Apartment (PALATIAL NOIRE II) | Hochwertige Bettwaren, Pillowtop-Betten, Minibar, Zimmersafe

Bewertungen von Arte By Thomas Chan

4.5 out of 5
Arte By Thomas Chan
66th Floor, Tower 2, Jalan Sultan Haji Ahmad Shah, Kuala Lumpur, Kuala Lumpur

Bewertungen

8,0

Sehr gut

19 von insgesamt 41 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
13 von insgesamt 41 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
2 von insgesamt 41 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 41 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 41 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Sarinah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Incroyable
Hôtel incroyable. Vu à couper le souffle, décoration très chargée mais extrêmement sympathique, excellent confort. Un peu isolé malgré tout mais avec de super restaurants en bas.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Alan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
One of the most beautiful and elegant hotels we've stayed in. Highly recommend.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Liza Y

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good service
Late check in smoothly and free upgraded to 2 bdrm suite for 4 of us.So considering.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Marina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything was good, clean but only deposit of RM500 is taking longer than other hotels to be released. Reception told me may take upto 3 weeks. Already 1 week still waiting ...
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Li

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Teck

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful design of the architecture
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Olsi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place!!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Alain

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Setiawan

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect
The hotel only serves the best for guest. This hotel is full of art and luxurious. The room is clean , spacy and comfy for family. Also the food preparing very fresh from tea time, fine dining and breakfast. Near this hotel have many choice of delicious food and mart. And we are enjoying me time very mich with kids in level 32 for the sky infinity pool and level R for the mosaic pool. All position very instagramable. Good screenshot for desktop or phone. Will stay more time here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Lili

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Funtastic
Arte lux hotel and full of art. Me and child enjoy it from the services until the food. All perfect.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Evan

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

8/10 – Gut

Tan

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Qing

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

pui ying

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
好有设计风格,网红店,很不错,但早餐种类少,不好吃,附近吃的地方少
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Kean Chai

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
GOOD HOTEL
Excellent hotel and we have good time there!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

SEUNGYEON

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

Ole

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

RYU

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

???

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
エレベーターが来るのが遅い

10/10 – Hervorragend

Ann Rodiyanee

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

4/10 – Schlecht

ELSIE

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

KHASHINI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
You get what you see in the pictures.

4/10 – Schlecht

Hong Yee

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

8/10 – Gut

Ahmed

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Great building, location and suite with a wow factor. However, if looking for a stay with hotel service/amenities would recommend looking for alternatives.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022
Antwort von Letitia am 23. Sept. 2022
Bonjour Mr Ahmed,Greetings. Thank you for your time to review us. All feedbacks are important to us and we will certainly look into it. Hope to serve you again in the future.Sincerely,Letitia ChuaReservation Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
European Vibe Hotel
Pros: U will love every corner, truly magnificent artworks. Really good for honeymooners. They will allow u to eat free breakfast inside ur room. Receptionists handles all complaints professionally & helped us book our cab. Dinner was great but pricey. Skypool can't accomodate more people as it is a small area. Good speakers, Big TV have so many new movies downloaded on it. Publika Mall is just near this hotel. Great for photo-op from ground floor, gym, skypool, mosaic pool, inside ur rooms...u name it. Cons: They only provide 1 key & it's not that convenient for families if u will have different activities for the day. No one assisted us with our luggage when we arrived at ground floor, elevator sometimes don't work, one of us had to go up to 66th floor just to call luggage assistance, u can't use the mosaic pool. Wifi seems weaker when u're far from 66th floor. Not much activities for kids. Overall: Will definitely come back
Sky Pool
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Letitia am 23. Sept. 2022
Bonjour Sir/Madam,Greetings. Thank you for your time to review us. All feedbacks are important to us and we will certainly look into it. We truly apologies for the unpleasant experience about the lift. However, I am glad that you had a enjoyable experience with our environment and team. Hope to serve you again in the future.Sincerely,Letitia ChuaReservation Manager

10/10 – Hervorragend

Kelly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modern quirky hotel
Fantastic stay, beautiful rooms, restaurant and great service. We loved the quirky decor and the staff were so helpful especially the reception staff. We were in the cheapest room and it was still great. My only criticism was the pool. It was lovely but there were no pool towels and no one was maintaining it during the day. So no toilet roll or wiping down of wet furniture or floor area. I’ve still given 5 stars as we felt the actual hotel and staff were worth it. The hotel and rooms were super clean too. Would highly recommend.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Letitia am 23. Sept. 2022
Bonjour Ms Kelly,Greetings. Thank you for your time to review us. All feedbacks are important to us and we will certainly look into it. It is unfortunate that we did not meet up your expectation for the pool. Just for your information, the pool is under building management and we definitely will follow up with them about the pool maintenance. However, I am glad that you had a pleasant experience with our environment and team. Sincerely,Letitia ChuaReservation Manager

10/10 – Hervorragend

Halim

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The design of the property is good
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

2/10 – Ungenügend

FAZNA

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great design beautifully crafted European interior
Overall, it was a great stay in this beautifully crafted European style interior. Hospitality was good, and their Operations Director even offered to take us around and explain to us the design and style of the hotel, and also taking many photos at the right spots for us. However, there is no conicerge service at the ground floor lobby, and we had to handle the luggage and looking for entrance ourselves.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Letitia am 17. Apr. 2022
Thank you for the compliment and choosing us as your staycation. We will convey your advice to our management team and improve our service. Just kindly remind that you may contact our landline 03-6211 4888 if you need luggage assistance for your next stay at our hotel. Thank you and hope to serve you again in future.

10/10 – Hervorragend

SENTHILNATHAN, SUBANG JAYA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very beautiful France design with plenty of room space.. definitely a great holiday weekend with family
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Letitia am 15. März 2022
Thank you so much for the compliment. So glad to heard that you and your family enjoy the stay. Hope to serve you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Ahmad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

8/10 – Gut

Jamie

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Muhammad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von General Manager am 20. Okt. 2021
Bonjour Muhammad, Thank you for taking the time to review us. I am happy to know you enjoyed your time here at the hotel. We most certainly hope to see you again someday soon. Warmest Regards, Mr. Yewin Fong General Manager

6/10 – Okay

Azmin, Petaling Jaya

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Decoration was out of this world. But overall, the hotel has a lot to improve; from untrained staff, to better lift system, to improving check in area. Don’t open the place to public when the facilities are not fully ready
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von General Manager am 18. Okt. 2021
Bonjour Mr. Azmin, Thank you for taking the time to review our hotel. We do apologize for your less than pleasant experience at the hotel. Please note that the lifts are not under the hotel management, rather the building management. We also share the lifts with another hotel named Ami Suites as well as residences. Rest assured that we are in the midst of discussions with the building management to improve the overall service. I am happy that you enjoyed our decorations. Warmest Regards, Mr. Yewin Fong General Manager

4/10 – Schlecht

Mohd Shahwari

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The room is super unique but the service is really bad. Guest need to pay a deposit for a dinner reservations, and on top of that the dress code for the restaurant are been told after you paid the deposit. Also you can’t get a refund if you want to cancel the reservation
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von General Manager am 5. Okt. 2021
Bonjour Mohd. Shahwari, Thank you for taking the time to review us. Yes, our restaurant does have a dress code and said dress code is spelled out in our Terms & Conditions upon booking confirmation. It was also stated in our Terms & Conditions that our deposits are non refundable but guests may reschedule their reservations to any time. We most certainly hope that you would offer us another chance to serve you better. Warmest Regards, Mr. Yewin Fong General Manager