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Bewertungen von Tropical Hotel at Kota Damansara PJ

3 out of 5
Tropical Hotel at Kota Damansara PJ
Sunsuria Avenue, Petaling Jaya, Selangor

Bewertungen

5,8
3 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
3 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

5,2/10

Sauberkeit

6,2/10

Personal & Service

4,8/10

Ausstattung

6,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Nicholas

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Wan Amril

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The property shared a building with Point College, so it was basically renting the floor to facilitate as a hotel. I wouldn't mind that; the room was adequate for my stay and met my minimum expectations. Only two things that wasn't good enough: the pillows were so thin as if they have been used since 10 years ago, and despite having so-called WiFi I was not able to connect at all. I had to use my mobile hotspot to be online, but for many other customers this would likely be a big problem. Please resolve these issues as soon as possible.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Eva

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff there are nice

10/10 – Hervorragend

MOHD AZAM

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
secured place
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Receptionist and staff didn't wear mask properly, no service here, they just do their task without emotion, do not expect services at this price range.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Too dirty sheets. Some strange bugs inside. Noisy environment in the midnight.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021

2/10 – Ungenügend

mohd ramzan

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Front desk not friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything is good just water pressure very low at morning when i take bath..
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020

8/10 – Gut

Irwan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had never reviewed anything negative on such things before. This is the first time. 1. Towel is out of stock! Can you imagine how trouble at 10pm checkin? 2. You can see clumps of dust on the blanket. 3. Storage place is so limited that probably u can only put 3 standing backpacks. Imagine how you are opening your things. Oh the clothes hanger is above it. You have to fight through what are hanged above. 4. Carpark claim rules and inconvenience: You can only claim once a day for carpark. So their staffs advise to claim the one highest. Entry is $2 even if you came to drop your bags before leaving. So far max is $6 over night. So it’s still decent. The problem is, to claim this $6. You first have to go pay for the carpark level 1 with the token given when you enter, then get the receipt, then go up to hotel reception on 3A, then go down to basement to collect your car. You have the option to keep the receipt till last day if you are traveling for few days. But I never tried that. Problem with my trip. The receipt never print! We came back to the reception after a day outing and feedback to them. Their reply was to go to the building’s carpark office to verify and print the receipt. But that depends if you are traveling on a weekend! Which most of us are, right? You will probably not get that receipt for claim at the counter. In conclusions, this was the most troublesome hotel I ever stayed. First hotel with no towels! Trust me, I am a frequent world traveller.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
booking already but no room for me and fmily
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

4/10 – Schlecht

Raymond, taiping

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No room
On 27-9-19 I'm reach the hotel about 11.30pm and the reception told the room is full vacant.i already booking for two night but there don't have a room for me to stay.this hotel management is very poor service.i will recommend my friend or other to stay at the hotel.this hotel staff have to upgrade their system only can stay.there open a que for all online booking but full already also didn't told the online booking company
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019