Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von ibis Styles Kuala Lumpur Sri Damansara

3 out of 5
ibis Styles Kuala Lumpur Sri Damansara
No. 5 Jalan Cempaka SD 12/5, Bandar Sri Damansara, PJU 9, Kuala Lumpur, Kuala Lumpur

Bewertungen

8,0

Sehr gut

15 von insgesamt 58 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
28 von insgesamt 58 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
11 von insgesamt 58 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 58 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 58 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Bang Ting

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Syahzrul Haizal am 19. Sept. 2023
Dear Bang Ting, We very much appreciate your comments in regard to your stay with us at the Ibis Styles Kuala Lumpur Sri Damansara. It has always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely, Vengkates Rao Hotel Manager

6/10 – Okay

Jin Ju

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Overall good price, ok facility bu the bed in the family room ( supposed to be king size) is very small.. only for 2 people or max with 2 1 very young kid
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von SYAH am 7. Sept. 2023
Dear Jin Ju, We very much appreciate your comments in regard to your stay with us at the Ibis Styles Kuala Lumpur Sri Damansara. It has always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely, Vengkates Rao Hotel Manager

4/10 – Schlecht

SweeHiok

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Disappointed
The room doesn’t smell fresh. I got checked into a room that the shower has no water. Changed to a new room after unpacking and packed…then the mattress doesn’t feel flat.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Syahzrul Haizal am 16. Juni 2023
Dear SweeHiok, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ibis Styles Kuala Lumpur Sri Damansara. Our sincere apologies that your experience did not meet your expectations. Please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis Styles, we always strive to provide a superior service experience to every guest. Therefore, your feedback is very important to us. Please be rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem with the shower and mattress issue as per mentioned to prevent future occurrence. We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to serve you better in the near future.Sincerely, Vengkates RaoHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Darryl

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Value for money
Antwort von Jennifer am 4. Nov. 2022
Dear Mr Darryl,Warmest GreetingsThank you for the great feedback. We look forward to see you again.Kind Regards,Jennifer

10/10 – Hervorragend

BARRYNICKER

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

8/10 – Gut

mohd

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room decoration
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Ahsan

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 – Gut

Boon Boon

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 – Gut

Moon

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

8/10 – Gut

Aida

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Quite good
The hotel was quite good but the road going to the hotel was not. This is due to a lot of construction going around the hotel. Quite a number of pot hole on the road. Otherwise, the hotel per se is quite good
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Puvanesan.K am 2. März 2020
Dear Aida, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Kuala Lumpur Sri Damansara. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Puvanesan.K Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Charles

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
good hotel of the area
Everything is good, but I personal don't like the bed too soft.... other than this, it's a perfect choice
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von HOTEL MANAGEMENT am 3. Aug. 2019
Dear Mr Charles, Thank you for your lovely comment and reviews. We look forward to see you and welcome you back again to the hotels.

8/10 – Gut

Imran, penang

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von HOTEL MANAGEMENT am 3. Aug. 2019
Dear Mr Imran, Thank you for your lovely comment and reviews. We look forward to see you and welcome you back again to the hotels.

10/10 – Hervorragend

Eve, Oz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff at reception and cafe were very friendly and helpful, great choice of breakfast menu and rooms were clean and well maintained. Reception area is well designed for guests waiting for pickup including a private bar area for meetings with clients or old friends. Definitely on my list for next time.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von HOTEL MANAGEMENT am 3. Juli 2019
Dear Ms Eve, Thank you for your lovely comment and reviews. We look forward to see you and welcome you back again to the hotels.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff are very well trained, very approacheable. Lots of variety for breakfast. Rooms very clean and well maintained.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Hotel Management am 29. Juni 2019
Dear Value Guest, Thank you for your comment and reviews. We look forward to see you and welcome you back again to the hotels.

10/10 – Hervorragend

Ashley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Hotel Management am 9. Juni 2019
Dear Ms Ashley, Thank you for your comment and reviews. We look forward to see you and welcome you back again to the hotels.

4/10 – Schlecht

Bella, Damansara Damai

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The bathroom door is installed in such a way that only a small opening is allowed for guests to go in. A big-sized guest may not fit in. Security guard was being strict for parking outside for a few minutes when I wanted to help my aunt check in, which was annoying.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Hotel Management am 9. Juni 2019
Dear Ms Bella, Thank you for your comment and reviews. We will review the comment for further improvement on the service. We look forward to see you and welcome you back again to the hotels.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Normal with no expectation. Soundproofing is poor - one can be easily overheard while talking in corridor. Room for improvement - WIFI, Breakfast and toiletries.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Haizlya

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Hotel Management am 9. Juni 2019
Dear Ms Haizlya, Thank you for your comment and reviews. We look forward to see you and welcome you back again to the hotels.

