2 Außenpools, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi

5 out of 5
Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi
396-396/1 Moo 2, Ao Nang, Muang, Krabi, Krabi

Bewertungen

8,6

Hervorragend

505 von insgesamt 975 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
300 von insgesamt 975 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
91 von insgesamt 975 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
49 von insgesamt 975 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
30 von insgesamt 975 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Alexander

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Day am 8. Dez. 2023
Dear Khun Alexander,Thank you for staying with us and providing your feedback.Appreciated your positive score.Thanks again and hope to welcome you back soon.Kind Regards,The Management of Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi

10/10 – Hervorragend

Xiomara

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a great time at Centara, everything worked as planned, the staff was outstandingly friendly and the food is great. The prices are high compared to thai standarts, but fot a five star hotel they are normal. Also, we saw a lot of wild animals as the hotel is located in a national park (monkeys :)). We will definitely come back and recommend it to families or couples!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Day am 5. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you for staying with us and providing your great comment.Appreciated your positive comment on our hotel in particular our staffs!We hope to welcome you back again soon.Kind Regards,The Management at Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi

8/10 – Gut

Leandra

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 11 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Day am 5. Dez. 2023
Dear Khun Leandra,Thank you for staying with us and providing your good score.We hope to welcome you back again soon.Kind Regards,The Management at Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi

10/10 – Hervorragend

Kalin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hhgfhh
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von The Management am 17. Dez. 2023
Dear Khun Kalin,Thank you for staying with us recently and providing your positive score and glad to know you liked our resort.We hope to welcome you back again soon.Kind Regards,The Management at Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi

10/10 – Hervorragend

Dennys

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best hotel i‘ve been since long time. Very quiet and relaxed with a beautiful private beach. Definitely not the last time there.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2023
Antwort von The Management am 17. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you for staying with us recently and providing your positive score and glad to know you liked our resort.Thanks as well for your recommendations which we will look into further improvement, appreciated.We hope to welcome you back again soon.Kind Regards,The Management at Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Einzigartige Lage.
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2023
Antwort von The Management am 17. Dez. 2023
Dear Khun Sebastian,Thank you for staying with us recently and providing your positive score and glad to know you liked our resort.We hope to welcome you back again soon.Kind Regards,The Management at Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi

6/10 – Okay

Guglielmo, Jona

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Eigentlich ein tolles Hotel, in einer sehr schönen Geschützen Bucht ! Tolle Umgebung für die es lieber ein bisschen Ruhiger haben wollen . Wir waren 2 Nächte im Hotel und hatten Deluxe-Zimmer, 1 King-Bett, Meerblick (Deluxe Spa) gebucht das Zimmer hatte eine echt Tollen Ausblick, aber das wärs auch schon Der zustand war echt erschreckend wen Man bedenkt das es ein 5 Stern Hotel sein Sollte. Es war so viel defekt veraltet oder einfach Verschimmelt !!!!! Einfach nur schade wen man bedenkt das sie Während der Corona Zeit viel Zeit Gehabt hätten es in stand zu setzten
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von The Management am 17. Dez. 2023
Dear Khun Guglielmo,Thank you for staying with us recently and providing your positive score and glad to know you liked our resort.Thanks as well for your recommendations which we will look into further improvement, appreciated.We hope to welcome you back again soon.Kind Regards,The Management at Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi

10/10 – Hervorragend

Federico

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Einzigartige Aussicht. Toppersonal! Alle extrem freundlich!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Josef

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice stay. However, wouldn't really recommend..
This hotel is beautifully located but not as quiet as expected. The food is not really satisfying but really expensive. The rooms are really nice though and have a lot of space and great beds. Staff is really friendly and the ambiance in general is good.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Willem am 24. Nov. 2019
Dear guest, Thank you for sharing your experience. I'm sorry to learn that we could not impress you with the food offered in our restaurants. On the other hand I was pleased to read you enjoyed the spacious rooms and the friendly services offered by our team. Thank you for having stayed with us. With kind regards, Willem Hagedoorn Executive Assistant Manager

10/10 – Hervorragend

Apo, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We have spent our Honeymoon in this resort. This place is amazing, it has a stunning view from your room to the nature und sea. It was a perfect und very pleasant stay. The restaurants there are also very well. The staff is very warmhearted. I think it is the best Hotel in Krabi for couples. I have recommended already all to my friends.
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Spezielle Lage, sicher ein Urlaub Wert! Man kann vieles Unternehmen im Hotel selber, die Küche ist sehr gut!
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
nach Deutschem Standard nur 3Sterne
Hotelanlage nur mit dem Boot zu erreichen Bootsfahrt nicht schön man wird oft nass sehr nass der Steg mobil bei Wellengang eine Katastrophe sicher das Ufer zu erlangen Hotelpersonal sehr sehr nett und zuvorkommend Essen ausgezeichnet aber zu teuer
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2018

10/10 – Hervorragend

Susanne, Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumhafte Lage
Tolle Lage in einsamer Bucht. Herrlicher Strand und toller Pool, im Mai waren wir überall fast allein. Nach Ao Nang am besten 15 min über den monkey trail, der mit vielen Stufen und Geländer problemlos präpariert ist und man viele Affen sieht. Wenn man mit dem Hotelboot fährt muss man vorher reservieren, zwischen Pier und Hauptstraße sind es mit dem TukTuk nochmal ca 2 km. Personal ist sehr freundlich, Frühstücksbuffet perfekt, einziger Kritikpunkt sind die etwas überhöhten Preise der Restaurants.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Zu teuer fürs Gebotene-erfüllt nicht die Erwartung
Super Lage und gutes, hochpreisiges Hotel mit Problemen in der Instandhaltung, der Sauberkeit und dem Service. Die Qualitätsrichtlinien des Hotels werden vom Personal nicht immer eingehalten, so wurde uns vom Putzpersonal Leitungswasser in die bereit gestellten Trinkwasserflaschen gefüllt, während die Rezeption empfahl, Leitungswasser nicht zu trinken...

8/10 – Gut

Friedrich , Wien

Gut: Personal & Service
Hotel mit perfekter Location in der Natur
Das Hotel hat eine hervorragende Location. Es ist in der Natur eingebettet und wenn man sich die ganzen Felsen und die Anlage anschaut, kommt man ins Staunen. Eine der besten Locations, die ich gesehen habe. Beim Hotel selbst (auch bei den Zimmern) sieht man, dass es schon einige Jahre am Buckel hat. Das Service ist sehr gut. Insgesamt sehr zufrieden.
Aufenthalt von 13 Nächten im Februar 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumanlage mit eigenem Strand
Das Hotel und unser Delux Zimmer mit Seesicht war wunderschön. Wir waren über Weihnachten da und dennoch war der Strand nicht überfüllt. Es hatte auch immer freie Plätze auf den Liegestühlen. Gegessen haben wir wegen den doch recht hohen Restaurantpreisen meistens in Aonang
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2017

