Frühstück, Mittagessen, Abendessen, internationale Küche

Bewertungen von The Westin Kuala Lumpur

5 out of 5
The Westin Kuala Lumpur
199, Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur

Bewertungen

8,6

Hervorragend

489 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
352 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
89 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
48 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
23 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Ralf, Herford

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Grosse Zimmer, gut eingerichtete Badezimmer. Aus den Nachbarzimmern hört man so gut wie nichts. Auf den Fluren ist es manchmal recht geräuschvoll, was man leider auch im Zimmer hört. Ein hervorragendes Frühstück mit allem, was man möchte, wird angeboten. Gute Qualität der Speisen. Im Frühstücksrestaurant ist alles gut organisiert und es gibt genug Personal, das sehr aufmerksam ist.
Aufenthalt von 11 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Willibald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderschönes Luxushotel
Wunderschönes Luxushotel gengenüber der riesigen Pavilion Shoppingmall. Die Zimmer sind sehr groß und mit einem superweichen Teppich ausgestattet.Sehr gute Schalldämmung (man hört nichts von den Nachbarn) und ein riesen Badezimmer welches mit allen Artikel ausgestattet ist die man so braucht.Das Personal ist sehr höflich aber nicht aufdringlich. Lage,Preis und Service sind Top. Auch wichtig: Der Pool ist wunderschön und oft waren wir die einzigen dort. Super
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufmerksamer Aufenthalt und Empfang. Auch wenn ich um 1 uhr morgens eingecheckt habe.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Jahre, etwas in die Jahre gekommen
Lounge super. Zimmer etwas angewohnt, aber noch gut. Lage grandios. Toller Blick aus den Zimmern
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

Chun Hong

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
員工有善, 用餐質素不錯 房間整潔

8/10 – Gut

Hanae

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
朝食のバイキング、種類がたくさんあり美味しかった! 中でも自分でレタス等の葉物を摘んで作るサラダは楽しくて美味しかった。 到着後部屋に入ると、前の宿泊客が残したものが冷蔵庫に入れっぱなしになっていた。 アメニティが人数分なかったり、部屋の掃除が行き届いていなかった。
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

wakabayashi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
スタッフがとても親切で良かったです。アクセスも良く便利です。
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

SACHIE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ロケーションはPavilionの目の前です。ですので、買い物はすぐに行けますし、周りには何でも揃っています。 今回は宿泊中に一日中仕事をした日もありましたが、とても快適に過ごすことができました。 新しい建物ではないですが、古さをそこまで感じませんでした。 お掃除の方も丁寧に対応頂いていたと思います。 ロケーションは文句ないのですが、夜は目の前の通りがかなり混み合いますので、grabがなかなか捕まらなかったです。(時期の問題もあるかもしれません)
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Alice, Cardigan Village

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
From the moment we arrived to the moment we left our experience was 10/10. The staffwe exceptional, the property stunning and facilities surpassed expectation. The Westin is an oasis in the middle of a concrete jungle. Its pool area is sunken and surrounded by beautiful trees and walkways. The water feature cuts most of the outside noise so you are able to relax. The beds are luxurious as is the linen. Rooms are spotless and beautifully appointed. We certainly could not fault the property and looking forward to staying afain. Thank you all management and staff for looking after us so well.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 4. Apr. 2024
Dear Alice, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We are delighted that you enjoyed your stay here with us. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

10/10 – Hervorragend

Sengkang

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very efficient and honest staffs
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 12. Apr. 2024
Dear Sengkang, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We are proud to learn our associates were able to elevate your stay experience with us with their warm hospitality. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

4/10 – Schlecht

YOSHIKO

Gut: Sauberkeit
チェックイン時の評価にも書きましたが、コネクティングルームを希望したのに話が通ってませんでした。当日のフロントにも断られ変更できないと言われてショックでした。
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Prithi Narayan

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 20. März 2024
Dear Prithi Narayan, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

10/10 – Hervorragend

stephen, Bartlett

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great downtown property. Easy walking to restaurants, shopping and twin towers. Nice restaurants and bars in hotel. 443 and ferria were our favorites. Friendly friendly staff. Highly recommended!
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 1. März 2024
Dear stephen, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We are pleased that you enjoyed your stay and found our prime location ideal for your visit. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

10/10 – Hervorragend

MASASHI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Friendly staff and service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 27. Feb. 2024
Dear MASASHI, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We are pleased that you enjoyed your stay and found our prime location ideal for your visit. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

4/10 – Schlecht

TADASHI

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
 初日の夜にシャワーのお湯が出ないトラブル。 エンジニアが来ても解決せず、その後、深夜1時前に「解決・謝罪」の手紙がドア下から入れられていました。 チェック・アウト時にも特に何もありませんでした。  また、アメニティの不足も多く、バスローブに至っては2人宿泊なのに、1人分のみ、 バスローブにタグがついており、「必要なら買ってください。」のような案内が・・・  ウェスティンの名に期待していたのは、確かですが、時々評価が低い口コミが見られているのが、理解できました。  高級ホテルが低価格で宿泊できる地域ですが、結局こんなものでしょうか。  次回は、もう少し上のホテル、マンデリン・リッツなどにしようと思います。
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Kohila

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel was able to make special arrangements specific to our needs. And the staffs were very friendly and accommodating. Pleasant stay! Hope to return again! 😁🙏
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 27. Feb. 2024
Dear Kohila, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We are proud to learn our associates were able to elevate your stay experience with us with their warm hospitality. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

10/10 – Hervorragend

SERGE

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Choix très variés ppur le petit-déjeuner
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Hui Zhi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The plumbing is very loud for the shower, which drowns out the volume from the TV.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 2. Feb. 2024
Dear Hui Zhi, thank you for taking the time to share your thoughts on your recent stay with us. We appreciate your feedback as it helps us understand areas where we can improve and enhance our guests' experience. Please accept our sincerest apology for the unpleasant experience that you have encountered during your stay with us and be rest assured that your feedback has been forwarded to the relevant department for rectification. We hope that despite the let-down, we would be given another opportunity to better serve you in the future. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

6/10 – Okay

Yew Wah Michael

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 26. März 2024
Dear Yew Wah Michael, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We hope you enjoyed your stay with us and we hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

8/10 – Gut

Yumiko

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 23. Jan. 2024
Dear Yumiko, thank you for your review. We hope you have enjoyed your stay with us and looking forward to welcoming you back in the near future. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

10/10 – Hervorragend

Eric Tan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 18. Jan. 2024
Dear Eric Tan, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

8/10 – Gut

seema

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The bathroom needs to be updated. Very dirty bathroom tiles and room lighting was too low. There was no socket plug in the bathroom.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 18. Jan. 2024
Dear seema, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Please accept our sincerest apology for the unpleasant experience that you have encountered during your stay with us. Be rest assured that your feedback has been forwarded to the relevant department for rectification. We hope we would be given another opportunity to better serve you in the future. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

6/10 – Okay

Ping wai

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 18. Jan. 2024
Dear Ping Wai, thank you for your review. We hope you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

8/10 – Gut

Raidha

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great
Amazing place specially they have smoking rooms which rare in kl
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 18. Jan. 2024
Dear Raidha, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We are deloghted that you enjoyed your stay here with us and we hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

6/10 – Okay

Edmond

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Unfortunately, for a 5 stars hotel, it did not live up to that standard for our stay. From the day of check-in, the room was not available until after 3pm check in time, as it was not ready. Then the extra bed that we ordered was not there so we had to chase it up 3 times before they found one. Then the shower head felt during the first use and luckily no serious injury. Finally, the room feel aged and not the freshness you expect for a 5 stars hotel. I do want to say given the above, credit should be given to the staff to want to fix these issues ASAP, but the feedback and rating is given based on my experience.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Abdulrahman

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
تحربه للدوله سيئه
The treatment is bad compared to my travels around the world to Europe and East Asia.. The worst treatment of Malaysians with Arabs And tourism The first time for me in Malaysian and the last not friendly اسوء تعامل التعالم الماليزي اسوء الفنادق فتادق ماليزيا لا انصح بالسفر لها وايضا تعامل الموظفين جداً سيء مع العرب والسواح شي كريه لا انصح للذهاب لهذه الدوله اول زياده والاخير
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Takahiro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 18. Jan. 2024
Dear Takahiro, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

8/10 – Gut

Mikiko

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 17. Jan. 2024
Dear Mikiko, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We truly look forward to welcoming you back in the near future. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

8/10 – Gut

Abdulrahman

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Amazing views
All over it’s ok But the air conditioner not good Same problem they solve so not big deal
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 17. Jan. 2024
Dear Abdulrahman, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. Lumpur. Nothing pleases us more than to learn that our guests enjoyed their Westin experience. We extend our sincerest apologies for the inconvenience you encountered with the air conditioner during your stay and please be rest assured that your feedback has been forwarded to the relevant department for rectification. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Not so five star hotel
This is my 4th time staying at Westin but my experience this time was not as satisfactory as before. On the day of check in, I noticed that the tissue box in the toilet was empty. Also, there is only one tea spoon instead of the usual two. I called to make a request and waited for an hour but no one deliver it to us. Make another call and waited for another hour, still nothing happen. By then, we decided to go for our dinner. By the time we are back, still no sign of the things being delivered to us, so make another call and they said it was delivered! I insisted that nothing was sent over and invite them to come to the room to check, and finally, they sent someone to have it delivered to us. Next, the shower area is leaking, resulted in water flowing out of the shower area to the common area in the toilet.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 18. Jan. 2024
Dear Sir/Madam, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We deeply regret that your experience did not meet the high standards we strive to deliver. Please accept our sincerest apology for the unpleasant experience that you have encountered during your stay with us and please be rest assured that your feedback has been forwarded to the relevant department for rectification. It is our hope that despite the let-down, we would be given another opportunity to better serve you in the future. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 17. Jan. 2024
Dear Sir/Madam, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 17. Jan. 2024
Dear Michael, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
it was ok..near to pavilion. the traffic can be terrible.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 17. Jan. 2024
Dear Sir/Madam, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We are pleased that you found our prime location ideal for your visit. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

10/10 – Hervorragend

Michelle

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 18. Jan. 2024
Dear Michelle, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We hope to see you again on your next visit!Be Well, The Westin Kuala Lumpur

8/10 – Gut

Irene

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel has a proper club lounge that serves a good spread and it’s staff are attentive. But the property is rather old and its age is visible. The residence is and spacious but rather old. Gym is good. But the floor is blackish - which I assume is normal for most gyms
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 18. Jan. 2024
Dear Irene, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. We are pleased that you enjoyed your stay and found our prime location ideal for your visit. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

8/10 – Gut

Saedah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 18. Jan. 2024
Dear Saedah, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

10/10 – Hervorragend

Sorayya, Kent

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Is very convenient
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 18. Dez. 2023
Dear Sorayya, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. We are pleased that you enjoyed your stay here with us and we truly look forward to welcoming you back in the near future. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

10/10 – Hervorragend

Lai Yin, Tuen Mun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 12. Dez. 2023
Dear Lai Yin, thank you for your review. We look forward to welcoming you again to The Westin Kuala Lumpur. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

10/10 – Hervorragend

Joseph

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 12. Dez. 2023
Dear Joseph, thank you for your review. We hope you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

10/10 – Hervorragend

Satoshi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 12. Dez. 2023
Dear Satoshi, thank you for your review. We look forward to welcoming you again to The Westin Kuala Lumpur. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

6/10 – Okay

Akram

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Property is very conveniently located, except restaurants and bar staff was not accommodated and acknowledged.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 12. Dez. 2023
Dear Akram, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We are pleased that you found our prime location ideal for your visit. We hope to see you again! Be Well, The Westin Kuala Lumpur

10/10 – Hervorragend

Hai Hoe

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is well kept and feels a proper 5 star hotel. Only thing is that the condition is a bit dated given that it’s a rather old hotel. It is in a wonderful location, just opposite the Pavillon Mall.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 12. Dez. 2023
Dear Hai Hoe, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We are pleased that you enjoyed your stay and found our prime location ideal for your visit. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

10/10 – Hervorragend

Wei

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Located in central Kuala Lumpur and closed to all shops and restaurants, very convenient to get around and the staffs are very friendly and helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 12. Dez. 2023
Dear Wei, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We are pleased that you enjoyed your stay and found our prime location ideal for your visit. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

8/10 – Gut

Pushpavaly

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 27. Nov. 2023
Dear Pushpavaly, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

2/10 – Ungenügend

Timothy

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 27. Nov. 2023
Dear Timothy, thank you for your review. Please accept our sincerest apology for the unpleasant experience that you have encountered during your stay with us. We hope that despite the let-down, we would be given another opportunity to better serve you in the future. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

10/10 – Hervorragend

tomoki

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 12. Dez. 2023
Dear tomoki, thank you for your review. We hope you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

10/10 – Hervorragend

Julie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing services and location. The staff are very accommodating and friendly. The hotel is just opposite Pavilion and other shopping malls. Spacious room and bathroom with bathtub. I would totally recommend this hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 17. Nov. 2023
Dear Julie, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience.We are proud to learn our associates were able to elevate your stay experience with us with their warm hospitality. Once again, thank you very much for the lovely feedback, and we truly look forward to welcoming you back to The Westin Kuala Lumpur. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

10/10 – Hervorragend

Jeevan

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 17. Nov. 2023
Dear Jeevan, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We are pleased that you enjoyed your stay and we hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

8/10 – Gut

Yoshiyuki

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 17. Nov. 2023
Dear Yoshiyuki, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We hope you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von The Westin Kuala Lumpur am 23. Okt. 2023
Dear Robert, thank you so much for your fantastic 10/10 review! We are absolutely thrilled to hear that you had such a wonderful experience during your stay with us. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur