Fassade der Unterkunft

Bewertungen von V Hotel

3 out of 5
V Hotel
No. 3 Jalan 8/146, Metro Centre, Bandar Tasik Selatan, Kuala Lumpur

Bewertungen

7,0

Gut

14 von insgesamt 107 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
44 von insgesamt 107 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
32 von insgesamt 107 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 107 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 107 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,2/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

6,8/10

Zustand der Unterkunft

6,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Cédric

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
OK für eine Nacht
Wir haben eine Nacht im V Hotel gebucht, weil wir spät Abends von Singapur mit dem Car angereist sind und ein Hotel in der nähe vom Busbahnhof in Kuala Lumpur gesucht hatten. Das Hotel liegt ein paar Fuss-Minuten vom Bahnhof entfernt und war deshalb perfekt für die eine Nacht. Ein längerer Aufenthalt ist aber nicht zu empfehlen, da die Zimmer sehr einfach ausgestattet sind und diese nicht sehr sauber waren.
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Happy
Good value for the money! The buildning has a couple of year, but the room was fresh consedering the cost per night. The service was on top. I accidentally cut my ear and they help me with band aid etc.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

cathleen

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Kazushige

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Norsaliza

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

6/10 – Okay

Ismail

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
just feedback
room to small ,the room price a bit high for that kind of room,bathroom facility is good.hotel location is good too.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Yui

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
翌日にTBSからマラッカ行きのバスに乗るために利用しました。 TBSからホテルまで歩いて10分くらいです。 駅の改札からVホテル方面に出たら、ショッピングモールの3階に上がり、歩道橋を渡ります。住宅街をホテル方面へ歩いていくとShellのガソリンスタンドがあり、角に1人が通れるくらいの隙間があるので、そこを通ればホテルは目の前です。 アメニティはシャンプーなど無く最小限ですが、近くにセブンイレブンがあるので便利です。 お湯も水圧も問題ありません。 ロケーションも良く、スタッフさんも親切です。 バックパッカーにおすすめの宿です…
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Lo

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

6/10 – Okay

TAN

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Yu-chi

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Manager am 3. Juni 2023
Dear Yu-chi, We take all guest comments & review seriously as it provides us the opportunity to improve on out Guest Satisfaction Standards. Thank You for your review.

6/10 – Okay

PING HSUN

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von VH am 22. Jan. 2023
Thank you for your feedback. We place major focus on offering Memorable Experience to all our guests. We are taking customer feedback very seriously and we thank you for your time.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Average hotel stay
The room was okay for the price. The air condition was not cold enough and was making a lot of noise. Hair dryer has to be requested from the front counter. There is no fridge and no wardrobe to store our clothes. Our room was entered by the cleaning staff despite requesting for them not to do so.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Manager am 27. Dez. 2022
Thank you for your feedback. We place major focus on offering Memorable Experience to all our guests. We value customer feedback and we Thank You for your time. Regards to the Aircon, we conduct servicing monthly. Hairdryer provided on request. Fridge & Cupboard are not provided. Housekeeping service is provided in all Stayover rooms to clear the rubbish in the rooms and refresh the rooms.

10/10 – Hervorragend

Youthasack

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent
Antwort von V Hotel am 7. Nov. 2022
Thank You for your kind review.

6/10 – Okay

YUEN YING, Mui Wo Lantau Island

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall clean, and closed to the TBS.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

8/10 – Gut

Ilyas

Aufenthalt von 25 Nächten im März 2020
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your Review

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great view and comfortable room
We had a very comfortable room with lots of space and a great view (huge windows!) of the train station. It was an easy walk over the pedestrian bridge from TBS/BTS and there were several shops and places to eat nearby. The filtered hot and cold water in the hallway was a nice bonus. We were very happy with our stay and will be happy to stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

8/10 – Gut

Azizan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La struttura non mi è piaciuta il bagno era rotto al mio arrivo la doccia perdeva . Il doccino wc perdeva acqua e dispenser non aveva shampoo al suo interno la camera arredata ikea era tenuta male molto usurata il personale molto abbondante e gentile al mio richiamo mi riparano solo la doccia forse lo shampoo l avevano finito
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