10/10 – Hervorragend

Tobias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderschönes Resort in Ao Nang
Der Aufenthalt was hervoragend. Kann das hotel nur weiterempfehlen. Sehr freundliches personal, wunderschönes resort, essen ist genial, sehr saubere zimmer und das früstücksbuffet war super, es hat von allem. Das Hotel bietet ein Longtail taxi gratis an von Ao Nach Beach bis zum Resort und wieder retour. Wird nicht überall angeboten.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Enttäuschung anstatt Luxus
Die Hotelzimmer sind sehr veraltet und renovationsbedürftig und entsprechen nicht den Bildern gemäss Internetauftritt des Hotels. Dazu war unser Zimmer (Spa Deluxe Ocean Facing) sehr schmutzig, wobei es sich nicht nur um Schmutz der letzten Tage handelte. Die Fassade, die Fenster aussen, der Whirlpool auf dem Balkon sowie die Liegen waren sehr abgenutzt und verbraucht. Die Anlage liegt in einer schönen, hoteleigenen Bucht, jedoch war der andauernde Motorenlärm der zahlreichen Boote sehr störend. Das tolle und vielseitige Frühstücksbuffet und der Spa-Behandlungsbereich konnten den Aufenthalt ein wenig aufwerten. In der aktuellen Verfassung des Hotels kann nicht von einem Luxusaufenthalt gesprochen werden, welcher seinen Preis Wert wäre. Für uns war es eine absolute Enttäuschung!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Oase der Ruhe
Absolut empfehlenswert. Super Essen und sehr aufmerksames Personal, inkl. Kader.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Centara: Never Ever again!!!!!!!
Absolut nicht empfehlenswert und eher ein 3 Stern Hotel und absolut überteuert, abgelegen, schlechten Shuttleservice, schmutzig, heruntergekommen. Wir wurden sogar nackt in unserem Jacuzzi von einer Drohne eines Gastes gefilmt. Keine Schutz, arrogantes inkompetentes Management, Haare in den Gläsern, manuelle Jalousien, kaputte Moskito Türen. Haben über 350.-Euro die Nacht bezahlt. Trotz überteuertem zusätzlich gebuchten Frühstück kein Frühstückspaket bei früher Abreise erhalten!

8/10 – Gut

Andy, Düsseldorf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great View and monkeys!
+ Spectacular View (Spa Deluxe Ocean Facing Room) + Great and spacious bathroom + Beautiful Beach and Pool Area + Several vegetarian options in the restaurants + Adventurous Monkey Trail - Very late room cleaning In general: The more expensive the room, the more stairs you need to climb to get there (but the view is worth it).

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tropischer Garten mit Hotel
Sehr schöne Anlage mit spektakulärer Anreise über das Meer. Leider war der Seegang bei der Anreise etwas stark und das Personal auf dem Schiff wenig erfahren in der "Ansprache/Vorwarnung" der Gäste (Verletzungsgefahr nicht ausgeschlossen !). Das Ressort ist traumhaft, geschmackvolle Einrichtung und Zimmer mit tollem Ausblick (hatten ein Zimmer mit Seaview und Yacuzzi). Reichhaltiges Frühstücksbüffet und immer bemühter Service. Auch die Restaurants sind empfehlenswert wenn auch (ressorttypisch) etwas höher preisiger als die Restaurants in AoNang. Die einzige "Katastrophe" war der Check Out Vorgang ... trotz "schriftlicher" Ankündigung aller Details von Check Out über Abholung des Gepäcks und Boot Transfer ... etwas ruppiger "General Manager" für den Customer Experience mit Bezahlung der Rechnung aufhört ...

8/10 – Gut

Helmut, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hidaway
Der Hotelservice war gut, aber nicht perfekt. Wir hatten als Zusatzwunsch obere Etage angegeben und fanden uns im Parterre wieder. Nach drei Tagen waren Licht und Lüftung der Toilette defekt. Trotz Bitte um Reparatur passierte bis zum Ende des Aufenthalts nichts. Eine Fensterscheibe im Badezimmer war gesplittert und blieb so. Frühstücken nach der offiziellen Zeit bzw. irgendeine Karte dafür gab es nicht. Anmeldung zum Bootsshuttle nach Aonang sehr bürokratisch. Sonst passte es. Sicherlich sind durchs Resort ziehende Affenhorden nicht jedermanns Geschmack.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Interessante Anlage mit eigenem Strand
Wir waren nur 2 Tage was auch ok ist, einen längeren Aufenthalt könnte ich nicht empfehlen. Man erreicht das Hotel ausschließlich per Boot oder über einen sehr gewagten "monkey trail" welchen man besser bei Tageslicht läuft. Die Location ist schon speziell und toll und auch das Frühstück ist sehr gut und reichlich. Die Sauberkeit lässt etwas zu wünschen übrig aber ansonsten war es schon schön dort. Das Meer ist nicht schön, das Wasser war grün und wenn man Knie tief im Wasser stand konnte man seine Füße nicht mehr sehen. Vielleicht liegt es daran das nicht unweit vom Hotel die Abwässer ins Meer geleitet werden.

8/10 – Gut

Michael, Zurich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut, netter Service
Gutes Hotel mit nettem Service, eigener Strand der wegen stetig vorbeifahrenden Booten etwas laut ist.

8/10 – Gut

Dominic, B'town, Schweiz

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Umgebung top, hotel okay, service/personal genügend.

10/10 – Hervorragend

Davide, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ideal für Familien, Paare, verliebte und geniesser
Ein wirklich besonderes Erlebnis. wer nach Krabi möchte und auch die ruhe und nicht zuviele touristen um sich haben möchte, ist Centara das einzig richtige Resort. Eine abgetrennte liebevolle gestalltete Anlage die alles bietet was das Herz begehrt. Das Personal ist sehr zuvorkommend und jederzeit hilfsbereit. Ein echtes Geheim tip. Danke an alle die mitgewirkt haben das wir eine unvergessliche Zeit verbringen konnten.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Schöne Lage und nichts mehr
Anreise mit Boot bei sehr schlechtem Wetter ohne Rettungswesten für Kinder. Zimmer groß und dreckig. Schimmel an der Badewanne, Dach undicht. Zimmerservice sehr oberflächlich.

8/10 – Gut

Marc, Schweiz

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel an perfektem Standort
Sehr schöne Hotelanlage mit eigenem Strand. Perfekt für entspannte Ferien zu zweit. Ao Nang ist gut mit dem Boot oder am Tag auch zu Fuss via Monkey Trail erreichbar. Das Zimmer war sehr grosszügig und konfortabel eingerichtet. Einziger Nachteil meiner Meinung nach waren die teilweise etwas unsauber gehaltenen (alten) Material im Aussenbereich wie zum z.B. Liegekissen auf dem Balkon etc. Umgebung und Pool ist jedoch sehr sauber. Personal ist sehr freundlich und zuvorkommend!

10/10 – Hervorragend

Sabine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumhaftes Resort zum relaxen
Wir haben leider nur zwei Nächte in diesem traumhaften Resort verbracht. Man kann das Resort nur über das Hoteleigene Shuttle Boot, das zwischen Noppharat Thara Pier und dem Resort alle 30-60min pendelt, erreichen. Alternativ gibt es auch den sogenannten "Monkey trail", ein schmaler Bretterpfad durch ein kleines Stück Dschungel, der nach Ao Nang Beach führt und zu einigen kleinen Geschäften. Hier sollte man allerdings kein größeres Gepäck dabei haben, aber sonst ist er gut begehbar. Nachts ist der Pfad allerdings nur für mutige, denn der Pfad ist nur am Anfang beleuchtet, erreicht man die andere Seite, sollte man eine Taschenlampe dabei haben. Die Räume sind sehr schön und komfortabel eingerichtet und auch sehr sauber. (wir hatten eine Deluxe Sea View Doppelzimmer). Das Personal ist sehr zuvorkommend. Ich habe meine Frau mit einem private Candle Light Dinner überrascht. Das ganze wird sehr schön angerichtet und das Essen war fantastisch. So gut habe ich selten gegessen! Aber das ganze hat auch seinen Preis versteht sich. Alle Preise dort sind eher auf europäischem Niveau. Möchte man günstiger und trotzdem gut essen kann man in eines der vielen Restaurants in Ao Nang gehen. Wir werden Definitiv wiederkommen!

10/10 – Hervorragend

Aly of the mountains

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Paradise
Fantastic location, on the edge of the jungle in it's own bay. The beautiful location creates its own challenges with visits from monkeys and a slower pace but this is all part of the charm, as is the ever present Thai smile.

6/10 – Okay

Erich, Koblenz, Deutschland

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Schöne Anlage, aber nur für ein paar Tage
Also, wenn man Tiere, hauptsächlich Affen, mag, dann ist das sicher einen schöne Anlage. Wenn man jedoch nicht so sehr darauf aus ist Affen auf dem Balkon, oder auch schon mal im Baum neben dem Frühstückstisch, zu haben, dann ist das nicht die richtige Anlage. Auch das man nur mit dem Hotel Shuttle Boot zu einem Pier gebracht wird wo dann die Taxi Mafia auf einen wartet fand ich nicht so toll. Warum hat das Hotel keine Long Boats die einen nach Ao Nang oder auch zu den sehr schönen Stränden in der nahen Umgebung bringen. Diesen Service kann dass Hotel zwar für einen buchen, dauert aber, und ist auch umständlich. Wenn kein Boot da ist, und man den kleinen, sehr schlecht ausgebauten und von Affen belagerten Weg zwischen der Hotelanlage und Krabi/Ao Nang nicht gehen kann oder will, dann ist man in der Anlage "gefangen". Positv: Die Zimmer mit Meerblick sind ercht groß und auch schön eingerichtet. Negativ: Der Pool könnte sauberer sein. Negativ: Auch wenn es 4 Restaurants in der Anlage gibt ist die Auswahl nach einigen Tagen schon schwierig.

10/10 – Hervorragend

John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a beautiful experience to stay at Centara Grand in Krabi. We felt like we were in paradise. Incredible location. It was fun to boat in and also to be able to take the "Monkey Tail" into town.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Sathish am 19. Mai 2024
Dear Mr. John,Thank you very much for taking time to share your feedback.We are glad to hear that you and your family had a pleasant stay with us.Your positive highlight to the team members is highly appreciated. We will happily share your kind comments with our teams. May I take this opportunity to thank you again for staying with us and I look forward to welcoming you back again for a more delightful experience.Sincerely yours,Sathish NarayananResident Manager

8/10 – Gut

samarjit

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All good
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Sathish am 19. Mai 2024
Dear Mr. Samarjit,Thank you very much for taking time to share your feedback.We are glad to hear that you and your family had a pleasant stay with us.Your positive highlight to the team members is highly appreciated. We will happily share your kind comments with our teams. May I take this opportunity to thank you again for staying with us and I look forward to welcoming you back again for a more delightful experience.Sincerely yours,Sathish NarayananResident Manager

10/10 – Hervorragend

Devon, Aurora

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Although the facility and food were excellent, the staff makes this place a must stay. The staff were so happy and willing to help with any need. A special thank you to Tangmo. She was extremely helpful with an injury sustained (completely my fault) on the monkey trail. We feel very lucky she was there and so willing to help. Her concern for us was very genuine.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Sathish am 27. Apr. 2024
Dear Mr. Devon,Thank you very much for taking time to share your feedback.We are glad to hear that you and your family had a pleasant stay with us.Your positive highlight to the team members is highly appreciated. We will happily share your kind comments with our teams. May I take this opportunity to thank you again for staying with us and I look forward to welcoming you back again for a more delightful experience.Sincerely yours,Sathish NarayananResident Manager

4/10 – Schlecht

abdullah

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location of the hotel is beautiful and the view is beautiful, but the furniture is old and needs renovation, and the food needs modifications because it is less than normal. There was a reservation for a romantic dinner and payment was made in advance via electronic payment. At the time of checkout, I was asked to pay, but fortunately I kept the payment invoice.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Sathish am 27. Apr. 2024
Dear Mr. Abdullah,Thank you very much for taking time to share your feedback.Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused and we highly appreciated your kind understanding. Please rest assured that we have taken your recommendations into consideration for further improvement.May I take this opportunity to thank you again for staying with us and we hope to have the opportunity to welcome you back again. Sincerely yours,Sathish NarayananResident Manager

6/10 – Okay

Mark

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Sathish am 27. Apr. 2024
Dear Mr. Mark,Thank you very much for taking time to share your feedback.Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused and we highly appreciated your kind understanding. Please rest assured that we have taken your recommendations into consideration for further improvement.May I take this opportunity to thank you again for staying with us and we hope to have the opportunity to welcome you back again. Sincerely yours,Sathish NarayananResident Manager

10/10 – Hervorragend

Cameron

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This is an amazing resort. The highlights are the scenic setting on the cliffs, and the private beach! Be aware that you reach the resort by boat. You can walk the monkey trail into town but it's a long walk. You reserve boats to go into town or for any sight seeing excursions. If you stay late in Krabi you can hail a water taxi if necessary. The cost was about 700 THB. If you want to get away from it all you can't beat this resort. The only downside is the extra time and planning required when you want to do anything off property.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Sathish am 16. Apr. 2024
Dear Mr. Cameron,Thank you very much for taking time to share your feedback.We are glad to hear that you and your family had a pleasant stay with us.Your positive highlight to the team members is highly appreciated. We will happily share your kind comments with our teams. May I take this opportunity to thank you again for staying with us and I look forward to welcoming you back again for a more delightful experience.Sincerely yours,Sathish NarayananResident Manager

6/10 – Okay

Maya

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sathish am 27. Apr. 2024
Dear Ms. Maya,Thank you very much for taking time to share your feedback.Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused and we highly appreciated your kind understanding. Please rest assured that we have taken your recommendations into consideration for further improvement.May I take this opportunity to thank you again for staying with us and we hope to have the opportunity to welcome you back again. Sincerely yours,Sathish NarayananResident Manager

10/10 – Hervorragend

Malcolm

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Extremely private resort in Krabi. Beautiful property - the photos do not do this place justice. Accessible only by boat or via monkey trail - this keeps the property private but makes it more difficult to access the town. Friendly and helpful staff. The included breakfast buffet was fantastic.
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sathish am 5. Apr. 2024
Dear Mr. Malcolm,Thank you very much for taking time to share your feedback.We are glad to hear that you and your family had a pleasant stay with us.Your positive highlight to the team members is highly appreciated. We will happily share your kind comments with our teams. May I take this opportunity to thank you again for staying with us and I look forward to welcoming you back again for a more delightful experience.Sincerely yours,Sathish NarayananResident Manager

10/10 – Hervorragend

Farid

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love and Profound Respect to General Manager of this Amazing Property and to the rest of its Highly Professional and beautifully trained Team ! ❤️😃✊🙏
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Sathish am 25. März 2024
Dear Farid,Thank you very much for taking time to share your feedback.We are glad to hear that you and your family had a pleasant stay with us.Your positive highlight to the team members is highly appreciated. We will happily share your kind comments with our teams. May I take this opportunity to thank you again for staying with us and I look forward to welcoming you back again for a more delightful experience.Sincerely yours,Sathish NarayananResident Manager

8/10 – Gut

Katherine, North Vancouver

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Travelling with kids (10 and 8 years old), they loves the pool! Great breakfast! I did not rate it a 5 start only because trying to get the hotel to arrange transport was really difficult. Just arrange hotel transfer from the airport through Klook. Only 635 Bhat, vs. 1500 that the hotel wanted to charge. Book shuttle back right away or there may not be room.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Sathish am 25. März 2024
Dear Ms. Katherine,Thank you very much for taking time to share your feedback.We are glad to hear that you and your family had a pleasant stay with us.Your positive highlight to the team members is highly appreciated. We will happily share your kind comments with our teams. May I take this opportunity to thank you again for staying with us and I look forward to welcoming you back again for a more delightful experience.Sincerely yours,Sathish NarayananResident Manager

2/10 – Ungenügend

Natalia

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Horrible horrible and absolutely unacceptable customer service. I have been traveling around Thailand several times and I have never experienced such a rude non carrying staff members in any hotels around Thailand. We felt unwelcome from the moment we arrived and every interaction with a front desk service or other staff members felt like we are inconvenience to them. No one ever explained us about the property how to reserve a shuttle boat or any other amenities within the resort. Front desk staff never answers the phone when you tried to call them and when you approach them in person, they avoid a conversation and not giving you a straight answer. This is not acceptable especially in a place where customer service is the key
Antwort von Sathish am 25. März 2024
Dear Natalia,Thank you very much for taking time to share your feedback.Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused and we highly appreciated your kind understanding. Please rest assured that we have taken your recommendations into consideration for further improvement.May I take this opportunity to thank you again for staying with us and we hope to have the opportunity to welcome you back again. Sincerely yours,Sathish NarayananResident Manager

10/10 – Hervorragend

Brandon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The hotel was gorgeous. Rooms were elegant.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Sathish am 25. März 2024
Dear Mr. Brandon,Thank you very much for taking time to share your feedback.We are glad to hear that you and your family had a pleasant stay with us.Your positive highlight to the team members is highly appreciated. We will happily share your kind comments with our teams. May I take this opportunity to thank you again for staying with us and I look forward to welcoming you back again for a more delightful experience.Sincerely yours,Sathish NarayananResident Manager

2/10 – Ungenügend

Tom

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a very challenging property. The management is clearly either not in control or there is little training. The person taking us to our room was lost. Instead of getting a golf cart we walked up and down the hill. The staff do not say hello or smile. There was construction by our room. Nothing was done after a complaint. A note about changing rooms was never done. Complete confusion. The food is below average so people go elsewhere. The facilities are worn and tired.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Sathish am 25. März 2024
Dear Mr. Tom,Thank you very much for taking time to share your feedback.Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused and we highly appreciated your kind understanding. Please rest assured that we have taken your recommendations into consideration for further improvement.May I take this opportunity to thank you again for staying with us and we hope to have the opportunity to welcome you back again. Sincerely yours,Sathish NarayananResident Manager

8/10 – Gut

Maxine

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
The hotel has the best view in the world from a hotel. And this is what you pay for... We had a deluxe room but I would say the view only made it deluxe. The room had alot of damaged furniture, cupboards not shutting or stains on the floor. Floor was not mopped so was very dirty. The bed is rattan so it does sound like it's broken when you get on the bed. But the bed was very comfortable dispite this. The windows in the room are very strange as with it being frosted you can still see shadows. The coast restaurant serves very nice food and I feel is the most reasonable out of all the restaurants. The Indian terrible food and nothing like Indian food. Thai restaurant we got stung on the first night at the hotel we kept asking before going in how much this would be. No one told us and told us it's a buffet. We were charged over £96 English pounds which is crazy money. But we didn't dispute it as what was the point the food was nice. The hotel shuttle with the boat is a little inconvenient at times due to the times available. Monkey trail we didn't try this as people said it is way to dangerous. The pier is interesting and could do with an investment on building a proper one. The prices are to high in the restaurants. Overall we would love to return the hotel does need updating showing more as a 4* not 5* and would be nice for an adult only pool to built as the relaxing pool had no loungers and looked abandoned.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sathish am 25. März 2024
Dear Maxine,Thank you very much for taking time to share your feedback.We are glad to hear that you and your family had a pleasant stay with us.Your positive highlight to the team members is highly appreciated. We will happily share your kind comments with our teams. May I take this opportunity to thank you again for staying with us and I look forward to welcoming you back again for a more delightful experience.Sincerely yours,Sathish NarayananResident Manager