Minibar, Zimmersafe, Schreibtisch, laptopgeeigneter Arbeitsplatz

Bewertungen von Crystal Crown Hotel Petaling Jaya

3.5 out of 5
Crystal Crown Hotel Petaling Jaya
12, Lorong Utara A, Off Jalan Utara, Petaling Jaya, Selangor

Bewertungen

7,6

Gut

46 von insgesamt 222 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
104 von insgesamt 222 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
49 von insgesamt 222 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 222 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
14 von insgesamt 222 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

7,4/10

Zustand der Unterkunft

7,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Karsten, Berlin

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Das Personal ist sehr freundlich und Hilfsbereit, die Einrichtung und Ausstattung ist in Jahre gekommen. Die Lage ist sehr gut, so lange man nicht versucht fussläufig die Umgebung zu erkunden.
Aufenthalt von 14 Nächten im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

zhong, Richmond Hill

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the property is litter bit old and theservice is not satisfied
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Shauntelle

Verbesserungswürdig: Personal & Service
The staff tried to get me to pay twice for room service! Breakfast was the monotonous same things Bathrooms are dirty….i had to buy bleach and clean for myself. Apart from that quiet and close by to most stuff.
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Khai Weng, Singapore

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Quite near major transport hubs and shopping areas
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von cryrstal crown am 7. Juli 2023
yes

6/10 – Okay

Annie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Overall, our stay is good. The staff over there are not so friendly as they did not even have a pleasant smile while talking to their customers. Besides that, the parking area at this hotel is a little bit small.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von pandyan am 12. Mai 2024
Dear Guest,We're pleased to hear that your overall stay was good, but we're sorry about the unfriendly demeanor of our staff and the small parking area. We'll reinforce positive hospitality training and continue looking into solutions to expand parking facilities. Thank you for your feedback, and we look forward to welcoming you back for an improved experience.Regards, Crystal Crown PJ Team

8/10 – Gut

Yeet Chieng

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
staff friendly and helpful

8/10 – Gut

jc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

8/10 – Gut

Peter, Singapore

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

10/10 – Hervorragend

Nasharuddin Baba

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing👍
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

2/10 – Ungenügend

Louis

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bad service i booked and paid for double bed with b'fast. They give 2 single baed n without b'fast. Hotel insist and push to expedia. Expedia no responds didn't do anything on my complaints. Disappointing
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

LiChun

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 – Gut

Sook Fuan

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

4/10 – Schlecht

Rong Wei

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
It's quite an old place, however, they still managed to keep the hotel clean and room also quite clean. BUT there are a few things I don't like about the hotel. 1st, the front counter staff that process my check-in is not very friendly, he can't accept that there are certain terms regarding hotel check that guest do not know, I was merely just asking more details but I can see his impatience and wants to quickly end the conversation... And the hotel room pillow, although looks clean but when you go near it, you can smell the oily smell on it.. And one of the bed has a few yellow spots on it. I got room 1420 on 14th floor, the room feels weird and I can't sleep at night. Best of luck to anyone who gets this room. Other than that, hotel is ok.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von pandyan am 22. Mai 2022
Dear Rong Wei, Thank you for taking the time to review your stay with us. We do our best to ensure all our guests are as comfortable as possible. We were happy you content with how we strive to keep the highest level of maintenance around the hotel and in our guest suites. While renovations of the exterior are difficult, we have upgraded our rooms to be modern and spacious. We value our guest comments and want to make sure all your points are given to the housekeeping and front desk managers for their attention. We appreciate your review, so when next you need a room in PJ kindly let us know in advance, and we will reserve our best room available for you. Regards, Crystal Crown PJ team

10/10 – Hervorragend

Mdfazil

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

8/10 – Gut

UMA MAGESAN

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

MOHD HUDA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ok
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

8/10 – Gut

FAKHRULAIZAT

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great staff & cleanliness POOR towels
It was a short stay where we pull off during heavily rain evening. Booking through Hotels.com was almost instantly connected with the hotel. Staff is well prepared like expecting our arrival long ago. Impressive staff! We booked delux room however got free upgrade to Junior Suits which is newly refurbish I guess, really nice of that. Stay was pleasant. Just a few points for the hotel attention:- 1) There were no slippers provide? 2) no bath rob too 3) Drinking glasses & toiletries were only one set ? 4) Towels are too old not presentable. It looks like rugs on floors @_@
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Specious room, refurbished, minimal design,
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

6/10 – Okay

MOHD ZAINAL

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2020

10/10 – Hervorragend

Caisha Nivenia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was for my little sister ... as her exam hall was nearby. Breakfast apparently wasn’t too good . Otherwise room was perfect
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020

8/10 – Gut

Jamie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

4/10 – Schlecht

Sonia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Unsatisfied customers
Manager is kind enough to call and confirm my booking as well as giving some information about the parking and check in services. Service was okay, however the guest did not get any Drinking water bottles in the room. Wasnt a good experience for the guest who is thirsty. We are happy that The breakfast is provided. However, food provided arent up to the hotel standard. Scones tasted like stones. Pancakes cold and tough. The coffee and drinks provided was the only pleasant experience we got from the breakfast. Hopefully crystal crown could improve and do much better as a 4 star hotel. Please improve!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

8/10 – Gut

Anddee

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Spacious room. Good breakfast choice. Old hotel but rooms well maintained. Shower cubicle in my room does not flow into the drainage hole as the angle of the slope of the floor is not sloping towards the drainage area so there is always a huge puddle of water which I find annoying.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Front Office Dept. am 17. Feb. 2020
Thank you for your review, it's a pleasure to know that our hotel has satisfactorily meet your expectations. We apologize for the annoyance you had during your stay. We wholeheartedly thank you for your patronage. Best Regards, Front Office Dept. |Crystal Crown Petaling Jaya|

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The location is good and the room is spacious
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von GT am 15. Jan. 2020
Thank you for your kind comments. We hope to see you back in the near future!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hooked the property quite last minute but when we arrived, we didn’t have to wait for long to get our room. We stayed at the executive suite and there was a nespresso machine provided with two complimentary espresso capsules. The room was neat, bright and clean. Loved the sheets and pillow. Downside is, we could hear the corridors. Kids running and shouting in the morning. Complimentary breakfast choices were ok, usual typical, not anything beyond expectations. Location wise, it was pretty close to the place we are having an event which is at The Grounds, KL. Overall, everything was good. Would prefer a brighter lighting in the toilet for makeup.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Crystal Crown Hotel PJ Team am 29. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for your review of your stay. We are happy to hear that you enjoyed your time with us for the most part. We are sorry to hear about the noise in the hallways and your comments on the bathroom lighting have been passed to the maintenance staff for review. We will see if we can change the bulbs to a brighter one for the future. Thank you for choosing Crystal Crown Hotels and we look forward to having you back again soon. Best Regards, Crystal Crown Hotel PJ Team

8/10 – Gut

Tau yee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Crystal crown hotel. Disappointed.
Front desk service was excellent. Other than that I would not want to come back. Lobby air conditioner was hot and I don’t think all air conditioner were on. Bed sheets stink, pillow cases too. I was shocked to have found a lady panties hung in the cupboard when I opened it. I guess the housekeeping didn’t perform their job up to mark. The hotel isn’t willing to call me a cab for my travel 45 minutes later. I can’t figure out why. Upon checking out, the counter was just about to cash in their till. I waited for long for my deposit to be returned and it took ages. So I went to the breakfast to grab a drink n came back. The hotel shouldn’t be rated 4 stars as indicated on their plaque at the reception. This is the worst hotel ever I’ve stayed for the year. Will not consider this hotel again anymore.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

6/10 – Okay

あいんじ, 東京

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
セーフティボックスの電池切れが残念。
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Teck Chee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

Hanom

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The tv reception is poor.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
its good location.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

8/10 – Gut

yiing

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The room is big. But there is no direct lift to the lobby
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staffs are friendly and helpful
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Location wasn't so convenient. Hotel is also a tad dated although the rooms themselves were quite well maintained. The buffet breakfast was ruined by a horde of tourist groups - there was literally no food left and people were eating straight from the buffet table! Unfortunately there probably wasn't much the hotel staff could do with that.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
everything is just fine.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von management am 3. Apr. 2019
thanks for staying with us. We appreciate your feedback.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

Jiaming

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
spacious but breakfast choice limited
Value for money
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von managemant am 3. Apr. 2019
thanks for staying with us, we appreciate your feedback. we will try improve our breakfast.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019