Außenbereich

Bewertungen von OYO 552 Hotel Kl Centre Point

2 out of 5
OYO 552 Hotel Kl Centre Point
56, Jalan Hang Kasturi, Kuala Lumpur

Bewertungen

6,2
2 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
4 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,0/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

6,0/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

8/10 – Gut

Mohd Faris

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Ava am 12. Okt. 2023
Thanks for taking out your valuable time to rate us, Mohd! We will work even harder to make your stay a memorable one :) Regards, Ava

10/10 – Hervorragend

Sumathi

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Eva am 15. März 2023
Thank you so much for the wonderful rating, Sumathi! It gives us immense satisfaction when we see guests loved our services. Keep giving us the opportunity to host you and we will put in our continuous efforts to retain this smile forever :) Regards, Eva

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Tooooooooo noisy coz nearby got construction and it is facing main road.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Joey am 21. Nov. 2019
Hi, We sincerely apologize for the trouble caused. Your comments will help us in taking care of future guests more resolutely. Regards, Joey

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A éviter si possible
Une succession de mauvais retours, chambre sans fenêtre, personnel peu aimable, portes qui laissent passées la lumière et les bruits provenants des autres chambres. Il y a des guesthouses bien mieux pour le même tarif dans Chinatown ! A éviter si possible...
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Zara am 29. Sept. 2019
Bonjour, Nous sommes extrêmement désolés de savoir que votre expérience avec nous n’a pas été agréable et nous travaillerons certainement avec vos commentaires afin de nous assurer que les problèmes qui y sont associés sont soigneusement contrôlés et éliminés au maximum. Cordialement, Zara

2/10 – Ungenügend

Ching Yuen

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dirty and noisy small hostel but location good
Convenient location and cheap but not worth it. Smelly room, dirty bathroom, noisy all the night, itchey bed, some night staffs are impolite and not helpful at all (day time is much better).
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Barbara am 21. Juni 2019
Hi, Ching! We're extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one and we’d definitely work on your feedback, in order to ensure that the related issues are carefully monitored and eliminated to the maximum extent. Regards, Barbara

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Cheshta am 25. Juni 2019
Love to hear this, It’d be great if you can spread the word among your circle. Have a pleasant day ahead :) Regards, Cheshta

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2019
Antwort von Megha am 5. Apr. 2019
Hi, Sorry for the trouble faced. We've duly noted your feedback and ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Barbara

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2019
Antwort von Megha am 5. Apr. 2019
Hi, We're extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one and we’d definitely work on your feedback, in order to ensure that the related issues are carefully monitored and eliminated to the maximum extent. Regards, Barbara

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Centralt
Bra pris o pris värt hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Ritesh am 3. Feb. 2019
Tack för uppskattningen, Gäst! Vi hoppas kunna ge dig en konsekvent service varje gång. Hälsningar, Ritesh

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Firstly i reach and wanted to check in the staff told me they didn’t received anything from expedia regarding my booking,they told then only accept booking from oyo website itself but they still gave me a normal room which not the duplex i paid for without any payment as they will claim from expedia? Im okay with it as im too tired from my flight and journey to hotel. I went straight to my room and found out there’s no fridge and safe box for my item and no hangers to hang my clothes. I was too tired to even ask so i went straight to bed. After i woke up i found out their wifi system is down until my 3rd night there the wifi is fix. My last day when i check out they told me i have to pay extra 40 ringgit for the facility i use which i dont know what exactly they mean by that and thought they could have informed me upon check in but then it was deducted by my 30 ringgit deposit so i have to pay 10 ringgit more to make it 40 ringgit. Overall the staff are friendly just that the communication between OYO systems and Expedia systems needs to be fix in the future.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Ritesh am 14. Jan. 2019
Hi, Guest! Thank you for rating us, it seems that your stay with us has not been up to the mark. We believe in continuous improvements. Do give us another chance and we'll ensure that you'd experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Ritesh

6/10 – Okay

Shirley, Sabah

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Close to bus station
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Ritesh am 9. Jan. 2019
Hi, Shirley! Thanks for sharing your experience and valuable feedback with us. We will try our best to give an awesome experience on your next stay. Regards, Ritesh

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good hotel, bit they don't clean our room. At least please make once a day. So that customers rooms always clean and make then happy.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von ZEM am 2. Jan. 2019
THANKS AND PLEASE COME AGAIN .

6/10 – Okay

Damian

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ciasno i brudno
Pokuj bardzo klaustrofobiczny wyniary okolo 3x3 metry . Brak okna !!! Lazienka mala , ciasna , zagrzybiona a do tego brak cieplej wody . Bardzo ciekie sciany bylo wszytko skychac co sie dzieje na korytarzu oraz winde . Nie polecam mimo niskiej ceny . Nie nadaje sie nawet na jedna noc .
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Ritesh am 3. Jan. 2019
Cześć, Damianie! Dziękujemy za podzielenie się z nami swoim doświadczeniem i cennymi uwagami. Postaramy się jak najlepiej, aby zapewnić niesamowite wrażenia podczas następnego pobytu. Pozdrawiam, Ritesh

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Ritesh Yadav am 10. Dez. 2018
Hi, Guest! Thank you for taking out your valuable time to rate us. We apologize for the dissatisfaction and we'll surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Ritesh

8/10 – Gut

GMV, Philippines

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This hotel is near to everything. LRT, Bus station, the Free Go KL Purple bus, Petaling street and Central Market are just few meters away. A lot of eateries and convenient stores nearby. Even souvenir shirts are much cheaper in the store beside this hotel. Mydin supermarket where you can buy imported chocolates is just walking distance. Merdeka Square is also very near. KL Sentral is just 1 station away. The staff especially Devia was very nice and replies to our concern. They also allowed us to check in early. Drinking hot and cold water is also available. The only thing I don't like is the stairs going up because the reception is on the second floor but after that they have a lift going up to the rooms.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Thiv am 8. Nov. 2018
Thank you so much for your reviews.We were really happy to host you .Wish to host you again .