling and most of the wall. It ruined the aesthetic and the whole mood of being there for a birthday. The restaurant was mixed quality. The drinks were quite bad, the appetizer and soup were decent, and the entree was outstanding. This mix in quality made the experience somewhat blah. Coffee in the morning was outrageously overpriced with the “free coffee” tokens good for a hot coffee or $1 off others. Getting a free coffee or $3-5 off would be reasonable. We spent $12 after discounts on two iced coffees which were very average. It was a neat experience overall and the place had a ton of character, but so much fell flat for us.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 30. Okt. 2023
Thanks for choosing to celebrate with us, Nicholas! And thanks for sharing your experience; we sincerely apologize that it didn't live up to your expectations. We have specifically shared your feedback regarding your food and beverage notes with the appropriate team leaders to improve upon quality and consistency. We all hope to have the chance to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Courtney, Irvine

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Katie E, Front Office Manager am 14. Nov. 2023
Thanks for the review, Courtney! We hope to welcome you back soon!