Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von D'Pande

3.5 out of 5
D'Pande
Jalan Pantai Kuta No. 15, Banjar Pande Mas, Kuta, Badung

Bewertungen

6,6
0 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
2 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,4/10

Sauberkeit

4,0/10

Personal & Service

6,8/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

8/10 – Gut

Jae

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
별도의 요청 없이는 룸 클리닝이 이루어지지 않았고 와이파이 신호가 약하여 테더링을 이용하였음. 그렇지만 숙소의 상태가 매우 청결하였고, 위치는 훌륭하였음.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2019
Antwort von Adi am 16. Feb. 2019
Dear Jae Thank you for your valued review, It's really appreciated we look forward to welcoming you again in D'Pande Kuta

8/10 – Gut

Ben

Gut: Zustand der Unterkunft
3 day stay in Kuta.
Small room in a good location. The stay was for 3 days and during that time, no services like making the room, replacing water bottles or soap and toilet paper was available. Toilet was not clean on arrival. Very little interaction with staff.Office was not always attended.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Adi am 16. Feb. 2019
Dear Ben Thank you for your valued review, It's really appreciated we look forward to welcoming you again in D'Pande Kuta

6/10 – Okay

Mark

Was clean and new but very small room not much sunlight
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018
Antwort von Adi am 4. Nov. 2018
Dear Mark Thank you for your Valued review about our service and facility

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Budget hotel
The staff was not friendly and helpless. It's budget hotel and the hotel's facilities and condition is below average.
Antwort von Adi am 6. Apr. 2018
Dear Guest Thank you for your time to give us review about your experience in our property. we do apologize for inconvenience experience during your stay and of course we will always do improve of our service to make our guest feel satisfaction