No 36, Jalan Metrowangsa, Sek 2, Wangsa Maju, Kuala Lumpur
Bewertungen
8,0
Sehr gut
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
12 von insgesamt 46 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
12
26 von insgesamt 46 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
26
5 von insgesamt 46 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
5
2 von insgesamt 46 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
2
1 von insgesamt 46 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
1
8,4/10
Sauberkeit
8,0/10
Personal & Service
7,6/10
Ausstattung
7,8/10
Zustand der Unterkunft
7,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
WAI JUN
Mit einer Gruppe gereist
17. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
WAI JUN
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von SMILE HOTEL WANGSA MAJU am 21. Dez. 2023
Thank you and looking forward to have you stay with us again!
10/10 – Hervorragend
Mohamed Abusali
3. Sept. 2023
Mohamed Abusali
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von SMILE HOTEL WANGSA MAJU am 6. Nov. 2023
Thank you and can’t wait to welcome you back!
8/10 – Gut
MOHD SABRI BIN
2. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Generally are goods. Quality of spring bed & leaking toilet facilities can be improve. Many doors but only one can enter/exit.
MOHD SABRI BIN
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
10/10 – Hervorragend
CHI WAI
26. Juli 2023
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good
CHI WAI
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
CHI WAI
Geschäftlich gereist
26. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good
CHI WAI
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
8/10 – Gut
Mohammad Aiman
Geschäftlich gereist
6. März 2023
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mohammad Aiman
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von R am 2. Apr. 2023
THANKYOU
8/10 – Gut
TAN
8. Jan. 2023
TAN
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
8/10 – Gut
MUHAMMAD IZZUDDIN
21. Okt. 2020
MUHAMMAD IZZUDDIN
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von smile am 2. Nov. 2020
SMILE HOTEL WANGSA MAJU is pleased to have the opportunity to served you and we hope your visit will be a memorable one.. We thanks you for staying with us and we look forward to welcoming you back soon.s
6/10 – Okay
Abu Bakar
Mit der Familie gereist
13. Sept. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Abu Bakar
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von ADIL am 13. Okt. 2020
TQ
4/10 – Schlecht
MOHAMAD HANIF
26. Juli 2020
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
MOHAMAD HANIF
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von smile am 29. Juli 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 – Hervorragend
Mohd
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
21. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel bersih n selesa
Mohd
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von ETX-SmileWM am 18. Feb. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
6. Juli 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Front Desk am 4. Aug. 2019
Dear guest,
Thank you for taking time to review our property.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
29. Apr. 2019
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location
Good location, good food around the area. Good standard for a budget hotel
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von Front Desk am 24. Juni 2019
Thank you for your review.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
24. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
8/10 – Gut
muhammad
Geschäftlich gereist
19. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wifi not working.fix that
muhammad
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
22. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel ok, cuma ade lipas mase masuk,, kene stnby ridsect.. Toilet power!!!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
16. Sept. 2018
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
8/10 – Gut
Saharudin
20. Aug. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Saharudin
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
20. Aug. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
overall is good
Cleanliness is consider good, wifi is fast able to use very smooth, service is good
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
30. Juli 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
6/10 – Okay
peter
6. Juni 2018
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Poor room service
Should pay attention to room service & cleanliness.
Facilities should be upgraded & enhanced.
peter
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2018
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
7. Apr. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Nurul, Malaysia
12. Juli 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Value my money
New hotel,have lift,room is clean,Mart n restaurant is very near and the mosque is just in front of the hotel.The cons is,you can hear sound from other room clearly esp during at night.A bit noisy..
Nurul
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017
10/10 – Hervorragend
Bon
12. Juni 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bon
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017
10/10 – Hervorragend
Nur
1. Juni 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel for stay
Nur
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2017
10/10 – Hervorragend
Nur
31. Mai 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Nur
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2017
10/10 – Hervorragend
Brian, Malaysia
26. Mai 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel close to train station
Very nice place, single rooms a bit small, next size up double bed room has lots of space for one person
Brian
2/10 – Ungenügend
Chung Meng
15. Mai 2017
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very small room
The room is extremely small with hardly any walking spaces in the room. Also the hotel allowed visitor who rent the room on hourly basis which may indicate the hotel is used for not so ethical activities.
Chung Meng
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
14. Mai 2017
Gut: Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
28. Apr. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overall, very convenient hotel.
I like to stay here, can reach many restaurants just steps away.
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Hafiz, hafiz
24. Apr. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good cost place and accessible to lots of places. Excellent Wi-Fi and hotel service.
Hafiz
8/10 – Gut
hasz, pahang, MY
28. März 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nice hotel with affordable price..
friendly staff..
good accomodation..
hasz
10/10 – Hervorragend
Brian, Bangkok
22. März 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice room for the price
Great place, WIFI had some issues, great staff, great room fir the price. great location near LTR and shoping
Brian
10/10 – Hervorragend
Brian, Bangkok Thailand
22. März 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
NIce hotel good price
Great place, only bad thing was there were some moderate problems with the WIFI, nothing terrible, however it was irritating from time to time
Brian
6/10 – Okay
Ummuchi, Malaysia
20. März 2017
So so hotel
Single room is literally for one bed for one person... Cant move around freely huhu... The tv is small and only have free channels... Distance from Wangsa Maju LRT is 10 mins walk... But have to be careful crossing the road, alternatively taxi and grabcar are available.
Kindly improve your service thank you
Ummuchi
8/10 – Gut
Guest, Singapore
16. März 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Clean rooms
Nice stay. Only one imperfection where the toilet door fell off.
Guest
8/10 – Gut
Mohd Radzi
7. März 2017
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Comfort and Clean
overall was very good and nice, but some of resident smoking and smoke enter my room via the door. especially when I on the exhaust fan at bathroom. hope, the authority can tackle this 'smoking' issue firmly. room very clean and comfort. thanks.
Radzi.
Mohd Radzi
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
31. Jan. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice experience
It is clean, and nice environment, the hotel front desk is helpful as well.
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
28. Dez. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel bersih
memuaskan
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Amikay, MLK, Malaysia
14. Nov. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
near to LRT station
NIce, clean, friendly. Recommended to all... No traffic jam in the weekends.
Amikay
8/10 – Gut
Zarar, Beranang
11. Nov. 2016
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not bad for a budget hotel
I stayed for a night. The room was a bit small and no space to perform prayer. Cleanliness was excellent and the staff at receptions were friendly.
Zarar
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
10. Nov. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel, neat and very tidy.
The room is pleasant, i like it. The amenities is very satisfying. Lots of restaurants nearby. A long wait of check in que due to some problems from the previous customer check in process though, but when my turn came it was smoothed.
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Hakim
1. Juli 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything superb. This is my 2nd times. Room perfect for two but quite tiny.
Hakim
4/10 – Schlecht
Teck wei
25. Juni 2016
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Teck wei
8/10 – Gut
ShingYong, Batu Pahat, Johor
23. Mai 2016
Gut: Sauberkeit
Good
Good stay, helpful staff.
Took triple room, but room is a little bit small but over all considered good stay.
Bed is firm and comfortable, with many pillows :)
ShingYong
8/10 – Gut
MOHD SHAHRIL, Kuala Terengganu
21. Feb. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good stay
Good stay
MOHD SHAHRIL
Thank you Mr. Sharil
Hope to see you again here & we will be gladly to have you as our customer again.
Regards,
Tariq Rizani (Supervisor WM)