Rezeption

Bewertungen von Winner Hotel

2 out of 5
Winner Hotel
No. 9 & 10, Lorong Pasar Baru 2, Kampung Air, Kota Kinabalu, Sabah

Bewertungen

6,8
11 von insgesamt 54 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
14 von insgesamt 54 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
19 von insgesamt 54 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 54 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 54 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,6/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

6,2/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Günstiges Budget-Hotel mit tollem Service
Zentrale Lage, gute Ausstattung, aufmerksames Personal und Frühstück á la Carte inklusive

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Zara am 29. Nov. 2019
Hi, As per the feedback, it seems that your stay with us has not been up to the mark, however, we will definitely improve our services with our continuous efforts. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Hope to host you soon :) Regards, Zara

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Zara am 22. Nov. 2019
Hi, Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Zara

8/10 – Gut

laizenly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clean room but the air conditioning bit noisy.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Zara am 26. Sept. 2019
Hi, laizenly! Thank you so much for the positive rating. It seems that you are not completely satisfied with our services, we have highlighted the matter to our relevant team to ensure a comfortable and relaxing stay in the future. Regards, Zara

10/10 – Hervorragend

Aris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Zara am 25. Sept. 2019
Glad to see that you have rated us superb, Aris ! We will keep delighting our guests and promise to keep service standards high. Regards, Zara

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Edward am 15. Sept. 2019
Delighted to hear your words of praise, We’ll ensure to provide a consistent service in the future as well. Have a pleasant day ahead :) Regards, Edward

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The mattress is so hard
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Zara am 28. Aug. 2019
Thank you for rating us positively, We’ll surely work on the feedback shared to improvise our services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Zara

8/10 – Gut

Bernard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Cheshta am 6. Aug. 2019
Thanks for the positive rating, Bernard! Hope to host you soon :) Regards, Cheshta

10/10 – Hervorragend

Arshidah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Ravneet am 22. Juli 2019
Thank you so much for the wonderful rating, Arshidah ! Hope to serve you soon with an even more happening stay. Regards, Ravneet

10/10 – Hervorragend

HANAN

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
SERVICES EAS EXCELLENT .
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Cheshta am 26. Juni 2019
Thanks for such a lovely review, We’ll strive to keep up with your expectations always. Regards, Cheshta

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
立地は最高です スタッフの方も親切です 部屋は金額通り
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Barbara am 15. Mai 2019
お客様が当社のサービスを気に入って見て喜んでいます お客様のまたのご来館心からお待ち申し上げております, 、最高の評価をありがとうございます よろしくお願いいたします。 Barbara

8/10 – Gut

Ng, Taiping malaysia

Good location. Near to various bus stations especially bus station to Ranau and airport. Near to water front where there are plenty of seafood restaurants, shopping complexes and souvenir shops.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von Cheshta am 21. Juni 2019
Love to hear this, It’d be great if you can spread the word among your circle. Have a pleasant day ahead :) Regards, Cheshta

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Cheshta am 26. Juni 2019
Glad to see that you have rated us positively, Do give us more chances to delight you in the future as well. Regards, Cheshta

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was spacious, great location...
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

6/10 – Okay

JAEJOONG

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Price, location is best.....but.....
Pros - Location, Staff's are friendly, Price Con - Lots of ants appears in the room, Weak WiFi (6F), Very loud motorbike every night.....
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Megha am 5. Apr. 2019
Hi, Jaejoong! We're extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one and we’d definitely work on your feedback, in order to ensure that the related issues are carefully monitored and eliminated to the maximum extent. Regards, Barbara

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Ritesh am 15. Feb. 2019
Hi, Guest! Thank you for taking out your valuable time to rate us. We apologize for the dissatisfaction and we'll surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future.Regards, Ritesh

8/10 – Gut

MUHAMAD AZIZI

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018

8/10 – Gut

jacy, Tokyo

Gut: Personal & Service
ホテル近くには、コンビニ、タクシー乗り場、ご飯屋、少し歩けばデパート等があり、立地に関しては全く問題なし。空港からもタクシーで15分かからないぐらいです。 ホテルは、清潔感というものは無いですが、スタッフはとても優しく丁寧な対応をしてくれました。
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2018