6/10 – Okay

Kwan Hung

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quite, clean
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
near decathlon
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

6/10 – Okay

nurul aqmar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Don't like the Transparent Toilet Glass Door
MY POINT : Actually the room is very clean, the design is modern, the furniture is nice and beautiful, the bed is soo comfort, but i personally don't like the 'open style bathroom'. What i mean is : 1. The sink in in the room (no permanent barrier). 2. The toilet and the shower area is divided with a wall, both with transparent glass door. The occupant can see the silhoutte when somebody using the toilet / shower. To prevent this, I have to off the lights whenever i wan t to use the toilet/shower. 3. There is a gap between the glass door and the wall/ceiling, so, the toilet smell can be sniffed in the room 4.There is no floor drop in the toilet area (the toilet floor level is same with room floor level), so, the occupant must make sure to not wet the toilet floor, if not, the water will flooded to the room floor. 5. The water pressure in the toilet is slow PLEASE UPGRADE : 1. Make floor drop /divider to prevent water from toilet go inside the room. 2. Don't divide the shower/toilet. 3. Please make the door not transparent. COMPLIMENT : The staff is very good. I forgot to take back my room deposit and the staff rush to find me at the parking area to give me the money. Tq.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

KHAI IVAN

comfy stay with easy parking slot
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von Hubert Low am 14. Okt. 2018
Dear Mr Ivan, Thank you for your great ratings and compliment See you again

10/10 – Hervorragend

Teh

Comfy stay
Clean room and comfy bed/pillow. Breakfast and coffee was good
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von Hubert Low am 14. Okt. 2018
Dear Mr Teh, Thank you for your great ratings and compliment See you again

8/10 – Gut

Jeffrey Tan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018

4/10 – Schlecht

William

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Budget hotel with budget service
Not so good (stayed 4 night due to work), 1st day check in, room floor dusty, forgot to provide bath towel. Staffs lack friendliness. 2nd day evening went to cafe order tuna sandwich, it came grilled chicken sandwich. 3rd day evening came back, my room card expired, can’t use and need to renew another one. Bathroom supposed to have 1 bottle shampoo & 1 bottle shower cream, but they replaced shower cream with shampoo. I requested to change bedsheet, but didn’t. Surrounding are construction site, not convenient to walk out. Shophouses are about 600m away.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel kegemaran saya..
Hotel yg mmg sgt sgt sgt baik..bilik yg selesa, pekerja yg sgt bagus dan segala fasiliti yg terbaik..setiap kali saya ke KL pasti sy akan tempah bilik di sana..tak ada lg hotel yg mampu menambat hati sy selain IBIS STYLE SRI DAMANSARA.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018

10/10 – Hervorragend

thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
4 days in Ibis Styles.
Very nice hotel with excellent Staff, very polite and charming. Good value for money and close to Industrial Areas. In particular we were very well looked after by Femi in both bar and restaurants and he made our stay a pleasure.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Yiuh Ru

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I like this hotel
Overall, the whole experience is pleasant, especially the room, it is very comfortable, quiet yet practical. The staff is helpful enough and polite. The only thing concerns me is the breakfast, the food is really bad. And there are no transportation at all except grab car, So if you are tourist, better pick other location.

6/10 – Okay

Jane

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toilet very smelly
Room cleanliness still sastify but toilet was very smelly

8/10 – Gut

teik hooi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hotel close to the factory
The hotel staff give a suite due to my booking twin bed room is full for other customer.The room is quite big with living and bed rooms. Long sofa able to sleep one person.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Basic hotel
Very basic hotel. Open concept toilet which is not my liking. Not easy to find the hotel as the entrance from highway to the hotel is blocked. Have to enter from Jalan Cempaka SD12/5.

8/10 – Gut

Francis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2018

6/10 – Okay

bjp, Tokyo

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Noisey
Full of large and loud groups of tourists from China.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018

6/10 – Okay

jae in

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

8/10 – Gut

daniel, singapore

Gut: Personal & Service
Budget stay with friendly staff
Budget stay with friendly staff. Staffs are very helpful. Ample parking slot with with limit of 2.0 height limit at the basement. Can skip the breakfast, not only few selections,savw the $ and try near nearby food centre
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfy bed and reviews
The make-up service was very slow. They took more than an hour to clean up my room, while I was at the lobby waiting for them to clean. On my 2nd last day, they didn't even bother to clean up the room, only changed the towels and make the bed. The used hand towel was still there and not replayed The toilet don't have ventilation, causing it to smell badly when I first use the toilet. The 4 days of breakfast were 90% similar. Therefore u can only stay maximum 2 days, because u will have the same breakfast everyday.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017

2/10 – Ungenügend

沄兒

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
超爛的
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

Tajuddin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice, Value for money
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017

8/10 – Gut

Mohd Shahibul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

8/10 – Gut

SIEW KOOI

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Family stay
Need to improve overall cleaneness. Carpets around the corridor is not vacumn and can see lots of dust and sands
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2017

8/10 – Gut

SIEW KOOI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Acceptable and recommended
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2017

8/10 – Gut

SIEW KOOI

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel
Overall is good and recommended.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pleasant
Overall experience was pleasant. I really enjoyed the short trip I had there. Will definitely visit again!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017