8/10 – Gut

Lee

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Clean, free parking, friendly staffs & close to TBS.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I would like to suggest to have a bathroom mat, kinda slippery.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

6/10 – Okay

ka, 日本

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
シャワー、水圧と温度がまちまちで風邪を引きそうでした。
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
e shuttle service to tbs (Bus terminal)
It was okay. There is a free shuttle service to the tbs, which was a plus.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

8/10 – Gut

CHI FAI PHILIP

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
服務令人滿意的酒店
離開TBS巴士總站看似近,但其實頗遠,要上上落落穿過兩座建築物和行人天橋才能到達的。酒店房間清潔,wifi 速度也令人滿意的,但附近食店和店鋪極少,還好酒店住宿連地下Old Town White Coffee餐廳早餐。住宿一覽裡說「此酒店不設櫃台。如計劃於18:00後抵達酒店,請預先與酒店聯絡,聯絡資料載於預訂確認書。」是不正確的。我的班機延誤,18:00去不到酒店,要我花錢打IDD去酒才發現酒店有櫃台,18:00後還有服務。
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Acceptable and good
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
最寄りの駅からは案外あるきます。昼間なら道はわかりやすいですが夜は少し難しいかもしれません。部屋等も悪くはないですが洗面備品等すくないので持って行くことおススメします。下にカフェもあるのでちょっとした休憩には良いかと。最寄りの駅も空港直行便止まる駅なの良いかと。
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The attitude of the stuff are very nice
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

8/10 – Gut

CLAUDE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
bien,prés du métro etstation de bus
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

8/10 – Gut

CLAUDE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
hotel très correct pour le prix
hotel proche de la station de bus et du métro pour l aéroport propre bon rapport qualité prix
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

8/10 – Gut

Damien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

8/10 – Gut

James, HK

Gut: Personal & Service
nice location, very close to the bus terminal TBS. However, the room is to simple.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

8/10 – Gut

Nunthanee

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location near TBS
Near TBS ( Bus Station ) and Subway if you find a budget hotel for one night
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Room/breakfast
The room is small for family room. Check in slow and facilities like shampoo is empty. The best is breakfast at Old Town.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

8/10 – Gut

Rekha

It was a comfortable stay
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

6/10 – Okay

Ying Jie

符合價格與環境
飯店的價格與服務 令人感到舒適
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Hôtel situé à proximité de la gare centrale des bus et du KLIA (direction aéroport) avec un très bon rapport qualité prix. Hôtel très propre offrant l'air conditionné.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

8/10 – Gut

Zee, Malaysia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable and Easy Access to Transportation
Stayed here to attend a concert at Axiata Arena. Only 10 minutes by car (GRAB) to Axiata Arena. Near to TBS (Terminal Bersepadu Selatan) where all transportation mode are easily accessible (Bus, LRT and ERL). Recommended to get GRAB/taxi to go to the hotel, as I can't find the walking route to the hotel and hauling heavy bags/luggage across the busy road is dangerous. Stayed at Superior Deluxe Twin room, the room is comfortable, but no window. The shower area can be a little crammed. There is a cold and hot water dispenser at every floor. There is a 7-11 nearby, Old Town Restaurant and a Nasi Kandar restaurant located at the same block.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von V Hotel Management am 26. Juli 2018
Dear Zee Thank you for selecting V Hotel Kuala Lumpur as your preferred hotel during your recent trip to the city. We are cognizant of the paramount importance in attaining premier services and we will ensure that every visit continues to be memorable. We hope you have enjoyed your stay with us. We at V Hotel wishes to thank you for your time and we look forward to welcoming you back to our hotel. Warmest regards - V Hotel

8/10 – Gut

Triss, Gerik, Perak

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel near to the Bus Terminal Station..TBS..
Nice hotel near to the Bus Terminal Station.. but please clean the washroom because I still can smell and see the dirty marks... but overall cheap and affordable...
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018
Antwort von V Hotel Management am 9. Juli 2018
Dear Triss We would like to thank you for taking the time to gave us your feedback during your recent stay at the V Hotel Kuala Lumpur. It is indeed, your heartening response and feedback will be shared with all our staff and these will undoubtedly motivate them to strive for even better services for our guests. We certainly look forward to welcoming you back again and giving us another opportunity of extending our services to you again. With warmest regards – V Hotel

8/10 – Gut

Ngwan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Value for money.
Antwort von V Hotel Management am 9. Juli 2018
Dear Ngwan Thank you for selecting V Hotel Bandar Tasik Selatan as your preferred hotel during your recent trip to the city. As in all cases, the comfort and satisfaction of all our guests are of utmost importance to us. Warmest regards - V Hotel

8/10 – Gut

Melinda

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Great transit hotel
The hotel is very basic but all we needed for a one night stay between our arrival by bus from Cameron Highlands to an early morning flight the next day. It had a bed, desk, ironing board, very small bathroom with shower and air conditioning. The staff was very nice and helpful. I asked for two extra pillows and they quickly brought them to our room. They printed out my boarding passes, suggested the best way to get to the airport (Grab which was cheaper than a taxi), and a good restaurant within walking distance. Even though it's close to the bus/train station, the taxi was rather expensive to get there because of the roundabout way to get there. It's about a quarter mile "by how the crow flies" but 2-3 miles by car. I'll definitely stay here again when I'm in need of a transit hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018
Antwort von V Hotel Management am 9. Juli 2018
Thank you for selecting V Hotel Bandar Tasik Selatan as your preferred hotel during your recent trip to the city. As in all cases, the comfort and satisfaction of all our guests are of utmost importance to us. Warmest regards - V Hotel

4/10 – Schlecht

Kian Boon

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018
Antwort von VH am 18. Nov. 2022
Thank You for your review

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
5 minutes of taxi from the TBS terminal. Without hair dryer in the room but can request from front desk. get the cool and hot water outside the room instead of bottle of water.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2017
Antwort von V Hotel Management am 9. Juli 2018
Thank you for selecting V Hotel Bandar Tasik Selatan as your preferred hotel during your recent trip to the city. As in all cases, the comfort and satisfaction of all our guests are of utmost importance to us. Warmest regards - V Hotel

6/10 – Okay

chacha, 東京

KL長距離バスターミナル(TBS)に近いホテル
TBSからKLIAへのトランジットのために1泊利用した。部屋の設備はベッド、デスクと椅子、トイレ、洗面台、シャワー、電話、テレビ、wifi。飲料水と給湯は廊下にディスペンサーがありお湯も十分に熱く不便はなかった。スタッフも親切。ドライヤーはリクエストすればフロントで貸してくれる。部屋の狭さは否めないが低料金のトランジット用としては良いホテルと思う。 TBS及びKLIATransitのBTS駅からは少し分かりにくいが徒歩15分程。線路を挟みバスターミナルの反対側の出口に出る。右手に大きな建物(行政機関のビルらしい)があるのでその階段をL1まで上がり、廊下を回って幹線道路の上を跨いでいる歩道橋を渡って、幹線道路の向こう側に出る。あとは地図の通りで辿り着ける。この歩道橋は11pm〜7amまで鍵が掛けられるらしいので開錠時間中に移動されたい。この橋以外道路を渡る場所は近くには見つからなかった。タクシーを使う事になるのではないか。
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017
Antwort von V Hotel Management am 9. Juli 2018
We would like to thank you for taking the time to gave us your feedback during your recent stay at the V Hotel Kuala Lumpur. It is indeed, your heartening response and feedback will be shared with all our staff and these will undoubtedly motivate them to strive for even better services for our guests. With warmest regards – V Hotel

4/10 – Schlecht

Ramesh

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2017
Antwort von V Hotel Management am 9. Juli 2018
We would like to thank you for taking the time to gave us your feedback during your recent stay at the V Hotel Kuala Lumpur. It is indeed, your heartening response and feedback will be shared with all our staff and these will undoubtedly motivate them to strive for even better services for our guests. With warmest regards – V Hotel