8/10 – Gut

Wojciech

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018

6/10 – Okay

Winston

Gut: Zustand der Unterkunft
Good location.
The hotel has fairly good facilities. Situated at the heart of KK town.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018

4/10 – Schlecht

Iuliia

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Не стоит заявленных денег
Ужасный отель. Номер очень маленький и грязный (был даже замечен таракан), холодильника нет, чайника нет, заявленного в описании сейфа в номере тоже не было, кровать жесткая, завтрак скудный. Жили еще в одном отеле, неподалеку от этого - так земля и небо, причем другой отель обошелся гораздо дешевле
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
위치가 아주 좋아요
가격대비 전 좋았어요 이 가격에 이런 위치 조식(토스트) 청소 상태 다 좋았어요 그러데 담배 냄새가 좀 나서 오히려 화장실 환풍기를 안 트니까 냄새가 왠지 덜 나는 것 같았고 침대 시트 배게 수건 온수 다 좋았어요 악플이 너무 많아서 걱정햇는데 이 가격에 고급 리조트를 원하시면 다른곳으로 가셔야 하는게 맞을듯
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018

6/10 – Okay

Aylwin

Gut: Personal & Service
Very basic room. Don't expect much but for short stay it meets the purpose.

6/10 – Okay

Amir, Lahad Datu

Gut: Personal & Service
Closed to KK town
Nice to stay for business purpose. A little bit difficult for parking space lot due to narrow main road entrence.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2018

6/10 – Okay

Fairuz

Gut: Personal & Service
Perlu di naik taraf di keselurohan premis nya.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
立地はすばらしいが老朽化もひどい。
立地は抜群。センターポイント、サンデーマーケット、ナイトマーケットまで徒歩でラクラクです。設備は老朽化が目立ち、カーペットの穴、壁の亀裂、やぶれたレースのカーテンと、価格相応感はいなめません。テレビもノイズが入ってまともに見れるチャンネルはありませんし、エアコンのリモコンはなく手動。ボトルウォーターは1日1本もらえますが客室に冷蔵庫はありません。タオルはごわごわで相当な使用感です。タオルを乾かす台はカビとシミがあり、使う気にはなれませんでした。あくまで寝るだけ、立地優先の方、ドミトリーは抵抗があるという方におすすめです。

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
中心部にあり立地は良い
街の中心地にありどこに行くにも便利です。 ホテルの周囲にはコンビニやスーパー、ランドリー、食堂、マッサージ屋等があり困らないです。 部屋は、不潔という訳じゃないのですが、全体的にカビ臭くてジメジメしてました。 部屋には1泊につき1本ミネラルウォーターが完備されてます。 また、海外のこの手のホテルには珍しく、ドライヤーが部屋にありました。
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pengesahan Penginapan
Secara keseluruhan penginapan saya selesa, sempurna, dan sarapan pagi yang di sediakan ok dan berpatutan dan saya berhajat akan menginap dihotel itu lagi Cuma wifi yang di sediakan kurang puas hati
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2017

6/10 – Okay

YANG, Malaysia

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
櫃檯服務員很親切有禮,早餐差,可以不訂
位置很好,到gaya街或馬來市場.菲律賓市場都很近,房小設施很老舊,廁所髒清潔不夠,但櫃檯服務很好且可寄放行李
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
객실이 작고 에어콘에서 밤새 소음이 났습니다. 욕실 천정에서는 물이 떨어지고 온수가 나오질 않았습니다.

6/10 – Okay

David

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Can't call Hotels.com when traveling in Asia
Stayed twice within a week. First time check-in was quick, professional and friendly...after going to Sandakan for a few days returned to Winner had a confirmed paid reservation through hotels.com and hotel first said no room. Mistake by hotel.com be out of my home country I had no # for hotel.com (their fault). Hotel tried to walk me to another hotel but I explained that the reason I chose them was location next to airport bus pick-up and I insisted they either find sometime in the same area or give me cash to cover the extra expense of using a taxi rather than bus to airport. All of a sudden they found me a room.. Hotels.com your USA 800 number is worthless when I travel in Asia.

4/10 – Schlecht

HJ

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
다시는 가고싶진 않은 호텔
위치만 좋구 나머지는 모두 실망.. 저렴한 호텔이라 별 기대는 안했지만 호텔 청결면에서 완전 실망.. 에어컨에서 냄새가 나는데 악취로 잠을 제대로 잘수 없었고 조식은 토스트빵과 잼만 달랑 있었음..

6/10 – Okay

susie, perth, Australia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Good, clean hotel near some shopping centre
Staff are excellently proficient, friendly and attend to request/ complaint immediately, which alot of other hotels don't! Breakfast provided was a real bonus as some shops are not even open yet . Providing free wifi is another bonus!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Average
No coffee or tea provided. No refrigerator. Wifi was very bad. Aircond not cold enough. But, location is very good, walking distance to a lot of interesting places, comfort room.

6/10 – Okay

Pui Yee, Hong Kong

平價方便之選
酒店地點非常方便,吃喝和購物都非常方便。但客房的wifi常接收不到。

6/10 – Okay

Ondrej

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service

6/10 – Okay

Jon, Honoruru, Hawaii

Great location
Couple of blocks to waterfront main attractions. hotel a little dated but turned out comfortable. Lotsa places to eat around the area. I would book there again if visiting KK in the future.

10/10 – Hervorragend

VIONA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

Ali, Karachi, Pakistan

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Below average
Clean hotel with leaking bathroom and ceiling. The Hotel itself is no way a three star, and is only great due to its location. However not bad for the price for a one or two night stay tops.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
地理位置非常好,我们是凌晨到的酒店,check in速度很快。但是一进房间一股很浓的烟味,枕头床单也感觉潮潮的。一晚上都没睡好,因为是临马路的房间,很吵很吵。不过才150多一个晚上,临时过度住住的。也就不要要求太高了

10/10 – Hervorragend

Syaiful Nizam, Semenyih, Selangor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Great trip
Value for money. Near to Pasar Besar

8/10 – Gut

Jo, UK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good central hotel
This is a small friendly hotel. The fair sized room had a comfortable double bed, toiletries, cable tv, good hot shower, drinking water was provided and a small desk and chair. It was clean and comfortable. There was a small cafe for breakfast which was basic. The hotel is very central with a 24/7 shop nearby and a big supermarket. It is a five minute walk to the waterfront where there is a market, food stalls and bars. The airport shuttle stops nearby. Wifi was very intermittent.

2/10 – Ungenügend

Carlo, Perth, Australia

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
7-night stays at Winner Hotel
Winner hotel staff could have done better. The staff should smile and greet their guests more often. The housekeeper didn't really clean the bathroom thoroughly. The vanity sink cold-tap wasn't working (we struggled to turn the tap on/off). Sometimes, housekeeper forgot to replenish the tea/coffee satchel. The bed-mattress was hard and very uncomfortable to sleep on. Smokey corridor and lift-elevator. The breakfast is A-la-Carte and NOT buffet breakfast as advertised on Hotel booking. The menu is boring as it served the same dish throughout/over and over again. Lack of variety.

8/10 – Gut

CHOI, 대한민국수원

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
가격대비짱짱
저렴한 가격에 아주 좋았습니다. 위치가 매우 최적이며 객실도 깨끗하고 직원들도 매우 친절 객실내부에 냉장고 없는거 빼고는 매우 좋았습니다

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
these lousy hotel not suitake for family vacation
luggage had to carry all the way from your car to your lousy room, the bellboy only grinned at your sour face, the lift was very small

4/10 – Schlecht

Tatiana, Mountain View

Gut: Personal & Service
Nice location, but no breakfast choice
The hotel is fine and the location is quite convenient, but they consistently didn't offer the items on the european breakfast menu.

2/10 – Ungenügend

Teck Sing

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers